Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zboží hezké ale tím to skončilo. Na objednávku vůbec nezareagovali ani nijak neinformovali co se děje či neděje a ještě s drzostí pošlou email abych ohodnotil 4cook.cz ohledně objednávky. Za toto jednání pro mě skončili, protože je spousty jiných a kvalitních - seriózních webů.

    Reakce obchodu 4COOK

    Dobrý den, pane Marku,
    na objednávce jste jako způsob platby zvolil bankovní převod. Doposud nám však platba za Vaši objednávku nedorazila a zásilka tak nemohla být expedována. Neevidujeme od Vás ani žádný e-mailový či telefonický dotaz a
    nevíme tedy, kde přesně jsme v komunikaci s Vámi pochybili?
    E-mail, který jste obdržel a umožnil Vám objednávku ohodnotit, je automaticky (po nějaké době) zasílán heurékou. Vnímáte-li skutečnost u Vaší objednávky jinak, neváhejte nás kontaktovat a podíváme se, kde je zakopaný pes.
    Zboží, které jste si objednal, máme stále skladem a rádi Vám jej zašleme.

    S pozdravem,
    Mirjana z 4cook.cz
    tel: 739086021
    e-mail: [email protected]

  • Objednávka nedorazila, požadujete ohodnotit zboží, které jsem neobjednala. Někde je chyba! Prosím prověřit a odpověď ne z automatu.

    Reakce obchodu 4COOK

    Velmi nás Vaše nespokojenost s objednávkou mrzí, dovolte nám proto situaci vysvětlit.
    V objednávce máte French press, který v době objednání nebyl skladem a momentálně je již od 6.4 na depu dopravce a to bez jakékoliv informace. Dodavatelsko-odběratelské vztahy jsou vzhledem k momentálnímu omezení komplikovenější a zmatky se bohužel vyskytly i při doručování konvičky, na kterou čekáte.
    Situaci však od čtvrtka řešíme jak s dodavatelem, tak s dopravcem a jakmile k nám konvička dorazí, Vaši zásilku budeme co nejdříve expedovat.
    Pokud jde o dotazník z heuréky, jeho odeslání je automatické a děje se tak 12. den od objednání. Chápeme, že v situaci, kdy stále čekáte na své zboží je žádost o vyplnění dotazníku spíše k naštvání, ale bohužel toto nedokážeme ovlivnit. Pokud k takovéto situaci dojde, můžeme zákazníkovi pouze vysvětlit proč se tak děje a veřit, že situaci pochopí. Nesoulad zakoupeného zboží se zbožím uvedeným v dotazníku heuréky ověříme.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezké Velikonoce.