Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal som si kryt na mobil a dosiel mi otvoreny obal z krytom ktovie preco?
    Pouzival ho niekto a toto poslu zakaznikom

  • Drahé ochranné sklo Nillkin reklamováno jako sklo na XIAOMI MI NOTE 10. (Na faktuře také napsáno jako sklo na XIAOMI MI NOTE 10). Na dodané krabici se sklem však napsáno XIAOMI MI 10. Tůdíž celkem 507Kč vyhozených do luftu.

  • Kúpil som u nich kryt na mobil a tvrzené sklo, ktoré som si za príplatok nechal priamo u nich na mobil aj nasadiť. Kryt je veľmi pevný, až tak, že cezeň nejde stlačiť tlačítko Power ani tlačítka hlasitosti, hoci je to kryt robený špeciálne pre daný typ mobilu. Musel som príšlušné časti z krytu vystrihnúť. Tvrzené sklo zase výrazne znížilo citlivosť displeja, niekedy musím písmeno alebo ikonku mačkať aj desaťkrát. Už po dvoch dňoch som sklo radšej odlepil. Viem, že to nie je priamo chyba obchodu, ale aj predaj nekvalitných produktov je predsa zodpovednosť obchodu, takže to píšem sem.

  • Koupila jsem u nich mobil. Přestala fungovat kontrolka, proto jsem jim napsla email ohledně reklamace. Během 2 dnů se nikdo neozval, proto jsem k nim zavolala - bylo mi sděleno, že technik toho má moc a že se mi URČITĚ ozve. Uplynulo dalších 16 dní a nikdo nereaguje. Proto jsem navštívila obchod s prodejem a servisem mobilů, kde mi poradili, že bych mohla mobil dát zpět do továrního nastavení. Přístup 1.mobilní je otřesný a neseriozní. Vůbec nemají zájem problém řešit, jen slibují. Pokud má technik i po 18 dnech tolik práce, že nemá čas odpovědět na dotaz, svádí to k myšlence, že v obchodě prodávají asi hodně nekvalitních výrobků. Rozhodně nedoporučuji.

    • Krásný dobrý den,
      Jsme jenom lidé, ne stroje, a chybovat je lidské, ale v případě, který popisujete, to musí být opravdu jen výjimečně.
      U Vás se nám bohužel evidentně poprodejní servis nezdařil a to nejen podle Vašich představ, ale hlavně neodpovídá ani našim vysokým standardům. Naši liknavost nelze jakkoli omlouvat, snad jen konstatuji, že v jakémkoli dalším případě, již budeme "úspěšnější" a preciznější.
      Každopádně jsem velmi rád, že Vám telefon funguje a problém se napravil jednoduchým a uživatelsky snadným restartem do továrního nastavení. :)

      S přátelským pozdravem Ondřej Zejda.

  • miroch:

    Děkujeme.

    S pozdravem Ondřej Zejda.

  • Nevím koukám samé negativní názory.
    To jsme mi český morousové!!!
    Takže trochu pozitivní reakce.
    V pátek 17.2. v 17:45 jsem dceři objednal telefon Honor 5X doma u nás byl v sobotu 18.2. v 15.00 takže podle mě super!!! Firma sídlí v Brně já bydlím v Praze.
    Co dodat skvělé
    Objednávka byla po telefonu dostal jsem podrobný informace a hlavně že telefon je z české distribuce atd.
    Super cena o 2000,- Kč levnější než třeba v Alze nebo Mironetu!!!

    Takže moc děkuji a přeji další spokojený zákazníky.

    S pozdravem miroch

  • Reklamovala jsem vadné zboží a reklamace byla vyřízena k mé plné spokojenosti v rekordním čase. Obchod doporučuji.

  • Petra:
    Reklamovala jste viditelné mechanické poškození výrobku, po dvou měsících od převzetí. V tomto případě s tím nijak nesouvisí doba používání.

    Děkuji, s pozdravem Ondřej Zejda.

  • Již nikdy nákup v 1m. POZOR!!! Poslali mi telefon, vánoční dárek a když nefungoval, řekli, že jsem ho měla používat hned po převzetí. Takže příští rok dávám k Vánocům použité dárky. Super ne???? Již nikdy nenakoupím v 1m. A vy????

  • Libor Žondra: Komunikace viz. email, nevidím důvod to tady komentovat nějak zbytečně veřejně a vytvářet tady pro diskutující "divadlo".

    Zboží dorazilo zpět, budou Vám vráceny peníze, poškrabané nabíječky a USB kabely byly zaslány zpět dodavateli, od kterého pocházejí a byli překontrolovány balení i ostatních těchto nabíječek, které jsou v naprostém pořádku.

    S pozdravem Ondřej Zejda.

  • Dobrý den, pár dní zpět jsem si u Vás objednal ORIGINÁLNÍ LG G3 NABÍJEČKU MCS-04ER - http://www.1m.cz/detail/19503/lg-mcs-04er-originalni-nabijecka-do-site-s-usb-vystupem+lg-ead62588801-originalni-usb-kabel-s-microusb-konektorem/ , dostal jsem MCS-04ED (na dokladu uvedeno MCS-04ER), dále ORIGINÁLNÍ USB kabel EAD62588801, tak jak uvádíte na vašem eshopu. Přišel mi kaber se zašpiněnýma konektorama, skoro neviditelným ošoupaným bílým textem na bužírce kabelu a místy i podřený. Originální LG G3 nabíječka nabije telefon z 0 na 100% za 2 hodiny - můžete si to přečíst v kde jakých recenzích. Vaše nabíječka mi nabije za 10minut 2% - jistě umíte počítat.

    Originální LG G3 USB kabel EAD62588801 vypadá takto:
    http://postimg.org/image/k37gwkp85/

    Ten váš vypadá úplně jinak jak v usb konektoru, tak i micro. Při manipulování s telefonem se baterie nenabíjí, ale dokonce vybíjí :-) Rád vám zašlu fotografie kabelu, který jste mi ochotně do dvou dnů doručili.

    Z tohoto všeho usuzuji, že jste semnou pěkně vyjebali a nechápu, jak si něco takového můžete k zákazníkovi vůbec dovolit. Čekal jsem, že jste seriózní obchod a ne, že mi doručíte použité zboží a navíc uvádíte lživé informace u popisu produktu, který prodávate. Tohle všecho za neuvěřitelných 629,-.

    S pozdravem Libor Žondra.

  • Luke Jerry Kolář:
    ... Dobrý den,
    jedná se o první generaci sluchátek urBeats, která je v akční nabídce, původně byly určené k telefonům HTC a zároveň je jedná v podstatě o doprodej. Vámi zmiňované ceny nad 2000,-Kč jsou sluchátka druhé generace tohoto modelu.

    S pozdravem Ondřej Zejda.

  • Dobrý den, jakto že je tento výrobek Monster Beats by Dr.Dre urBeats sluchátka tak levný ? Když na jiných internetových obchodech stojí minimálně 2000 a víc. Děkuji

  • to Michal Dufek:
    ... Dobrý den,
    jak Vám již sdělil bratr, jak osobně, ale i na Facebooku, tak na mechanické poškození výrobku se záruka bohužel nevztahuje.
    U prvního případu Vám i přesto byla nabídnuta a Vámi akceptována výměna.
    U druhého případu, vzhledem k naprosto zničenému výrobku z Vaší strany, Vám byl nabídnut stejný výrobek za poloviční cenu, tj. 200,-Kč, což jste bohužel neakceptoval.
    Dále jste bohužel v podstatě nebyl nakloněn žádnému jinému řešení s Vaším konstatováním, že chcete vrátit peníze, nic jiného Vás nezajímá a následně jste odešel.

    Ohledně chování prodejce, poučil jsem jej, jak se má správně chovat i v takto vypjatých situacích, kterou jste ale bohužel částečně svých chováním zapříčinil i Vy, což možná i trochu chápu, ale myslím, že klidnější řešení situace by prospělo oběma stranám.

    Jinak myslím, že se snažíme maximálně vycházet vstříc našim zákazníkům, řešíme mnoho věcí nad rámec zákonem daných povinností, o čemž snad trochu svědčí i 15letá existence obchodu a velmi kladné hodnocení, například i zde na Heuréce.

    I přesto Vám poděkuji za Váš podnět a pokusím se z něj načerpat další myšlenky vedoucí k celkovému zlepšení našeho zákaznického servisu.

    S přátelským pozdravem Ondřej Zejda.

  • Opravdu neseriozni obchod. Koupe krytu na behani na mobil. 1. Prvni kryt rozbity - Penize nevratime musite si koupit kryt jiny ale uz mame jen drahe. 2. Druhy (drahy kryt) rozbity - to jste utrhl do reklamace Vam to ani nevezmeme, ALE MUZETE SI U NAS KOUPIT KRYT TRETI SE SLEVOU Nebudu mluvit o prodavaci na prodejne v Brne, kterej by za chovani zaslouzil medaily za aroganci a par facek. Gratulace majitelum k naprosto tragickemu servisu zakaznikum a jeste lepsim vyrobkum.

  • : Dobrý den, ano jsem to já a po telefonu jsem s vaší kolegyni opravdu mluvil , ale komunikace byla spíše informativní o tom kdo reklamaci vyřizuje atd., pak už z vaší strany nebyla žádná reakce na mé maily.Nicméně jsem rád že jste se ozval.
    Merta.

  • driverine:
    ... Pokud jste to Vy, tak kolegyně s Vámi telefonicky mluvila 20.9.
    Bratr, který dotazy vyřizuje byl 16.9 jednou nohou a myšlenkami již na dovolené, což samozřejmě nemění nic na tom, že pochybil, proto jsem mu náležitě vyčinil a nebude se to již více opakovat.

    Děkuji za reakci s pozdravem Ondřej Zejda.

  • Dobrý den, tak vidím všude plno chvály na tento internetový obchod, ale nechápu proč. Na muj mail ze dne 16.9. nikdo dosud nereagoval, což podle mě hovoří o solidnosti tohoto obchodu.

  • Nikča Katolická: Dobrý den, ceny jsou bez dopravného.
    Děkuji

  • Je u těch cen i poštovné?