Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychlé vyřízení objednávky ale zboží přišlo vadné již z výroby.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost
    • nespolehlivost

    Objednal jsem si akvarijní Led osvětlení, ale bylo mi doručeno s jiným světelným spektrem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přijelo nekompletní, takže mi je k ničemu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Ceny
    • Komunikace
    • Doručení
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    dlouhá doba dodání od objednávky

  • Čekám už strašně dlouho

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zkrátka a dobře , nejsou schopni dodat zboží

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený pane Hromádka,

    děkujeme za Vaší recenzi, která se bohužel nezakládá na pravdě. Objednal jste si zboží, které mělo dodací lhůtu 7 prac. dní. Informovali jsem Vás, že bohužel kvůli výrobci bude dodávka zboží delší. Po 4 dnech jste nám sdělil, že chcete balení zatím menší, které také ale nedržíme skladem, to bylo minulé uterý. Takže dodání se prodloužil opět na dalších 7 prac. dní. Měli jsme Vás 3 x krát na telefonu , o termínu dodání jsme Vás informovali a vysvětlovali, proč to tak je a Vy jste souhlasil. Omlouváme se, ale příště by Vaše hodnocení mělo být objektivnější.

    Zub Jaroslav, majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po stornu objednavky byl majitel
    Obchodu nepříjemný, vyčítal mi ze jednám neferove atd. Omluvila jsem se, i tak byl nadále nepříjemný.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený anonyme,

    pojďme k faktům. Objednávku jste tedy vytvořila 28. 5. 2020 a vybrala jste si zboží s termínem dodání 8. 6. 2020.Zboží jsme Vám odeslali 6. 6 . 2020. Dne 6. 6 . 2020 v 8.hod Vám odešel informační email i SMS o expedici. V 16.hod jste nás informovala, že zboží již nechcete. Žádná jiná zpráva od Vás k nám nedorazila. Myslím, že email, který jsme Vám zaslali, že nám připadá neférové Vaše chování, je zcela na místě. Dnes jsme Vás telefonicky kontaktovali, abychom zjistili, co Vás vedlo tuto anonymní recenzi napsat, ale bylo to zcela zbytečné. Myslím, že by si lidé měli navzájem vážit práce druhých lidí a hned by byl svět znatelně lepší. Přesto Vám přeji pěkný den

    S pozdravem Jaroslav Zub majitel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na poradenství se nedá spolehnout. Rady jsou vedeny snahou co nejvíce prodat, nikoliv seriózně poradit.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše hodnocení, ale Vaše argumentace se nezakládá vůbec na pravdě. Mám rád fakta, tak tedy to vezmeme od počátku. Nejdříve jste nás kontaktoval telefonicky, že akvaristice nerozumíte a rád by jste objednávku prokonzultoval. Telefonovali jsme s Vámi asi cca. 5 krát a vždy hovor trval déle jak 10 minut. Požádal jste nás, ať Vám poradíme, co z našeho pohledu Vám chybí. Snažili jsme se Vám poradit co nejlépe šlo a přesně dle Vašich požadavků. To jest, že plánujete živé rostlinstvo a zakládáte nové akvárium. Tak tedy jsme poradili aktivátor dna sera floredepot, za 303,-kč a živé baktérie Seachem stability za 169,- kč a tekuté hnojivo Sera florena za 121,- kč, akvarijní drť jste nechtěl, že si zajedete pro písek do pískovny. Toto jste odsouhlasil, poděkoval a uhradil převodem a my opravili původní objednávku. Druhý den jste rozezlen volal a byl jste značně nepříjemný a chtěl jste opětovně řešit hnojení dna, neboli Sera floredepot. Dva lidé na firmě se Vám plně věnovali, ale marně se Vám snažili vysvětlit, co znamená při zakládání akvária aktivovat dno a filtraci. Pak z Vás vypadlo, že Vám poradil soused, velice zkušený akvarista, že rostliny není nikdy potřeba hnojit a biologické filtraci není potřeba ze začátku pomoci živýma bakteriema. Vy jste zákazník, tak jsme na Vaše přání opět předělali fakturu a druhou Vaší platbu Vám vrátili. Při posledním hovoru jste nás sám označil skoro za podvodníky, co jsme Vám chtěli nabídnout a prodat navíc, podotýkám že se jednalo pouze o cca 3 zmíněné věci, substrát do akvaria ,
    bakterie a hnojivo. Zboží jsme tedy ihned odeslali a v pořádku Vám dorazilo. Toto jsou fakta, nic více, nic méně. V případě, když uděláme chybu, tak vždy jdeme čelem k danému problému. Ve Vašem případě jsme nepochybili ani o píď. Takže Vážený anonyme, který se ani nedokáže podepsat, když už pomlouváte neprávem a tak raději by jste měl zapojit zdraví rozum a něco si nastudovat o založení akvária. Pochopím, že můžete mit špatný den, ale takto si ho vylévat na ostatních lidech, mi přijde pod úrověň. Lhát a pomlouvat je velice snadné v dnešní uspěchané době.
    Dovoluji si podotknout, že jsme firma zabývající se prodejem akvaristiky a realizacemi akvarií více než 20 let. Myslím, že o této branži hodně víme a v našem zájmu je zákazníkům vždy dobře poradit a nedoporučovat žádné jiné zbytečnosti. Myslím, že o tom vypovídají všechna ostatní hodnocení naši firmy.
    Je nám líto, že se nás snažíte poškodit i vzhledem k času, který jsme Vám věnovali po telefonu.

    Zub Jaroslav, majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nekvalitní materiál mřížky špatně svařený lámou se hned první den ulomeny jinak klec krásná špatna kvalitu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • spotřeba materiálu na zabalení zásilky vs velikost produktu je mírně řečeno neekologická

    spotřeba materiálu na zabalení zásilky vs velikost produktu je mírně řečeno neekologická

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,

    Vaše hodnocení mne velice pobavilo. Vy chcete asi náš obchod poškodit. Jak můžete napsat, že spotřeba materiálu na zabalení zásilky je neekologická. Víte co jste si objednal? Objednal jste si keramické stínítko. Předpokládám, že jste určitě chtěl, aby Vám došlo v pořádku a my podle toho musíme zásilku zabalit. Jestli se Vám nelíbí balení zásilek, tak prosím nenakupujte přes internet, pak nebudete muset toto řešit.

    Zub Jaroslav majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo v otřesném stavu a o dva dny později než bylo přislíbeno. Všechny obaly byly poškozené a obsah rozsypaný. Krabice byla naprosto neprofesionálně zabalena někým kdo doufal, že větší množství lepící pásky vše zpraví. Není tomu tak. V každém případě doporučuji obezřetnost a trpělivost při jednání s tímto prodejcem.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,
    nastalé situace je nám líto a velice se Vám omlouváme za přepravce. Bohužel jste nás o ničem neinformoval. Vaší objednávku jsme přijali 25.9. a 27.9. expedovali, protože jste měl u jedné položky více kusů, než bylo skladem.Tedy z naší strany prodleva 1.den, ne dva, jak uvádíte. Dále v dotazníku uvádíte, že Vám zboží dorazilo TopTransem, není to pravda, zboží Vám doručoval GLS. Zasíláme velké množství zásilek, včetně výrobků ze skla, proto i více probalujeme, bohužel někdy se stane ze strany přepravce, že balík se cestou poškodí. V tomto případě, je uvedeno na druhé straně faktury, jak postupovat. Stačilo nás informovat a hned bychom Vám zaslali zboží nepoškozené. Kdykoliv nás i teď můžete kontaktovat a nabídneme Vám slevu na příští nákup.

    Akvamex

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nutnost rozbalit a dokumentovat rozbalování pro případ dokumentace poškození zboží a to do 24 hod

    Zboží jsem nestihl v požadovaném termínu rozbalit, nechal jsem si to v klidu na víkend a odhalil poškození, dle vyjádření obchodu-pozdě....Takže příště raději jinde.....

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,

    je mi líto vzniklé situace, ale bohužel nemůžeme k Vaší reklamaci přistoupit jinak. Zboží jste jak sám píšete, rozbalil až 3-4 dny po doručení, vzhledem k povaze zboží - skleněné terarium, je velice nezodpovědné nezkontrolovat zásilku ihned. Zboží bylo řádně zabaleno, tak aby vydrželo přepravu teraria. Standartně takto balíme veškerá teraria a akvaria, a nemáme s přepravou potíže. K poškození dojít může, záleží na tom jak přepravce zachází se zásilkou, je to přeci jen sklo. Přepravce nám navíc ručí za přepravu akvárií a při okamžitém nahlášení poškození nám hradí veškeré náklady spojené s poškozením a opravou zboží.
    Chyba je tedy hlavně na Vaší straně a navíc upozorňujeme i na našich stránkách o potřebě kontroly neprodleně po doručení zboží. Navíc jsme Vám chtěli nabídnout opravu zboží, ale Vaše jednání ( položil jste nám telefon a pak jste ho již nebral) nedovolilo tuto nabídku navrhnout.

    Můžete určitě příště nakoupit jinde, ale určitě si zásilku překontrolujte ihned po převzetí.

    Zub Jaroslav, majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    lžou

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,

    je nám líto Vašeho hodnocení, ale zcela ho nechápeme. Objednal jste zboží 2.8. ve čtvrtek, jedno zboží z Vaší objednávky mělo označené dodání do 7 dní. Zásilku jsme odeslali 7.8., o den déle jste zásilku převzal. Kde jsme udělali chybu? To nám asi neřeknete....

    Zub Jaroslav, majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na webových stránkách nabízejí plno zboží, ale skladem minimum. Pokud něco urgentně potřebujete, nakupujte jinde. Rovněž nedoporučuji e-shop Rostlinna akvaria co se týče čerpadel Jebao a Ph kontrolérů-(elektroniku z číny neberte, nebo se spálíte jako já a budete mít problémy s reklamací)!

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,
    je nám líto Vaší reakce, avšak Vaše hodnocení se nezakládá na pravdě. Skladem zboží máme hodně, ale bohužel máme v nabídce 30000 položek a není možno vše mít skladem. Zboží, které jste si u nás objednal jsme neměli skladem a bylo s dostupností do 7 dní, což znamená, že zboží objednáváme. Bohužel náš dodavatel zboží neměl a rozhodl jste se sám zrušit objednávku, my jsme Vám ji nezrušili. Dále se nám nelíbí, že hodnotíte jiný obchod na našich stránkách. S rostlinnými akvarii také obchodujeme a mohu říct, že tento obchod je také velmi odborný a spolehlivý a nikdy jsme s nimi problém neměli.
    Omlouváme se, ale nemáme rádi nepravdivá hodnocení, proto jsem museli zareagovat.

    Zub Jaroslav, majitel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Klec mi prisla rozbita, na vanu vubec neseděla a chyběla jedna součástka

    Reakce obchodu Akvamex

    Dobrý večer,
    vzniklé situace je nám líto. Bohužel jste nás o nastalé situaci neinformovala a proto jsme nemohli sjednat nápravu. K poškození klece mohlo dojít při přepravě, v takovém případě je nás po převzetí zboží nutné o nastalé situaci informovat. Vždy vše rádi vyřešíme ke spokojenosti zákazníka, jak je patrné z níže uvedených hodnocení. Přesto nás můžete kontaktovat, rádi Vám vyjdeme vstříc.

    Majitel obchodu
    Jan Straka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Špatně zabaleno od prodejce. Dopravce na balík položil další a z galonu minimalně 500ml vyteklo. Galon byl položený na ležato a šampon tekl uzávěrem. Zamotaný galon do igelitu nebylo na první pohled vidět že je poškozený. Až po vyjmutí z igelitu. Z dodaním jsem velice nespokojená a dopravce byl arogantní.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,
    je nám líto vzniklé situace, o které jsme se dověděli až z Vašeho hodnocení. Nicméně se musíme bránit. Veškeré zboží se snažíme balit kvalitně a tak, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě. Bohužel i přes naši snahu občas k nějakému poškození dojde, je to bohužel tím, jak dopravci zachází se zásilkami, a to se týká všech přepravců. Nejsme schopni najít přepavce, u které by tento problém nebyl. I přes tuto zkušenost máte nárok na reklamaci poškození zboží při přepravě. Bohužel není již naší vinou, že jste této situace nevyužila. Ke každé faktuře přikládáme návod, jak má zákazník v podobných situacích postupovat. Vždy se vše snažíme vyřešit, ale musíme o tom vědět.

    Zub Jaroslav, majitel