• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nedostatečná komunikace, mám pouze email, že objednávka byla přijata do systému, a to 11.2., dnes je 18. a situace je pořád stejná.

  • AROGANCE A NEUCTIVÉ JEDNÁNÍ ( JEDNATELE ) SE ZÁKAZNÍKEM !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez informací v jakém stavu je objednávka zákazníka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ačkoliv jsem udělal objednávku obchod se již tak 14 dní neozval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tovar nedodali
    • na mail neodpovedajú
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    1) Do dnešního dne (31. 1. 2021) jsem objednaný ND (Pevný disk SSD 240 GB pro notebook FUJITSU Esprimo Mobile V5505) neobdržel.
    2) Opakované pokusy (8x) zjistit stav objednávky telefonicky byly neúspěšné - trvalé vytížení operátorů. Kontaktoval jsem proto 26. 1. 2021 eshop elektronicky ([email protected]) – dosud jsem odpověď nedostal.
    3) 29. 1. 2021 jsem objednávku č. IO5520210204 z 20. ledna 2021 písemně zrušil (email: [email protected]).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží zatím nedorazilo a obchod není schopen informovat o stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Moje první zakázka. Zatím nemohu posoudit tuto firmu. Notebook neopravili, ale také si neúčtovali diagnostiku. Měli prý nemocné techniky, ale to neřekli. Klidně to natáhli na dva měsíce, až jsem se musel sám ozvat. Pak vcelku ihned zareagovali s tím, že je to neopravitelné. Mezitím jsem si sám sehnal základní desku a notebook už funguje. Osobně si myslím, že to měli v regále dva měsíce a když jsem začal prudit poslali to zpátky. Myslím, že takto by se servis chovat neměl. Ale třeba je to jen náhoda a všechny tam skolila ta hrozná chřipka co řádila. Uvidíme příště.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ?
    • Slabý popis a informace o daném zboží.

    Mrzí mě, že i když jsem u obědnávky doplnil informaci, že bez uvedeného konektoru zboží nechci, stejně mi ho poslali bez něj! A odezva na můj požadavek taky žádná. (musel jsem si sehnat redukci což mě nakonec vyšlo o dost dráž)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednaná oprava notebooku byla provedena katastrofálně. Větší amatéry jsem nikdy neviděl. Všechny před tímto servisem varuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízené zboží v e-shopu není dostupné. Nebyla nabídnuta alternativa.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jak jednoduché, potřebuji základku do Amilo Xa 2529.
    Google našel ABAX.
    Na stránkách mají označeno ,,Toto zboží je IHNED K DODÁNÍ´´ za 2662 s DPH. Tak šup do košíku a hned jsem pokračoval v objednávce, ojednal s tím, že si ji vyzvednu.
    Potom mi přišla zpráva, že cena je za opravu ne za desku.
    Nikde jsem nenašel cenu desky, opravit ji nechci. Tak opravdu nechápu proč je v e-shopu s označením cena 2662 a Toto zboží je IHNED K DODÁNÍ, při ojednávce možnost vyzvednout osobně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • nabízejí zboží, které nemají. Objednal jsem klávesnici k notebooku přes web. Vše bylo OK. Objednal jsem k tomu servis, vše OK. Když jsem donesl notebook, zjistili, že klávesnice nesedí.
    • 2x cesta do servisu i čas, ten mi nikdo nenahradí. Mohu jen doporučit, pokud chcete zabít čas a vyhodit nějakou tu kačku za cesty!

    10x se ujistěte, že opravdu mají to, co nabízejí. A´t neutrácíte čas i peníze za dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Asi technici neumi poskladat rozebrany nb...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemohu posoudit, dosud jsem neobdržela objednané zboží.
    • Dlouhá doba od objednávky bez komunikace

    Kdo na zboží pospíchá, ať bnakupuje někde jinde.

    • neodborný servis, ceny neodpovídají nízké kvalitě

    doporučuji zvolit jinou firmu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • -vysoké ceny
    • - na webu nabídka zboží , které nemá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Klávesnice dodána v jiné barevné variantě - pro jiný model notebooku.
    • Dostupnost jinak nedostupnych komponent
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • komfort
    • obchod + servis
    • logistika
    • při výběru označení typu notebooku je jen základní typ, chybí rok a měsíc výroby konkrétního typu notebooku a jaké náhradní díly jsou pro něj určeny
    • čtení poznámek v objednávce

    na doporučení -
    zkušenost je taková, že jsem dostal náhradní díl který jsem sice objednal ale díky špatné orientaci v katalogu náhradních dílů jsem dostal náhradní díl který nepasuje do mého notebooku.(rozhraní s-ata místo p-ata) -
    doporučení - zatím ne -
    pokud ano, tak jen s doporučením aby si při
    výběru náhradního dílu dávali pozor a objednávku si nechali napřed ověřit. -