Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    U zboží byl nedostatečný popis a fotografie neodpovidala produktu.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,

    je nám líto Vaší nespokojenosti, ale nechápeme Vaše hodnocení. Dáváte nám 100% a přitom nás nedoporučujete. Překontroloval jsem Vaši objednávku a s nedostatečný popis a fotografie jsem u Vámi vybraného zboží nenašel. Všechny forografie jsou aktuální a popis u vybraného zboží vzhledem k jeho povaze dostatečný. Nevím kde se stala chyba.

    Zub Jaroslav, majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobré ceny
    • Komunikace s majitelem

    Začalo to tím, že majitel zapřel slevu, kterou nabízí obchod, když se zaregistrujete. Extra jsem se na ní ptal! Takže po objednávce, když jsem se zaregistroval, jsem objednávku zrušil a objednal znovu. 200 kč dobrých. Potom jsem čekal. A čekal... Nefunguje jim obchodní systém. Dle slov majitele nejlepší na trhu. Hloupej jsem byl já. Při každém problému.. Po urgencích jsem obdržel platební údaje a čekal na zboží. Trochu jsem trnul, jak to dopadne.. A obchod nezklamal, jedna položka nepřišla. Naštěstí obchod reagoval dobře a doposlal..
    Na závěr jsem požádal o opravu faktury, neboť jsem zboží psal na firmu. Téměř neřešitelný problém, majitel opět dělal blbce ze mně.. Nakonec vzal rozum do hrsti, podle mně jen proto, že mu muselo být jasné, že si tak otřesnou zkušenost nenechám pro sebe, a vyřešil to.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku ,
    děkujeme za Vaší recenzi, ale je dobré předložit fakta.

    Tak tedy, poprvé jste komunikoval s kolegyní ohledně slev, kolegyně se Vám vše snažila vysvětlit.
    Následně jste mluvil se mnou, kde jsem Vám zopakoval, že je nutná registrace. Poté, jak uvádíte jste vytvořil objednávku bez registrace. Tu jste následně zrušil a vytvořil novou jako registrovaný zákazník.

    Následně jste nás kontaktoval, že s Vámi nekomunikujeme ohledně dodání zboží a že jsme Vám nezaslali informace pro platbu převodem. Každý zákazník při platbě převodem je po odeslání objednávky vždy informován o přijetí objednávky i s platebními údaji a o vyřizování objednávky. Tak jsme Vám tyto informace znovu zaslali a u toho si vyslechli, jak máme špatný system.

    V tomto bodě máte naprostou pravdu.Skladník Vám zapomněl přibalit jednu položku z Vaší objednávky. Druhý den, jsme ihned opomenutou položku expedovali a i se Vám omluvili.

    Zboží jste psal na firmu, ale zaregistroval jste se i s Vaším jménem.Z tohoto důvodu bylo uvedeno i na Vaší faktuře.

    Rozum do hrsti jsem nemusel brát, protože je naprosto normální kontaktovat zákazníka telefonicky, když se vyskytne problém.
    Přesto Vám děkuji za Vaší objednávku a doufám, že jste alespoň spokojen s dodaným zbožím.

    Jan Straka majitel

    • Nebylo doručeno zboží, které bylo na stránkách obchodu ač jsem byl po telefonátu ubezpečen, že mi bude doručen totožný výrobek. Jednalo se o klec, která měla být chromová, ale přišla zinková.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,
    nastalý problém nás velice mrzí.Opravdu jste dostal klec ne chromovou, ale zinkovou.Po našem tel. hovoru s Vámi, jste se rozhodl danou klec ponechat.
    Velice se Vám omlouváme.

    Jan Straka majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předpokládal jsem větší množství

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený ANONYME,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost, ale je dobré předložit fakta. Objednal jste si POUZE 1 kus akvarijní rostliny Leptodictyum riparium invitro v ceně 99,-Kč. Rostlina je balena v plastovém kelímku o průměru 6 cm a zabírá celý jeho objem. Komunikace probíhala takto: 1. zpráva potvrzující přijetí Vaší objednávky, 2 zpráva o vyřizování Vaší objednávky a 3 zpráva Vám byla zaslána o expedici Vaší objednávky. Tyto zprávy Vám přišly v rozmezí dvou dnů, kdy byla Vaše objednávka expedována. Myslíme, že není potřeba k Vašemu anonymnímu hodnocení cokoliv dodávat.

    Majitel obchodu Jan Straka


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Na www stránkách mají vše skladem,skutečnost je jiná.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,

    je nám líto této situace, ale vaše hodnocení se zcela nezakládá na pravdě. V době objednání bylo zboží označeno dostupností dodání 5-7 dní. Tato dostupnost znamená, že zboží nemáme skladem a že ho objednáváme u dodavatele. Ten ho ovšem nemusí mít skladem. Toto je popsáno v obchodních podmínkách, se kterými jste souhlasila při odeslání objednávky. Předpokládáme, že jste si obchodní podmínky přečetla a nepotvrzujete něco co nečtete.
    Takto máme v obchodě označeno mnoho zboží, nelze mít při nabízení 30000 položek vše skladem. Není tedy pravdou, že máme vše zboží, které nabízíme označeno, že je skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    reagovali rychle, ale nabízemé zboží neměli skladem

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za to že zboží nebylo, nicméně Vaše hodnocení se nezakládá na pravdě. Zboží, které jste objednal bylo označeno - dodání do 7 dní, což znamená, že zboží nemáme skladem a objednáváme u dodavatele, který ho ovšem mít skladem nemusí - popsáno v obchodních podmínkách, které jste potvrzoval při uzavření objednávky. Vaše hodnocení nás tedy poškozuje, díky tomu, že nečtete co potvrzujete a pak nás viníte za něco, co se nezakládá na pravdě. My se ničím neprovinili.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • prisavka u filtru byla praskla, musel jsoem dokupovat jinde novou

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,

    zakoupil jste u nás filtr v originálním balení od výrobce v neporušeném obalu. Za prasklou přísavku nemůžeme, protože byla dodána již od výrobce a mi originální balení od výrobců nerozbalujeme, aby každý zákazník měl jistotu, že dostává originální zboží. Kdyby jste nás informoval, nebyl by problém situaci z naší strany vyřešit. Místo toho nás nedoporučíte, i když není vina na naší straně.
    Je třeba řádně posoudit, čí vinou je nastalá situace a ne se vyjádřit formou špatného hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nepřišlo zboží co jsem chtěl

    místo sítky na podběrák o rozměrech 70 cm na 70 cm jste mi poslali sitku 1 m na 1 m což je mi kničemu

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,

    zboží jsme Vám dodali přesně dle parametrů uvedených na našem e-shopu, to jest, cituji. Podběráková síť na LN2 a 3, náhradní podběráková sítka vhodná na ramena dlouhá 70cm, podběráky ZICO řady LN2 a LN3,,L=70cm/oka7x7mm/p.

    Dodací lhůtu, kterou uvádíme na e-shopu jsme také dodrželi.

    V reakci na Vaší recenzi, jsem Vás tel. kontaktoval a nabídl Vám, že můžete Vámi nevhodně objednanou siť vrátit.Konstatoval jste, že nic
    vracet nebudete a neslušně zavěsil.

    Tak tedy, príště než budete něco objednávat, pozorně pročtěte na jaký podběrák danou síť objednáváte.V tomto případě, by jste si znaménko mínus, měl dát v prvé řadě sám sobě.

    S pozdravem Jan Straka - majitel



  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • v nabídce je uvedeno extra tichý motorek. To rozhodně není

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,
    objednal jste si francouzský motorek zn.Rena, je to vzduchovací kompresor, který patří k velmi tichým ve své kategorii na trhu. Jestli nejste s motorkem spokojen, mohl jste ho vrátit, což Vám rádi umožníme, ale tak se nestalo. K dodací lhůtě Vámi hodnocené se sluší dodat, že jste objednal 3.12.2017 ve 20.15 hodin a 4.12. jsme Vám zásilku expedovali, nevím jestli to jde ještě rychleji. Tak tedy děkujeme za ANONYM hodnocení a přesto naše nabídka na vrácení motorku Rena stále platí a rádi Vám pomůžeme s výběrem, tak aby jste byl spokojený, stáčí nás kontaktovat. Přeji i Vám pokud možno klidné předvánoční chvíle.

    S pozdravem Jan Straka - majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je šmejd za drahé peníze. Rozpadlo se dřív než jsem jej nainstaloval.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,
    Vaše hodnocení nás opravdu pobavilo, nic jiného o tom nedokáži říct, jen se ptáme proč? Objednal jste si akvarijní osvětlení, které Vám bohužel vlivem nešetrného zacházení při přepravě přišlo poškozeno. O této skutečnosti jste nás informoval a my sjednali ihned nápravu, zasláním osvětlení nového. Co víc jsme mohli udělat? Udělali jsme něco špatně?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 3patně specifikované míry klecí a pak nemožná výměna výrobku

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,

    klec jsme Vám zaslali přesně podle uvedených parametrů. Po doručení jste nás telefonicky kontaktoval, že Vám klec nevyhovuje a zda je možná výměna za jiný typ .Odpověděli jsme, že rádi vyjdeme vstříc a Vámi nevhodně vybranou klec vyměníme za Vámi nově vybranou klec. Dnes jste nás negativně ohodnotil jako ANONYM, což se nám nezdá fér. Ihned jsem Vás telefonicky kontaktoval. Odpověděl jste mi, že jste nás nehodnotil a ihned zavěsil. Tak se prosím Vás doma domluvte a NELŽETE o nemožné výměně, my své slovo držíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo doručené jiné než objednané zboží, výměna prozatím neproběhla, jelikož dopravce, který byl dodavatelem pověřen k dodaní správného zboží, zboží nedodal z důvodu, že byl jako doručovací adresa byl uveden P. O. Box, dopravce sice zaslal sms s odkazem na změnu data doručení a místa doručení, ale uvedená aplikace nefunguje. Dopravce ani dodavatel se s odběratelem nespojil kvůli upřesnění adresy doručení. Při telefonu s dopravcem jsem zjistil, že zboží jako nedoručitelné bez dalšího uložil na své depo v ČB a tím vše považoval za vyřízené.

    Pokud se podobná situace stala u jiných dodavatelů, dopravce ať již bylo PPl nebo jiný dopravce mně vždy telefonicky kontaktoval kvůli upřesnění dodací adresy.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazniku,

    omlouváme se za komplikace se zasláním osvětlovacího tělesa. Bohužel nás kurýr s žádostí o upřesnění adresy nekontaktoval, tudíž jsme nemohli sjednat nápravu. O této skutečnosti jsme se dozvěděli až na základě Vašeho hodnocení. V současné době je již vše napraveno a zásilka Vám bude doručena z důvodu svátků v pondělí.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Klec nebyla kvalitní.Také mi přišla jiná než jsem objednávala.

    Já osobně jsem s obchodem velice spokojena.Klec jsme opravili a pro papoušky je vyhovující.Přála bych si,aby jste dávali větší pozor co balíte a příště napsali,že je trohu jina a jestli jí budu chtít.Děkuji.

  • Rozhodně nedoporučuji !

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,
    je nám líto nastalé situace. Posílali jsme Vám živé rostliny, standartně zabalené, jako všem ostatním zákazníkům. Jestli přišly poškozeny, měl jste nám to ihned oznámit a vše bychom napravili, jak je naší obvyklou praxí. Bohužel se nám této informace nedostalo, nemohli jsme tedy podniknout jakoukoliv nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Klec příšla o týden později, vše zohýbané,balení porušené prostě hrůza, kdybych na to nepospíchal tak to prodejci vrátím.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,
    velice se Vám omlouváme za vzniklé komplikace, ale chybu na straně dopravce ohledně doručení, jsme nebyli schopni ovlivnit. Zboží jste objednal ve čtvrtek 28.9., kdy byl státní svátek. Jelikož se jednalo o nadrozměrné zboží, mohli jsme zboží odeslat až v pondělí. Bohužel dopravce opozdil dodání vlivem vlastní chyby,a tak Vám přišlo zboží až ve čtvrtek. Za dopravce se Vám omlouváme.
    Stav zásilky v jakém Vám přišla jste nám bohužel neoznámil, a tak jsme nemohli sjednat nápravu. Kdyby nám byla tato skutečnost oznámena, vše by jsme uvedli do pořádku, přepravce nám za dopravu ručí.
    Na druhé straně, kdyby voliéra byla tak poškozená jak uvádíte, tak by Vám pravděpodobně nešla sestavit.
    Shrnuto se ještě jednou omlouváme, ale viníte a trestáte nás za to, co náš obchod nezpůsobil.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velké množství zboží
    • přehlednost eshopu
    • nekomunikují
    • delší doba dodání než je uvedeno
    • při komunikaci značně nepříjemní

    S nákupem bych byla spokojená, zboží dorazilo v pořádku ale když jsem poslala dotaz ohledně dodací doby bylo mi poměrně neslušně vysvětleno že přeci nemohu očekávat že pošlou akvárium včas když mají moc objednávek a akvárium je těžké zbalit. Po pravdě očekávám že když napíšu dodání do 3 dnů, snažím se toto dodržet a pokud toto není možné alespoň o tom kupujícího SLUŠNĚ informuji.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážená zákazníku,

    je nám líto Vašeho hodnocení, ale náš internetový obchod se nedopustil žádné chyby. Zboží jste objednala v pondělí v 9 hodin. Ve vaší objednávce bylo akvarium. Toto zboží podléhá zvláštnímu způsobu balení, aby nepřišlo poškozené, což pochopí každý rozumný zákazník. Nelze ho tedy hodit do krabice a zabalit během 2 minut. Vaše objednávka měla přijít na balení v uterý. Objednávky na akvaria posíláme až druhý den po objednání, jelikož by se nestihla připravit expedice - je to napsáno i na našem obchodě. Bohužel nastala situace, že objednávek na akvaria bylo příliš mnoho a objednávky převyšovali kapacitu možnosti odbavení denního počtu akvárií. To se bohužel stalo s Vaší objednávkou. Objednávky vyřizujeme vždy v pořadí jak přišli. Vaše akvarium jsme tudíž v uterý nestihli zabalit, protože k nám dopravce jezdí již ve 12 hodin. Vaši zásilku jsme odesali ve středu, obdržela jste ji ve čtvrtek. Nastal tedy jen 1 den zpoždění.
    A proč jsme byli podle Vás nepříjemní? Protože jste se při dotazovaní na stav Vaší objednávky nás ihned nazvala podvodníky. Situaci jsme se Vám snažili vysvětlit slušně, ale ohradili jsme se na Vaši poznámku o podvodnících. Bohužel jste to nepochopila, nebo nechtěla pochopit.
    Naším heslem je vždy ochotně obsloužit zákazníka, ale někdy se to prostě včas nestihne. Normální zákazník to rozumně pochopí.
    Naše jednání se zákazníky dokazují ostatní recenze spokojených zákazníků, o čemž se všichni zákazníci mohou přesvědčit a nejsme žádní podvodníci.

    Zub Jaroslav , majitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali mi jiné zboží, než bylo na obrázku. Sice stejný druh, ale jiná značka a jiné parametry, které mi bohužel nevyhovují.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,
    poslali jsme Vám uplně to samé zboží, které jste si objednal, akorát v novém balení. Nevídíme tedy důvod k tomuto hodnocení. Pakli že Vám zboží nevyhovuje, mohl jste ho vrátit ve 14 denní lhůtě. Bohužel se tak zatím nestalo a doposud nás o této situaci nikdo neinformoval.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodací lhůtu. Přestože na stránkách bylo uvedeno "skladem - dodávka do 2 dnů", zboží se opozdilo o 7 dnů. Naštěstí jsem měla ještě dostatek granulí s předešlého balení.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,

    je nám líto této situace, ale u zboží nebylo napsáno skladem. Skladem bylo pouze menší balení krmiva. U Vámi objednaného krmiva byla dodací lhůta 5-7 dní v den Vaší objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nic
    • zboží špatně zabalené, sáček s krmivem byl roztržený a krmivo se vysypalo ven, takže pro mě ztráta
    • příliš drahé poštovné

    dobrý výběr, ale příliš dlouhá dodací lhůta, drahé poštovné a špatně balené zboží.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážená paní,

    je nám líto této situace. Objednávku jste u nás udělala sama, dopravné jste také odsouhlasila, nelze zboží o nízké hodnotě posílat Zadarmo. Termín jsme dodrželi dle dostupnosti zboží na obchodě. Co se týká zabalení, bylo zabaleno perfektně, ovšem již nemůžeme za to, co se zásilkou dělo při přepravě. Přišlo-li Vám něco poškozeno, mohla jste nás kontaktovat, vše bychom napravili. Návod je napsán na druhé straně faktury. Je to proto, aby zákazníci v těchto případech věděli, jak mají postupovat. Postupujeme standartně, o tom, jak řešíme reklamace se můžete dočíst v ostatních recenzích.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Možnost poslání za levnější poštovné na pobočky zásilkovny.
    • Obrázky na webu neodpovídaly produktu...

    Ověřte si, zda obrázek souhlasí s názvem podle jiného obchodu, neznala jsem název a řídila se podle obrázku a přišlo mi něco jiného.

    Reakce obchodu Akvamex

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás tato situace, je pravdou že jsme měli chybu v obrázku, ale název produktu a popis zcela odpovídal skutečnosti. Vždy je důležité se řídit podle popisu, obrázky vždy plně nevystihnou zboží. Nabídli jsme Vám výměnu zboží na naše náklady, ale vy jste odmítla. Negarivní hodnocení je z Vaší strany příliš kruté.