Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nabízí zboží, kterým nedisponují
    • nevhodné chování prodejce.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízí zboží s dodávkou formou e-shopu, ale pak vlastně zjistí, že se to nedá posílat, tak vám napíše bez dalšího vysvětlení, že vám objednávku zrušil... Až na můj telefonát jsem se dozvěděl, že se moje zboží nesmí posílat a jen k osobnímu odběru. Buď vědomě klame, nebo nemá dostatečnou odbornost na to, aby posoudil, co může a co nemůže nabízet v e-shopu formou zaslání kurýrem.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den, pane Urbanec,

    děkujeme za zprávu. To, že je u každé kategorie střeliva, tak při průchodu košíku napsané, že střelný prach atd.… nelze zaslat poštou, ani jinou kurýrní službou, jste si zajisté všiml. (Konkrétně: "Střelivo (či komponenty pro přebíjení) do zbraní kategorie A, A-I, B nebo C není možné zasílat poštou či jinou kurýrní službou. Objednáním nábojů se zákazník zavazuje k vyzvednutí na kamenné prodejně." a "Zbraně je možné vyzvednout POUZE OSOBNĚ na naší prodejně, kde se musíte prokázat platným zbrojním průkazem. Před vybrat je možné i na našem e-shopu, který pro zbraně slouží jako katalog.")

    A jakožto držiteli zbrojního průkazu Vám nemusíme připomínat, že střelivo kategorie A, A-I, B nebo C, komponenty pro přebíjení jako je např. právě střelný prach, či zbraně nelze předat do rukou nepověřené osoby a že prodej je možný pouze do vlastních rukou po předložení zbrojního průkazu (nebo zbrojní licence).

    Bohužel technologie nejsou dokonalé a neumožňují nám dopravu nastavit jinak. Každopádně jsme přidali ještě jedno další upozornění na e-shop, že to opravdu není možné, aby v budoucnu nedocházelo k dalším nedorozuměním. Budeme intenzivně pracovat na nastavení jiného systému dopravy.

    Děkujeme
    Tým Šubrt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zaplacené zboží si vezmou jako rukojmí a odmítají ho vydat dokud z vás nedostanou soukromé a osobní údaje.
    • Lžou o odeslání zboží.

    Koupil jsem si u nich pouze drobnost, dvě těsnění do vzduchovky. Odběr z Alzaboxu, tudíž k výběru a oni k odeslání potřebujeme pouze heslo, není třeba osobních údajů. Tudíž jsem jako jméno zákazníka napsal "Dotoho vámnicnení". Telefon a email tam byl, což jsou jediné důležité údaje pro doručení, do dalších údajů jim nic není, nebo snad po zákaznících v obchodě chtějí osobní údaje? V 9.55h mi přišel tento email: "Dobrý den, Dotohovam nicneni,Máme dobré zprávy! Vaše objednávka/rezervace č.2023102314 byla právě vyřízena a předána dopravci." V 10.06h přišlo toto: "Dobrý den, Píši ohledně Vaší objednávky č. 2023102314, oceňujeme Váš smysl pro humor, ale bez jména adresáta nám dopravce zásilku nepřevezme. Prosím tedy o doplnění jména adresáta." COŽE!?!?!? Takže předchozí email o odeslání byla lež! Co je poště nebo komukoliv jinému do toho co je napsáno jako jméno, když doručují do Alzaboxu? Bohužel mi zadrželi zaplacené zboží a tím mne prakticky vydírali abych jim osobní údaj sdělil. Musel jsem. Pak mne ještě drze napadli, že jsem souhalsil s podmínkami (máte na výběr?) a neuvedl pravdivý údaj. Jak mohou vědět, že se tak skutečně nejmenuji? Co jim je do toho? Zboží za trest odeslali až další den! Rozhodně to tak nemíním nechat, nenechám se vydírat za účelem odevzdání osobních údajů a řeší se to na úrovni ČOI a ÚOOÚ. Na tento údaj v tomto případě právní nárok neměli. A až mi jedna z těchto institucí dá za pravdu, mají se pak nač těšit!

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Krásný den, pane Dotohovam nicneni,

    velice nás mrzí situace, která při odesílání zboží nastala.
    Můžeme nejspíš jen poradit, nechat si na matričním úřadě změnit jméno. Poté do toho žádnému obchodu opravdu nic nebude.
    Doufáme, že zboží neutrpělo žádnou újmu ve chvílích, kdy jsme jej dle Vašich slov drželi jako "rukojmí". K zajatcům se vždy chováme dle Ženevských konvencí.

    Přejeme vše dobré, hlavně zdraví a klidné dny. :)


    Tým Šubrt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si zarezervovala přes eshop s vyzvednutím na prodejně.Tentýž den jsem si pro něho jela 60 km a zbozi mi mezitím někdo na prodejně prodal.Delat chyby je lidské, ale alespoň omluva by byla na místě.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás velmi mrzí a za tým Šubrt se omlouvám.

    Objednávku jste nám poslala v 7:39 ráno tentýž den, propisují se nám do účetního systému standartně v 9 ráno.
    V případě, kdy je objednávka k vyzvednutí na prodejně, chodí zákazníkům email aby si zboží vyzvedli až ve chvíli, kdy je emailem vyzveme, že je zboží připraveno na prodejně.

    Tato nemilá situace by nenastala, kdyby bylo postupováno dle pokynů. Hned v 9 ráno bychom věděli, že se zboží chvíli po otevření prodalo a volali bychom Vám, abychom vymysleli jinou variantu a vy k nám tak nemarnila cestu 60km.

    Přijměte prosím tedy naší omluvu a doufáme, že Vaše příští zkušenost bude již bezproblémová.

    tým Šubrt

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Výběr určitého druhu zboží.
    • Umístění obchodu.
    • Příjemná obsluha.
    • Objednáno a stornováno obchodem.

    Absolutní nezájem obchodu to nějak řešit. Ano nabídli jinny trezor jak modelově tak rozměrově. Samozřejmě +8000 Kč. Ještě detail neodpustil si to. Pokud kupujete zbraň detailně si ji prohlédněte. Nebo pak doma pod lespim světlem s hadrem v ruce zjistíte že jí již nikdo prohlan min. 2 zásobníky a moc se neobtěžoval s čištěním.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. V případě trezoru je chyba opravdu na naší straně, jelikož byl při příjmu špatně naskladněn za jiný model (bohužel i se starou cenou), to Vám kolegyně ihned po přijetí objednávky také volala.

    Ohledně nevyčištěné zbraně - je nám líto, že jste dostal zbraň nevyčištěnou, ale před uvedením každé zbraně do prodeje v ČR musí projít zkouškou u Českého úřadu pro zkoušení zbraní a střeliva. Zde dojde k vystřelení několika tormentačních nábojů a následnému udělení zkušební značky.
    V naprosté většině případů dostaneme zbraně zpět vyčištěné, bohužel v množství které nám dovážejí nejsme schopni kontrolovat zda je každá zbraň perfektně vyčištěna a spoléháme také na ČÚZZS které za to odpovídá a dostává zaplaceno.
    U zbraní které sami dovážíme jsme schopni toto odkontrolovat. V případě zbraní u nichž nejsme dovozcem do ČR je to již obtížnější.

    Opravdu si v našem obchodě zaměstnanci nestřílí ze zbraní jak se jim zachce.
    Stále se jedná o zbraň a je z ní stříleno pouze na zkušebně a dále až v rukou zákazníka, který si ji koupí.

    S pozdravem,
    tým Šubrt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vedené jako skladem jsem objednal, zaplatil a měsíc čekám a nic se neděje. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den, Vámi vybrané zboží určitě není vedené jako skladem. U produktu je uvedeno "Předobjednávka". S tímto jste to také objednal. Bohužel zboží není dlouhoodbně skladem, proto je pouze na předobjednáku s doručením po naskaldnění.

    Není problém kdykoliv objednávku zrušit a požádat o vrácení peněz. To jste bohužel za celý měsíc neudělal, jediná Vaše iniciativa vůči objednávce, byla napssat špatnou recenzi. Proto objednávku stále evidujeme jako přeobjednávku a zboží Vám bude zasláno po naskladnění.

    Nejste-li spokojen a nechete čekat stačí nás kontaktovat na e-mail, nebo telefonicky. Objednávku zrušíme a zašleme Vám zpět peníze. Tak jak na to máte nárok a jak ostatně veškeré e-shopy fungují. Ozvěte se prosím s oficiálním požadavkem a situaci vyřešíme ve Váš prospěch.

    Děkuji

    -Staněk, Zbraně a střelivo Šubrt

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přez to, že na webu obchodu bylo zboží označeno jako "v obchodě na skladě" zboží fyzicky neměli.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží, odpověděli mi, že moje předobjednávka je uložena v systému a až bude zboží na skladě, dají mi vědět.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že nejste s naším e-shopem spokojená. Avšak musím podotknout, že na stránce produktu je jasně a dost výrazně uvedeno, že produkt není skladem a je pouze na objednávku. To, že Vám někdo z mých kolegů odpověděl, že Vaše přeobjednávka je uložena v systému a že Vás budeme kontaktovat je naprosto v pořádku – je to standardní postup při předobjednávce. Zboží se bohužel vyprodalo a nemáme ho skladem, čekáme tedy na dodání od výrobce. Až nám zboží od výrobce dorazí budeme Vás posléze kontaktovat a zboží Vám doručíme. Zadala jste způsob platby dobírkou, takže jste nic dopředu neplatila. Navíc máte možnost kdykoliv Vaši objednávku zrušit.

    Bohužel nevidím nikde v e-mailu ani žádnou zprávu ani žádnou SMS či hovor o tom, že jste s nákupem nespokojená a že byste si přála objednávku zrušit. Stačí nás kontaktovat na e-mailu [email protected], kde jsme mohli vše mnohem rychleji vyřešit ve Váš prospěch.

    Děkuji
    S pozdravem
    Staněk - Zbraně a střelivo Šubrt

  • E-mailem mi bylo sděleno, že si mohu objednávku vyzvednout. Když jsem se dostavil, nikdo se se mnou pořádně ani nebavil. Obchod zavřený, telefon zvedli až při pátém volání. do té doby vždy hovor odmítli. Až poté jsem se dozvěděl že mají inventuru a tak mi nikdo nic nevydá. To, že si rozesílají e-maily, abych si zboží vyzvedl je nezajímalo. Zbytečná cesta 60 km.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nebylo doručeno. Bylo posláno zboží které jsem si neobjednal.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo nedostatečně zabalené a přišlo poškozené.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel dodání poškozeného balíku nás mrzí. Převzetí balíku je vždy na příjemci, který musí zkontrolovat jestli balení není poškozené a případné výhrady sepsat s přepravcem.
    Nyní probíhá reklamační řízení s přepravní společností kde se snažíme dokázat poškození během přepravy, i když jste přijala balík bez kontroly a tím pádem bez výhrad, jak jste sama uznala. Z naší strany byl balík řádně zabalen jak jste doložila i na fotografiích přijatého balíku.
    Čekáme na vyjádření přepravce který by Vám měl uhradit částku zboží.
    Uděláme maximum pro to , aby jste byla spokojená.

    S pozdravem,
    Zbraně Šubrt

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží není kompletní.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den,

    můžeme se zeptat, co objednávce chybělo?

    Děkujeme.
    S pozdravem,
    Zbraně a střelivo Šubrt

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Popis zboží neodpovídá reálnému produktu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,objednal jsem si opakovací kulovnici CZ527,protože se nic nedělo,tak jsem na prodejnu zavolal,načež mi bylo zděleno,že mnou objednaná zbraň není skladem a že mají jinou verzi (LUX),kterou já nechci.Tak jsme se domluvili,že mi ji seženete a já stále čekam a čekam.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Děkujeme za recenzi,
    bohužel v tuto dobu mají velcí výrobci jako Česká zbrojovka 2 týdny nucenou firemní dovolenou a není možné zjistit dostupnosti ani vyřídit jakékoliv objednávky.
    Další věc je doprava. Zbraň není běžné zboží jako například rohlíky, nelze ji přepravit běžnou kurýrní službou.
    Byly bychom rádi aby to šlo rychleji, bohužel jedná se o specifické zboží a nelze jinak než počkat až se zaměstnanci vrátí do České zbrojovky z dovolené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží jsem objednal 11.6. objednávka ihned potvrzena a údajně předána dopravci/Česká pošta/a bylo dodáno 24.6. Slogan Dnes podáš a 14 dní čekáš asi platí.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, která by měla spíše patřit České poště. Jak píšete, zásilka byla odeslána 11.6 a Pošta jí po celou dobu doručovala.
    To je možné dohledat pomocí sledování zásilek:
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace?p_p_id=tnt_WAR_cporttnt&_tnt_WAR_cporttnt_page=details&parcelNumbers=DR4110155244M#DR4110155244M-detail

    Věříme tedy, že s příští objednávkou problém nebude.
    Budeme se těšit. S pozdravem team Zbraně Šubrt.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Po dvou týdnech od objednávky zboží stále nedorazilo...objednáno u jiného obchodu a přišlo za dva dny po objednávce.Takže za mne ne.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den,
    Vaše objednávka nám dorazila 10.6 večer. Obratem byla vyřízena a odeslána na vaší adresu jak je tomu s každou objednávkou, viz data ze sledování zásilek: https://www.postaonline.cz/trackandtrace?p_p_id=tnt_WAR_cporttnt&_tnt_WAR_cporttnt_page=details&parcelNumbers=NP4110111115M#NP4110111115M-detail

    Zásilku jste nepřevzal, proto se vrátila k nám na prodejnu.

  • Zboží jsem objednala, a obchod si ihned strhnul platbu- jinak to ani neslo. Za 2 hod mi volali ze zboží není na skladě- prý si ho zrovna někdo objednal ve stejnou dobu a už není. Požadovala jsem vracení peněz, slíbili. Peníze mi nepřišly ani za týden, tak jsem tam musela volat, miliony výmluv proč nemohla poslat peníze - nebyla v bance a blabla. Pohrozili jsem kontrolou FÚ a najednou peníze okamžitě přišly- ani nemusela jít do banky! Určitě nedoporučuji

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den, paní Schonová.
    Při vaší objednávce jste si sama zvolila platbu kartou (rozhodně se nejednalo o jediný způsob úhrady který poskytujeme). Vaše objednávka přišla ve 12:04 a kolegyně vás kontaktovala 38 minut po přijetí obj. s omluvou, že zboží není skladem a peníze vám budou vráceny (došlo k záměně podobného zboží na skladě a systém posílal chybný počet zboží na eshop). Toto vám navíc i obratem potvrdila do Vašeho emailu. Věřím, že jste si přečetla obchodní podmínky, se kterými jste souhlasila, a jistě víte jaká je lhůta pro navrácení platby (14 dní). Proto byly vaše výhružky FÚ bezpředmětné.
    Kvůli zavedeným bezpečnostním procesům, vám bohužel nemůžeme vracet platbu, která která nebyla řádně zpracována bankou. Částka 264Kč Vám byla navrácena do 7 dnů od vytvoření objednávky.

  • vůbec nereagovali, objednal jsem jinde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo realisticky zbarvené atrapy výra velkého mi přišla atrapa výra virginského v psychedelických barvách. Když jsem se ozval, přišla mi odpověď, že to přeci můžu vrátit. Omluva žádná.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den, děkujeme za recenzi.
    Je zbytečné rozporovat Váš názor na "psychedelické" zbarvení balábana :D
    Nicméně po tom co jsme prodali několik set těchto balabánů jsme s kvalitou a věrností plastiky více než spokojeni.
    Jako jedinou možnost jak Vás udělat spokojeným jsme Vám nabídli možnost vrátit zboží, bohužel to jste odmítl.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nabízejí objímky zdarma a jedna se musí zaplatit a ještě stojí 850kc jinde okolo 450kc.

    Reakce obchodu ŠUBRT

    Dobrý den pane Kubny,
    Váš doklad jsme zkontrolovali a stačí když se podíváte znovu na fakturu, pouze o malinký kousek na pravo od částky kterou máte u zmíněného adaptéru a jistě stejně jako my, uvidíte u této položky 100% slevu.
    To znamená, že máte adaptér opravdu zdarma :)

    Pokud budete mít příště jakýkoliv dotaz, nebo nesrovnalost, velice rádi Vám odpovíme například na telefonu, nebo emailu.