Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • K přepravě mě byla výhodně nabídnuta Česká pošta Balíkovna. Jenže těsně před dodáním změna a uloženo na poště. Pro mě velký problém.... Jinak zboží vše ok.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dopravu zdarma a já ji platila.
    • Šašková Kleneč
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi dodal zboží těsně před expirační dobou.

    Nabídli mi vrátit zboží poštou, za poštovné bych zboží zaplatil ještě jednou. Prostě výsměch. Opravdu nedoporučuji. Zbavují se zboží před expirační za plnou cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo poškozené a nezdá se, že by to bylo dopravcem. Podle způsobu zabalení a pod... to spíš vypadá, že se někdo potřeboval toho zbavit.

  • Nedoporučuji!!!
    Neslušna komunikace se zakazniky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží příšlo špatně zabalené a zajíštěné,takže toho část vytekla a obal byl rozmočený.
    • Navíc to mělo krátkou použitelnost.

    Příště už si od nich nic nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedá se jim důvěřovat, vyřízení reklamace trvalo více jak 2 měsíce od zaplacení.

    Byl jsem poškozen nedodáním zaplaceného zboží, požadováno fotografování chybějícího, zboží neposláno dodatečně, po únavné korespondenci vráceny jen peníze, zaplaceno bylo zboží s dopravou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dobrý den,
    Jeden pytel v balení byl rozřezán jasně před zabalením díky tomu místo 14kg bylo v pytli jen asi 9.5 kg..Není to moje první objednávka kde bylo balení poškozeno již jsem na to v minulosti upozorňoval.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé odeslání
    • Granule nemají dlouhou záruční dobu, bohužel ani ne 3 měsíce. Obchod mě o tomto neinformoval.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • S obchodem jsem spokojena, ale přesto již nebudu využívat z důvodu nevyhovující dopravy.
    • Doprava pouze přes Balíkovnu = Česká pošta a WeDo. Balíkovna je za mne nejhorší dopravní služba, protože nikdy nedoručí zboží na vybranou výdejnu, ale pravidelně zašle SMS, že balíček je z nějakého důvodu uložen na Poště. WeDo je zase dražší. U jiných e-shopů mi vyhovuje Zásilkovna - jednak cenově a hlavně jsem nikdy neměla problém s doručením.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka 11.12.23 údajně na poště od 13.12.2923, dnes 20.12.2923 krmeni stále nemáme,obchodník nebere TF !!Na poštu se nelze dovolat !!

  • Zboží objednáno před týdnem, dosud nedorazilo

  • po 8 dnech stále zboží nedorazilo. Doručovatel je Česká pošta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Granule - 11 kg přišlo 8.12.23 se záruční lhůtou do 19.1.2024.

    Komunikace s obchodem byla velmi arogantní, dovolila jsem si totiž požádat o dodatečnou slevu. Bylo mi nabídnutou pouze zboží vrátit, ale samozřejmě na mé náklady. Nikde na webu nebylo uvedeno, že se jedná o zboží s měsíční expirací. Obchod se oháněl tím, že zboží bylo se slevou. Pokud bych záruku věděla, objednám granule jinde a pouze o 200 Kč dražší.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Objednávku ještě po 6 dnech nemám. Potřebovala jsem granule pro psy a 20 kg stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí co nemají skladem, zatím čekám. Nedoporučuji.

  • Zboží vůbec nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ceska posta mi od 5.11. Nedorucila objednavku na adresu a automaticky ji asi 10.11. Ulozila na poste,coz jsem si nezaplatila a ani nebyl prostor vzhledem k praci jezdit na postu.
    Musela jsem si zakoupit drahe granule v jinem obchode,jelikoz ani po tydnu je nedorucili a stavajici dosli.
    Eshop se jen omluvil,ale nijak nehodla kompenzovat vznikle naklady navic. Jen male 3kg baleni granuli co jsem musela zakoupit me vyslo o 200kc navic na kg,tudiz me tento nakup na eshopu vysel mnohem draz nez u konkurence.
    Tento pristup eshopub me odradil od pristiho nakupu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem platila předem na účet, ale přišla jen polovina zboží. Reklamovala jsem , firma se omluvila, ale opět neposlali všechno - stále mi chybí zboží víc jak za 1100,- ! Bohužel se mi tato situace stala už podruhé :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Balíkovna po týdnu není schopná objednávku doručit.