Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    U UV lampy nebyl český návod a bohužel na internetu na tento typ také nebyl. Bylo by dobré, když už není u zboží, tak aby ho obchod měl na internetu.

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Dobrý den pane Kroupo,

    je nám líto, ale to opravdu jste nedokázal nám zavolat nebo napsat email, abychom doposlali návod, který se tam jen zapomněli u dodavatele při balení dát? Nedokážeme otvírat a prohledávat každou expedovanou krabičku.
    Opravdu jen kvůli jednomu opomenutému papíru náš eshop nedoporučujete? Představa, že takový drobný problém vyřešíte negativním hodnocením na Heurece po 2 týdnech zpětně je zcela nelogická. V případě problémů vždy kontaktujte prodejce, mohl jste návod mít už dávno u sebe.

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Divné chování

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Dobrý den pane Rudo,

    recenze není anonymní - chytněte se za nos, poslali jsme vám rychle zcela bezproblémové zboží, vy jen kvůli subjektivnímu pocitu, že vložka v ceně 50 Kč je více či méně slisovaná píšete několik naštvaných emailů, telefonuje a neváháte nakonec v telefonu použít i výhrůžky ... a vymáháte si zaslání dalších nových náplní zdarma "v obálce".

    Na základě toho, jak jste byl nespokojený, jste byl slušně požádán ať tedy zboží vrátíte a vrátíme vám peníze - byl vám poslán zpětný kód pro Zásilkovnu. Na to jste jen podrážděně zareagoval a zboží dosud nevrátil.

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Profiplants Odměrka HDPE 100 ml má bohužel chybný popis. Stupnice nejde po jednom mililitru jak je uvedeno, ale po dvou mililitrech a první ryska začíná až na čtyřech mililitrech... Fotka na stránce je nekvalitní, takže ani z ní to zjistit nešlo. Takže zklamání, jelikož to není to co jsem na eshopech hledal.

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Dobrý den pane Šmilauere,

    dehonestovat náš eshop se vám touto zcela zbytečnou a nesmyslnou recenzí nepovede a víte proč?
    - pokud jste měl doplňující dotazy před nákupem, mohl jste kdykoliv zavolat nebo napsat email a zeptat se ... to jste neudělal
    - odměrky jste si vyzvedával u nás na prodejně OSOBNĚ, produkt jste si osobně kontroloval při předání a žádný problém v jakosti jste neuvedl. Pokud by byl problém, neměl jste zboží vůbec přebírat ... to jste neudělal a zboží si u nás převzal bez výhrad
    - pokud jste zjistil, nějaký problém v jakosti nebo prostě jen vám zboží nevyhovovalo po převzetí, jednoduše jste měl zboží přinést nebo poslat zpět, vrátili bychom vám těch pár korun zpět ... to jste neudělal

    Takže nevím, proč najednou po 3 týdnech, když nemáte výhrady při převzetí, je celý náš eshop pro vás problematický. Spíše si vyhubujte sám sobě - měl jste několik možností si produkt prověřit fyzicky ještě před zaplacením a kdykoliv jste mohl náš eshop kontaktovat pro vyřešení - to jste neudělal, ale místo toho vyplodíte raději na internetu takový hejt, který stejně tu plastovou odměrku vám doma nezmění.


    Mějte krásný den
    P.Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neznám

    Zboží objenádno 12.7.2021, dnes, 22.7.2021 zboží stále nedodáno,ale napíšete do emailu: děkujeme za nákup dodaný před 9 dny.
    K tomu není třeba koment.

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Dobrý den,

    nemohu reagovat jinak, že Váš komentář je velmi hloupý a zavádějicí - psát v momentě, kdy dle trasování máte zboží u sebe (nebo minimálně u sebe ve firmě, kam jste si nechal zboží poslat), že zboží nemáte ...

    A k pomalejšímu dodání - pokud byste četl a respektoval informaci, že to zboží, co jste si objednal na objednávku, dodáváme obvykle až do 10 pracovních dnů, určitě byste nemohl napsat takovou jedovatou recenzi. Doporučuji příště neobjednávat zboží, co je uvedeno, že není ihned skladem a hlavně nepsat recenzi, že zboží nemáte, kdy se dá jasně dokázat, že bylo již doručeno.

    Pozn. rád bych viděl email, ve kterém je napsáno "dodaný před 9 dny", pošlete nám jen na [email protected] - nic takového Herueka.cz neposílá.

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Poslali prasklý teploměr....(:-(

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Dobrý den,

    poškozené zboží nikdy neposíláme, pokud došlo k poškození teploměru dopravou, za to se omlouváme, ale za to nemůžeme.

    Pokud byste se ozval, obratem byste obdržel novou zásilku s novým teploměrem nebo peníze zpět.
    Ale Vaše volba byla nám dát špatné hodnocení a zboží neřešit a ani nám nedat možnost problém napravit...

    Je mi líto této absurdní situace kvůli teploměru.

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz
    P.S. pokud byste se ozval ihned po převzetí zboží, více jak týden vše mohlo být vyřešené k Vaší spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sera vipan plná molů

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Dobrý den pane Z.L.

    a proč jste výrobek ihned nenafotil, ihned nereklamoval a stěžujete si po takové době až tady na Heurece? Přijde mi to z vaší strany vymyšlené - je zcela nepravděpodobné, aby se do originálního balení Sera VIPAN dostali moli, navíc když bylo zcela nové přímo od výrobce.

    Pozn. přesně víme ke které objednávce se recenze vztahuje.

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi jsem si nemohl vyzvednout z duvodu nemoci,bylo poslane zpet na prodejnu a ted po mne vymahaji 100kc zbozi jsem si nechal poslat na zasilkovnu a ze prepravci vznikla skoda ani mne nekontaktovali o nahradnim terminu treba.Objednavam spoustu veci pres e‑shopy ale to se mi jeste nestalo.AKVARISTA.cz.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • u monitoru a po telefonu vše, po pokusu o osobní odběr bohužel nic.
    • arogance obchodníka;
    • obchodník mě nechal dojet osobně vyzvednout objednávku dvou ks zboží, první mělo o 10% větší objem než bylo objednáno, druhé mělo výrazný škrábanec zvenku na čelním skle, které bylo hodně zašpiněné silikonem;
    • obchodník má zjevný problém přijmout negativní zpětnou vazbu a omluvit se.

    Možnost recenze lednového nákupu jsem objevil až dnes ve složce "hromadné", proto hodnotím se zpožděním. Mezitím jsem popsal svou zkušenost zde v diskuzi, kde vše podrobně rozepisuji.
    https://obchody.heureka.cz/akvarista-cz-web-shop/diskuse/

    Omlouvám se za občasný Caps Lock, nepoužívám jej v neurvalém smyslu, jde mi jen o zvýraznění nejpodstatnějších věcí.

    ZA POVŠIMNUTÍ STOJÍ ZEJMÉNA NÁSLEDUJÍCÍ:
    1. NEPROFESIONALITA
    Ke VŠEM negativním recenzím zaujímá prodejce NEGATIVNÍ A NEPROFESIONÁLNÍ POSTOJ. Statisticky je zcela NEPRAVDĚPODOBNÉ, aby ani u jediné recenze nebyla nezpokojenost zcela namístě. A tehdy je rovněž namístě prostá omluva, případně nabídka kompenzace formou slevy apod. Místo toho prodejce zaujímá zcela defenzivní postoj, kte kterému nenabízí žádnou přidanou hodnotu.
    Navíc oslovuje zákazníka příjmením. Jestliže někdo píše recenzi a dole ve formuláři neuvádí svou přezdívku ani jméno, měl by to prodejce ctít. Náš "pan prodejce" ale někdy spolu s oslovením celým jménem uvádí i obec, a to už je vrchol neprofesionality. Pravděpodobně si vůbec neuvědomuje, že tímto zcela neptařičně rozšiřuje něčí osobní údaje, což může být ZNEUŽITELNÉ a za jistých specifických podmínek tím může jednoznačně porušit GDPR.

    2. Na můj příspěvek v diskuzi ze 16.1. si do května prodejce nenašel čas reagovat. I to svým způsobem svědčí o kvalitě jeho komunikace.
    Asi je rozumné předpokládat, že tuto negativní recenzi náš "profesionální prodejce" rovněž nějakým způsobem zkusí defenzivně shodit nebo zneviditelnit, ale třeba do té doby stihne odradit a ušetří problémy s nákupem aspoň několika lidem. A třeba nás dotyčný překvapí a chytí se konečně za nos.

    Všechny slušné akvaristy srdečně zdravím a kromě pěkných a zdravých akvárek jim přeji hodně spokojenosti u jiných prodejců.

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Vážený pane,

    nic jste u nás nekoupil - objednávku jste osobně při odběru stornoval s tím, že jej nechcete a že je dle vás defektní a odjel jste. Tím celá záležitost byla uzavřena; omluvu jste na místě obdržel a škoda, že kamerové záznamy se tak dlouho nemohou archivovat, abyste si připomenul, jak to opravdu vše bylo a dále nepřekrucoval realitu jen do pohledu, jak je eshop neschopný a jak se mu co nejvíce pomstít za cestu po městě, že jste musel těch pár km dojet ...

    S úctou

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz
    P.S. pokud už napíšete takovou slohovku, neměl byste se stydět pod ní podepsat ;-) Schovávat se za anonymitu je tak nedůstojné.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Krmivo, které jsem si objednal (Hikari a JBL) bylo před koncem expirace

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Vážený pane Beňo,

    1) jste si žádné krmivo JBL v objednávce neobjednal
    2) pokud bylo to jedno krmivo Hikari v ceně 85,- třeba jen pár měsíců datem spotřeby, nemohu to vyloučit - 100% ale nebylo prošlé.Pokud zjistíte ve zboží jakýkoliv nedostatek je vždy vhodnější to oznámit prodejci ihned po zjištění a ne si stěžovat až na Heuréce. Z toho lze usoudit, že Vám to nevadilo, jen jste si zde potřeboval postěžovat ...

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod se mi v areálu nepodařilo najít.

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Dobrý den pane Brabče,

    pokud Vám nestačí v kontaktech adresa, GPS souřadnice a mapka k vytištění a odkaz na online mapu Google s přesným umístěním + v areálu je několik metrových cedulí s šipkami + informace že máte jet od vrátnice stále vlevo zaslané SMSkou po připravení, nemůžeme hledat chybu v našem eshopu. Navíc není žádný problém zavolat, pokud se "ztratíte".

    Je mi líto, ale více pro informování zákazníků udělat nemůžeme.

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Množství zboží

    Trochu pomalejší naskladnění než jsem čekal.....

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Dobrý den pane Kováři,

    je nám líto, že obchod nedoporučujete z důvodu, že jste v objednal zboží NA OBJEDNÁVKU a trvalo nám 4 pracovní dny Vám zásilku expedovat ... nesmíte zapomenout, že jste objednával v pátek odpoledne, takže v pondělí jsme zboží objednali, v úterý nám zboží dodavatel odeslal a ve středu jsme ho obdrželi a poslali k vám. Doporučuji tedy, pokud někdy u nás ještě objednáte, objednávat jen zboží skladem, když 4 dny pracovní dny na expedici zboží na zakázku jsou pro vás dlouho.

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné

    Nic nepřišlo

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Dobrý den pane Chocholouši z Čelákovic,

    nic vám přijít nemohlo, zboží jste si objednal na osobní odběr a na objednávku. S ohledem na recenzi nemáte patrně o zboží zájem a objednávku té jedné malé dozičky s krmením tedy stornujeme.

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velice rychle vyřízená objednávka.
    • Sem naprosto zklamaný s doručeným zbožím objednal jsem si černý akvarijní šterk a dorazil mi hnědo-černý. Černých zrnek je tak tak 1/5 jsem zklamaný.

    Obchod je naprosto v pořadku jen špatny dodavatel. Jelikož v pytli černy šterk bohužel nebyl, ale vzhledem k tomu že zboží bylo v original obalu těžko obviňovat obchod.

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Dobrý den pane Novotný,

    a proč tedy nedoporučujete náš obchod, když jak sám uvádíte, za to opravdu nemůžeme?

    Navíc hnědo černý písek ani výrobce nedělá. S ohledem na typ produktu a na již prodané množství několika tun bez reklamace, spíše vidíte u té drtě určité odlesky a moc jej zkoumáte mimo akvárium ...

    Pokud jste měl s výrobkem problém, mohl jste jej reklamovat a třeba i vrátit, ale jelikož se o Vašem problému dozvídáme až z Heureky, těžko s tím teď již něco dělat.

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nepočítejte s tím, že Vám přijde zboží jenž si objednáte. Ze tří objednaných kusů přišel správný jen jeden.

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Vážený pane Vlku,

    nespletl jste si obchod? U nás kontrolujeme zásilky 3x pokud i přesto došlo k nějaké chybě, nebylo rozumnější obchod kontaktovat, než si stěžovat na Heuréce a jinak problém neřešit? Celá Vaše recenze je dost pochybná ...

    Děkuji za pochopení

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Prodávají zboží,které není dostupné.
    Tím se prodlužuje doba dodání.

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Vážená paní Nikodýmová,

    vaše recenze je velmi nefér. Udělali jsme vše proto, abyste byla spokojená a my dodali sezonní krmiva pro bazénové ryby (je již dávno po sezoně) - s vaším souhlasem bylo zboží dodáno v jiné velikosti balení a pouze s 2 denním opožděním oproti uváděným dobám dodání.

    Zatajila jste také, že jste nám v reakcích posílalala smějící se smajlíky a dostala velmi výraznou slevu na dodaná krmiva a měla omluvu v emailu... no pro dobrotu na žebrotu, jak se říká.

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • dorazilo mi nefunkční zboží, po reklamaci mi bylo sděleno, že jsem to rozbila já a že mi peníze nevrátí..KATASTROFA!

    Nedoporučuji!

    Reakce obchodu AKVARISTA.cz

    Vážená paní Nožířová,

    posíláte-li k reklamaci křehký výrobek se skleněnými částmi ve vánočním balícím papíru s jednou vrstvou bublinkové folie přes původní měkkou lehkou krabičku i přes upozornění, že jej musíte poslat v PEVNÉM OBALU chránící zboží před poškozením a Vy tak vědomně neučiníte proto zboží přijde od vás k nám zpátky k reklamaci poškozené (čemu se opravdu nikdo nemůže divit), chyba není na straně obchodu, ale posílajícího (Vás!).

    Reklamační protokol z Pošty, kde je přesný obal i poškození zdokumentováno se svědky a nafoceno, je k dispozici. Náš obchod nemůže ovlivnit vaši nespokojenost s nepochopením výrazu PEVNÝ OBAL chránící zboží proti poškození dopravou.

    P. Mžourek - AKVARISTA.cz
    P.S. pokud vám Pošta reklamaci uzná, výrobek vám zaplatí a i poštovné vrátí, takže buďte prosím zatím v klidu a očekávání, jak se reklamce vyřeší a neházejte špínu náš obchod a nepomlouvejte na všechny strany, vy jste nám poslala zpět zboží nevhodně zabalené a k nám zpět přišlo mechanicky poškozené dopravou.