Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Dodací lhůta - 14 pracovních dní není dodržena a obchod neví, kdy zásilka dorazí.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
dlouhá doba dodání
mají od všeho většinou pouze 2 kusy -
Nedoporučuje obchod
Poslali mi úplně jiný rozměr , než jsem si objednal i po reklamaci .
Reakce obchodu Akordshop
Vaše objednávka 2CD Nedvěd byla z Vaší strany stornována - nebyla tedy žádná reklamace.
Zdeněk Šulc - Akordshop -
Nedoporučuje obchod
Je mi to velice líto, objednávku jsem učinila 19.7.2023 a doposud čekám na dodání mnou objednaného zboží. Ano, při objednávce jsem byla upozorněna, že čekací doba je 14 pracovních dnů. Tato doba však uplynula a žádné informace, zda mám vůbec ještě čekat, jsem neobdržela.Stále však věřím, že zboží dorazí v brzké době.
Reakce obchodu Akordshop
Dobrý den, moc se Vám omlouvám za zpoždění, bohužel zboží z Německa má zpoždění a nebyla Vám odeslána info zpráva. Doufám, že zboží dorazí v příštím týdnu.
Zdeněk Šulc - Akordshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednáno 18.5., zaplaceno obratem, faktura 19.5. - od té doby je ticho, zboží nemám...
Reakce obchodu Akordshop
Dobrý den, zboží z Vaší objednávky nebylo skladem a tedy je dodáno dle dodacích lhůt uvedených na webu. Tento týden, bylo zboží dodáno z Německa na náš sklad a Vám obratem odesláno.
Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi. -
Nedoporučuje obchod
- spolupráce s Českou poštou
Reakce obchodu Akordshop
Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.
Dobrý den, nerozumím Vašemu hodnocení, objednávka byla odeslána obratem.Českou poštu jste si zvolil jako doprace Vy sám. Dle přehledu jste si zásilku v pořádku převzal. Bohužel další hodnocení kde nevypovídá a službách obchodu.
25.5.2023 Dodání zásilky. 77012 Olomouc 12
25.5.2023 SMS zpráva adresátovi - uložení zásilky.
25.5.2023 E-mail adresátovi - uložení zásilky.
25.5.2023 Zásilka uložena v Balíkovně. 77012 Olomouc 12
25.5.2023 Přeprava zásilky k Balíkovně.
25.5.2023 Zásilka vypravena z třídícího centra. 74202 DSPU Mošnov
24.5.2023 Zásilka v přepravě.
23.5.2023 E-mail adresátovi - zásilka převzata do přepravy.
23.5.2023 Zásilka převzata do přepravy. 25219 Rudná
22.5.2023 Obdrženy údaje k zásilce. -
Nedoporučuje obchod
Ne
Nemohu posoudit zboží zářím nedoraziloReakce obchodu Akordshop
Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.
-
Nedoporučuje obchod
zatím jsem nic neobdržel, nevím co chcete hodnotit, po tak dlouhé době nedodání
Reakce obchodu Akordshop
Dobrý den, Vaše objednávka bude dodána v termínu, který uvádíme.
Reakce obchodu Akordshop
Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi. -
Nedoporučuje obchod
Nejdřív jsem zapomněl na povinnou úhradu předem a potom když jsem po upomínce zaplatil CD mi po 2 týdnech zatím nepřišlo...
Reakce obchodu Akordshop
Dobrý den, cca 10 dnů po vytvoření Vaší objednávky jsem Vás kontaktoval ohledně platby, protože nebyla uhrazena-- úhrada není povinná jak píšete - způsob úhrady jste si zvolil sám. Nyní je CD uhrazeno a čekáme na jeho dodání z Německa. Pokud nechcete čekat není problém platbu vrátit a objednávku stornovat. Situace s dovozem (kdy se lhůty prodlužují) ze zahraničí je bohužel již realita není to nic příjemného jak pro Vás zákazníky, tak pro nás prodejce. S vámi jsme v kontaktu a reagujeme na Vaše emaily.
Zákazník má své CD doma a už bez reakce....expedice byla lehce zpožděna za to se omlouváme.
Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi. -
Nedoporučuje obchod
Dosud žádná odezva, žádná informace.
Reakce obchodu Akordshop
Pane Kubelko, nerozumím Vašemu hodnocení od 9.8. - 16.8. byla na eshopu v informační liště uvedena dovolená a tato informace Vám byla zaslána do potvrzovacího emailu po vytvoření objednávky. Vaše objednávka byla připravena ihned po tomto termínu a 18.8.2022 byla odeslána.Problém tedy není u nás o všem jste byl informován od začátku procesu až po odeslání. Po celou dobu Vám byl k dispozici kontaktní telefon.
Zdeněk Šulc - Akordshop -
Nedoporučuje obchod
- Nedoporucuji
Reakce obchodu Akordshop
Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.
Omlouváme se za nedodání v rámci uvedené dodací lhůty. Bohužel výrobce audioknihy nám nedodal ke dnešnímu dni uvedený titul. -
Nedoporučuje obchod
- Taska prisla, bohuzel, derava...sice ve svu, ale zamrzelo to...
Reakce obchodu Akordshop
Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.
Dobrý den, každý výrobek se snažíme kontrolovat - pokud je poškozené máte možnost výrobek vrátit. -
Nedoporučuje obchod
Pomalé dodání
Reakce obchodu Akordshop
Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.
výrobek má dodací dobu 14 pracovních dnů a v této době byla dodána. -
Nedoporučuje obchod
- zboží jsem nedostala
Reakce obchodu Akordshop
Dobrý den, Vámi objednané zboží bylo odesláno na výdejní místo. Je nám vráceno jako nevzvednuté. Problém tedy není u nás.
albertina kalinova
03. 02. 2022 17:10:48 Příjem elektronických dat k zásilce. Čekáme na předání zboží od odesílatele k přepravě.
04. 02. 2022 11:28:30 Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo
04. 02. 2022 17:41:05 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Praha 6, Ruzyně, U Silnice.
06. 02. 2022 20:39:05 Příjem zásilky na expedičním depu Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.
07. 02. 2022 11:42:20 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Praha 7, Kamenická 854/12.
15. 02. 2022 01:05:17 Nevyzvednutí zásilky příjemcem a příprava k vrácení zásilky.
15. 02. 2022 12:02:16 Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací lhůta
- Žádná informace k opožděné dodávce
Zboží bylo v den objednávky vedeno na eshopu skladem. Byl to důvod, proč jsem si vybrala tento obchod. Jinde ho neměli vůbec nebo skladem nebylo. Na webu eshopu byla informace o plánované invetuře 5.1. Potvrzená objednávka obsahovala výčet objednaného zboží bez uvedení dodací lhůty nebo dalších informací. 3.ledna přišla mailem pdf faktura. Opět bez dalších informací nebo upozornění, že se čeká na dodání cd. E-mail o vyskladnění zásilky a předání dopravci přišel 17.1., až po zveřejnění mé recenze. Na základě výše uvedeného si dovoluji nesouhlasit s níže uvedenou reakcí obchodu, že jsem měla veškeré informace.
Reakce obchodu Akordshop
Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.
Vážená paní *jméno editováno*, Vaše objednávka byla vytvořena 30.12.2021 bylo jasně uvedeno: objednávky se zboží skladem budeme odesílat od 6.1.2022 po naší inventuře a od 15.1.2022 bude dodáno zboží od našich dodavatelů, také z důvodu jejich inventur. Ve vaší objednávce byl titul Dasha, Jan Smigmator - Klub Evergreen 10 let CD, který nebyl skladem a byl naskladněn po inventuře dodavatelů. Vaší objednávku jsem tedy odeslal 17.1.2022 v řádném termínu dle uvedených informaci (bylo na webu do 15.1.2022). Nerozumím tedy proč nás nedoporučujte a proč píšete o dlouhé dodací době nebo , že Vás neinformujeme. Vaše recenze nemá tedy nic společného se skutečností a tímto Vašim vyjádřením poškozujete náš obchod. -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo a od té doby co dostali moje peníze žádná zpráva, takže vlastně ani nevím, zda jsem naletěl, nebo jen stále čekají na zboží, které neměli skladem.
Reakce obchodu Akordshop
Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.
-
Nedoporučuje obchod
Nedostatecna komunikace,zbozi nedorazilo,nevim duvod,lituji,ze jsem uhradila dopredu a prevodem,zbozi bych si objednala jinde
Reakce obchodu Akordshop
Dobrý den paní Vaňková, Vaše objednávka byla odeslána v rámci lhůty co uvádíme na webu pokud není zboží skladem tedy 14 pracovních dnů.
-
Nedoporučuje obchod
Paní se velice vyptávala na moje osobní údaje a zboží odmítla dodat.
Reakce obchodu Akordshop
Zákazník odmítnul dodat do objednávky jmého a příjmení (na objednávce bylo uvedeno nesmyslné jméno Běloruského prezidenta a jeho politického vězně ). Je to základ objednávkového procesu, bez kterého nebudeme vyřizovat objednávku a na to byl zákazník písemně upozorněn. Po dalších nesmyslných emailech o "velkém bratru" atd. byla objednávka stornována. Zde je opět vidět nesmyslné hodnocení od Heuréky, které je jedno co jsem kdo píše. Jde o úmyslné poškození služeb obchodu na základě nesmylného počínání zákazníka.
Zdeněk Šulc - Akordshop. -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem před 14 dny zaplatila a stále nepřišlo! Bez jakéhokoliv vysvětlení.
Reakce obchodu Akordshop
Děkujeme za Vaše hodnocení za internetový obchod Marie a Zdeněk Šulcovi.
Omlouvám se Vám za nedodání 2LP, které je ve výrobě v Německu. -
Nedoporučuje obchod
- Objednány 4 kazety,3 že 4 kazet se hned namotaly. Zkoušela jsem i jiné, starší kazety a žádná jiná se už nenamotala, tudíž rádiem to nebylo.
Reakce obchodu Akordshop
Dobrý den paní Brnková, problém je ve Vašem přehrávači. Jedná se o nové originálně zabalené kazety (Zlato české hudby), kterých jsem prodali již dostatečné množství bez jediné reklamace. Vaše hodnocení tedy není opravněné. Pokud víte, že není problém u Vás proč jste nereklamovala uvedené kazety?
S tímto hodnocením a celým systémem hodnocení Heuréky dlohodobě nesouhlasím - každý si zde může napsat cokoli ať je to pravda nebo není. Heuréka vůbec neposuzuje zda se hodnocení zakládají na pravdě a v podstatě je to ani nezajímá. Certifikát tedy nemá žádný přínos pro zákazníka. Náš obchod dělá chyby asi jako každý, ale vždy je napravím .
Za obchod Zdeněk Šulc.