Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dodací lhůta - 14 pracovních dní není dodržena a obchod neví, kdy zásilka dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    dlouhá doba dodání
    mají od všeho většinou pouze 2 kusy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi úplně jiný rozměr , než jsem si objednal i po reklamaci .

    Reakce obchodu Akordshop

    Vaše objednávka 2CD Nedvěd byla z Vaší strany stornována - nebyla tedy žádná reklamace.

    Zdeněk Šulc - Akordshop

  • Nedoporučuje obchod

    Je mi to velice líto, objednávku jsem učinila 19.7.2023 a doposud čekám na dodání mnou objednaného zboží. Ano, při objednávce jsem byla upozorněna, že čekací doba je 14 pracovních dnů. Tato doba však uplynula a žádné informace, zda mám vůbec ještě čekat, jsem neobdržela.Stále však věřím, že zboží dorazí v brzké době.

    Reakce obchodu Akordshop

    Dobrý den, moc se Vám omlouvám za zpoždění, bohužel zboží z Německa má zpoždění a nebyla Vám odeslána info zpráva. Doufám, že zboží dorazí v příštím týdnu.

    Zdeněk Šulc - Akordshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 18.5., zaplaceno obratem, faktura 19.5. - od té doby je ticho, zboží nemám...

    Reakce obchodu Akordshop

    Dobrý den, zboží z Vaší objednávky nebylo skladem a tedy je dodáno dle dodacích lhůt uvedených na webu. Tento týden, bylo zboží dodáno z Německa na náš sklad a Vám obratem odesláno.

    Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • spolupráce s Českou poštou

    Reakce obchodu Akordshop

    Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.

    Dobrý den, nerozumím Vašemu hodnocení, objednávka byla odeslána obratem.Českou poštu jste si zvolil jako doprace Vy sám. Dle přehledu jste si zásilku v pořádku převzal. Bohužel další hodnocení kde nevypovídá a službách obchodu.

    25.5.2023 Dodání zásilky. 77012 Olomouc 12
    25.5.2023 SMS zpráva adresátovi - uložení zásilky.
    25.5.2023 E-mail adresátovi - uložení zásilky.
    25.5.2023 Zásilka uložena v Balíkovně. 77012 Olomouc 12
    25.5.2023 Přeprava zásilky k Balíkovně.
    25.5.2023 Zásilka vypravena z třídícího centra. 74202 DSPU Mošnov
    24.5.2023 Zásilka v přepravě.
    23.5.2023 E-mail adresátovi - zásilka převzata do přepravy.
    23.5.2023 Zásilka převzata do přepravy. 25219 Rudná
    22.5.2023 Obdrženy údaje k zásilce.

  • Nedoporučuje obchod

    Ne
    Nemohu posoudit zboží zářím nedorazilo

    Reakce obchodu Akordshop

    Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.

  • Nedoporučuje obchod

    zatím jsem nic neobdržel, nevím co chcete hodnotit, po tak dlouhé době nedodání

    Reakce obchodu Akordshop

    Dobrý den, Vaše objednávka bude dodána v termínu, který uvádíme.

    Reakce obchodu Akordshop

    Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.

  • Nedoporučuje obchod

    Nejdřív jsem zapomněl na povinnou úhradu předem a potom když jsem po upomínce zaplatil CD mi po 2 týdnech zatím nepřišlo...

    Reakce obchodu Akordshop

    Dobrý den, cca 10 dnů po vytvoření Vaší objednávky jsem Vás kontaktoval ohledně platby, protože nebyla uhrazena-- úhrada není povinná jak píšete - způsob úhrady jste si zvolil sám. Nyní je CD uhrazeno a čekáme na jeho dodání z Německa. Pokud nechcete čekat není problém platbu vrátit a objednávku stornovat. Situace s dovozem (kdy se lhůty prodlužují) ze zahraničí je bohužel již realita není to nic příjemného jak pro Vás zákazníky, tak pro nás prodejce. S vámi jsme v kontaktu a reagujeme na Vaše emaily.

    Zákazník má své CD doma a už bez reakce....expedice byla lehce zpožděna za to se omlouváme.

    Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dosud žádná odezva, žádná informace.

    Reakce obchodu Akordshop

    Pane Kubelko, nerozumím Vašemu hodnocení od 9.8. - 16.8. byla na eshopu v informační liště uvedena dovolená a tato informace Vám byla zaslána do potvrzovacího emailu po vytvoření objednávky. Vaše objednávka byla připravena ihned po tomto termínu a 18.8.2022 byla odeslána.Problém tedy není u nás o všem jste byl informován od začátku procesu až po odeslání. Po celou dobu Vám byl k dispozici kontaktní telefon.

    Zdeněk Šulc - Akordshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporucuji

    Reakce obchodu Akordshop

    Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.

    Omlouváme se za nedodání v rámci uvedené dodací lhůty. Bohužel výrobce audioknihy nám nedodal ke dnešnímu dni uvedený titul.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Taska prisla, bohuzel, derava...sice ve svu, ale zamrzelo to...

    Reakce obchodu Akordshop

    Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.

    Dobrý den, každý výrobek se snažíme kontrolovat - pokud je poškozené máte možnost výrobek vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pomalé dodání

    Reakce obchodu Akordshop

    Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.

    výrobek má dodací dobu 14 pracovních dnů a v této době byla dodána.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží jsem nedostala

    Reakce obchodu Akordshop

    Dobrý den, Vámi objednané zboží bylo odesláno na výdejní místo. Je nám vráceno jako nevzvednuté. Problém tedy není u nás.

    albertina kalinova

    03. 02. 2022 17:10:48 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
    04. 02. 2022 11:28:30 Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo
    04. 02. 2022 17:41:05 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Praha 6, Ruzyně, U Silnice.
    06. 02. 2022 20:39:05 Příjem zásilky na expedičním depu Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.
    07. 02. 2022 11:42:20 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Praha 7, Kamenická 854/12.
    15. 02. 2022 01:05:17 Nevyzvednutí zásilky příjemcem a příprava k vrácení zásilky.
    15. 02. 2022 12:02:16 Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Žádná informace k opožděné dodávce

    Zboží bylo v den objednávky vedeno na eshopu skladem. Byl to důvod, proč jsem si vybrala tento obchod. Jinde ho neměli vůbec nebo skladem nebylo. Na webu eshopu byla informace o plánované invetuře 5.1. Potvrzená objednávka obsahovala výčet objednaného zboží bez uvedení dodací lhůty nebo dalších informací. 3.ledna přišla mailem pdf faktura. Opět bez dalších informací nebo upozornění, že se čeká na dodání cd. E-mail o vyskladnění zásilky a předání dopravci přišel 17.1., až po zveřejnění mé recenze. Na základě výše uvedeného si dovoluji nesouhlasit s níže uvedenou reakcí obchodu, že jsem měla veškeré informace.

    Reakce obchodu Akordshop

    Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.

    Vážená paní *jméno editováno*, Vaše objednávka byla vytvořena 30.12.2021 bylo jasně uvedeno: objednávky se zboží skladem budeme odesílat od 6.1.2022 po naší inventuře a od 15.1.2022 bude dodáno zboží od našich dodavatelů, také z důvodu jejich inventur. Ve vaší objednávce byl titul Dasha, Jan Smigmator - Klub Evergreen 10 let CD, který nebyl skladem a byl naskladněn po inventuře dodavatelů. Vaší objednávku jsem tedy odeslal 17.1.2022 v řádném termínu dle uvedených informaci (bylo na webu do 15.1.2022). Nerozumím tedy proč nás nedoporučujte a proč píšete o dlouhé dodací době nebo , že Vás neinformujeme. Vaše recenze nemá tedy nic společného se skutečností a tímto Vašim vyjádřením poškozujete náš obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží nedorazilo a od té doby co dostali moje peníze žádná zpráva, takže vlastně ani nevím, zda jsem naletěl, nebo jen stále čekají na zboží, které neměli skladem.

    Reakce obchodu Akordshop

    Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nedostatecna komunikace,zbozi nedorazilo,nevim duvod,lituji,ze jsem uhradila dopredu a prevodem,zbozi bych si objednala jinde

    Reakce obchodu Akordshop

    Dobrý den paní Vaňková, Vaše objednávka byla odeslána v rámci lhůty co uvádíme na webu pokud není zboží skladem tedy 14 pracovních dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Paní se velice vyptávala na moje osobní údaje a zboží odmítla dodat.

    Reakce obchodu Akordshop

    Zákazník odmítnul dodat do objednávky jmého a příjmení (na objednávce bylo uvedeno nesmyslné jméno Běloruského prezidenta a jeho politického vězně ). Je to základ objednávkového procesu, bez kterého nebudeme vyřizovat objednávku a na to byl zákazník písemně upozorněn. Po dalších nesmyslných emailech o "velkém bratru" atd. byla objednávka stornována. Zde je opět vidět nesmyslné hodnocení od Heuréky, které je jedno co jsem kdo píše. Jde o úmyslné poškození služeb obchodu na základě nesmylného počínání zákazníka.

    Zdeněk Šulc - Akordshop.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží jsem před 14 dny zaplatila a stále nepřišlo! Bez jakéhokoliv vysvětlení.

    Reakce obchodu Akordshop

    Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.

    Omlouvám se Vám za nedodání 2LP, které je ve výrobě v Německu.

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednány 4 kazety,3 že 4 kazet se hned namotaly. Zkoušela jsem i jiné, starší kazety a žádná jiná se už nenamotala, tudíž rádiem to nebylo.

    Reakce obchodu Akordshop

    Dobrý den paní Brnková, problém je ve Vašem přehrávači. Jedná se o nové originálně zabalené kazety (Zlato české hudby), kterých jsem prodali již dostatečné množství bez jediné reklamace. Vaše hodnocení tedy není opravněné. Pokud víte, že není problém u Vás proč jste nereklamovala uvedené kazety?

    S tímto hodnocením a celým systémem hodnocení Heuréky dlohodobě nesouhlasím - každý si zde může napsat cokoli ať je to pravda nebo není. Heuréka vůbec neposuzuje zda se hodnocení zakládají na pravdě a v podstatě je to ani nezajímá. Certifikát tedy nemá žádný přínos pro zákazníka. Náš obchod dělá chyby asi jako každý, ale vždy je napravím .

    Za obchod Zdeněk Šulc.