Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozná komunikace s e-shopem

    Reakce obchodu eshop AirsoftFenix.cz

    Komunikace, osobní přístup a hledání ideálních řešení je naším hlavním motem. proto nás velice mrzí tento pohled na náš eshop. Nicméně z naší strany to probíhalo trochu jinak než se z krátké recenze může zdát.
    9.4. provedena objednávka s platbou převodem kdy platba selhala (zboží bylo rezervováno)
    10.4. první informační email s odkazem na platební bránu
    Následně další, zboží stále rezervováno.
    Nevíme kdy se zákazníkovi povedla platba nicméně 16.4. byla teprve připsána na náš účet a zboží bylo určeno k expedici.
    Do té doby ze strany zákazníka nebyla komunikace (Ani ji nevyžadujeme po 14 dnech kdy by nebylo zboží zaplacené bychom ho telefonicky informovali jestli má skutečně zájem a jinak stornovali)
    Zákazník nám v den expedice napsal recenzi "hrozná komunikace" a 10% každý má právo na názor a to respektujeme.
    Telefonicky jsme se snažili se zákazníkem spojit abychom zjistili kde tedy vznikl problém a abychom ho odstranili. Zákazník nám telefon položil a nereagoval ani na sms.
    Zboží jsme dle standartního procesu podle platby kartou předem expedovali. Včetně omluvného dopisu (za případné procesní pochybení na straně platebních společností) a přidali malý dárek.
    Toť z naší strany vše.
    Heureka odesílá dotazníky automaticky po nějaké době. Pokud vám dotazník od heureky dorazí dřív jak zboží je něco špatně, ale nemusí to být vždy chyba obchodu. Mrkněte do spamu jestli tam třeba nemáte nějaké informace a nebo prostě zavolejte. Pokud nemáte potvrzenou objednávku nebo informaci, že je na cestě nebojte se nám napsat a zjistit co se děje. Jsme tu pro vás pravidelně od 9:00-16:00 na telefonu 739670256 a nekdy i v méně standartní čas a nebo na emailu [email protected]