Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • JIŽ NIKDY VÍCE - PODVOD NA KUPUJÍCÍHO - NEFÉR JEDNÁNÍ

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Termíny každého zážitku určuje poskytovatel. Jelikož Vám dané termíny nevyhovovali, situaci jsme vyřešili vrácením peněz a stornováním Vaší objednávky.

    S přáním pěkného dne,
    Vendula, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Bohužel, u zážitkového programu kovářského kurzu chybí možnost platby ubytování pro dvě osoby. Není počítáno s tím, že obdarovaného bude doprovázet osoba blízká, která se kurzu účastnit nebude, ale využije možnosti zavítat do dané lokality. Od 13.6. čekám na vyjádření o možnosti doplnění ubytování pro druhou osobu, blízkou. Je 20.6. a zatím bezvýsledně. Je to škoda a zbytečně to snižuje hodnotu zážitku . V.H.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel dle emailu ani telefonního čísla, jsem s Vámi nedohledala žádnou komunikaci, týkající se Vámi popisovaného požadavku.

    Na našich stránkách vždy uvádíme varianty zážitků, které máme smluvené s provozovatelem. Pokud jste tedy nenalezl variantu pro dvě osoby, pravděpodobně ji nemáme od provozovatele k dispozici.

    Je samozřejmě možné, zakoupit dva poukazy po jedné osobě, aby mohli jet obdarovaní na zážitek společně.

    Děkuji za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé dodání
    • oproti slevomatu bídný výběr
    • prodloužení platnosti voucheru 650,-Kč :)))))

    Dostali jsme voucher darem, jinak bychom zde nenakupovali. Oproti Slevomatu hrozná nabídka, malý výběr. Trochu jste otáleli, takže jsme chtěli voucher prodloužit, prodloužení o 6M stojí cca 650,-? No dále už nemám slov.. Jediné co pochválím komunikace se slečnou při výměně voucheru a rychlá doprava.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Kamile,

    děkujeme za Vaši konstruktivní zpětnou vazbu, které si velice vážíme.

    Jsme rádi, že Váš nákup proběhl v pořádku a mrzí nás, že Vás náš výběr prozatím neoslovil.
    Naši nabídku neustále rozšiřujeme a pevně věříme, že příště vše proběhne k Vaší úplné spokojenosti.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace, slibované doručení do jednoho pracovního dne nefunguje přes 3 pracovní dny zásilka stále není

    Nekupujte je to špatná komunikace a sliby které neplní

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že z důvodu nečekané odstávky nemohla být Vaše zásilka včas doručena.

    Jsme moc rádi, že se nám podařilo situaci dořešit k Vaší spokojenost a ještě jednou děkujeme za Vaše pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nákup proběhl v pořádku.
    • Cekově je na mě e-shop trochu moc agresivní, stále vám něco "tlačí" - slevu, dokup dalších zážitků, emaily, newslettery, další slevu, dárková balení....musíte se prokousat celkem velkým balastem, abyste si byli jistí, že nekupujete nic navíc. Takže z tohoto důvodu dávám spíše negativní hodnocení.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Terezo,

    děkujeme za Vaši konstruktivní zpětnou vazbu, které si velice vážíme.

    Jsme rádi, že Váš nákup proběhl v pořádku a mrzí nás, že na Vás náš web působí trochu agresivně. Určitě se nad tímto podnětem do budoucna zamyslíme.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Široký výběr zážitků
    • Totální amaterismus
    • Neochota
    • Zmatečné informace
    • Špatná komunikace
    • Absence prozákaznického přístupu

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    bohužel jsem nedohledala žádnou komunikaci s naší infolinkou.
    Pokud vznikl jakýkoliv problém s Vaší objednávkou, neváhejte mě kontaktovat na e-mailu [email protected].

    Určitě problém vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne,
    Vendula Kobrová, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikujou a nic neposlali

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    poukaz Vám nebyl zaslán, jelikož platba za Vaši objednávku není kompletní.
    Již 15.11.2023 jsme Vám zasílali platební údaje ke zbytku částky, bohužel k dnešnímu dni bez odpovědi.

    Email s platebními údaji jsem opětovně zaslala a pevně věřím, že nyní se nám podaří situaci dořešit k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při výměně poukazu za jiný lze vybrat poukaz, který ale už v původní platnosti nelze čerpat.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vybral jste si výměnu za zážitek Tandemový seskok padákem, který skutečně neprobíhá v zimních měsících, proto jej nebylo možné rezervovat a čerpat do platnosti Vašeho poukazu, kterému platnost končí v prosinci tohoto roku.

    Tyto informace uvádíme v popisu zážitku i na podkladech k poukazu. Potřebné informace jste měl tedy k dispozici před samotnou koupí zážitku.

    Jsme rádi, že se nám s Vámi podařilo vykomunikovat prodloužení poukazu a budete si tak moci zážitek vychutnat v nadcházející sezóně.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení dodací lhůty
    • I když píšou, že zboží je skladem, tak není

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za prodlevu při vyřízení Vaší objednávky.

    Bohužel vlivem nezvykle velké poptávky, po Vámi objednaném produktu, jsme skutečně museli v minulém týdnu počkat na jeho další naskladnění.

    Jsme rádi, že Vaše zásilka spolu s malou omluvou, byla již vyzvednuta a doufáme, že Vám udělá radost!

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádnou nevidím
    • nikdo s vámi nekontaktuje odkazují se na neexistujícího kolegu

    hrůza

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Mrzí nás, že kolega nemohl kvůli řešení jiné situace, Váš hovor ihned v době volání přijmout.
    Bohužel vzhledem k probíhající Vánoční sezóně, máme opravdu mnoho požadavků od klientů, které denně řešíme a snažíme se volat zpět ihned, jak nám to časové možnosti dovolí.

    Jsme rádi, že se nám s Vámi podařilo situaci dořešit k Vaší spokojenosti a vážíme si Vašeho pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dostala jsem univerzální poukaz. Po objednávce jsem musela zavolat a zeptat se jestli je vše v pořádku,protože o odeslání nebo vyřizování nepřišel dlouho žádný email. Až pak mi byl dárek doručený. A byl to teda opravdu zážitek! 2ks byly prošlé a jednu věc vyměnili za jiný druh zboží. Nedovedu si představit, že bych tohle objednala pro někoho jako dárek. Volala jsem na linku a paní mi řekla, ať napíšu email. To už jsem neudělala, protože mám úraz a tak bych tím zaměstnala všechny okolo.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Evo,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí, pokud bylo cokoliv s Vaší objednávkou v nepořádku. Bohužel opravdu potřebujeme mít k reklamaci doložené fotografie produktu, abychom mohli situaci co nejdříve začít řešit s naším dodavatelem.

    Prosím tedy o zaslání na email - [email protected]. Jakmile email obdržíme, začneme se případu co nejdříve věnovat, aby byla situace rychle vyřešena co nejvíce k Vaší spokojenosti.

    Děkuji a omlouvám se za komplikace.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace - na bodu mrazu
    • nespočet nesrovnalostí
    • samé sliby a nic z toho
    • aktualizace (termínů a cen) je sprosté slovo
    • člověk chce v klidu na zájezd, ne si přivodit jen více starostí
    • snad vše co dokáže společnost pokazit, pokazila

    Měl to být příjemný výlet na Madeiru, vybrali jsme termín, zaplatili, zařídili dovolenou, následovalo nepříjemné překvapení, termín nedostupný, museli jsme posunout dovolenou (nebylo jednoduché), za jiný termín budeme muset doplatit další 4 tisíce (zájezd byl původně pod 10 tisíc, nyní údajně 13900), takže krom potíží v práci nás ještě oškubou. Volal jsem tedy se společností, která nám pošle dotazník k rezervaci letenky, ubytování a pošlou fakturu na doplacení, ne jen že dostali od Adropu špatné informace, ale opět nepřišel ani dotazník ani faktura, vše co měl zařídit adrop a ona (dosud nevím jaká) společnost, jsem musel dělat za ně, co se týče komunikace a opravy informací.. doposud se ale nic nezměnilo, dovolat se je boží zázrak, většinu věcí co mi slíbí, že zařídí, se nestane, nebo o tom nedostanu žádné informace. Jen dlouhodobý stres, snaha se dovolat, jestli se náš zájezd vůbec uskuteční, to je ve hvězdách, v životě jsem nenapsal špatnou recenzi ale to se mnou nikdo takhle nevyjebal.
    Doufám, že nebudou čekat než se cena zase zvedne. Za mě hluboké zklamání a naprosto nám to zkazilo chuť někam letět. Takže děkuji, zájezdy od Vás už nikdy. Pokud se to hodlá řešit vrácením peněz ve formě poukazu, přišel jsem zbytečně o 20 tisíc a u Vás je rozhodně utrácet nechci. Snad to dáte dohromady a všem dalším přeji hodně štěstí a pevné nervy, protože je budete potřebovat.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Jane,

    velice omlouváme za komplikace, které provázejí Vaší rezervaci.

    Jak jsem Vás již informovala, situaci se snažíme aktivně řešit a urgovat u provozovatele.
    Pevně věřím, že další vývoj bude bez jakéhokoliv problému a vše proběhne k Vaší spokojenosti.

    Děkuji za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostal jsem nepravdivé informace

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Poslechla jsem si oba Vaše hovory, kdy Vám byly pečlivě zodpovězeny všechny Vaše dotazy.

    Mohla bych Vás požádat o zaslání podrobnějších informací na email - [email protected] ?
    Situaci prověřím a sjednáme co nejdříve nápravu.

    Děkuji.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • The help via mail was fast and usefull.

    It was not possible to order on the ENG oder GER translated web page. Everything need to be done on the CZ page. This ist not so easy with the google translator.
    This need to be fixed.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Hello,

    thank you for your rating.

    We are very sorry for the technical problem on our website and we are very glad, that we could help you create an order despite these difficulties.

    Best regards,
    Magdaléna, Adrop.cz

    • Za výměnu poukazů účtovali 200,- kc

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Karle,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    U každé objednávky je možné zakoupit doplňkovou službu - Možnost výměny zážitku za jiný za cenu 79 Kč.
    To vlastníka následně opravňuje k tomu, aby poukaz bez jakéhokoliv dalšího poplatku, vyměnil za kterýkoliv jiný zážitek, případně hmotný dárek na našich webových stránkách.
    U Vaší objednávky tato služba bohužel nebyla dokoupena, proto byl účtován administrativní poplatek 199 Kč.

    Mrzí nás, že Vás původní zakoupený zážitek neoslovil a jsme rádi, že jsme Vám mohli poskytnout alespoň výměnu za hmotný dárek, který doufáme, Vám udělá radost.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nechci hodnotit jenom tento dárek. Byla to výměna za dárek plavba lodí a už mě vážně nebavilo denně kontrolovat jestli jsou volné termíny.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Miloslavo,

    první dotaz na dostupnost termínů jsme od Vás obdrželi zhruba před 14 dny. Kolegyně Míša Vás informovala, že termíny na červen jsou již plně obsazené a vypsání termínů na červenec proběhne v polovině tohoto měsíce, kdy stačí průběžně kalendář kontrolovat. Určitě to není třeba denně, jak Vás také kolegyně ujistila.

    Jsme rádi, že jsme Vám mohli poskytnut výměnu za hmotný dárek, se kterým, doufáme, budete spokojená.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Chudá nabídka
    • Vysoké ceny
    • Některé rezervace nejdou ani po roce provést (stále obsazeno)

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Radku,

    je nám líto, že jste s našimi službami nebyl plně spokojen.

    Jak jsem již psala v několika emailech, u Vašeho původního zážitku jsou termíny vypisovány vždy měsíc předem. Bohužel to má takto provozovatel nastavené a nejsme schopni tuto skutečnost více ovlivnit, proto jsme Vám termíny na déle dopředu, nebyli schopni poskytnout.

    Jsem ráda, že jsme Vám mohli alespoň zprostředkovat výměnu za hmotný dárek, který Vám snad udělal radost.

    Doufáme, že na nás nezanevřete a Váš příští zážitek již proběhne bez jakýchkoliv komplikací.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochota a špatná komunikace ze strany obchodu. Nemají vyřešené některé věci ohledně poukazů a nechtějí je řešit. Vše si má vyřešit zákazník.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Váš dojem z naší zákaznické podpory.

    Kolegyně na Váš e-mail odpovídala hned druhý den po obdržení, zodpověděla všechny Vaše otázky a poradila jakým způsobem vytisknout dárkovou obálku. Já sama jsem s Vámi poté komunikovala a ptala se Vás, co můžeme zlepšit jelikož nám na našich zákaznicích velice záleží. Odpověď jsem od Vás ale už neobdržela.

    S přáním pěkného dne,
    Vendula Kobrová
    Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dárek v podobě hlavolamu neskutečně napálenej, normálně seženete za 99, oni prodávají za 500. Přesto, že napíšete adresu doručení, tak pošlou na adresu korespondenční
    • 0

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,

    v první řadě bychom Vám rádi poděkovali za čas, který jste věnoval napsání tomuto hodnocení.

    Vaši zásilku jsme expedovali na doručovací adresu, kterou jste sám vyplnil k Vaší objednávce. Vidím, že je totožná s fakturační adresou. Přehled vyplněných adres naleznete v potvrzení objednávky, kde si můžete informaci ověřit. Pokud Vám po dokončení objednávky vyplněná adresa nevyhovovala, stačilo se s námi spojit a my bychom ji rádi upravili u našeho dopravce.

    Co se týče cen našich dárkových balení, máme v nabídce jak doručení emailem za 0 Kč, skládačku za 99 Kč, tak například bednu s páčidlem za 699 Kč. Snažíme se tak vyjít vstříc všem našim klientům. Nikoho nenutíme, aby si vybíral dárkové balení, jehož cena by se mu zdála nepřiměřená. Volba byla tedy zcela na Vás.

    Prosím neváhejte se na nás příště s jakýmkoliv dotazem nebo prosbou předem obrátit, abychom měli šanci předejít nepříjemným situacím.

    S přáním pěkného dne,
    Magdaléna, Adrop.cz