• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo potvrzení objednávky a od té doby se mě i přes dotaz kdy zboží bude expedováno nikdo neozval. Možná se budou vymlouvat na vánoce

    Reakce obchodu Agroform

    Vážená Jaroslavo,
    je nám líto, že jste si nevšimla velkého upozornění na našem eshopu, že od 21.12. 2024 do 1.1. 2025 máme celofiremní dovolenou a objednávky vytvořené v tomto termínu budeme expedovat po novém roce. Informace byla prezentována i na našich webových stránkách, GOOGLE, Seznamu a všech internetových srovnávačích.
    Samozřejmě Vám přišla automatická odpověď, s potvrzením, že jste vytvořila objednávku.
    Nicméně hned 2.1. 2025 byla zásilka předána dopravci a 3.1. 2025 byla zásilka doručena.
    S pozdrave tým Agroform s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nevhodné jednání, když došlo v obchodě k hrubé chybě a záměně objednaného zboží.

    Pracovníkem obchodu mi bylo vyhrožováno podáním trestního oznámení na mou osobu a vrcholem pak bylo cituji : "To jsou ti Babišovi důchodci".

    Reakce obchodu Agroform

    Vážený pane Vlastislave,
    při polepování balíků etiketou pro dopravce, došlo k záměně a prohození dvou kultivátorů, kdy k vám byl odeslán ten nejdražší, přestože jste si objednal ten nejlevnější a další zákaznici opačně, odeslán nejlevnější přestože si zaplatila nejdražší. Zákaznice nám volala a upozornila na záměnu, výrobek si nechala a tak jsme ji obratem rozdíl finanční částky vrátili. Následně pracovník volal Vám, že jsme omylem zaslali jiný stroj s tím, že se omlouváme a máme dva návrhy jak záležitost vyřešit. Buď doplatíte rozdíl hodnoty a nebo výrobek vrátíte. Doplatit rozdíl jste nechtěl a vrátit také ne. Proto vás pracovník upozornil na skutkovou podstatu vašeho počínání, na otázku proč výrobek nepředáte řidiči dopravce, kterého by jsme k Vám poslali, jste odpověděl, že nebudete nic balit s argumentem, že to neumíte. Přestože Vám pracovník řekl, že rozdíl bude muset uhradit on sám, tak jste situaci řešit nechtěl a proto se nechal unést. Nicméně jsme Vám stroj, který jste neuhradil nechali s přáním, ať si ho užijete.
    tým Agroform s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepravdivé informace o dopravě zdarma
    • neseriózní jednání pracovníka obchodu

    Objednala jsem si aku vyžínač. V nabídce byla i u tohoto zboží doprava zdarma . Objednala jsem, zaplatila a došel mi e-mail, že mám doplatit 99 Kč za dopravu, protože to je nadměrný balík. Když jsem se dotázala, proč tedy inzerují dopravu zdarma, pracovník reagoval slovy: "Objednal jste stroj dlouhý půl druhého metru, už jste někdy viděl takto velký Z-Box?"
    Objednávku jsem zrušila, stále čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu Agroform

    Vážená Jitko,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Ano dopravu jste měla zdarma a byla by zdarma pokud by jste nezrušila objednávku, pouze jsme nuceni účtovat poplatek od dopravce za nadrozměr. V přepravních podmínkách máme uvedeno, že nejdelší rozměr u dopravce Zásilkovna je 70 cm, následně pouze jako nadrozměr (max 150cm), o čemž jsme Vás neprodleně informovali. Technická podpora u pronajatého eshopu umožňuje zohlednit pouze cenu a váhu, rozměry jíž ne, proto musíme zákazníky na tuto skutečnost upozornit po vytvoření objednávky.
    Naše otázka stále platí, do žádného Z-boxu se Vámi objednané zboží o délce skoro 2 m nevejde, přestože Vám dopravce umožnuje přepravu objednat. Zboží Vám dopraví na nejbližší výdejní místo.
    Platbu jsme odeslali zpět.
    S pozdrave tým Agroform s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nereaguji na reklamaci mailem.

    Reakce obchodu Agroform

    Vážený Martine,
    je nám líto, že dopravce zboží poškodil.
    V den, kdy jste poslal reklamaci poškozeného zboží dopravou, jsme spolu mluvili telefonicky a byl jste obeznámen s dalším postupem. Přišlo nám důležitější objednat nový kryt, než psát emaily. Na Vaše všechny emaily jsme odpověděli a omlouváme se za prodlení.
    Tým Agroform s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo zobchodováno velmi dobře a rychle. Problémem byla Zásilkovna. Prostě tragédie, velmi negativní osobní zkušenost s tímto způsobem doručení. Přes skutečnost, že měl jsem vše na platební kartě nastaveno (jediná možnost platby), nepodařilo se mi provést úhradu - opakováno vícekrát za přítomnosti erudovaných osob. Situaci jsem řešil tak, že jsem provedl úhradu částky 1518,-Kč přímo na zaslaný daňový doklad, ale ani potom se nic nezměnilo. Zklamáním pro mě bylo, že prodejce nekomunikuje se Zásilkovnou a naopak. Navíc jsem odjížděl na plánovanou dovolenou a objednané ponorné čerpadlo jsem potřeboval pro zajištění zásilky zahrady pověřenými osobami. Zbytečný stres a rozčilování, kdy narychlo musel jsem vynaložit další finanční prostředky na pořízení jiného ponorného čerpadla. Jednu zkušenost jsem učinil, "Zásilkovně" se budu vyhýbat velkým obloukem.

    Reakce obchodu Agroform

    Vážený Karle,
    je nám líto Vaší negativní zkušenosti se Zásilkovnou a děkujeme za Vaše hodnocení našeho Eshopu a doufáme že na nás nezavřete kvůli negativní zkušenosti s dopravcem. Ano byli jsme rychlí a zboží jsme odeslali již tentýž den, kdy jste vytvořil objednávku. O problému s vyzvednutím zásilky nás nikdo neinformoval, takže jsme nemohli zjednat nápravu. Pokud se něco takového stane, vždy nás neprodleně kontaktujte, abychom vzniklou situaci mohli řešit a samozřejmě je to i obecná rada, vždy kontaktovat prodejce. :-)
    Přejeme hezký den.
    tým Agroform s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potvrdili objednavku a pak tvrdili, ze jim nedosla, protoze emailovou adresu vyhodnotil jejich firewall jak spam.

    Reakce obchodu Agroform

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, ano, jak jsme spolu hovořili firewall pronajatého eshopu OXYSHOP vyhodnotil Váš email jako spam, takže k nám již informaci o objednávce neposlal a Vám odešel automatický email o přijetí objednávky.
    Vámi objednané zboží bylo dostupné již pouze na našem eshopu a tak než jste se ozval, jak to vypadá s vaší objednávkou, tak produkt byl již vyprodán.
    IT oddělení OXYSHOPu nyní před Vánocemi, kvůli častým útokům zpřísnili parametry firewall a tím nám občas nějakou objednávku nedoručí.
    Omlouváme se za komplikace.
    S pozdravem tým Agroform s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží bylo vystaveno za jinou cenu, než za jakou ji obchod prodával. Když jsem trval ceně vystaveného zboží v Eshopu, objednávku zrušili.

    Obchod provozuje nekallé obchodní praktiky.

    Reakce obchodu Agroform

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení, jak jsme již vykomunikovali, u položky nebyla správcem eshopu aktualizována cena (tento rok se ceny od dodavatelů měnily již několikrát), za což jsme se omluvili. Jak jsme již vysvětlovali, dle zákonu o dumpingových cenách, nesmíme prodávat zboží za nižší cenu, než je nákupní. Za chybu IT správce se ještě jednou omlouváme. Cena byla ihned opravena.
    S pozdravem tým Agroform s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    V nabídce zboží na skladě. Celá objednávka byla vypsána , potvrzena a následně zrušena.

    Reakce obchodu Agroform

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za hodnocení. U produktu bylo uvedeno, že je na centrálním skladě dodavatele, ne skladem na prodejně. Bohužel tato informace nebyla od dodvatele Hecht korektní.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.
    Agroform s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • chaotická komunikace
    • nabídka produktů, které už se nevyrábí
    • vysoká cena za doručení

    Reakce obchodu Agroform

    Vážená zákaznice,
    děkujeme za Váš názor, ano za vyprodaný výrobek jsem nabídli jiný a Vy jste s náhradou souhlasila. Chtěla jste odeslat přes dopravce, který takto velké zboží nepřeváží a o tom jste byla informována, zboží jsme předali jinému dopravci a Vám zaslali daňový doklad. Škoda, že jste nás neinformavala, že objednávku chcete zrušit.
    Agroform s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Nabízejí zboží, které nemají.

    Reakce obchodu Agroform

    Vážený zákazníku,
    u produktu bylo uvedeno, že není ani na centrálním skladě Hecht, proto nemůžeme Vaší objednávku realizovat.
    Je nám líto, že jste si informace nevšiml.
    Agroform s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • přišlo mi jiné zboží

    budu reklamovat

    Reakce obchodu Agroform

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Již jsme vykomunikovali, že zboží bylo správné, ale použití specifické, jsme rádi, že jste přišel na systém a vše funguje.
    Hezký den Agroform s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěl jsem koupit škrabadlo pro kočky. Na Heuréce bylo škrabadlo z tohoto obchodu zobrazeno s jinou fotografií. Na web. stránkách obchodu Agroform však bylo uvedeno bez fotografie a škrabadlo, které jsem si vybral na Heuréce bylo o 800,- Kč dražší. Po dotazu e-mailem, co tedy platí, jsem odpověď nedostal. Zatelefonoval jsem tedy do internetového obchodu Agroform. To bylo 16.12.2019. Z obchodu jsem dostal odpověď, že platí vyšší cena, ale že škrabadlo je v centrálním skladu v Německu a ten, že je již zavřený a škrabadlo bych mohl obdržet až někdy v příštím roce. Objednal jsem tedy škrabadlo v internet. obchodě www.Hawaj.cz. Druhý den jsem ho obdržel a ještě jsem ušetřil 450,- Kč.

    Reakce obchodu Agroform

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor, foto u výrobku na Heuréce nebylo z našeho obchodu, u nás bylo uvedené správně a protože se jednalo o jiný výrobek, než jste si na Heuréce vybral, byla i rozdílná cena. Ano během konce loňského roku přecházel Hecht na nový softvérové řešení a uzavřel expedici až do 13.1. 2020.
    Je nám líto způsobených komplikací.
    Hezký den.