• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod neodpovídá na mailové urgence, telefonicky přislíbené zaslání neskutečněno. Objednávka zaplacena předem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již celý týden mám zaplacenou objednávku, a z obchodu nepřišla žádná zpráva, ani balíček
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží nedorazilo, ani není na cestě. Objednáno a zaplaceno 23.11., dnes. Je 30.11.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dal jsem kombuchu do sladkého čaj. nálevu přesně dle návodu, ale ta je stále u dna nádoby a nezvětšuje se vůbec ani po již 5 dnech. Již jsem dříve kombuchu měl a ta se zdvojnásobila vpodstatě přes noc, tedy něco zde není v pořádku. Chystám se reklamovat. Mgr. Jan Kolář
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržel jsem zboží o které nemám zájem.made-in china.Měl jsem zájem o naše zboži.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    It`s 6 days and no new from the order. I contacted the shop, wrote them, they don`t answer. I started to think this is a scam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze hodnotit,když již delší dobu zboží očekávám.Nedojde-li,pak nedoporučuji

  • na internetu bylo zboží, které jsem si objednala a pak mi bylo sděleno, že není! To mě zklamalo, ale čekám dále. S pozdravem

    Reakce obchodu ZelenyEshop.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše zklamání.
    Jelikož byl DEN DĚTÍ a přišly objednávky ve velkém, nejspíš se stalo, že někdo byl rychlejší ve vytvoření objednávky. A tudíž se na Vás nedostalo. Na webu tuto informací uvádíme, že tato situace nastat může a je Vám následně zboží dodavatelem zajištěno.
    Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    Tým ZelenyEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem podruhé, prvně dodací lhůta celkem šla, ale tentokrát děs běs, čekám předem zaplacenou zásilku již druhým týdnem! Ještě jsem s pracovníkem e-shopu před Velikonocemi mluvila a přimlouvala se za expedici před Velikonocemi. Přislíbil s tím, že max. ve středu po Velikonocích. V pátek po Velikonocích přišel e-mail o expedici. Jsem ochotná pochopit, že ne vždy jde vše podle plánu, ale když se tak stane, je dobré komunikovat.

    Reakce obchodu ZelenyEshop.cz

    Dobrý den,

    za vzniklé zpoždění se omlouváme. Objednávku jsme odesílali ve čtvrtek, nikoli v pátek společně s informačním emailem . Uznáváme, že jsme Vás mohli telefonicky kontaktovat, za to se ještě jednou omlouváme.

    Hezký den!

    Tým ZelenyEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto zmatečná komunikace se zákazníkem
    • vykrucování a lživé informace o odeslaní zboží
    • ani na žádost nebyl poskytnout udej o dopravci, sledovací kód, nic
    • zbytečná ztráta času a nervu

    Už bych si tu nikdy nic neobjednala.

    Reakce obchodu ZelenyEshop.cz

    Dobrý den!


    Vaše hodnocení nás velmi mrzí. Nerozumíme, co míníte zmatečnou komunikací, vytvořila jste si objednávku, ten samý den jste nás úspěšně telefonicky kontaktovala! Dotazovala se na dostupnost zboží na skladě, kdy jsme Vám potvrdili, že daný produkt na skladě je a ihned bude zabalen a odeslán. Objednávka tentýž den byla zpracována, zabalena a předána dopravci. Neovlivníme za jaký časový interval daná společnost balíček zpracuje, zašle sledovací kód a následně doručí. Dále neovlivníme, pokud mají kupříkladu zaměstnance v karanténě a pokud si dobře vzpomínáme, tak jsme Vám podali info o tom, že je možné, že daná dopravní společnost bude mít tento problém. Za vzniklé komplikace se omlouváme i za dopravce.

    Tým ZelenyEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoli měli psáno že zboží je skladem, zařadili mou objednávku ke zpracování.Dodnes neodeslali,ani nekomunikují.

    Reakce obchodu ZelenyEshop.cz

    Dobrý den,

    vidíme, že Vaše hodnocení je poměrně staršího data, nicméně bychom se Vám chtěli zpětně omluvit za vzniklé komplikace. Chtěli bychom, ale uvést na pravou míru, že zboží, které jste si objednala Vám v pořádku dorazilo, pouze s delším časovým intervalem než by se u zboží, které je skladem dalo očekávat, tedy 7 dní od vytvoření objednávky.

    Mějte hezký den!

    Tým ZelenyEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • I přes to, že všechny zakoupené produkty měli skladem zboží bylo odesláno více než po týdnu. A nestihl jsem narozenin, takže děkuji.

    Příště již budu nakupovat jinde, nevyzpytatelna doba dodání i přes skladovou dostupnost.

    • Část zboží nedorazilo, peníze nevráceny, na email nikdo nereaguje!!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Při kontaktu ohledně stavu objednávky odpověděli hned druhý den.
    • Objednávka kávy a máty vytvořena 13.1. Dnes je 24.1 a objednávka není stále doručena. Káva a bylinky už zakoupeny jinde. Objednávka byla s vyzvednutím v jejich kamenném obchodě, což většinou bývá nejrychlejší varianta.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dle webu melo byt vse skladem,nebylo tomu tak a objednavka prisla 14 dnu od objednani-to bylo prvni zklamani.
    Druhe zklamani bylo,ze na heurece inzerovali mnohem levnejsi dopravu,nez tomu bylo ve skutecnosti.Pozadala jsem je tedy o vraceni casti castky,aby to odpovidalo castce,kterou uvadeji na heurece.Ackoliv mi to bylo prislibeno,eshop mi preplatek za dopravu nevratil a timto uz u nich nikdy nakupovat nebudu-byla to moje prvni zkusenost s timto eshopem a taky posledni.Velmi nesolidni jednani.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pečlivě zabalený balík
    • poslali kosmetiku před expirací
    • nekomunikují

    Objednala jsem si u tohoto obchodu tělové mléko (211 Kč za 200 ml) a když už jsem platila za dopravu, tak rovnou 2 balení, ať mám do zásoby. Byla jsem zklamaná, když jsem viděla, že expirace obou balení je v únoru 2021 = za 2 měsíce a 3 dny od doručení. Tělové mléko, které nám doma dochází, má trvanlivost do července 2021 a to ho máme doma už rok, objednáno ovšem z jiného eshopu. Tak jsem vyfotila expiraci a napsala do eshopu, ale už to je 10 dnů a nikdo neodpovídá. Netuším jestli mají eshopy právo prodat kosmetiku tak krátko před expirací za plnou cenu, ale je to minimálně neseriózní, ostatní eshopy tam mají poznámku, že se u produktu blíží doba expirace, takže člověk ví na čem je. Já kdybych to tušila, určitě si neobjednám.
    Do expirace stihnu vypotřebovat tak maximálně půlku balení a zbytek můžu vyhodit, tělové mléko je totiž pro syna s hodně citlivou pokožkou, tak nebudu experimentovat s používáním po expiraci. Užitelná půlka balení tělového mléka za 500 Kč - tak to tedy fakt spokojená nejsem!
    A řešení odstoupit od smlouvy a platit tak 2x za dopravu, tudíž zaplatit 2 stovky a nemít nic, to také není na spokojenost.
    A že v dnešní době, kdy je eshopů bohatě na výběr, si dovolí obchodník vůbec nereagovat na stížnost .... co k tomu dodat. Já už tady určitě nic nekoupím a nikomu to ani nebudu doporučovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 25.11.objednano, 27. odeslano, je 10.12.a balíček nemam, od 3.12.se nachází na depu Brno, minulý týden jsem stejné zboží objednala v jiném obchodě a do 2 dnů jsem ho měla,takže dopravci jsou vytížení asi jen někde
    • Zboží ještě nedorazilo. Nejsem spokojen!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem ovocné tyčinky 29.10. Dnes je 9.11. a stále nic nepřišlo. Psala jsem v pátek e-mail a odezva žádná. Nevím co si o tom myslet. Doufám, že se někdo z obchodu ozve. Tohle se mi ještě nestalo.