Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží označené skladem není skladem

    Zboží označené skladem není skladem, objednáno již týden a pořád nebylo zboží expedováno.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    toto zboží nemohlo být skladem, protože ho na sklad nebereme. Bylo tam napsáno:
    Náš sklad: Na objednávku do 6 pracovních dnů
    Partnerský sklad: Skladem
    Odeslali jsme Vám ho čtvrtý pracovní den. Nevidím tedy z naší strany žádné pochybení.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace obchodu , na strankach zbozi maj , ale po hovoru pry ne

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    toto zboží, jak je uvedeno na našem webu, je s dostupností do 4 pracovních dní na náš sklad. Bohužel se nám od dodavatele zboží o nějaký den opozdilo. Kolegyně Vám dají vědět hned, jak se objeví na skladě. Omlouváme se.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sedm dní od objednávky a zaplacení zboží nebyla objednávka odeslána.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    bohužel máte pravdu, došlo ke zpoždění dodávky od dodavatele a zboží nám přijde až dnes. Hned jak se tu objeví, tak Vám ho pošleme. Moc se omlouváme.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod mě neskutečně zklamal, po objednání info v mailu bylo čekejte na sms pro vyzvednutí. Zboží při objednání bylo skladem 5ks nechápu proč nejsou schopni připravit zboží za 1,5 dne od objednání a při vyzvednutí jsem byl konfrontován obsluhou prodejny proč jsem nepočkal na sms ( měl jsem cestu skoro kolem tak jsem chtěl zboží vyzvednout než platit 700 za dopravu). Po arogantním výstupu prodavače jsem chtěl objednávku zrušit nechat to ve skladu. po cca 15 minutách bylo zboží vyskladněno a já si ho odvezl domu, kde jsem zjistil, že zboží neodpovídá popisu na internetových stránkách. V popisu jsou psána pogumovaná kolečka a v balení jsou plastová a ve výbavě klíčů chybí klíč a jiný se opakuje. Přístup prodejce hodnotím jako tragédii a doporučuji se zamyslet jestli se vyplatí přicházet o kšefty jen kvůli chování prodavače. Do budoucna chci vybavovat synovi autodílnu a myslel jsem, že se porozhlídnu nad možností dalšího nákupu ale silně o tom pochybuju.
    S pozdravem Fr. Nikola

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že jsme Vás zklamali. Prodavač byl již poučen, že zákazník na prodejně má přednost před vším ostatním. Jen pochopte, že máme největší sezónu a je tu opravdu hodně objednávek a všechno má nějaký svůj systém, který musí zaměstnanci dodržovat. Jinak zboží si samozřejmě můžete vyzvednout, kdykoliv pojedete okolo, jen musíte počítat s tím, že pokud jste ještě nebyl vyzván k vyzvednutí, tak budete muset možná chvilku počkat. Pokud nejste spokojen s něčím ohledně zboží, obraťte se na reklamační oddělení a to s Vámi celou situaci rádo vyřeší. Doufáme, že jsme díky této jedné zkušenosti nepřišli o Vaši důvěru a budeme se těšit na další spolupráci.
    Váš tým AHProfi

    • Zboží neboli gola sada se hned rozbila

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    mrzí nás, že máte problém s gola sadou. Kontaktujte naše reklamační oddělení a to Vám problém vyřeší.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu objednávka stále není dorucena

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste ještě neobdržel vaši paletu. Objednal jste v pátek odpoledne, v pondělí se objednávka zpracovala a v úterý jsme předali paletu Geisu. Byly pak státní svátky a tudíž dopravce nejezdil. Dle trackingu se paleta nachází někde u vás na depu. Geis by vás měl kontaktovat a domluvit předání.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil jsem fakturu a zatím nic nepřišlo

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce máte zboží s dostupností "do deseti pracovních dní" proto ještě nemáte zboží u Vás. Tuto informaci vidíte u zboží a pak i v košíku. Hned jak zboží dorazí, tak Vám bude odesláno.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • NIC!!!!
    • Prodej nefunkčního zboží
    • Neuznána reklamace
    • Ačkoliv jsou součástí balení baterie, kupte si nové :)
    • Už nikdy víc
    • NEDOPORUČUJI

    Koupil jsem digitální hustič pneu, po rozbalení nijak nereagoval. Posláno na reklamaci, reklamace neuznána s drzým popiskem, kupte si nové baterie. Paráda, takže koupím nový přístroj kde jsou baterie součástí balení, očividně přístroj ležel x let na skladě nebo byl už nedejbože použitý a tohle oni prodávají. NEDOPORUČUJI!!!!!!!

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den, mrzí nás, že došlo ke komplikaci s baterií v hustiči. Reklamační vám přetlumočila vyjádření výrobce na reklamaci, ale myslela si, že vám to posíláme zpět s novou baterií - bohužel tam ale zůstala ta nefunkční. Nechtěli jsme vás tímto nijak urazit a omlouváme se. Novou baterii zasíláme k vám.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bylo mi doručeno jiné zboží, než jsem si objednal. Již provedli svoz, ale zatím nevím, jestli se ke mně správné vůbec dostane.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za komplikace. Skladníci popletli jeden produkt z vaší objednávky za jiný typ. Reklamační oddělení s vámi tuto situaci řešilo a poslalo svoz pro špatné zboží a zároveň zaslalo zboží správné.
    Doufáme, že jsme kvůli této chybě neztratili vaši důvěru.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 6.3.2023 a zboží nikde, hlavně že na stránkách píšou expresní dodání.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce jste měl zboží s dostupností "do pěti pracovních dní" (toto můžete vidět jak u produktu, tak potom v košíku) nemohl jste tedy dostat zboží dříve. Vaše objednávka přišla 6/3 a vyřídili jsme jí 10/3 - z našeho pohledu tedy vše v pořádku. Expresní dodání máme - věci, které jsou skladem a objednáte je do jedné hodiny, máte většinou druhý den u Vás.
    Váš tým AHProfi s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nereagujou na odpověd k zákazníkovi

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    úplně nechápeme, kde je problém. Druhého jste objednal zboží na osobní odběr. Nechali jsme ho připravit ve skladu a třetího Vám kolegyně poslaly email, že si můžete zboží vyzvednout. Jinou komunikaci s Vámi nemáme. Jediné, kde mohl nastat problém, že by Vám nedorazil ten email nebo spadl do spamu.
    Váš tým AHProfi s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání
    • Ceny
    • Nekvalitní nářadí
    • Při odstoupení od smlouvy musíte svoji zásilku zaslat zpět na svoje náklady.
    • Čekací linka na operátora

    Obchod propagováný LuckyBoyem, avšak kvalita je opravdu špatná, mnoho sortimentu jsem našel na čínských stránkách za polovinu…

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    náš eshop nabízí opravdu velký výběr nářadí od hobby po profesionální. Pokud nejste spokojen s kvalitou hobby kufru, můžeme vám samozřejmě nabídnout zboží kvalitnější řady. Vše s vámi vyřídí naše reklamační oddělení. Při odstoupení od smlouvy opravdu zasílá zákazník zboží na své náklady - je to podle obchodních podmínek a má to tak většina eshopů. Při vrácení peněz se ale vrací i dopravné, které bylo účtováno směrem k vám. Mrzí nás, pokud jste měl problém s telefonem, ale bylo toho v polovině prosince hodně a kolegyně dělaly, co bylo v jejich silách.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výber
  • zásilka nedoručena, marné urgence , místo řešení jenom nevíme zavolejte zítra....

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    omlouváme se za problémy s objednávkou. Jak vám říkaly kolegyně po telefonu, celá jedna dodávka od dodavatele se nám ztratila a do teď řešíme s dopravcem, kdy bude doručena. U dodávek ze zahraničí bohužel tyto nepříjemnosti zaberou několik dní. Nebyli jsme tedy schopni vám to dodat včas.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží přišlo vadné

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    mrzí nás, že přišlo zboží vadné. Kontaktujte prosím naše reklamační oddělení a bude vše napraveno.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Güde kompresor 260/10/24 ST který byl v nabídce, AHprofi nedodala a nabídla náhradu 231/10/24 se kterou jsem souhlasil. Kompresor byl dodán v neporušeném obalu avšak se značně poškozenými manometry, které jsem musel vyměnit. Dále byly zdeformované úchyty přepravních koleček.
    Mohu doložit foto.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    mrzí nás, že vám přišlo zboží poškozené. Bohužel se to při přepravě větších věcí občas stane. Je potřeba to neprodleně řešit s reklamačním oddělením ihned po převzetí. Nenašla jsem nikde, že byste nás kontaktoval.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo doručeno dostatečně nezabalené, poškozené. Jednalo se o dílenský vozík s nářadím, ten celou dobu přepravy ,,cestoval,, po korbě nákladního auta, které ho přivezlo poškozené, ve stavu šrotu. Prodejce nechal na vozíku kolečka :-( Ve vozíku chyběli některé kusy nářadí. Připlatil jsem si za nadrozměrnou zásilku, která dle podmínek uvedených na webu prodejce má být na extra paletě, to se ale nestalo !! Rozhodně nedoporučuji!! Vše máme nafoceno.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, jak k Vám dorazil objednaný vozík. Došlo k naprostému selhání dopravce DHL, se kterým jsme normálně moc spokojeni. Řidič musel vozík sundat z palety, kterou ukradl a vozík byl pak rozbalen. Od nás odchází vozík na paletě a zabalen do strečové folie. Od začátku to řešíte s kolegyní z reklamací, která vám nechá dodat nový vozík a vše vyřídí s DHL. Chápu Vaše rozčílení, ale nás mrzí, že od Vás dostaneme takovou recenzi, když od začátku jste uznali, že je to chyba přepravce.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží uváděné na centrálním skladu obchod vůbec nemá a ani se neobtěžuje o tom informovat. Objednáte, zaplatíte a nic. Pak zjistíte, že objednaný produkt ze svých stránek stáhli, ale vás zase nějak zapomněli informovat. Naštěstí alespoň peníze vrátili docela rychle, ale ozvat jsem se musel já.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    kanystry, které jste objednal, byly na partnerském skladu s dostupností do pěti pracovních dní, což jste mohl vidět u produktu i poté v košíku. Dodavatel je mezi tím vyprodal a napsal nám, že budou až v polovině června. To vám kolegyně napsaly a nabídly alternativu. Poté jste objednávku zrušil a dostal jste peníze zpět. To, že se nějaký produkt vyprodá nebo není dostupný, to bohužel neovlivníme.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice špatné zkušenosti-nezájem zboží odeslat!!!

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    Vaši recenzi bohužel nechápeme, protože jste Vaši objednávku emailem zrušil - zboží Vám proto nemohlo přijít.
    Váš tým AHProfi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaný regál je strašné kvality. Deklarovaná váha 200 kg na polici, bojim se tam dát 20 kg. Slabý materiál a kvalita žádná. Lepší koupit regál v nějakým velkoobchodě za poloviční cenu.

    Reakce obchodu AHprofi

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nejste spokojen s regálem. Nosnosti, rozměry apod. musíme deklarovat dle výrobce, který je má otestované. Prodali jsme těchto regálů přes osmdesát kusů a zatím bez reklamací. Pokud nejste s jakýmkoliv zbožím spokojený nebo nesplňuje vaše představy, máte 14 dní na to ho vrátit.
    Váš tým AHProfi