Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Prostorové řešení batohu mi nevyhovuje, prostor je příliš úzký na to, že se má jednat o objem 35 litrů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala a pokoušela se zaplatit kartou, což byl jediný možný způsob platby. Běžně bývá u internetových obchodů možnost platit převodem z účtu. Napsala jsem tedy dotaz na uvedený kontakt, jak mám postupovat a dosud jsem nedostala žádnou odpověď. Zatím je to má nejhorší zkušenost z e-shopem, naštěstí jediná.

  • Nikomu nejde dokončit objednávka nejméně 6 lidem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kvalitní a funkční oblečení
    • pěkný design
    • dlouhá dodací doba - zboží nemám ani po 13ti dnech od objednávky
    • velmi špatná komunikace
    • neprofesionální přístup

    S nákupem přes e-shop mám bohužel velmi špatnou zkušenost. Jinak samotné výrobky jsou skvělé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Infolinka neodpovida na konkretni dotazy, dava nuplne odpovedi, po opakovanem dotazovani nereaguje.

    Nakupovali jsme jenom v kamennych obchodech Zajo. Toto je prvni nakup pres online obchod a bohuzel neuspesny. Objednavka byla vytvorena a zaplacena 29.12. a hned 30.12. prisla informace o odeslani zasilky. Objednavka po rozkliknuti obsahuje vsechny objednane polozky, nicmene na vystavene fakture jedna polozka chybela. Jelikoz mi nedorazilo info od prepravce, kontaktovala jsem 7.1. infolinku, jak to vypada se zasilkou. Odepsali mi ze Zajo Strbske pleso, jeden produkt nemaji at jim napisu cislo uctu, kam za nej penize vrati. Napsala jsem zpatky, ze si vyberu jinou variantu, bohuzel nereagovali. Uz dva dny je otravuji dotazy, bez reakce. Zasilku nemam, info od prepravce nemam, odpovedi od Zajo nemam a ani penize nemam.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pěkný sortiment zboží
    • Vlastníci obchodu jsou slováci, kteří nekomunikují na žádný dotaz ani prosbu.
    • Objednané zboží deklarované jako slovesnký výrobek, bylo kompletně z Číny, asi jako u Apple, designed in California - Made in China, tady možná designed in Slovakia, ale to jen možná.
    • Dlouhá dodací doba i když je zboží skladem.
    • Neschopnost poslat správnou fakturu k dodanému zboží i přes urgenci na mail. Přišel jen dodací list v angličtině.

    Objednával jsem zde poprvé a asi i naposledy, z důvodu neochoty jakkoliv odpovědět na mé dotazy i prosby. Zboží za cenu téměř 5800Kč vyrobené v Číně, asi až čas ukáže jak je kvalitní a mám v plánu podívat se ještě na České značky typu Jurek apod. Jestli jsou kvalitnou podobné nebo lepší, protože se mi moc nezdá použitý materiál, např. vnitrní vrstva je tak jemná že se jí bojím vyloženě dotknout a podlážka, myslím že jeden ostřejší klacík a je durch. Naštěstí je zde 100 dní na vrácení zboží, tak přemýšlím že toho využiji a budu stan při nalezení lepšího vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod uvádí na svých stránkách zavádějící a nepřesné informace o nabízeném zboží a tím vydělává na poštovném a balném při opětovné objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Doba dodani 10 dnu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Od objednávky do informace o zaslání uplynulo 14 dní bez jakékoliv průběžné informace. Zároveň jsem dostal informaci, že část objednaného zboží není k dispozici, i když v době objednávky byla údajně na skladu.

    V dnešní době bych očekával kvalitnější komunikaci a rychlost vyřešení objednávky. Zvláště po průšvihu, který se Zaju stal na začátkem roku. Čekal bych, ze se poučí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    JEDEN TYP ÚHRADY A JEŠTĚ NEFUNKČNÍ ??

  • Jediná možnost platby je platba kartou, tu však nebylo možné provést

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunguje platba kartou ‍♀️
    • Jiná možnost platby než kartou není, přitom kartou platit nejde! ‍♀️
    • Obchod nekomunikuje. (Nikdo nezvedá tel., email nechodí.)
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kalhoty jsme objednali dle tabulky velikostí. Rozměry odpovídaly délkou, přes boky, bohužel v pase realita tabulce neodpovídala. Domnívám se, že prodejce musí vrátit i náklady za poštovné, což ovšem tento obchod odmítá. https://www.cesivpravu.cz/blog/jak-postupovat-pri-vraceni-zbozi-zakoupeneho-na-internetu?gclid=CjwKCAiAiML-BRAAEiwAuWVggjad587zv4jPj0B66Km_NNAV0-KNfJHWW46LKGmCeqgrsStxF0bfixoCFIYQAvD_BwE
    Kdyby tabulka velikostí seděla, bylo by vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zbozi kvalitni za bezkonkurencni cenu
    • V zasilce chybela jedna zaplacena polozka za 5000Kc. Telefon nikdo nezveda, na mail nikdo nereaguje.
    • Problem s platbou online.a jine moznosti platby nejsou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikativnost

    Objednávala jsem si bundu, ale při placení se mi objevilo, že transakce nebyla uskutečněna. Myslela jsem, že je to vina platební karty, použila jsem další svoji, pak dvě další od příbuzných. Ani jednou platba neprošla. Psala jsem na kontakt z webových stránek, 2x, nikdo se neozval, nikdo neodpověděl. Absolutně bez komunikace. Tím pádem jsem bez bundy :-(.

  • Negativní hodnocení dávám z důvodu, že ani po několika pokusech o zaplacení se platba nezdařila. Po kontaktování prodejce absolutně žádná snaha o nápravu situace, pouze vyjádření že mají tolik objednávek, že nestíhají. Skvělý přístup, gratuluji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednavky som zadala online a nikdy mi nedoslo potvrdenie, snazila som sa telefonicky spojit s podporou, nikdy mi nikto nedvihol, ani nezavolal naspat. Pisala som mail, odpoved dosla po 3 dnoch, ze moju objednavku neregistruju a mam si zadat novu. Osobne si ani nechcem predstavit moznu reklamaciu...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží krásné a kvalitní. loni se mi povedlo koupit mikinu.. to se ještě dalo na dobírku

    špatná komunikace. u poslední negativní recenze se zajo ohrazuje, že nemá informaci o tom, že by nefungovala platbení brána.. no ode mne ji určitě mají.. zrušili mi objednávku, která nebyla uhrazena, protože to prostě nebylo možné a na dotaz jiné formy úhrady se mi nikdo nevyjádřil.
    Napsala jsem jim, že to nejde zaplatit mi, ani kamarádce. Volala jsem do své banky, nechala jsem si vše na své straně prověřit.... zboží nemají skladem, hrozně málo.. no nevím jestli obchod krachuje, jestli to nebude tím, že jim nefunguje platební brána?

    Reakce obchodu Zajo Design

    Dobrý den , rezervacia produktu je v našom systéme až po uhrade objednávky. Ak Vaša objednávka bola po určitom čase neuhradená je automaticky stornovaná systemom, aby sa neblokoval tovar. Je pravda, že nám bankový system vykazoval v 10% chybovost pri platbách avšak k náprave v tomto pripade musí prist pri platobnej bráne v banke. V období predvianočnom máme zvýšený nápor otázok a je možné, že neodpovieme hned, ale až s oneskorením čo však nestačilo na vyriešenie Vášho problému nakolko automatický systém objednávku medzičasom stornoval. Ospravedlnujeme sa za neskoršiu odpoved. S pozdravom ZAJO tím

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží se nedá zaplatit, nefunguje platební brána, na mail nereagují, aby poslali platební údaje...téměř žádné zboží nemají na skladu..., od srpna měli napsáno, ze zboží lze objednat až v říjnu..., v říjnu měli na skladu jen 2 bundy..., každou v jine velikosti a už po dvou dnech zase maji napsáno, ze zboží není skladem a bude az v listopadu...

    Katastrofa..., nic nelze koupit, komunikace nefunguje, nechápu, k čemu je takový obchod...

    Reakce obchodu Zajo Design

    Dobrý den, nemáme vedomost o nefungovaní platobnej brány čo by bol problém na strane banky. Pri zvýšenom nápore objednávok v tom čase aj mailovej komunikácie je možné, že Vám napriek snahe neodpovieme hned do 24 h. Ďakujeme za pochopenie. ZAJO tím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nic
    • Zbozi "skladem" bylo expedovano po 14 dnech!
    • Zbozi, ktere bylo vraceno (nevhodna velikost) se posila na obskurni adresu, kde ho nikdo 10 dni neprevzal.
    • Naprosta nekomunikace obchodu
    • Nakonec trvalo dalsich 28 dni a 4 urgence, nez obchod vratil penize.

    Opravdu jestli mohu doporucit, tak zde nenakupujte. Navic slevove "akce" jsou znacne fake a za listove ceny se nikdy nic neprodava. Nenalette a radeji se obchodu vyhnete.