Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
- Komunikace - nedostatečná, rozporuplná
Ještě jsem nedostal zboží a už ho mám hodnotit. Špatná komunikace
-
Nedoporučuje obchod
Podle webových stránek bylo zboží dostupné do 2 dnů, realita byla 2 týdny, což považujeme za klamání spotřebitele. K žádné komunikaci ze strany obchodu v průběhu čekání na zboží nedošlo. Otevírací doba provozovny, kde je zboží k vyzvednutí je tak nevyhovující, že se pro zboží minimálně dalších 10 dní nedostaneme. To byl fakt nákup! Vyberte si jiný obchod.
-
Nedoporučuje obchod
- zadne
- koupil jsem mozazny zamek a na konec byl jenom plechovy s povrchovou upravou mosazi
-
Nedoporučuje obchod
- Délka dodání a komunikace se zákazníkem.
Zboží označené skladem nebylo dodáno během 5 pracovních dní. Zatím nebylo dodáno vůbec. Kdybych sám obchod nekontaktoval, tak jsem se vůbec nedozvěděl, že zboží skladem není a bylo objednáno z Německa a bude snad dodáno za 14 dní.