Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi stale nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Velmi špatně zabalené zboží, tedy 3 z pěti kusů dorazily zničené.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Komunikace s obchodem v pořádku velmi dobrá, dodání rychle, ALE...Objednávala jsem vánoční ozdoby, a půlka toho byla rozbitá i když byly plastové, jelikož obchod je poslal v igelitce jen tak naházené, to už se nevzmohli na krabici?! Zboží nekvalitní, horší než z čínského webu. Nejen, že špatně zabaleno, ale objednávala jsem, kde na netu bylo napsáno vínová, ozdoby jsou ve skutečnosti tmavo starorůžové, takže i nesouhlasné popisky barvy. Za mě veliké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    nekvalitní výrobky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velmi nekvalitně ušité povlečení
    • Musela jsem opravovat.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dražší než jiné nabídky
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nepříjemný odér
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišla mi lampa úplně rozbitá
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem a zaplatila za zboží již před 10ti dny. Od potvrzení objednávky zatím nemám žádné nové informace ani o zpoždění objednávky, což bych minimálně vítala.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé vyřízení objednávky

    Krabice v níž byly produkty, byla promáčknutá. Mohla to být chyba dopravce. Jednotlivé produkty měly otevřené krabičky a poškozené ( promáčknuté ) rohy. Některé věci nebyly ve 100% kvalitě, ale odpovídalo to ceně v akci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Úložný box s víkem byl rozbitý, zřejmě díky špatně zabalenému zboží, neboť ohebný koš se v krabici volně pohyboval a tenký plastový box rozbil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    1/ povlečení mělo jinou - oškllivou látku z druhé strany (na fotce toto vyobrazeno nebylo)
    2/ povlečení bylo mnohem kontrastnější , sytější barvy než na fotce

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Doručení velmi rychlé.
    • Zásilka nebyla dostatečně označena jako “křehké”, a proto zřejmě byla polovina sklenic po doručení rozbitá.

    Doručení velmi rychlé, uvnitř sklenice dobře vyplněné proti poškození, ale přesto se podařilo kurýrovi polovinu rozbít.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží mi bylo uloženo na poště nebo jsem ten den doručování nebyla v dosahu,vyzvedla jsem ho po zaplacení na dobírku přímo na poště,balíkkvna,tam vystavili i potvrzení o zaplacení,tam vše ok...
    Doma jsem povlečení rozbalila a materiál na dotek příjemný jako župan,měkoučký,to jsem byla vcelku spokojená a začala jsem výrobek prohlížet a přišel šok,na polštáři modrý flek ve tvaru obdélníkového modrého otisku jako razítka nebo prošitá modrá nit do růžové a bílé barvy,tak jsem si říkala,možná to půjde vyprat,urychleně jsem to vyprala a flek nevybledl,je stejný,vyzkoušela jsem i nasvícení lustrem a hvězdy chvíli fosforovaly,svítily,tak spokojenost asi 30procent,kvůli modrého fleku,uvažovala jsem o reklamaci polštáře,ale moc se mi s tím nechce zabývat,jiní přesvědčují reklamovat,tak se rozmýšlím,zákaznice,okres FM....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa,dvakrát přišla úplně jiná věc!!!!nechápu co tam delaj!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Opakovaně mi bylo doručeno zboží s poškozeným obalem. Vzhledem k tomu, že se jedná o dárky, považuji to za velmi nepříjemné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikacemi ze strany obchodu naprosto příšerná, respektive nulová. V době kdy obchody běžně dodávají zboží do dvou dnů, zde jsem čekala týden na nějaké informace. Pak jsem objednávku stornovala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lžou ohledně dostupnosti

    U zboží uvedeno "pozítří u vás". Už čekám 2 týdny, psala jsem na zákaznický servis a prý se čeká na dostupnost u dodavatele?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Povlečení dorazilo nekvalitní ušité- několik děr