Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nízká cena.
    • nekomunikují neodepisují na email a telefon je nedostupný peníze zaslané převodem nevracejí a neposílají ani zboží největší podvodníci na netu podáno trestní oznámení pro podvod na jejich stránky ani nechodit !!!!!

    Moje životní chyba!!!! Obloukem se jim vyhněte!!!!!

  • 10 %

    • nejlevnější cena na netu
    • nekomunikují neodepisují na email a telefon je nedostupný
    • peníze zaslané převodem nevracejí a neposílají ani zboží
    • podáno trestní oznámení pro podvod
    • ruce pryč od takového obchodu

    není co dodat, jen chci varovat ostatní, aby nedopadli jako já

  • 10 %

    • Nejnižší cena
    • Naprosto neseriózní jednání
    • Klamání zákazníka
    • Nekomunikují

    Na základě jejich jednání byla objednávka zrušena. Zde posílám kopii poslední konverzace s obchodem, aby si každý mohl udělat představu o jejich jednání:

    Polib si prdel ty zmrde i s recenzi

    ---
    S přáním krásného dne,

    a pozdravem,

    Helena Strnadová, online poradce a prodejce HSHOP

    Dobrý den,
    >
    > zaslal jsem vám již několik emailů, tři dny se snažím dovolat na
    > telefon. Toto je podle vás seriózní jednání? Pokud se neozvete v
    > nejbližší době, obědnávku ruším a recenze vašeho eshopu rozhodně
    > nebude příznivá.
    >
    > S pozdravem,
    >
    > Martin Sirový.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá cena
    • nabízené zboží, u kterého bylo uvedeno skladem nemají

    Zboží, u kterého bylo uvedeno, že je skladem nebylo dodáno, po týdnu po mém dotazu, kdy bude zboží skladem mi bylo sděleno, že neví, ale ať ještě počkám. po dalších 2 týdnech jsem objednávku zrušil a zakoupil zboží jinde.

  • 10 %

    • Koupily jsme notebook,Asus.Byl o fous levnejsi nez u konkurence.
    • Lživá komunikace.Nedůvěra při odesílaní zboží spět.

    Nakoupil jsem notebook a zlobil,a po třetí reklamaci,mi přišel dobropis s tím,že dostanu peníze spět do 14.3.Ale to bylo vše co jsem od nich dostal.Doufám že mě nekdo poradíte,nechci přijít o tolik peněz.Nedoporucuji nakupovat po internetu nic,co by se mohlo časem reklamovat.

  • 10 %

    • dodání neúplného zboží
    • naprosto žádná komunikace
    • není možná reklamace

    S kamarádkou jsme koupili mp3 pro děti, takového plyšového panáka. Viděli jsme ji u někoho, tak jsme konkrétně hledali obchod, který ho má v nabídce. Bohužel jsme natrefili na Hshop. Nejdřív přišel jen jeden na dobírku za cenu dvou. To ale bez problémů poslali i druhého bez účtování si poštovného. Jenže pak panák přestal hrát, nejdřív mojí kamarádce a pak i mně. Obě jsme uplatnili reklamaci asi měsíc po sobě. Kamarádce nejdřív tvrdili, že je reklamace vyřízená a že posílají peníze. Bohuže ty jí ani po čtyřech měsících nedošly. Se mnou už nekomunikovali vůbec. Nereagovali ani na dopis ani na emaily.Takže ani jedna nemáme ani mp3 ani peníze a jen velký vztek a odhodlání řešit věc i soudně.

  • 40 %

    • nakonec jsem se dočkala vlídné odpovědi :)
    • kdyby zákazník nenaléhal, tak se odpovědi nedočká
    • zboží bylo uvedeno dostupné a přitom nebylo
    • žádná informace o stavu objednávky

    10 dní jsem čekala, než jsem se dozvěděla, zda vůbec bude moje objednávka vyřízena či nebude. Za tu dobu jsem zboží mohla mít objednáno a doručeno doma z jiného obchodu.

  • 10 %

    • Pozor! Firma je v upadku! Zahajeno insolvencni rizeni!
    • http://insolvencni-rejstrik.cz/e-dom-s-r-o_ins-6721-2011/

    Nejdrive vypadal jako seriozni obchod ktery ma kammenny prodejny, nyni je to bankrot, nevyrizuje objednavky, reklamace, ne plni svoje povinnosti vuci zakonum.

  • 10 %

    • Objednané zboží dorazilo. (bez faktury)
    • Ničeho se nedovoláte, jen vám pořád říkají, ať zasíláte maily a ani neodpoví, že mail obdrželi a už vůbec, že by třeba Váš problém řešili. Po měsíci téměř denního volání, mailování a dokonce navštívení místa, kde sedí pán za počítačem (nelze tomu říct kamenná prodejna) nemám fakturu od zboží. Vzdávám to a Obchod nedoporučuji za žádných okolností !!!!!!!!!!

    Jestli si chcete ušetřit starosti a zbytečné nervy, nakupujte jinde, na mail Vám neodpoví nikdo a když zkusíte ze zoufalství zavolat na společnost E-DOM, která tento e-shop provozuje telefon je nedostupný.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nedodava v čas to co si objednam a nebo vubec
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • že si děláte srandu?
    • že nedodává zboží

    objednáte, čekáte a nic, ani e-mail že to není

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Možná zajímavé ceny.
    • Dlouhé dodací lhůty. Nejsou schopni komunikace. Na e-maily nereagují.

    Když je něco skladem, tak dodávka nebude trvat 3 týdny a dýl....je zde spoustu kvalitních e-shopů, které opravdu fungují....

  • 10 %

    • zbozi skladem, dodano v celku rychle
    • zbozi jsem vratil, ale uz 2 mesice cekam na penize, po cca dvou tydnech od vraceni mi bylo prislibeno vyreseni, od te doby zadna komunikace z jejich strany (ja urguji kazdy tyden)

    spatny pristup, osobne jsem se s takovym jednanim uz dlouho nesetkal, obchod nedoporucuji

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Dodací lhuta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace se zákazníkem,nedodržení termínu dodání,prodávající prohlásil, že si svou objednávku můžu klidně zrušit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedodáno v termínu ani dlouho poté a ptoto jsem rušil objednávku
    • žádné upozornění o pozdním nebo jakémkoli dodání zboží

    nedoporučil bych a už nikdy nebudu nakupovat v tomto obchodě, musel jsem narychlo objednávat jinde jelikož mě dostali do časového presu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
    • zboží skladem, ale i tak objednávka nepostoupena k vyřízení

    zklamání, po čtyřech dnech neodesláno zboží, které bylo na stránkách skladem, nedalo se dovolat na infolinky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pokud je na stránkách obchodu uvedeno, že je zboží skladem a až po osobním dotazu se člověk dozví, že neznají ani termín dodání tak je to špatně. V takový obchod nenůže mít člověk důvěru.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • zboží si mohiu kdykoliv osobně vyzvednout (mám obchod ve městě kde žiji)
    • nemůžik si zboži prohlédnout (vzít do ruky),
    • nemůžu se zeptat prodavajícího na to co mě při prohlížení napadne nebo to co očekávám od výrobku, že má mít
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    4.3.2011 jsem si objednala , do dnešního dne mi nedali vědět zda zboží mají nebo kdy ho pošlou.