Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Korektor zad přišel, ale bohužel nefunguje funkce vibrace. Baterie se nenabíjí.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Krabice byla poškozena - roztržena, což se nemohlo stát během přepravy. Vzhledem k tomu, že se jednalo o dárek, tak to byl opravdu problém.

    Reakce obchodu 1M.cz první mobilní

    Dobrý den,
    omlouvám se, ale je to zvláštní, poškozená balení vyřazujeme a prodáváme zvlášť, jako produkty na shopu, s uvedením poškození a ve slevě. Nedovedu si to vysvětlit. :/ A jak píšete přepravní společnost vinit nebudu.

    Mohli jsme se obratem pokusit provést výměnu, snad bychom i narozeniny stihly.

    Každopádně se ještě jednou omlouváme, s pozdravem Zejda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace obchodu nedoporučuji.

    Reakce obchodu 1M.cz první mobilní

    Dobrý den,
    děkujeme velice za Vaši recenzi, je opravdu podnětná, ale nemohu se zbavit dojmu, že jste si spletl obchod.

    U nás jste vytvořil objednávku 28.6.2024 a ještě tentýž den tj. 28.6.2024 jste objednávku emailem stornoval. Emailem jste dokonce reagoval na zprávu o tom, že objednávku chystáme a bude expedována, k tomu Vám ještě došla SMS zpráva se stavem objednávky. Takže komunikace proběhla v pořádku a termín dodání nemohl být logicky dodržen, vzhledem k zrušení objednávky jako takové z Vaší strany.

    Děkuji velice, s pozdravem Zejda.

  • Nedoporučuje obchod

    • Úplně jiná hmotnost ponča

    Doma jsem měla těžší pončo, našla u vás pončo, prý 350g váha. Podvod, váží úplně stejně - 630g.

    Reakce obchodu 1M.cz první mobilní

    Krásný dobrý den,
    kolega hodnotu opravil. Ač neradi, tak musíme přiznat, že není opravdu v našich silách odhalit případnou malou chybičku v popisu nějakého produktu. Stát se to bohužel může, jsme jen lidé a nejsme neomylní. :/
    Ale rozhodně se nejedná o úmysl a už vůbec ne o podvod, ani po pravdě nevím, jaký bychom měli mít reálný užitek z této chyby, spíš naopak = Vaše záporná recenze.

    Můžete nás kontaktovat a vrátíme Vám finanční plnění za produkt, pokud o to máte zájem.

    Děkuji velice, s pozdravem Zejda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré

    Reakce obchodu 1M.cz první mobilní

    Zdravím,
    nemáte chybně hodnocení? Dle průběhu objednávky i textového hodnocení jste spokojen. :) Ale vyplnil jste všechny procenta na minimum. :)

    Díky moc, s pozdravem Zejda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchodník, který zboží mě doporučil i učinil nabídku jeho objednání, neměl uvedenou věc na skladě. V zápětí mě doporučil jiné podstatně dražší zboží. Tak nedoporučuji.

    Reakce obchodu 1M.cz první mobilní

    Zdravím,
    ano zadařilo se, neměli jsme zboží na skladě a jsme také holt jen lidi, ne roboti nebo AI. :)))

    Ale mohl jste si vybrat jiné zboží, jak podstatně levnější, tak i mírně dražší, stejných typů kabelů je v nabídce několik desítek.

    Každopádně díky za recenzi, zlepšíme se. :) S pozdravem Zejda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obal je cítit jako plísní
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • staré zboží

    Baterie sice vypadala originální, ale buď ležela dlouho na skladě, nebo s ní bylo něco jiného špatně. Už od začátku měla malou kapacitu a po 5 měsících odešla úplně.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlost vyřízení
    • Zboži bylo na okrajích poškozeno, protože bylo zasláno v krabici menších rozměrů než výrobek

    Reakce obchodu 1M.cz první mobilní

    Dobrý den,
    poškození dopravou bohužel nemůžeme takto na dálku ovlivnit. :/

    Děkuji velice za pochopení, s pozdravem Zejda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplatila jsem, ale nic nedorazilo

    Reakce obchodu 1M.cz první mobilní

    Hello,
    https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=Z4231042998
    17.10.2023 večer objednáno, 18.10.2023 odesláno, 19.10.2023 doručeno, 22.10.2023 nevyzvednuto a vráceno zpět. :)

    Jediná reakce na situaci hodnocení na Heuréce. A následná komunikace z našeho podnětu byla "výživná".

    I tak velice děkuji za Vámi udělené rady, ať se daří i Vám, s pozdravem Zejda.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zasílá různé velikosti!!!!

    Reakce obchodu 1M.cz první mobilní

    Dobrý den,
    ano zasíláme různé velikosti náramků, velikost je označena v názvu, S / M / L a konkrétní rozměry pak uvedeny v parametrech výrobku. Stačí si tedy vybrat pro jaký typ zápěstí řemínek potřebujete. :) Nespatřuji na tom žádné negativum. :)

    Děkuji velice, s pozdrave Zejda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost vyřízení objednávky.
    • Nepravdivá informace o produktu-pouzdro není magnetické,tudíž nedrží zavřené.

    Výhoda-rychlost vyřízení,nevýhoda-nepravdivá informace o produktu a absence potvrzení o nákupu,tudíž nemožnost uplatnění reklamace.

    Reakce obchodu 1M.cz první mobilní

    Zdravím,
    ano komunikace s Vámi byla opravdu "výživná". :) Nemělo to řešení. :)

    S pozdravem Zejda.

  • Nedoporučuje obchod

    Sluchátka nefungují,reprák ještě nemám vyzkoušený..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostupnost
    • Rychlost dodání. To, co jsem chtěl, měli skladem.
    • Neuvádí správný popis výrobku, ale klamavý

    Prodávat krycí sklo na mobil jako skl, když jde o fólii je špatně. Navíc v ceně 7x dráže než se dá koupit na zahraničnich e-shopech vás spolehlivě odradí od dalších nákupů.

    Reakce obchodu 1M.cz první mobilní

    Krásný dobrý den,
    Mrzí mě nespokojenost s výrobkem a naším obchodem, psal jsem Vám již 2x, že Vám vrátíme kupní cenu a tu jsem Vám i vrátil. :) Jsem rád, když jsou naši zákazníci spokojeni a pokud tomu tak není, děláme maximum abychom našli nějaké řešení a aspoň částečně odstranili zákazníkovu nespokojenost.

    Za celou historii prodeje jsme s tímto typem výrobku při prodeji neměli problém a nezaznamenali jsme od klientů nějaké negativní recenze. Tyto Ceramic skla/fólie bereme z důvodů funkčnosti otisku prstu u telefonů Samsung, jelikož s většinou běžných skel otisk nefunguje, nebo má sklo nevzhledný výřez pro otisk.

    Navíc jste zboží zakupoval na prodejně, kolega Vám jej odprezentoval, upozornil Vás na vlastnosti, dokonce jste si jej i prohlédl a přeci jste zboží zakoupil. Což po pravdě vzhledem k Vašemu komentáři v recenzi po pravdě nechápu. Pokud máte evidentně veškeré tyto informace k dispozici, jak píšete, proč tedy vůbec produkt u nás zakoupíte. Bylo by lepší pro obě strany, pokud by obchod neproběhl.

    Každopádně děkuji velice, s pozdravem Ondřej Zejda.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu, ale produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • VELMI RYCHLÉ DODÁNÍ NEDOSTUPNÉHO PŘDMĚTU, VŠE VÝBORNÉ.
    • PŘEJI VÁM, ABY VŠECHNY OBCHODY PROBĚHLY JAKO MŮJ MINIOBCHŮDEK S BATERIÍ.
    • UŽ JSEM VYPLNIL JEDEN DOTAZNÍK, NEROZUMÍM, PROČ JE TU DRUHÝ.
    • JSEM STARÝ A ZÁSADNĚ NEDOPORUČUJI. POKUD SE NĚKDO ZEPTÁ, SDĚLÍM MU, JAK BYL MŮJ NÁKUP REALIZOVÁN OD A po Z.
    • NELÍBÍ SE MNĚ ZÁVĚREČNÉ "ODESLAT DOTAZNÍK SPOKOJENOSTI". CO KDYBYCH BYL NESOIKOJEN ? STAČILO BY "ODESLAT DOTAZNÍK".
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.