• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nechtěně jsme odeslali dvě platby a byla nám vrácena hned po přečtení emailu s prosbou o vrácení.
    • Sice jsem se do obchodu nedovolala, ale hned jak to bylo možné, tak mi volali zpět
    • V eshopu byl kupovaný produkt označen skladem +5 ks, po telefonátu mi bylo řečeno, že momentálně není skladem a že naskladní koncem ledna( objednávka proběhla 24.1). Kdybych sama nevolala, tak nevím, zda o tom vůbec budu vědět. Dnes je 10.2 a ticho po pěšině. Právě mi přišla SMS, že mi přijde balíček a mmnt. nic jiného nečekám, ale e-shop mi vědět nedal.

    Mám velmi smíšené pocity a celkové hodnocení nechám po případné druhé objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uvedené zboží skladem nebylo, teprve se objednávalo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zatiaľ som tovar nedostala
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    roury a sklo nedoručeny

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Na stránkách prodejce uvádí že výrobek je do týdne naskladnen a je tomu 10 dní a stále nic..

    Reakce obchodu 24krby.cz

    Dobrý den pane Miro,

    standardně máme kamna opravdu do týdne naskladněna. Z důvodu nedodání bílých kachlí nasmlouvané keramičky pro tento typ kamen, je výrobce v tuto chvíli neumí vyrobit. Výroba tedy stojí a kamna budou vyrobena až přes rok.

    Zde jsme se s Vámi následně dohodli, že na výrobu a naskladnění kamen počkáte i když termín dodání je dlouhý.

    Bohužel toto jsou události, které my ovlivnit neumíme.

    S pozdravem Denisa Golová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    poslali jste mi něco jiného než jsem si objednal a tím jste pro mě nedůvěryhodní, zklamali jste mě

    Reakce obchodu 24krby.cz

    Vzniklou situaci jsme se zákazníkem obratem vyřešili. Dopravce si špatně polepil palety a vyměnil nám dvě zakázky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • DOBRÝ DEN, nemohu hodnotit Vasi firmu jako DOPORUČUJI a to z následujících důvodů - je velmi pěkné,že po objednání mi napíšete, že máte ve skladech inventuru a po té zavoláte , že objednané zboží vyexpedujete 8.1.2018. Žijeme v 21 století a argumentace, že máte ve skladech inventuru - 22.12.-4.1.2018 tak to je k smíchu. V době elektroniky, počítačů atd, myslím, že INVENTURA se dá udělat za chodu skladu a všech zaměstnanců a ke spokojenosti Vašich zákazníků. Ani náhodou bych nechtěl pracovat ve Vaší firmě ani jako řadový pracovník, a vůbec ne jako nějaký vedoucí v dnešní době MANAGER - je to velká ostuda Vaší firmy a myslím, že přicházíte o nemalé finanční částky a spoustu zákazníků. Chtěl jsem zakázku u Vás zrušit, a objednat u jiné Fa, ale nebylo by ferové abych Vám po té zhodnotil nákup. Pokud objednané zboží dorazí, velmi rád Vám napíšu v jakém stavu dorazila.

    Reakce obchodu 24krby.cz

    Dobrý den pane Vaňku,

    děkujeme za Vaší referenci v první řadě bych Vám ještě jednou chtěla poděkovat za Vaší objednávku a důvěru, kterou jste svěřil naší firmě.

    Jak v referenci sám uvádíte, o probíhající inventuře jsme Vás informovali e-mailem ale také telefonicky abyste tuto skutečnost bral v potaz. Informace ohledně sváteční provozní doby byly uvedeny i na samotném e-shopu. V telefonu jste mi potvrdil, že to je takto v pořádku. Žijeme sice v moderní elektronické době, ale u nás ve firmě stále hledíme na zaměstnance jako na lidi a proto je přirozené, že v období mezi svátky nepracujeme s takovým nasazením jako mimo něj.
    Budu ráda pokud se na mne v budoucnu obrátíte s čímkoliv, co Vám pomůže či usnadní práci s našimi produkty. S pozdravem Denisa Golová

  • Proč nabízí na svých stránkách zboží které není schopen dodat - odezva cca týden.
    ¨Konkurence dodala zboží obratem...

    Reakce obchodu 24krby.cz

    Dobrý den pane Petře,

    děkujeme za Vaší referenci v první řadě bych Vám ještě jednou chtěla poděkovat za Vaší objednávku a důvěru, kterou jste svěřil naší firmě.

    O termínu dodání hnědých smaltovaných kouřovodů jste byl informován ještě před samotným vytvořením objednávky. Telefonicky jsme řešili osobní vyzvednutí a případné alternativy.

    Ještě jednou se za vzniklou situaci omlouváme, nicméně o problematice zboží jste byl předem informován.

    Budu ráda pokud se na mne v budoucnu obrátíte s čímkoliv, co Vám pomůže či usnadní práci s našimi produkty. S pozdravem Denisa Golová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Píšou na stránkách do 3 dnů u Vás . Ale není to pravda
    • Zboží poškozené

    Reakce obchodu 24krby.cz

    Vážený zákazníku, reaguji na váš dotazník na náš obchod na portále heureka.cz.

    Velmi se omlouváme za komplikace spojené s dodáním Vaší objednávky. Bohužel nám dopravce zaspal a místo požadované nakládky 31.9 bylo zboží naloženo 1.9.2017. Vaše objednávka Vám byla doručena 4.9.2017, což odpovídá 4 pracovním dnům. Tímto tedy vysvětluji zpoždění doručení o jeden pracovní den. Co se týče poškození zboží, velmi nás mrzí, že jste se na nás zpětně neobrátil a vzniklou situaci s námi neřešil. Pokud je zásilka poškozená, zákazník má plné právo na výrobek nový. Jelikož jsme nebyli informováni, nemohli jsme situaci vyřešit.

    Děkujeme za pochopení

    Denisa
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výběr
    • Zboží mělo být skladem a ani za 14 dní mi nedorazilo i když mě o situaci informovali .

    Nebudu zde již nakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nevěrohodnost uváděných cen

    pozor

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Celkem širký sortiment
    • Nekomunikují zbož nedorazili

    Raději jiný obchod