Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    pane Vaďura :) Jako emaily, tak i diskuse s Vámi je zbytečná :)

    Ad 1 - Zboží je blokované až po připsání peněz na náš účet. Ze zkušenosti to takto děláme několik let, protože máme mnoho převodů, které zákazníci i po výzvě neprovedou. Pokud byste si zvolil platbu hotově, bylo by Vám ještě ten den zboží vyskladněno a nachystáno k vyzvednutí :)

    Ad 2 - Pokud Vám email nedorazil, za to já již bohužel nemohu.

    Ad 3 - Fakt je asi ten, že finanční plnění Vám stejně, tak jako tak, musí vrátit naše společnost :) Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě :)

    Více se již k Vaší "pravdě" nebudu vyjadřovat, nevidím k tomu důvodu a bylo by to zbytečné :) evidentně :)

    S pozdravem Ondřej Zejda.

  • Popravde prvne jsem nechtel na tu kupu blabolu ani reagovat, ale nakonec jsem si nemohl pomoci.

    Vážený pane Ing. Martine Vaďuro,
    Vaše hodnocení našeho obchodu je naprosto neobjektivní a plné Vaší zahořklosti k celé záležitosti, za kterou naše společnost nenese jakoukoliv odpovědnost.

    Pro rekapitulavi Vaší záležitosti, objednal jste si zboží, na které jste "spěchal", ale platbu jse si vybral bankovním převodem, což dost dobře nechápu. Pominuli Vaše, pro mě nepochopitelné zmatky se samotnou platbou, kdy jste ani nevěděl, na který účet jste platbu poslal, aby nakonec vyšlo na jevo, že jste si objednal zboží, které v daný okamžik již nebylo skladem.

    Ja vedel na ktery ucet platbu posilal, jen se pri prevodu penez vyskytli technicke problemy a ja si chtel byt jisty, ze jste platbu obdrzeli. Dale pak zbozi v dobe objednavky bylo na sklade, to ze jste po tydnu zjistili ze neni, opravdu neni muj problem.



    Byl jste informován, že zboží není dostupné ani u dodavatele, že je přislíbeno naskladnění cca za týden, což se také následně stalo. Načež na emailovou informaci o vychystání zboží a možností vyzvednutí, jste reagoval dosti nepříjemně s tím, že jste považoval objednávku za zrušenou a požádal jste banku o navrácení převodu (což je opravdu "chytré" a jistě "reálné" řešení :).

    Tady nastal kamen urazu a cely problem - ja informovan nebyl, na me maily jste neodpovidali a az za 10 dni mi prisel mail, ze si mohu mobilni telefon vyzvednout. Vetsina lidi snad pochopi, ze pokud poslete 6 tis Kc do obchodu, ktery neznate a nikdo na Vase dotazy nereaguje, tak ponekud znejistite. Mozna stacilo jen trochu vic komunikace, pokud Vam ale toto prijde normalni, tak me bohuzel ne. Jen jeste jedna poznamka. Na negativni hodnoceni zde na Heurece reagujete behem dne (o vikendu!), ale na me maily nic. Zvlastni...



    Poté jste emailem začal řešit nějaké nesmysly typu, kdo, kdy co a komu psal nebo nepsal apod. Abyste si nakonec včera, tj. v sobotu 10.3.2012 vystavil požadavek na Odstoupení od kupní smlouvy ve 14ti denní lhůtě bez udání důvodu (kupodivu Vám banka již realizovaný převod asi nechce vrátit, to je mi překvapení :)

    Banka muze jen pozadat sveho klienta o navraceni penez, ale prevod musite uskutecnit Vy (samotny proces se ridi zakonem § 38, odst. 6. č. 21/1992 Sb., o bankach). Zjistete si prosim nejprve fakta, nez tu zacnete psat nejake nesmysly.



    Po shrnutí všech faktů a postupu, bych se Vám velice rád omluvil za vzniklou situaci, ale nenapadá mě, za co by to mělo být a proč?
    Opravdu se takové objednávky plní velice těžce a bylo by dobré si pro příště spíše dostatečně promyslet co vlastně chcete a co požadujete, než nás "očerňovat" emailem i v hodnoceních objednávky, která byla řádně plněna.

    Osobne nechapu co jste timto odstavcem myslel (specialne prvni vetou). Je evidentni co jsem chtel - mobilni telefon. Pokud byste byli schopni regovat pruzneji nez jeden e-mail za tyden, tak tato situace nemusela vubec vzniknout.



    Osobně si myslím, že si zákazník udělá obrázek o naší společnosti spíše z celkového, kladného hodnocení ostatních klientů, než z Vašeho "ukřivděného" negativního hodnocení.

    Pokud bych obdrzel produkt behem nekolika dnu, tak si take nebudu stezovat.


    Tak to je vse pane Zejdo, ja pockam na vraceni penez a tim celou zalezitost ukoncime.

  • Peťa Guillemot Adamčík:
    Dobrý den,
    ano už jsem si Vámi registrované reklamace všiml, jednalo se o mou chybu, bohužel jsem hledal reklamace, které zde fyzicky již máme přijaté, abych mohl sjednat nápravu.
    Bohužel Vaše reklamace byla pouze Vámi zaregistrována přes internetový formulář.

    Děkuji za pochopení s pozdravem Ondřej Zejda.

  • V mojí reakcí 24.2 jste uvedl, že se jedná o jiný obchod, ale právě jsem si to ověřoval a je to přiděléno správnému obchodu.
    Číslo přidělené reklamaci je RMA1200160 a nikdo se skoro už měsíc neozval.

    Prostě nereagování na reklamace, takže Váš obchod nemohu doporučit.

  • Michaela Nováčková:
    Dobrý den,
    telefony zasíláme ihned po přijetí do autorizovaného servisu pro ČR dané značky. Pokud bohužel servis není schopen provést opravu rychleji, pak i doba vyřízení reklamace se prodlužuje, samozřejmě do zákonem stanovené 30-ti denní lhůty.
    Pokud by úkony související s opravou záviseli na nás, vězte, že bychom reklamaci jistě vyřešili mnohem rychleji.

    Děkuji za pochopení s pozdravem Ondřej Zejda.

  • tento obchod jsem vybrala pro nákup telefonu z důvodu skvělé ceny a okamžitého odběru zboží, ale bohužel jsem obdržela vadný kousek (telefon krytu byl poškozen) a tak jsem telefon reklamovala, reklamace trvala celých třicet dnů (k vyzvednutí byl v prodejně 30 den), bohužel telefon nyní je ještě v horším stavu než před reklamací (při reklamaci byl vyměněn celý přední kryt, ale kryt špatně nasadili a navíc jsem objevila další vadu), takže budu muset opět reklamovat, telefon jsem zatím využila asi 8 dní, 30 dní na reklamaci a teď znovu, vůbec se mi to nelíbí i když vím, že obchod za vadný kousek nemůže, reklamace třicet dnů je šílená a nejsem s obchodem spokojena

  • od 1M.cz již druhý mob. a spokojenost slušné chování,zboží zatím funguje.Doporučuji

  • 19killer88: Dobrý den,
    všechny naše telefon pochází z oficiální české distribuce, zasíláme je do oficiálních autorizovaných servisních středisek pro ČR a řídíme se stanoviskem těchto servisů, právě proto, abychom se vyvarovali případným nedorozumněním v rámci záruky.
    Do opravy, posudku nebo postupu těchto servisů nijak nezasahujeme, ani nevstupujeme, pouze z nich následně vycházíme.

    To jen pro upřesnění situace.

    S pozdravem Ondřej Zejda.

  • Před rokem jsem zakoupil mobilní telefon,půl roku jsem ho používal,pak půl roku ležel na poličce v pouzdře, měl ale jisté nedostatky,byl 3x na reklamaci,pokaždé stejná závada a před poslední reklamací přestal fungovat displej,když jsem psal sms a proto jsem zažádal o odstoupení od smlouvy,nebyl jsem s telefonem spokojen a najednou nalezena oxidace,zajímavé.Oprava by prej stála 10 tis., což byla hodnota telefonu, takže mobil v hodnote 10 tis. mi leží doma nefunkční, což je pro studenta jako já ohromná cena. Jinak žádný mínus bych neviděl ale tohle mě docela šokovalo.Doufám, že to byla jen nějaká náhoda.

  • chtěla jsem se přidat k pozitivním recenzím a nechápu příspěvěk od Christina Spusta,ale na recenze se asi nejde jen tak připojit.Bohužel.Já jsem spokojená a chtěla jsem vás pochválit.Díky za zboží.

  • Rozhodně doporučuji.Hledala jsem dlouho svůj starý typ mobilu,který jsem ztratila a o kterém jsem si myslela,že už se nevyrábí.Zde jsem ho našla,přišel poštou neporušený,v originál balení,se záručním listem a českým návodem.Navíc jsem za slušnou cenu dostala i autonabíječku,kterou jako řidič z povolání určitě využiji. Dodací lhůta odpovídala nabízenému. Což byly po upřesnění mé adresy (po dotazu odesílatele meilem ),4 dny.Příště opět jistě využiji tohoto inet obchodu.Dík