Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vracela jsem jednu bundu /špatná velikost/ a objednávala větší. Peníze za vrácené zboží stále nemám a to už je skoro měsíc. Na urgenci odověděli, že mají technické problémy. Mimochodem to stejné napsali, když se opozdilo dodání zboží při nákupu. Rozhodně nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po třech tydnech od zaplaceni mi teprve poslali zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá komunikace. Obchod reaguje na maily.
    • Dlouhá čekací lhůta doručení
    • Nepřišlo mi všechno zboží

    Obchod se zdá být fajn a možná taky je. Já mám bohužel špatnou zkušenost skrz dlouhou doručovací dobu, na kterou obchod reagoval omluvou, což se cení, a dále mi nedošlo vše, co jsem si objednala (je to v řešení)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka odeslána 18.září a dnes je 7.10. a zboží stále nemám. Na dotaz nikdo nereaguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nepřišlo, 14 dní od objednávky bez telefonátu od prodejce. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před 3 týdny a stále nic nedorazilo. Zboží je zaplaceno a nikdo nekomunikuje. počkám ještě pár dní a předám informace právníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se mnou nekomunikuje, neodpovídá na mé maily, zboží jsem řádně zaplatila dne 19.9.2022 a do dnešního dne mi nebylo doručeno!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zaplaceno 17.9., dnes 3.10. a nedorazilo
    • nefunguje odkaz na tracking balíku
    • velké zklamání, zatím žádná zpráva o tom zda mě snad něco pošlou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem vůbec spokojená. Penize jsem poslala a ne malou částku a dodnes čekám na zboží, na mail mi nikdo neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil jsem 19.9.2022 objednávku a 30.9.2022 stále nemám zboží doručeno. Po snaze kontaktovat prodejce - našel jsem jen mail - mi přišla odpověď, že dostanu za zpoždění 5 euro slevu na další nákup... :-( :-( :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden a půl od platby, obchod sice píše, že odesílá do 2 dnů ale pořád žádné zboží a žádná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fajn produkty v poměru cena/výkon
    • Zboží jsem objednal a zaplatil 19. 9., je 27. 9. a stále nedorazilo

    Během covidu obchod doručoval zboží přes 3 týdny. Chápal jsem, že udělali velké slevy a trochu jim to spadlo, ale tomuhle už nerozumím. Žádná omluva za zpoždění, kdybych sám nepátral, kde zboží je, nedostal bych žádné info. Navíc v potvrzovacím e-mailu je napsané "expedujeme do dvou pracovních dní". Pokud na zboží spěcháte, tady určitě nenakupujte a zvolte jinou značku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • možná zrovna přecházejí na novou logistiku eshopu a nové stránky, ale asi by to chtělo před spuštěním více testovat. Čeština chybí, stránky jsou ve směsi slovenštiny a angličtiny, trackovaní zásilky nefunguje, Česká adresa doručení zmutovala ve slovenskou. Počáteční myšlenka, kvalita služeb a zboží se u Zajo s uplynulými roky vytrácí.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Slusne ceny
    • Platba kartou se nepripisuje okamzite
    • Obchod avizuje, ze zbozi odesila do dvou pracovnich dni od obdrzeni platby, ale svevolne tuto lhutu prodluzuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Eshop velmi špatně komunikuje. Přes několik mailů jsem žádal, abych měl zboží obdržel do 5 dnů, kvůli narozeninám přítelkyně. Eshop na tyto prosby vůbec nereagoval.
    ....Celkově dodací lhůta u tohoto eshopu je velmi špatná. Místo toho, aby se za ty roky někam posouvali, tak je to spíš naopak.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • odmítají proplatit poštovné za vrácení, i když zašlou špatné zboží z vlastní viny
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • je týden od objednání a zboží stále nebylo odeslané, teprve včera mi bylo oznámeno že jedna položka (ze dvou) není
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace
    • Pozdní dodání

    Nevím, jaká bunda je, ještě mi nedorazila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží čekám již téměř 14 dní. Po urgenci bylo alespoň po týdnu expedováno (snad). Na vyžádání poskytnuto číslo zásilky, které vůbec neodpovídá číslům PPL, která to má dodávat. Je jasné, že dnes již zboží nedoatanu, takže jsem na dovolenou objednala zbytečně.

  • Dobrý deň,
    1.3. 2022 som u Vás uskutočnil objednávku 5322002880 prostredníctvom Vašeho eshopu.
    Objednávku som okamžite uhradil a zostalo ticho. Písal som Vám, či je všetko v poriadku, prosil som Vás o preverenie, ale žiadna odpoveď
    včera som obdržal mail, že objednávka bola odoslaná. zatial nič neprišlo.
    Z minulosti viem, že nemáte problém doručiť objednávku do troch dní. Kde nastal ten problém ?