Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nákup zde spíše nedoporučuji. Rozhodně ne sklo.

    Zrušená objednávka z níže uvedeného důvodu, ale Heureka mi zatím nenabídla možnost psát recenzi, proto reaguji zde:

    Po novém roce jsem si objednal dvě 50L akvária od Dennerle. Jedno mělo být pro přátele, kterým jsem slíbil, že jim založím pěkný scape, druhé mělo být pro mě. Preferoval jsem osobní odběr, po telefonu jsem si ověřoval co a jak, jednání prodejce milé, ochotně vysvětlil co bylo třeba.

    Zhruba po týdnu jsem jel z Prahy 3 do Prahy 4 si půjčit auto a poté do Prahy 9 na odběrné místo. Zde jsem bohužel narazil na dva problémy:
    - místo dvou padesátek na mě čekala jedna padesátka a jedna pětapadesátka (která pro mě není kompozičně zajímavá);
    - zmíněná padesátka měla zhruba vprostředku čelní strany poblíž horního okraje cca čtyři centimetry dlouhý a dva milimetry široký škrábanec. Najít ho mi chvíli trvalo, protože akvárium nebylo zrovna čisté, ale pak už šlo o příliš křiklavou vadu na kráse, takže o tom, že bych tohle přinesl přátelům do domu, nemohla být řeč.

    Prodejce se mi nejprve omluvil, že si nevšimnul rozdílu ve zboží. Chápu, ale s ohledem na to, že si nevšimnul tak křiklavého rozdílu, jsem si patřičně prohlédnul první akvárium, které bylo stále ve hře. Když jsem si posléze všimnul škrábance, první reakcí prodejce bylo, že mi akvárium nenutí. Chvíli jsem potom ještě zvažoval koupi použitého akvária stejných rozměrů, které prý prodejce využíval na vystavování kamenů a nabízel mi, že jej otře houbičkou (bylo trochu špinavé). Když jsem se po chvilce zvažování rozhodl odejít s prázdnou, řekl, že ho mrzí, že jsem se k němu vypravil zbytečně. No, myslím si, že mě to mrzelo víc, ale co nadělám. Popřál jsem, ať se pánovi daří, a jel jsem si po svých (půjčených) čtyřech kolech zase zpět.

    Chápu, že za to, že výrobce balí akvárka do dvou papundeklových vík opásaných čtyřmi plastovými pásky, nemůže prodejce.

    Za základ profesionality ovšem považuji dvě věci:
    - obecně by každý prodejce měl vědět, co prodává. Akvárium o 10% větší než si zákazník přál, považuji za úlet.
    - u aquascapingového akvária předpokládám sklo bez škrábanců a čisté.
    Obě věci by si měl prodejce hlídat a při převzetí nové dodávky zboží pečlivě zkontrolovat, aby k němu zákazníci nejezdili zbytečně. (Ještě že jsem věc nevyřizoval přes poštu nebo dopravce.)
    - Když už není profesionalita, očekával bych alespoň obchodnického ducha třeba v podobě automatické nabídky výrazné slevy na nějaký jiný nákup. Nic.

    ZÁVĚR:
    Kdo zvažujete nákup, toho vysloveně nezrazuji, něco se asi dá koupit bez rizika. Ale věci, které vyžadují jistý druh pečlivosti a poctivé péče, bych raději koupil jinde, protože tyhle vlastnosti jsem u pána prostě neviděl. Zvlášť když vidím, že zmíněné akvárium je stále v nabídce a za stejnou cenu, bez poznámky o poškození, které rozhodně není zanedbatelné. Věřím že další hodnocení není potřeba.

    PS: po shlédnutí reakcí prodejce na negativní recenze jsem poměrně zvědavý na odpověď.

  • Tereza: ale paní Nožířová, zkuste prosím pochopit - my jsme nic neodbyli. U výrobku se může stát, že má výrobní vadu (proto je stanovena ZÁRUČNÍ DOBA), měla jste nám jej poslat zpátky, bylo Vám přislíbeno zaplacení poštovného.
    Vaším úkolem bylo pouze poslat zboží dobře zabalené zpátky na výměnu a emailem poslat doklad o zaplacení poštovného, aby Vám mohlo být zaplaceno, jak Vám bylo přislíbeno v emailové komunikaci! Reklamace by Vás stála jen tu chvíli zabalení a odnesení na Poštu.

    Ale s ohledem na to, že jste zboží zcela nevhodně zabalila a lampička přišla rozbitá na střepy, zůstalo zboží na reklamaci u Pošty. Jelikož Pošta již by měla jednat s Vámi a Vy jste kontaktní osoba pro tuto reklamaci, náš obchod s tím nic neudělá a reklamovat hromádku střepů neumíme a chyba není na naší straně a vše proběhlo ještě nad rámec zákonných požadavků na reklamace.

    P. Mžourek

  • Tak holt jednu objednávku jste naprosto odbyli, co nadělám. Jak Vás mohu chválit, když mi posíláte nefunkční zboží a pak ještě převezmete rozbitý balík?! Neexistuje, nedoporučuji a už o Vás nikdy nechci slyšet, oškubali jste mě o dost peněz! Takže si uvědomte, že pouze píši realitu a ne pomluvy.

  • Ještě jedno doplnění, kdo nevěří našemu obchodu, že odesilatelka poslala zboží zcela nevhodně zabalené na reklamaci, ať napíše na [email protected], rádi poskytneme fotografie k danému případu i protokol z Pošty (samozřejmě cenzurované o osobní údaje).

  • Paní Nožířová, cituji z reklamačního protokolou Pošty, který byl vytvořen se svědky: OBAL: bílý papír přelepený lepící plastovou páskou. Původní lehká krabička není pevný obal. Přijeďte k nám do skladu do Horních Počernic a přijeďte si stěžovat osobně a nešpiňte náš obchod pomluvami. Již náš obchod vyřešil desítky tisíc objednávek spokojených a stále se vracejících se zákazníků, že se čas od času najde někdo, kdo nepochopí elementární věci, s tím nikdo nic neudělá, riziko podnikání.

    P. Mžourek

  • Vážený pane Mžourek, výrobek jsem nezabalila pouze do VÁNOČNÍHO PAPÍRU A BUBLINKOVÉ OBÁLKY, nýbrž bylo v KRABICI, poštovné mě stálo 104,-Kč !!!! Takže tu nepodsouvejte klamné informace, nehrajte si tady na mistra světa, Vaše jednání prostě není na 100%, jak byste si jistě přál. Kdyby bylo vše na 100%, tak se nestane, že mi v objednávce přijde zářivka, která nesvítí. To se na mě nezlobte, ale pokud kupuji nové zboží, nepředpokládám, že mi pošlete nějaký starý nefunkční zbytek a prodělám na tom 500,-Kč! Sám jste jak ze sci-fi, urážejte si někoho jiného. Raději se soustřeďte sami na sebe a především na Vaše výrobky.
    Tento obchod a především jednatele NEDOPORUČUJI!! Jakmile se objeví sebemenší problém na straně zákazníka, zpočátku se snaží být milí, ale jak vidíte sami, v případě, že není po jejich (respektive nenecháte jim své peníze za nefunkční zboží), tak je zle a zákazník je "jedno samé nepochopení" a aby mi někdo říkal, že jsem jak ze sci-fi a urážel mě, tak to se teprve ukazuje pravá tvář AKVARISTA.cz !