-
Nedoporučuje obchod
- Nechtěně jsme odeslali dvě platby a byla nám vrácena hned po přečtení emailu s prosbou o vrácení.
- Sice jsem se do obchodu nedovolala, ale hned jak to bylo možné, tak mi volali zpět
- V eshopu byl kupovaný produkt označen skladem +5 ks, po telefonátu mi bylo řečeno, že momentálně není skladem a že naskladní koncem ledna( objednávka proběhla 24.1). Kdybych sama nevolala, tak nevím, zda o tom vůbec budu vědět. Dnes je 10.2 a ticho po pěšině. Právě mi přišla SMS, že mi přijde balíček a mmnt. nic jiného nečekám, ale e-shop mi vědět nedal.
Mám velmi smíšené pocity a celkové hodnocení nechám po případné druhé objednávce.
-
Nedoporučuje obchod
Uvedené zboží skladem nebylo, teprve se objednávalo.
-
Nedoporučuje obchod
- Zatiaľ som tovar nedostala
-
Nedoporučuje obchod
roury a sklo nedoručeny
-
Nedoporučuje obchod
- Na stránkách prodejce uvádí že výrobek je do týdne naskladnen a je tomu 10 dní a stále nic..
Reakce obchodu 24krby.cz
Dobrý den pane Miro,
standardně máme kamna opravdu do týdne naskladněna. Z důvodu nedodání bílých kachlí nasmlouvané keramičky pro tento typ kamen, je výrobce v tuto chvíli neumí vyrobit. Výroba tedy stojí a kamna budou vyrobena až přes rok.
Zde jsme se s Vámi následně dohodli, že na výrobu a naskladnění kamen počkáte i když termín dodání je dlouhý.
Bohužel toto jsou události, které my ovlivnit neumíme.
S pozdravem Denisa Golová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
poslali jste mi něco jiného než jsem si objednal a tím jste pro mě nedůvěryhodní, zklamali jste mě
Reakce obchodu 24krby.cz
Vzniklou situaci jsme se zákazníkem obratem vyřešili. Dopravce si špatně polepil palety a vyměnil nám dvě zakázky.
-
Nedoporučuje obchod
- DOBRÝ DEN, nemohu hodnotit Vasi firmu jako DOPORUČUJI a to z následujících důvodů - je velmi pěkné,že po objednání mi napíšete, že máte ve skladech inventuru a po té zavoláte , že objednané zboží vyexpedujete 8.1.2018. Žijeme v 21 století a argumentace, že máte ve skladech inventuru - 22.12.-4.1.2018 tak to je k smíchu. V době elektroniky, počítačů atd, myslím, že INVENTURA se dá udělat za chodu skladu a všech zaměstnanců a ke spokojenosti Vašich zákazníků. Ani náhodou bych nechtěl pracovat ve Vaší firmě ani jako řadový pracovník, a vůbec ne jako nějaký vedoucí v dnešní době MANAGER - je to velká ostuda Vaší firmy a myslím, že přicházíte o nemalé finanční částky a spoustu zákazníků. Chtěl jsem zakázku u Vás zrušit, a objednat u jiné Fa, ale nebylo by ferové abych Vám po té zhodnotil nákup. Pokud objednané zboží dorazí, velmi rád Vám napíšu v jakém stavu dorazila.
Reakce obchodu 24krby.cz
Dobrý den pane Vaňku,
děkujeme za Vaší referenci v první řadě bych Vám ještě jednou chtěla poděkovat za Vaší objednávku a důvěru, kterou jste svěřil naší firmě.
Jak v referenci sám uvádíte, o probíhající inventuře jsme Vás informovali e-mailem ale také telefonicky abyste tuto skutečnost bral v potaz. Informace ohledně sváteční provozní doby byly uvedeny i na samotném e-shopu. V telefonu jste mi potvrdil, že to je takto v pořádku. Žijeme sice v moderní elektronické době, ale u nás ve firmě stále hledíme na zaměstnance jako na lidi a proto je přirozené, že v období mezi svátky nepracujeme s takovým nasazením jako mimo něj.
Budu ráda pokud se na mne v budoucnu obrátíte s čímkoliv, co Vám pomůže či usnadní práci s našimi produkty. S pozdravem Denisa Golová -
Proč nabízí na svých stránkách zboží které není schopen dodat - odezva cca týden.
¨Konkurence dodala zboží obratem...Reakce obchodu 24krby.cz
Dobrý den pane Petře,
děkujeme za Vaší referenci v první řadě bych Vám ještě jednou chtěla poděkovat za Vaší objednávku a důvěru, kterou jste svěřil naší firmě.
O termínu dodání hnědých smaltovaných kouřovodů jste byl informován ještě před samotným vytvořením objednávky. Telefonicky jsme řešili osobní vyzvednutí a případné alternativy.
Ještě jednou se za vzniklou situaci omlouváme, nicméně o problematice zboží jste byl předem informován.
Budu ráda pokud se na mne v budoucnu obrátíte s čímkoliv, co Vám pomůže či usnadní práci s našimi produkty. S pozdravem Denisa Golová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Píšou na stránkách do 3 dnů u Vás . Ale není to pravda
- Zboží poškozené
Reakce obchodu 24krby.cz
Vážený zákazníku, reaguji na váš dotazník na náš obchod na portále heureka.cz.
Velmi se omlouváme za komplikace spojené s dodáním Vaší objednávky. Bohužel nám dopravce zaspal a místo požadované nakládky 31.9 bylo zboží naloženo 1.9.2017. Vaše objednávka Vám byla doručena 4.9.2017, což odpovídá 4 pracovním dnům. Tímto tedy vysvětluji zpoždění doručení o jeden pracovní den. Co se týče poškození zboží, velmi nás mrzí, že jste se na nás zpětně neobrátil a vzniklou situaci s námi neřešil. Pokud je zásilka poškozená, zákazník má plné právo na výrobek nový. Jelikož jsme nebyli informováni, nemohli jsme situaci vyřešit.
Děkujeme za pochopení
Denisa
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Výběr
- Zboží mělo být skladem a ani za 14 dní mi nedorazilo i když mě o situaci informovali .
Nebudu zde již nakupovat
-
Nedoporučuje obchod
- žádné
- nevěrohodnost uváděných cen
pozor
-
Nedoporučuje obchod
- Celkem širký sortiment
- Nekomunikují zbož nedorazili
Raději jiný obchod