Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nepřišlo všechno fakturované zboží - email bez reakce

    Reakce obchodu abctech.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za chybu při expedici, chybějící zboží jsme ihned druhý den po Vašem emailu automaticky odeslali.

    Hezký den.

    Tým ABCtech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Výborná komunikace, extra rychle doručení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • až do rozbalení výrobku doma vše v pořádku
    • zakoupená kamera již byla používaná i když byla mnou zakoupena jako nová.

    Kamera byla vrácena jiným zákazníkem asi v rámci možnosti do 14dní od zakoupení. Většina solidních obchodů pak zboží alespoň prodává se slevou a označí ho jako rozbalené. Bylo mě divné,že kameru nemohu přidat do své VIGI aplikace i když ji v síti vidím a ono byl problém že si již registroval někdo jiný a nastavil přístupové heslo. Bohužel reset hesla není možný protože nové heslo je pak odesíláno na email původního majitele. Zde to bylo d*****[email protected]. Tak jsem zkusil TP link podporu kde nejprve nikdo nechápal jak můžu mít kameru jiného uživatele a proč mě prodána jako nová. Trvalo to 7 dní dokazování (odeslání faktury, foto čísel přímo na štítku kamery atd) a pak nakonec po cca 5 emailech a 3 telefonech se podařilo přes TP link heslo resetovat. Toto už nikdy nechci zažít. Uvedený obchod se navíc přímo specializuje na prodej IP zařízení a proto nechápu že si to nepohlídal. Jsem zklamán - ano mohl jsem taky kameru do 14dní vrátit zpět do eshopu,ale nechtěl jsem aby někdo další dopadl jako já.

    Reakce obchodu abctech.cz

    Dobrý den,

    Vámi popsaná událost nás velmi mrzí. Rozhodně jste nás měl okamžitě kontaktovat, jakmile jste zjistil tento problém. Obratem bychom zdarma provedli výměnu za nový (nerozbalený) kus včetně zajištění veškerých přeprav tak, abyste s tím měl minimum starostí. Vrácené zboží vždy kontrolujeme a v případě rozbalení posléze vystavujeme v naší sekci Rozbalené a použité. V tomto případě došlo k pochybení a provedli jsme nezbytná opatření, aby se tato nepříjemnost více neopakovala.

    Pokud jste na nás po této nepříjemné zkušenosti definitivně nezanevřel, jsme Vám ochotni připravit dodatečnou slevu na některý příští nákup, stačí, když se nám připomenete.

    Váš ABCtech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    15. 8. objednané zboží, u kterého bylo označeno dodání do 2 dnů. 17. 8. jsem se pracně dovolal, obchodník mi řekl, že do 23. budu mít zboží doma. Dnes je 24. 8. a zaplacené zboží stále nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedeno skladem, přitom skladem není
    • Dodání mělo být do dvou dnů, čekám přes týden. Nikdo mne nekontaktoval.
    • Nedá se tam dovolat ani na jedno číslo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací doba. Zboží po týdnu nedorazilo.

    Reakce obchodu abctech.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost a rádi bychom to uvedli na pravou míru. Zboží jste objednal v sobotu 16.4. o půl 11 večer uprostřed velikonočních svátků. Sobotu, neděli a velikonoční pondělí bohužel nepracujeme a přepravní společnosti také nejezdí. Ihned první pracovní den po velikonocích v úterý 19.4. jsme se Vaší objednávce plně věnovali a jelikož jste si objednal zboží, u kterého bylo uvedeno, že je skladem na externím skladě a jeho termín dodání bude 1-2 dní, museli jsme vyčkat s expedicí do středy, až bude Vaše objednávka kompletní. Ve středu 20.4. jsme předali zásilku České poště, v ten moment je doručení v její režii. To, že na Balíkovnu balíček přivezla až 25.4. bohužel neovlivníme, běžně se to ale rozhodně neděje a šlo spíš o vyjímečný jev nebo nějakou chybu.

    Omlouváme se tedy za délku dodání, ale pokud na zboží spěcháte, doporučujeme si hlídat skladovou dostupnost a také to, zda je víkend či svátek, o to se může dodání prodloužit.

    Váš ABCtech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bylo mi prodáno 2x jiné zboží než jsem si objednal.
    Koupil jsem takzvaně "zajíce v pytli" a ještě ještě jsem za to musel zaplatit. Jsem zklamaný!!

    • 18.11.2021 potvrzena objednavka-zboží nedoručeno-ticho
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to 10 dní od objednání a zboží stále nedorazilo, i přes to že v eshopu bylo uvedeno že je zboží skladem. Patrně to byla lež, jako je dnes bohužel zvykem. NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu abctech.cz

    Dobrý den,

    bohužel jste objednal skutečně zboží, které mělo být skladem, ale vinou záměny na skladě fyzicky nebylo. Zboží jsme museli objednat u dodavatele. Nestihli jsme Vás kontaktovat, jelikož polovinu skladu schvátil covid a celá firma šla vyřizovat objednávky a na kontaktování zákazníků nezbyl prostor. Zákazníkům rozhodně o skladovosti nelžeme a myslím, že Váš předsudek o tom, že jde o zvyk, není postaven na relevantních datech.

    Hezký den.

    Tým ABCtech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdánlivě vypadalo, že mají příznivé ceny, ale veliký pozor na ně!
    • Nebyl problém zrušit objednávku.
    • Šílené dodací lhůty.
    • Zneužívají nepozornosti zákazníka.

    Klasické nefér metodiky vychytralých prodejců, zvýrazněné ceny bez DPH a drobným pak celková cena. Kalkulace s omylností je metodikou neférových prodejců, kterým je více než vhodné se vždy vyhnout a o této zkušenosti s vyčůranými podnikavci všechny další, snad i možné budoucí zákazniky, důrazně varovat.
    Pro mne to vychází, že toto dělávají jen nesolidní prodejci.

    Reakce obchodu abctech.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost, ale myslíme si, že jste si to možná špatně vyložil, resp. s touto reakcí jsme se ještě nesetkali. U produktů máme uvedené částky jak s DPH tak bez DPH. Zvýrazněné bez DPH máme proto, protože jsme především velkoobchodní prodejci a tedy naše zákazníky zajímají především ceny bez DPH, ale obě částky neustále vidíte jak u produktu, tak v košíku, shrnutí objednávky tak v potvrzení objednávky, které Vám přišlo na email.

    Nazvání nás "vyčůranými podnikavci" si skutečně nezasloužíme, uráží nás a rozhodně ničeho nezneužíváme. Hovoří o tom stovky spokojených komentářů zde na Heuréce a desítky tisíc vyřízených objednávek. Zboží, které jste objednal v počtu 2ks bylo skladem na hlavním skladě pouze v počtu 1ks a museli jsme jej objednat. V den, kdy bychom objednávku kompletně expedovali jste objednávku stornoval, proto nerozumím Vašemu komentáři o "šílené dodací lhůtě", počet kusů skladem uvádíme u produktu.

    Hezký den.

    Tým ABCtech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • zcela vadný návod k použití.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2 týdny a furt mi nic nepřišlo

    Reakce obchodu abctech.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, ale je poněkud zkresleno. Zboží, které jste si objednal, mělo příznak Není skladem - dostupnost na dotaz. Dostupnost jsme zjistili a napsali jsme Vám na Váš email 8.6.2021 v 15:39 informaci, že zboží bude dostupné až za 2 měsíce, zda si přejete počkat a nebo objednávku stornovat. I přes pokus kontaktovat Vás i telefonicky jsme objednávku po Vašem nereagování stornovali.

    Příště doporučujeme sledovat skladovou dostupnost, emailovou schránku, případně mobilní telefon.

    Přeji hezký den.

    Tým ABCtech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Manžeta neodpovídala rozměrově. Byla malá

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Doprava zboží.

    Reakce obchodu abctech.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor, ale hodnocení by se mělo vztahovat k vzájemnému obchodu, který z naší strany proběhl podle všeho v pořádku a jak nejrychleji mohl. Kvalita služeb České pošty je tristní, to však jako obchod ovlivnit nemůžeme.

    Hezký den.

    ABCtech s.r.o.

    • Žádné
    • Není to obchod, ale přeprpdejce

    Nikdy nic z tohoto obchodu neobjednám.

    Reakce obchodu abctech.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše hodnocení a jsme jím znepokojeni. Vámi objednané zboží nebylo v té době skladem (bylo uvedeno u produktu, že není skladem) a ani nebylo dostupné nikde na trhu. O všech těchto skutečnostech jste byl několikrát informován i o předpokládaném termínu dodání emailem, protože telefonicky se s Vámi nebylo možné spojit a domluvit.

    Pokud je u produktu uvedena hláška, že není skladem a Vy na zboží spěcháte, je dobré se informovat (chat, e-mail, telefon) raději předem a ověřit si dodatelnost, která může být v takovém případě velmi dlouhá, jako tomu bylo právě ve Vašem případě.

    Hezký den.

    Team ABCtech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nato že je to pumyslovy zdroj nejdou nastavovat hodnoty na zdroji takze misto 24V dava 23,7V misto 12v po zatizeni 11,6 V ale na podsviceni a na dalsi veci budou dobre ne na to aby fungovali na profi urovni to je škoda :(

    Reakce obchodu abctech.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení a nespokojenost, ke kterému se nám však nepovedlo najít pádné důvody. Snad nám při jejich nalezení ještě budete nápomocen, ale k věci. Naše průmyslové zdroje zdroje jsou zcela standardní a léty úspěšných prodejů prověřené. Navíc konkrétně tyto, které jste si objednal, mají dokonce trimmer, kterým můžete ladit výstupní napětí +/-10%. Proto je naší povinností jako oficiálního distributora v ČR zpochybnit Vaši zřejmě unáhlednou reakci a úvest to co píšete, na pravou míru. Abychom jsme si mohli stát za tím, co tvrdíme, kolega technik ještě osobně tyto zdroje kontroloval, testoval a proměřoval. Trimmer umožní nastavit např. u 12V zdroje výstupní napětí v rozmezích zhruba 10,15 - 13,74V. Takže je jen na Vás a Vaší šikovnosti na jakou hodnotu výstupního napětí se Vám povede zdroje nastavit. Kolega zkoušel nastavit i rovných 12V, povedlo se mu to, zabralo mu to zhruba 5minut ladění a proměřování hodnot +V/-V napětí multimetrem. Ladil to otvorem, který naleznete poblíž +V, kde uvnitř uvidíte žluté kolečko, kterým lze za pomocí uzkého křížového šroubováku otáčet. Tím
    dosáhnete přesně to výstupní napětí, které požadujete. Ekvivalnetně je to i u 24V.

    Dále nás zarazilo, že jste nebyl spokojen s rychlostí dodání. Objednal jste v neděli 10.7.2016 ve 23:53. Ihned v pondělí 11.7.2016 byla objednávka zpracována, vyřízena a v 18:02 předána přepravci. Následující pracovní den 12.7.2016 Vám byla zásilka ve 14:18 doručena. Zde by bylo na místě vysvětlit si, co dle Vašeho názoru proběhlo špatně. Jestli nějaká chyba u přepravce PPL v komunikace, atp. Nebo máte nějaký podnět ke zlepšení, tak sem s ním.

    Věříme, že o všech úkonech s objednávkou jste měl být řádně informován emailem, jak o přijetí objednávky, tak i o její expedici včetně odkazu pro sledování Vaší zásilky. Za služby přepravce PPL však už dále ručit nemůžeme. To není v našich silách uhlídat. Děkujeme za pochopení.

    Hezký den.

    Tým ABCtech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • dodací lhůta, na telefon nikdo nereaguje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží melo byt skladem, alenponobjedna i bylo sděleno, ze bude za týden. Ani poté však nedorazilo.