Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Komunikace - nedostatečná, rozporuplná

    Ještě jsem nedostal zboží a už ho mám hodnotit. Špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podle webových stránek bylo zboží dostupné do 2 dnů, realita byla 2 týdny, což považujeme za klamání spotřebitele. K žádné komunikaci ze strany obchodu v průběhu čekání na zboží nedošlo. Otevírací doba provozovny, kde je zboží k vyzvednutí je tak nevyhovující, že se pro zboží minimálně dalších 10 dní nedostaneme. To byl fakt nákup! Vyberte si jiný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zadne
    • koupil jsem mozazny zamek a na konec byl jenom plechovy s povrchovou upravou mosazi
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Délka dodání a komunikace se zákazníkem.

    Zboží označené skladem nebylo dodáno během 5 pracovních dní. Zatím nebylo dodáno vůbec. Kdybych sám obchod nekontaktoval, tak jsem se vůbec nedozvěděl, že zboží skladem není a bylo objednáno z Německa a bude snad dodáno za 14 dní.