Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic mi nedostali nekomunikuji
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží, které uváděli jako skladem, skladem nebylo a tudíž nemohlo být dodáno.

  • Telefon byl vadný, nešel nabíjet. Reklamováno hned druhý pracovní den. Slíbena telefonicky výměna, slib nedodržen. Poté slíbena výměna do druhého dne, slib opět nedodržen. Velice netransparentní chování. Jen doufám, že reklamace nakonec dobře dopadne a neskončí to u soudu a policie, jak jsem se dočetl v recenzích obchodu (bohužel až po uskutečněném nákupu)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • lživé skladové zásoby

    Arogantní a neprofesionální přístup, lživé skladové zásoby, komunikace nulová - nedovoláte se, zájem o zákazníky žádný. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pokud chcete posílat zásilku, musíte to platit dobírkou, za kterou je příplatek...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neni
    • Lidé neochotni
    • Vše trvá dlouho

    Nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na pohled atraktivní ceny,
    • výdejní místo v Praze
    • Zboží uvedené skladem k dispozici není
    • nulová komunikace ze strany obchodu
    • naprosto se na informace na webu nelze spolehnout

    Zboží - chytré hodinky - objednány 5.10. - zboží skladem. Do 13.10. se nikdo vůbec neozval s tím, že zboží skladem nebylo - absolutně nulová komunikace. Až po osmi dnech obchod napsal, že si zboží mohu vyzvednout - mezitím jsem samozřejmě již zakoupil jinde (byl to dárek k narozeninám, potřeboval jsem to do konkrétního data).
    Se zbožím z obchodu tedy zkušenost nemám, nicméně vzhledem k nulové komunikaci a napravdivým údajům na webu obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tvrdí, že je mobil skladem, nebyl.

    Ačkoli obchod inzeroval skladem poslední kus, skladem nebyl a čekalo týden na naskladnění. Nedorazil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi bulo rozbaleno, jasem kupoval novy,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • při reklamaci špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Člověk si objedná telefon z nějakého důvodu, že se mu líbí, je spokojený s parametry. Ne proto, aby mu byla nabídnuta nějaká alternativa v případě jehojehnedostupnosti nedostupnosti.
    • Čekací doba více jak 3 pracovní dny, když je na trhu x dalších prodejců, kde ho můžu mít hned je zvláštní.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují při vyřízení reklamace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedá se platit kartou - takže vlastně nevadí, že vám lžou o dostupnosti zboží, protože pak aspoň neřešíte problémy s vracením peněz :-D

    Zboží inzerováno jako IHNED k vyzvednutí, v obchodě se mi vysmáli, že nejdřív zítra.

    Reakce obchodu 1-2umobil

    Dobrý den ,

    Vážený pane Lukáši, je nám líto ale na naších stránkách není napsáno, že je zboží IHNED k odběru.
    Zboží máme na prodejně ale pokud se vyprodá, musí se opět naskladnit.
    Zřejmě jste si spletl eshop.
    Vaše poznámka k vracení zboží ukazuje, že máte v této věci velké zkušenosti...

    Přejeme Vám hezký den,
    1-2U Mobil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levnější zboží

    nemožnost platit kartou, příšerný zákaznický přístup, při vrácení v rámci 14 denní lhůty naúčtují zákazníkovi opotřebení ve výši 10% i když je zboží pouze rozbaleno, otřesná komunikace, žádná zpětná vazba, zákazník je musí honit, místy jakoby je zákazník jen otravoval a prudil... důrazně nedoporučuji!!! (teď je vidět ten rozdíl v porovnání se zelenám panáčkem)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepružnost
    • Neochota

    Reakce obchodu 1-2umobil

    Dobrý den,

    Vážená paní Kateřino, zakoupila jste si Apple iPhone XS a chtěla zboží vyměnit za Apple iPhone 11.
    Zboží by Vám vyměněno bylo ale s poplatkem za rozbalené XS.
    Nechápeme Vaší recenzi? Zboží bylo zakoupeno na firmu se zárukou dva roky, byla možná výměna.
    Z naší strany Vám bylo vyhověno nad rámec. Dle obchodního zákoníku nemáte v podstatě nárok na žádnou z možností, které jsme Vám nabídli jako firma firmě.

    Přejeme Vám hezký den,
    1-2U mobil

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání zboží
    • Po necelém roce zaslán telefon k reklamaci/ případné opravě (nefungoval mi mikrofon - dle zjištění v servisu obchodu- mechanické poškození uživatelem- reklamace neuznána, čemuž samozřejmě rozumím), nicméně jsem výslovně žádala o informaci ohledně průběhu reklamace, abych případně domluvila opravu. Po třech týdnech, kdy se mi nikdo neozýval a já byla bez mobilu mi najednou byl telefon doručen poštou zpět domů pouze s protokolem, že je reklamace neuznána. Po telefonickém hovoru do obchodu s otázkou, proč mi ze servisu nikdo nezavolal, když jsem žádala případnou opravu (i na vlastní náklady) mi bylo řečeno, že telefon není možné spravit. Telefon jsem si dala do první opravny mobilů, na kterou jsem narazila, a do druhého dne byl mikrofon spravený (za necelých 600,- Kč). Dle mého osobního názoru se v servisu obchodu 1-2UMobil.cz nikdo ani neobtěžoval za víc jak TŘI TÝDNY mobil rozebrat, natož tak opravit. Takže za mě opravu služba zákazníkům se vším všudy!
    • Neochota komunikace se zákazníkem- jak po telefonu, tak e-mailem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Došli jiné hodinky
    • Ke všemu použité s rozbalenou krabicí
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ochranné sklo mi přišlo rozbité, ihned jsem zavolala, oni mi říkali, že sklo již poslali a ani po více než měsíci sklo nemám doma
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • E-mailová komunikace ok a domluva po telefonu z iniciativy zákazníka take
    • Kamenná pobocka
    • Dobrá cena
    • Ač uváděno skladem, doručení na jejich prodejnu až za 2 pracovní dny
    • Toto jsem se dozvěděl až po telefonátu z mojí iniciativy