Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr sortimentu
    • Zboží přišlo poškozené, rozbitá lékárnička, sada na opravu kola od bahna - v životě jsem nezažila takovou hrůzu a už zde nikdy neobjednám
    • Dlouhá doručovací doba

    Jak už jsem uvedla: Zboží přišlo poškozené, rozbitá lékárnička, sada na opravu kola od bahna - v životě jsem nezažila takovou hrůzu a už zde nikdy neobjednám!!

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    je nám moc líto, že Váš balík přišel v tomto stavu. Naši skladníci by nikdy neposlali rozbité nebo očividně špinavé věci, takže muselo dojít k poškození při dopravě. To se bohužel v dnešním objemu balíků přes PPL občas stane. Nezvládli předvánoční nápor a nestíhají svážet balíky a pak asi s nimi i hůř zacházejí. Kontaktujte naše reklamační oddělení a oni to s Vámi rádi vyřeší.
    Váš tým AHProfi

    • Několik součástek ohnuto,šrouby nakrivo. Hrozné už jindy

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost se stolem. Prodali jsme jich letos přes šedesát kusů a reklamace s nimi nejsou. Muselo se tedy jednat o vadný kus nebo poškození dopravcem. Oslovte prosím naše reklamační oddělení a oni to s Vámi rádi vyřeší k Vaší spokojenosti.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zakoupený svěrák vypadá, pokud jde o barvu, ve skutečnosti jinak, než jak byl prezentován v eshopu.
    Závitová tyč, která pohybuje se svěrákem se zdá být mimo střed, zahnutá k jedné straně. Pravděpodobně funkční, ale nevypadá to dobře.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste spokojený se svěrákem. Svěrák je v klasické kladívkové barvě, na fotce možná trochu zkresluje, že vypadá víc černě, ale to není asi u svěráku podstatné. Pokud tam bylo cokoliv špatně, tak je to samozřejmě důvodem reklamace a tu by s Vámi naše reklamační oddělení určitě kladně vyřídilo.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo a to mám něco hodnotit?

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    gola z Vaší objednávky bude naskladněna v příštím týdnu a pak Vám ji hned odešleme. Dobu dostupnosti Vám hned po objednání psalo naše obchodní oddělení. Bohužel není v naší moci, aby Vám nepřišel mezi tím dotazník z Heuréky. Mrzí nás Vaše špatné hodnocení, ale nejsme si v tomto případě vědomi žádné chyby.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obdržel jsem úplnč něco jiného než jsem objednával

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    omlouváme se za dodání jiného brusného papíru - měli jsme od výrobce ve feedu špatně popisek - místo rozměru tam byla zrnitost. Váš požadovaný rozměr není bohužel dostupný a proto byl od Vás špatný svezen a pošleme Vám peníze zpět. Pracujeme na tom, aby se podobné chyby nestávaly, ale bohužel se občas v tomto množství produktů vyskytne.
    Váš tým AHProfi

  • Já jsem si neobjednával žádný klíč.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den, bohužel Vaši recenzi nechápeme - posílali jsme Vám objednané dva vozíky - píšete něco o klíči? Pokud bylo s Vaší objednávkou cokoli špatně, tak nás kontaktujte na [email protected] a kolegyně s Vámi problém ochotně vyřeší.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena za šmejd který nedrží dostačující ! Jistící ozubení nedrží .

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že nejste spokojen se zbožím, které jste od nás zakoupil. Na tyto kleště reklamace nemáme, je tedy možné, že byl vadný jednotlivý kus. Stačilo kontaktovat naše reklamační oddělení a zboží bychom Vám vyměnili.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo dodáno, ale nebyly v balíčku všechny objednané a zaplacené artikly. Po kontaktování prodejce, se nám pouze dostalo neadekvátní odpovědi. Po urgenci se nám dostalo odpovědi, že uvedené zboží v balíčku bylo. Snaha o řešení vzniklého problému nebyla žádná.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    bohužel se může stát, že skladníci omylem nedají do balíku nějaké zboží z objednávky a dá se to velmi snadno a rychle dohledat ze stavu na skladu. V tom případě hned zákazníkovi doposíláme zapomenutý kus. Ve Vašem případě jsme ale u balení balíku byli dva a věděli jsme jistě, že tam všechny ty věci opravdu byly. Skladník i přesně věděl, jak kterou věc balil a kde v balíku byla. Po Vaší stížnosti jsme Vám toto říkali a žádali Vás ještě o kontrolu, že fix bude třeba zapadlý v nějaké výstelce nebo folii. Poté jste se již neozvali.
    Váš tým AHProfi

    • Nemožnost zjednodušeného vracení zboží pomocí odpovědní zásilky. Špatné vysvětlení telefonistky při vracení zboží. Zboží šlo jednou mým směrem, po pokusu o vracení zboží obchod odmítl převzít zásilku, takže znovu odesláno tj 2x směrem K prodejci při vratce zboží. Byl jsem nucen zaplatit poštovné při vracení zásilky.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    vrácení zboží do 14 dní lze u naší firmy bez problémů uplatnit. Zákazník musí v tomto případě, dle obchodních podmínek, doručit zboží na naši adresu ve stanovené lhůtě a po zkontrolování zásilky je vystaven dobropis a vráceny peníze. Je to zcela běžný postup. Nelze ovšem přijmout balík od Vás na dobírku. Není to technicky možné mít u příjmu skladu hotovost a hlavně v balících, které přicházejí, může být cokoliv. Je potřebná kontrola zboží, zda je v pořádku a mohou se za něj vrátit peníze. Možnost, že pošlete balík na dobírku nás vůbec nenapadla, proto jste na to nebyl dopředu upozorněn. Celou tuto situaci Vám kolegyně trpělivě vysvětlovala po telefonu, když jste volal. Mrzí nás, že jste musel platit dopravné dvakrát, ale neznáme žádnou firmu, kde by se mohlo vracet zboží na dobírku.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Chtěl jsem přiobjednat ještě jednu položku na základě e-mailu a bylo mi odepsáno , že je zboží už zabalené . Takže platit poštovné 2x. Oba balíčky přišli jeden den.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    omlouváme se, že nešly Vaše objednávky spojit, ale pondělky a silnější dny k nám jezdí dopravce dvakrát za den a odváží dopoledne ranní objednávky. Bylo tomu tak i ve Vašem případě a proto nešlo již potom položku přibalit. Odeslala se pak odpoledne s dalším svozem. Snažíme se vždy zákazníkům vyjít vstříc a když je to jen trochu možné, tak jim objednávky spojíme.
    Doufáme, že jsme neztratili Vaši důvěru a budeme se těšit na další objednávky.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nesjednocení dvou objednávek ,nejsou slevy po dalších odběrech

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost. Na přání zákazníka objednávky spojit můžeme, ale jedna Vaše objednávka byla přes eshop, kde se automaticky vyexpeduje, když je zboží skladem, hned v den objednávky a druhá byla až další den přes Aukro a ještě s platbou předem, takže jsme museli čekat na platbu. V komunikaci jsme nikde nenašli, že by jste o sloučení žádal. Slevy při častých odběrech poskytujeme dle obratu a ve Vašem případě se v letošním roce jednalo zatím jen o čtyři malé objednávky, což bohužel nedosahuje ani na první slevovou hladinu.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnes nemám informaci o zboží bohužel jsem si tedy nemohl vyzvednout osobně na prodejně....

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    ve Vašem případě došlo bohužel ke komunikační chybě, kdy si kolegyně myslely, že Vám dali vědět z prodejny a prodejna zase, že kolegyně. Při osobním odběru nás bohužel ani neupozorní fakturační systém. Moc se za to omlouváme a doufáme, že jsme neztratili Vaši přízeň.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo pěkně zabalené a celkem rychle ale kvalita zboží katastrofální. Po jednom používání na vyhození. Prodávat šmejd není zrovna dobrá cesta v podnikání

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že nejste spokojený s touto sadou, ale je to pro nás zarážející - nářadí od firmy Yato je většinou bezproblémové a za poslední dobu jsme prodali 23 těchto sad a žádná negativní reakce od našich zákazníků nedorazila. Může se samozřejmě stát, že může být daný kus vadný, máte tedy právo zboží reklamovat a my vám reklamaci vyřídíme s výrobcem. Kontaktujte naše reklamační oddělení - [email protected]
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Okamžité vrácení peněz.
    • Příjemné jednání
    • Nabízí zboží, které neumí dodat.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za komplikace. Dodavatel měl uvedeno, že je zboží skladem a informaci o tom, že již nelze objednat, nám dal až po objednání. Zboží jsme již označili jako nedostupné. Doufáme, že jsme neztratili vaši důvěru a budeme se těšit na další objednávku. Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka přišla nekvalitní. Objednal sem si vysekavače do kůže. Nejsou nabroušené a mají velký úkos broušení, tudíž vám úkos pak vadí v proděravění materiálu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvalita provedení byla velice nízká

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost
    • dobrá komunikace

    kvalita zboží ala čína

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nemá český návod
    • Chybí tam čeština ve zrcátku
    • Docela důležité
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel, zboží přišlo v neporušeném obalu, ale uvnitř kufr, ve kterém je nářadí byl poškozen. To znamená, že musel být poškozen před zabalením a takto poškozen byl bez problémů zabalen a odeslán.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    tento problém nás velice mrzí a musíme se přiznat, že se nám něco takového opravdu nestává. Bohužel jsme před Vánoci nuceni nabrat brigádníky a chyba se občas vyskytne.
    Zašlete nám prosím fotografii poškozeného kufru na náš email a naše reklamační oddělení se bude této situaci neprodleně věnovat.
    S pozdravem,
    tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem jako dárek pro syna -Sada nářadí v kufru s elektrickou
    vrtačkou, 128 dílů - AH14006 za 1790,-Kč. Bohužel kufr je rozbitý ( rez na pantech, na jedné straně při zavřeném stavu nedoléhá a je prohnutý).Z tohoto důvodu nářadí uvnitř nedrží pevně v daných prolisech.Nafotila jsem,poslala ihned tj.4.12. e-mailem na reklamaci. Už jednou mi bylo přislíbeno , že mi kufr bude doručen závozní firmou - výměnou.Dnes ráno jsem v 8hod. volala znovu a znovu mi bylo přislíbeno to stejné.Prosila jsem o písemné potvrzení na e-mail.Je 11.12.12:30hod. a zatím nic....Tak čekám,že snad firma dodrží slovo. Vánoce jsou za chvíli.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,

    je nám líto, že se vámi objednaný kufr při přepravě rozbil, což se bohužel někdy stane. Reklamaci jsme od vás přijali na email 4/12 a reklamační vám 6/12 mailem toto přijetí potvrdila.

    Vycházíme zákazníkům vstříc, aby neměli starosti se zasláním reklamace a nabídli jsme vám výměnný balík. Bohužel máme nyní před vánocemi tolik objednávek, že nedokážeme řešit reklamace ihned, ale pár dní to zabere. Kolegyně na vás určitě nezapomněla a balík je již na cestě k vám.

    Doufáme, že budete spokojená a zachováte nám přízeň.