• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • -

    nedoporucuju:
    koupil jsem celou antenu pro feldu a podstavec anteny se zlomil po 1 den.

    Reakce obchodu abchifi.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení našeho obchodu i přesto, že nás vůbec nepotěšilo. Jsme, bohužel, přesvědčeni, že pokud byste chtěl uvést hodnocení opravdu objektivní, pak by mělo znít asi takto: "V neděli večer jsem si objednal autoanténu pro Škodu Felicii. Anténa byla zřejmě hned následující den odeslána, protože již v úterý mi byla doručena, řádně zabalená a s dokladem. Rozhodl jsem se ji namontovat sám, i když obchod, kde jsem ji objednal, doporučuje montáž odborníkem. Nic na tom v podstatě nebylo a protože jsem se obával aby přes gumové těsnění neteklo, dotáhl jsem anténu tak dobře, že se v podstatě odstřihlo ono těsnění kolem podstavy antény. To jsem zjistil až po první jízdě, kdy nápor vzduchu udělal s odděleným těsněním své. Byl jsem velmi rozezlen a tak jsem napsal obchodu e-mail, že co je to za šunt, který nevydrží a poslal jsem jim foto s poškozeným těsněním. Obchod mne vyzval, abych jim anténu poslal, že může jít i o výrobní vadu, a že ji budou reklamovat u svého dodavatele. Protože jsem si ale pravděpodobně tento problém způsobil sám neúměrným dotažením, neposlal jsem jim nic a raději jsem se pomstil formou tohoto hodnocení, kde jsem jim to patřičně nandal a nedoporučil celý e-shop a nejen anténu. Navíc jsem si pro jistotu přidal, že se zlomil podstavec antény".
    Tolik k Vašemu hodnocení. Vyzýváme Vás i touto cestou, abyste nám anténu zaslal k posouzení, zdali se nejedná o výrobní vadu.

    S přáním pěkného dne Jiří Zich za ABCAUTOHIFI.CZ.

    • Dorazilo jiné zboží
    • Nevědí co posílají, neznalost a neodbornost.

    Opatrně, zvažte nákup v tomto obchodě.

    Reakce obchodu abchifi.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že člověk, který nás dosti razantně kritizuje a radí ostatním, aby zvážili nákup u nás, není sám schopen napsat ani email, ani SMS, ani zavolat a vzniklý problém, kterého si nejsme vědomi, řešit. Při několika pokusech z naší strany Vám zavolat, za účelem vyjasnění situace, jste ani jednou nezvedl telefon. Jsme přesvědčeni, že jsme Vám zaslali správné, Vámi objednané zboží. Máme důvodné podezření, že Vám šlo o jediné: ve jménu skryté konkurence poškodit naši firmu v očích ostatních spokojených zákazníků.
    Přejeme Vám pěkný den, Jiří Zich za ABCAUTOHIFI.CZ .