Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu ACARA PRAHA

    Omlouváme se Vám za případné komplikace spojené s delším doručením. Vaše zásilka byla v minulém týdnu předána vybranému přepravci a již by měla být doručena. V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici na čísle +420 232 000 888 nebo e-mailu [email protected]. Děkujeme Vám. Tým ACARA

  • Listy kobercove mnou objednane jsou na obrazku cele bílé. Potrebuji je k jinemu pouziti nez na koberce. U dodanych list je bílá jen horni hrana a jinak jsou cerne. Pro me, ktery potreboval zadní plochu bílou nepouzitelne.

    Reakce obchodu ACARA PRAHA

    Mrzí nás Vaše zklamání. Výsledný produkt se může lišit od vizualizace, avšak základní účel a parametry vždy splní. K použití jinde než u stěny tyto produkty nejsou určeny. Proto se nepředpokládá problém s barvou lišty ve spodní části. I tak jsme upravili vizualizace, aby lépe odpovídaly skutečnosti. Tým ACARA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení zboží neproběhlo ve slíbeném termínu
    • Přechodové lišty jsou nekvalitní - velice snadno se poškrábou
    • Arogantní a neprofesionální komunikace e-shopu

    E-shop nedoručil zboží ve slíbeném termínu, komunikace nebyla na profesionální úrovní. Kvalita přechodových lišt je opravdu mizerná.

    Reakce obchodu ACARA PRAHA

    Omlouváme se za případné nesrovnalosti s termínem. Ohledně kvality lišt - na té si zakládáme a rádi celou věc vyřešíme k Vaší spokojenosti. Za případné neadekvátní chování personálu se omlouváme. Tým ACARA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vše

    Objednal jsem zboží, u kterého bylo uvedeno, že při objednání do určité hodiny, bude zboží ještě týž den expedováno. Odpoledne mi však odrazil mail, že zboží bude expedováno až následující den, tudíž by mi nedorazilo včas. objednávku jsem tedy obratem zrušil. Storno objednávky bylo akceptováno, ale to je asi jediné. Téměř měsíc se domáhám vrácení peněz, mailem, telefonicky. Mezitím mi ještě poslali daňový doklad ke zboží, které nikdy neodeslali. Na žádosti mailem nereagují. Při telefonické komunikaci sdělí, že buď do koce týdne budu mít peníze zpět na účtu, nebo že dnes je nastaven příkaz k platbě... Naposledy byl údajně příkaz zadán před týdnem :(

    Reakce obchodu ACARA PRAHA

    Omlouváme se. U stornované objednávky došlo bohužel k nedorozumění a chybě při odesílání korespondence. Nyní je vše vyřízeno a vysvětleny důvody této nepříjemnosti. Prostředky jsou vráceny na správné číslo účtu. Jedná se o ojedinělou situaci v souvislosti se stornem objednávky. Velice nás mrzí vzniklá situace a zavedli jsme opatření, aby se už neopakovala. Tým ACARA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo z části poškrábané, po nasazení lišt (části, které nebyly poškozený) se odlupuje vrchní vrstva hned po týdnu nasazení.

    Reakce obchodu ACARA PRAHA

    Dobrý den, mrzí nás špatný výsledek, který byl ale zapříčiněn použitím staršího produktu, který se měl původně vracet. Budeme rádi, pokud nás budete kontaktovat a mohli jsme tak vše vyřešit k Vaší spokojenosti. Tým ACARA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po 14 dnech nemam zbozi tak uz tady neobjednam nic

    Reakce obchodu ACARA PRAHA

    Vážený zákazníku,

    zboží bohužel není dostupné a proto jsme se snažili s Vámi spojit telefonicky i e-mailem - bohužel bez úspěchu. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost, ale víc není v našich silách, pokud nemůžeme zákazníka kontaktovat. Rádi nabídneme alternativu, proto budeme rádi, když se nám ozvete.

    Tým ACARA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dostal jsem zprávu, že budu vyzván mailem k odběru zboží. Dosud se tak nestalo. Zboží jsem objednával 3.1.2022!!!

    Reakce obchodu ACARA PRAHA

    Velice se omlouváme za výpadek v komunikaci. Již jsme chybu napravili a upravíme procesy tak, aby se to již neopakovalo. Děkujeme za pochopení.

    Tým ACARA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem si 2 lišty, odvezl a až na Kladně jsem zjistil, že je každá jiná.

    Reakce obchodu ACARA PRAHA

    Krásný den přejeme,

    mrzí nás Vaše situace. Lišty předáváme tak, aby je zákazník mohl při předání na prodejně zkontrolovat. Prosíme kontaktujte nás na e-mail: [email protected] nebo telefonicky na čísle 232 000 888. Dle anonymního hodnocení a popisu, že každá lišta je jiná, nedokážeme zjistit o jaký typ lišt se jedná a nedokážeme Vám v tuto chvíli pomoci.

    Tým ACARA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží neodpovídalo tomu co mi bylo nabídnuto na webových stránkách!!!

    Reakce obchodu ACARA PRAHA

    Krásný den přeji, děkujeme za Vaší reakci, i když není plusová. :-) Omlouváme se za technickou chybu, kterou jsme po Vašem hodnocení prověřili. K doprodejové liště jsme nyní přidali údaj, že je bez gumové vložky. A také jsme přidali typy gum, které si k liště můžete vybrat. Ještě jednou moc děkujeme za upozornění. Havelková, ACARA PRAHA.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem lištu skladem, po 4 dnech napsal,jestli teda bude. Druhý den jsem přijel, zaplatil, na vydeji mi přinesli něco, co patřilo spíš do popelnice. Orvané, poškrabané. Objednávku jsem zrušil a už mě tam neuvidí

    Reakce obchodu ACARA PRAHA

    Krásný den přeji

    Ano, jak správně píšete, objednal jste lištu, která byla skladem. Sklad ( jak je i v kontaktech uvedeno) je v Litomyšli, ale vy jste chtěl lištu vyzvednout ve Strašnicích na prodejně. Psal jste druhý den, ne po 4 dnech. Nabídli jsme Vám poslání lišty na adresu, ale to jste odmítl.
    Kolegyně chtěla Váš požadavek, že lištu si chcete hned následující den vyzvednout v Praze na prodejně, splnit za každou cenu. Proto lištu nechala poslat ze skladu na prodejnu urychleně a jelikož přepravce měl již hlášen jeden balík, který má na prodejnu vyzvedávat, byla lišta do něj přibalena. Při přepravě došlo u lišty ke kontaktu s jinými v balíku (kovovými) a tím k jejímu poškození. Kdyby jsme přepravovali lištu přímo k Vám nebo kdyby kolegové na skladě měli možnost v klidu připravit zboží na čtvrteční standardní závoz k nám na prodejnu, měla lišta šanci dorazit nepoškozená. :)
    Další co následovalo, bylo to, že okamžitě jakmile lišta dorazí, chtěl jste být informován. Kolegyně Vaše přání splnila a hned volala, jakmile měla zprávu, že přepravce zboží na prodejnu doručil. Přijel jste na prodejnu, kluci na prodejně běželi do skladu, vytáhli jí z krabice, aniž by ji na příjmu někdo měl šanci zkontrolovat a předali Vám ji poškrábanou. Navrhli, že obratem zařídí pro Vás stažení nové lišty, ale zase bylo toto řešení odmítnuto.

    Není v našem zájmu poskytovat špatný servis nebo prodávat něco co není 100% v pořádku. 2x týdně zásobujeme naše prodejny a doplňujeme zboží, které si chtějí zákazníci přímo na prodejně vyzvednout. Toto bylo nestandardní a došlo k tomu k čemu bohužel došlo.

    Havelková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    V obchodě jsem objednal hydroizoloaci sikalastic. Objednávka zboží, informace z obchodu a termín doručení byly v pořádku. Bohužel zboží bylo půl roku po spotřební lhůtě. Objednáno v prosinci 2018 a na obalo bylo Best before 06/2018!?
    Čekám reakci obchodu ve stylu , to nás mrzí, zboží jste mohl bezplatně vrátit bla, bla..., ale to jsou další starosti, které máte jenom kvůli tomu, že vám bez mrknutí oka pošlou vadnou věc a čekají jestli ji vrátíte nebo ne. Za mne tento eshop rozhodně NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu ACARA PRAHA

    Krásný den přeji pane Svobodo, to co se stalo nás velice mrzí, jedná se o chybu na naší straně. Je to pochybení jednotlivce, což nás neomlouvá, ale v žádném případě nemůžeme souhlasit s tím, že bychom Vám prošlé zboží zasílali úmyslně, jak píšete. Rádi s Vámi vše vyřešíme k Vaší spokojenosti, což je cílem naší společnosti SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK. :-) Škoda, že se o tomto pochybení dozvídáme až tímto způsobem. Snažíme se s Vámi spojit telefonickou cestou, ale na telefon nereagujete. Obratem, nechám vystavit dobropis. S přáním krásného dne Havelková