Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Standardní platba a poukaz do mailu dorazil v pořádku.
    • Pozor na uváděné termíny. Ke konci termínu univerzálního poukazu si můžete koupit bezcenný papír, protože neplatí pro zážitek termín čerpání u zážitku, ale termín univerzálního poukazu.
    • Navíc mi přijde většina zážitků dražší, než obdoba u konkurence.
    • Web s neustále automaticky pouštěnými videi nejen že nepotěší, ale ruší a obtěžuje.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Hezký den, Jane,
    platnost je vždy uvedena na poukaze a v případě univerzálního poukazu tomu není jinak. Při uplatnění univerzálního poukazu se platnost nijak neprodlužuje a zůstává stejná.
    Poukaz na zážitek, který díky univerzálnímu poukazu získáte má tak stejnou platnost.
    Ceny zážitků na našem webu Adrop.cz jsou určitě srovnatelné s konkurencí a některé zážitky u nás pořídíte ještě levněji.
    Videa se spouštějí při najetí myší na samotné video. Mrzí mě, že videa na webu shledáváte jako obtěžující, videa se snažíme přidat ke každému zážitku, a to právě proto, aby zákazníci viděli prostředí, kde se zážitek odehrává, jak probíhá a co mohou čekat :).
    Věřím, že zážitek, který jste si vybral se Vám bude líbit a budeme rádi, když nám po absolvování dáte zpětnou vazbu k samotnému zážitku :).
    Přeji Vám krásný den,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Nekomunikují

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Hezký den, Jane,
    velmi se Vám omlouvám, v předvánočním čase jsme měli hodně požadavků a nestihli jsme Vám odpovědět v námi avizovaném časovém rozpětí třech hodin v pracovní době.
    S kolegyní jste následně zrušení objednávky dořešil.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Pro vybranou aktivitu nejsou ve zvoleném místě konání vypsané v dohledné době žádné termíny, takže není kde aktivitu provádět, ani není jasné, kdy by se taková možnost mohla v budoucnu objevit. Nevím, kdy poukaz expiruje, ale bylo by fajn mít možnost poukaz využít do dvou měsíců od nákupu a ne až třeba za půl roku.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,
    platnost poukazu je uvedena přímo na něm a je to jeden rok :). Na lukostřelbu v Brně, kterou jste si rezervoval se nyní čeká na vypsaní termínů. Jak jsem již ověřila s panem instruktorem, je s Vámi ve spojení a o nejbližším vypsaném termínu Vás bude informovat.
    U lukostřelby je třeba, aby v daném termínu byl minimální počet účastníků alespoň 4. Jak jsem ale byla instruktorem ujištěna, kontaktovat Vás bude v průběhu listopadu, určitě se tedy nebude jednat o čerpání až za půl roku.
    V případě potřeby jsme Vám samozřejmě k dispozici, případně i pan instruktor.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem pokojen s průběhem nákup. Slečna na objednávkách byla milá a vstřícná. Dárek mi e-mailem včas dorazil. Moje přítelkyně měla s dárku velkou radost a těšila se na zážitek z rychlé jízdy. Bohužel když si přítelkeně objednala termín jízdy, tak ji přišlo mailem sdělení, že všechny termíny jsou vyprodané až dovypršení platnosti průkazu.
    Jozef Špirko

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Jozefe,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste s celým procesem objednávky, doručení a s kolegyní na zákaznické podpoře byl spokojen a mrzí nás, že celý dojem pokazil nedostatek termínů.
    Pro jízdu ve sportovním voze jste zvolil lokalitu Praha, kde jsou cca 3 termíny ročně, což máme u zážitku uvedeno. Objednávku jste zadával až na konci září, kdy je sezóna již téměř u konce a bohužel všechny termíny v Praze už tak proběhly.
    Kontaktovala jsem Vás s možností rezervovat si jízdu v jiné lokalitě, která není od Prahy tolik vzdálená, tak se třeba ještě rozhodnete pro tuto možnost. Určitě se na nás můžete obrátit.
    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    A co ženy?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakoupena služba potvrzena, termín objednání serverem Adrop.cz také potvrzen, nicméně přímí zprostředkovatel o termínu ani o objednání nebyl informovan. Rezervace tak nebyla potvrzena a nebyla korektní.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš příspěvek. Rezervaci jste si zadal 10.9. večer a hned následující den jsme Vás ohledně rezervace kontaktovali emailem s tím, že ve Vámi požadovaném termínu je rezervace možná, ale v o něco pozdějším čase a na tento email jste bohužel nereagoval.
    Nedopatřením Vám následně byl potvrzen jiný termín. Za tuto nepříjemnost se velice omlouváme, na štěstí se vše podařilo za v času vyřešit a věřím, že tato komplikace nebude mít vliv na to, abyste si zážitek užil.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Volal jsem panu Ing. Nikolaj Varčev s prosbou o přeložení z důvodů nemoci ale nešlo to netuším jak bych se potápěl z ucpaným nosem a horečkou.Má prosba byla zamítnuta panem Ing. Nikolaj Varčev tak má zkušenost je že pan Ing. Nikolaj Varčev byl už po tel nepříjemný asi se blbě vyspal to je fuk ale v podstatě mě řekl pokud tam někdo nedojde tak zážitek propadá.Tak mu tedy děkuji za krásnej dárek k mým 30 narozeninám.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Jaroslave,
    děkujeme Vám za zprávu. S provozovatelem se spojíme a pokusíme se celou záležitost vyřídit. Pokud dojde k tomu, že se z nějakého důvodu nemůžete zážitku zúčastnit, je dobré kontaktovat instruktora, pokud se vyskytne nějaký problém, je třeba kontakt naši podporu co možná nejdříve, abychom situaci mohli řešit.
    Jistě Vás budu ještě kontaktovat.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tragické dodání zážitku. Obchod skvěle komunikuje a zasílám mailem každou kravinu, ale předání zásilky k přepravě je pravděpodobně velký problém.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zaslané hodnocení. Předání zásilky přepravní společnosti proběhlo z naší strany v pořádku. V den přijetí platby jsme zásilku odeslali, následující den zásilku přijala společnost Zásilkovna a další den měl být poukaz doručen.
    Bohužel došlo k tomu, že byla zásilka doručena o den déle. Na Zásilkovně jsem zjišťovala proč došlo ke zpoždění doručení a údajně se jednalo o problém na trase.
    Velice se Vám za tyto komplikace omlouvám, již jsem Vás kontaktovala a věřím, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti :).
    S přáním pěkného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Termín doručení měl byt 21.12 , jak bych mohla být spokojena, když dárek k dnešnímu datumu 30.12 ještě nedostal . Tak šťastný a veselý Vánoce.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,
    velmi nás tato situace, kterou jsme společně řešili, když nastala, mrzí. Došlo ke zpoždění ze strany přepravní společnosti a poukaz v dárkovém balení nebyl doručen včas. Poukaz jsme Vám, jak jsme se domluvili, zaslali do emailu s možností si ho vytisknout.
    Moc se za tuto nepříjemnost omlouváme a věřím, že Vás alespoň trochu potěší kompenzace, kterou jsme Vám nabídli :).
    S pozdravem a přáním krásného dne ,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • sleva neuznana

    mela jsem slevovy kupon ktery nesel uplatnit - tak jsem jim psala, pani rikala ze to mam v pořádku, at dodelam objednavku a oni cenu upravi. To bylo pred mesicem. dosud se mi nikdo neozval. A to jsem to psala i do poznamky v te objednace. predpokladam ze tu obj.sami stornovali. aniž by zjištovali proč nebyla uhrazena.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,
    slevový kupon jsme ve Vaší objednávce dodatečně uplatnili a částka tak byla ponížena, jak bylo s Vámi domluveno. Vaši objednávku jsme nestornovali a čekala na uhrazení.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chlapské dárkové balení za 49 Kč je rulička toaletního papíru. Nezlobte se, prosím, ale to mi nepřijde ani vtipné ani vhodné.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš příspěvěk. Ano, chlapské dárkové balení je toaletní papír, který má polepku v našich barvách, uvnitř je dárková kartička a vše je uloženo v krabičce.
    Dárkové balení si každý kupující může zvolit v objednávce, na výběr jich máme několik a vždy se na dané balení můžete podívat.
    Mrzí nás, že se Vám naše balení nelíbilo, pokud byste chtěl, rádi Vám poukaz zašleme v některém z našich jiných dárkových balení.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali kdejaký certifikát na let ale termín který jsme si vybrali doposud nepotvrdili!!!!!!

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Jane,
    kontaktovala jsem ohledně Vaší rezervace balony. Od kolegyně mám zprávu, že Vám na základě Vaší rezervace zaslali číslo letenky a to hned dne 7.8.2018 v 9:43 hodin do Vašeho emailu.
    Tuto letenku je poté ještě třeba rezervovat, rezervace letenky z Vaší strany ale pro zatím neproběhla.
    V případě jakýchkoliv nejasností nebo dotazů nás prosím kontaktujte.
    Děkuji a přeji Vám pěkný den,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předražený voucher, při zakoupení na místě byla jízdenka o 150 Kč levnější

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Jitko,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení, díky kterému můžeme naše služby zlepšovat. Naše ceny se snažíme mít nastavené co nejvýhodněji pro naše zákazníky. Jakožto prodejce zážitkových poukazů spolupracujeme i s menšími dodavateli, kteří nejsou plátci DPH a už jenom kvůli této problematice musíme ceny navyšovat o 21% DPH.
    U většiny zážitků máme ale ceny shodné jako dodavatel a nebo i levnější.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena na Adrop.cz výrazně vyšší než má přímo provozovatel na pultu pro lidi z ulice a to bez jakýchkoliv slev.
    • Zmatek v komunikaci ohledně možnosti využití slevy na první nákup.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Pavle,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které nám pomáhá zlepšovat naše služby. Adrop.cz jako prodejce zážitkových poukazů, se snaží mít ceny nastavené co nejvýhodněji pro zákazníky. Máme navázané spolupráce i s menšími dodavateli, kteří jsou neplátci DPH a už jenom kvůli této problematice musíme ceny navyšovat o 21% DPH.

    Při první návštěvě našich stránek můžete zadat do "slevového" pop-up okna Váš email a následně Vám na tento email posíláme kód pro slevu na nákup. V objednávce se tento kód zadává hned v prvním kroku do kolonky "mám slevový kupon". Omlouváme se, jestli při využití této slevy, pro Vás nastaly nějaké komplikace.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Michaela, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nikdo mne nekontaktoval

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Žaneto,
    moc se Vám omlouvám, Vaši objednávku (platba prostřednictvým benefitů) jsme přehlédli. Opravdu moc mě to mrzí, toto by se jistě stávat nemělo :( .
    Budeme Vás kontaktovat a pokusíme se to nějak napravit.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doteď nemám zboží!!!
    • Opakovaně nedoručeno!!

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,
    děkuji Vám za Váš příspěvek. Doručení zásilky jsme společně již vyřešili telefonicky. Velmi se Vám omlouvám za komplikace spojené s doručením zásilky. Vše již řešíme s přepravní společností, aby k takovýmto problémům nedocházelo.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zásilku jsem stále nedostal.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jak jsme zjistitli telefonicky, zde se jedná o jinou zásilku, kterou jste již v pořádku obdržel. Komplikace s doručením, které nastaly u další Vámi objednané zásilky jsme spolu dnes již telefonicky vyřešili a věřím, že nyní je již vše v pořádku :).
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na voucheru bylo napsáno, že zážitek Plavba pražskými benátkami je třeba dopředu zarezervovat. Ve skutečnosti však šlo pouze o předání osobních údajů, protože po absolvování rezervace podle pokynů přišla emailem informace, že vlastně rezervovat se nic nemusí, protože loď vyjíždí každých 10 až 15 minut. Kromě toho mi připadá zážitek poněkud předražený, když jsem si přečetla, kolik stojí přímo na webu Plavby pražskými benátkami (340 Kč).

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Jitko,
    děkuji Vám za Vaše hodnocení. U všech našich zážitků je rezervaci třeba zadat přes naše stránky, abychom rezervaci měli zadanou v našem systému a v případě potřeby mohli klienty kontaktovat.
    U této plavby je poté možné přijít v požadovaném termínu v podstatě kterýkoli čas, kdy vyjíždějí lodě. Jakožto zprostředkovatel u některých zážitků bohužel nemůžeme mít stejnou cenu jako provozovatel a proto se v některých případech cena různí. U většiny zážitků však máme cenu shodnou a nebo nižší.
    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pozor na datum co si objednate...uz nemozete reklamovat

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den,
    na program, který jste si zakoupila je možné si vybrat z několika termínů měsíčně, které jsou vypisovány. Bohužel termín, který jste si chtěla rezervovat na program vypsaný nebyl. Je tak možné si vybrat z různých dalších termínů. Samozřejmě mají také naši klienti možnost vrácení poukazu do 14 dní, čehož jste pro zatím nevyužila.
    Pokud byste této možnosti chtěla využít, nebo si vybrat jiný termín, jistě nás prosím kontaktujte. Rádi s Vámi situaci vyřešíme.
    Děkuji a přeji Vám pěkný den,
    Adéla, Adrop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na webových stránkách garantováno doručení zboží do 22.12.. Nyní 30.12. a zboží stále nedoručeno. Žádné informace, omluva ani kompenzace.Já osobně nedoporučuji.

    Reakce obchodu ADROP.cz

    Dobrý den, Zdeňku,
    na PPL jsem prověřila stav zásilky a bohužel zřejmě došlo ke ztrátě, jelikož k zásilce nejsou žádné údaje. Velmi se Vám omlouvám, bohužel jsme ale od PPL neobdrželi žádné informace a zásilka se nám ani nevrátila zpět.
    Pokud byste měl o poukazy stále zájem, prosím kontaktujte nás a my Vám je zašleme znovu, samozřejmě s novými kódy a také bez částky za dopravu.
    Děkuji a přeji Vám příjemný den,
    Adéla, Adrop.cz