Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Siroka nabidka zamku
    • Objednane zbozi nebylo dostupne
    • Dlouha dodaci lhuta
    • Zbozi ani po 10 dnech nedorazilo

    Velke zklamani

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatné informace na webových stránkách. V den objednání výrobku byl výrobek již nedostupný, avšak na stránkách o této skutečnosti ani zmínka. Naopak informace: dodání do 3 dnů. Po několika dnech od objednání přišlo sdělení obchodu o nedostupnosti zboží z důvodu výpadku výroby na straně dodavatele. Když jsem si na základě této skutečnosti otevřel jejich webové stránky tak stále bylo zboží nabízeno a opět s informací o dodání do tří dnů. Na základě těchto skutečností jsem objednávku stornoval
  • Nedoporučuje obchod

    • Dle avizovaných 5 pracovních dnů,zboží ještě po 10 dnech nedorazilo a komunikace žádná
  • Nedoporučuje obchod

    Nabízené zboží není a je stále nabízeno na stránkách 4lock

  • Nedoporučuje obchod

    • Komunikace - nedostatečná, rozporuplná

    Ještě jsem nedostal zboží a už ho mám hodnotit. Špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podle webových stránek bylo zboží dostupné do 2 dnů, realita byla 2 týdny, což považujeme za klamání spotřebitele. K žádné komunikaci ze strany obchodu v průběhu čekání na zboží nedošlo. Otevírací doba provozovny, kde je zboží k vyzvednutí je tak nevyhovující, že se pro zboží minimálně dalších 10 dní nedostaneme. To byl fakt nákup! Vyberte si jiný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zadne
    • koupil jsem mozazny zamek a na konec byl jenom plechovy s povrchovou upravou mosazi
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Délka dodání a komunikace se zákazníkem.

    Zboží označené skladem nebylo dodáno během 5 pracovních dní. Zatím nebylo dodáno vůbec. Kdybych sám obchod nekontaktoval, tak jsem se vůbec nedozvěděl, že zboží skladem není a bylo objednáno z Německa a bude snad dodáno za 14 dní.