Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost, spolehlivost.
    • Žádné mě nenapadají.

    Vřele doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá dodací lhuta,zatím pořád čekám na zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výrobky moderní ,s vytříbeným vkusem,vtipné i elegantní.Doplnění výtvarným umění je příjemné poučné a zajímavé
    • nevím onich.

    Rychlá dodávka.Kvalitní výrobky s dostupnou cenou.Obchod pro bytosti od věku nula po hrob,kteří milují dobrý design a vůbec hezké věci.Doporučuji bez obav.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zaujimavy tovar,
    • dobra komunikacia,
    • expeduju aj na slovensko.
    • - v tomto momente nic

    Spolahlivy obchod so zaujimavym sortimentom.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • -má kladné hodnocení
    • -rychlost

    -rychlé dodání,vše bez problému

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nabízí jinak obtížně dostupné zboží
    • výborná komunikace a vstřícný přístup
    • rozumné ceny

    Jsem velmi spokojen a mohu vřele doporučit.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • muzu si vyrobky prohlidnout v internetovem obchode
    • zatim nevim

    spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • JEDNODUCHOST,PŘEHLEDNOST,RYCHLOST
    • MÁTE V NABÍDCE PŘÍBORY BUGATTI
    • SNAD JEN VÍCE SKLENIČEK .TŘEBA 840ML SCHOTT ZWIESEL JSEM MUSELA KUPOVAT JINDE .

    BYLA JSEM SPOKOJENÁ A URČITĚ BYCH SI JEŠTĚ NĚCO KOUPILA.VŘELE DOPORUČUJI OSTATNÍM ,ŠPATNÉ ZKUŠENOSTI NEMÁM.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široký sortiment zajímavého zboží
    • dlouhou dodací lhůtu

    V tomto obchodě jsem nakupovala prvně a už v něm nakupovat znova nechci.
    Komunikace ze strany prodejce byla nulová, 5 dní jsem nevěděla, jestli peníze obdržely a jak je na tom moje objednávka. Až když jsem se konečně dovolala, tak mi tyto informace byly sděleny.
    Platba byla provedena v pondělí brzy ráno převodem z účtu na účet stejné banky, takže prodejce měl peníze připsané nejpozději po obědě, přesto byl balík podán na poště až ve čtvrtek navečer (podle pošty v pátek ráno). Chápu, že prodejce má uvedeno, že na dodání zboží mají 7 pracovních dní, nerozumím tomu, proč když peníze mají na účtu balík nepošlou hned.
    Zboží přišlo nepoškozené, ale krabice ve které bylo, měla zohýbané rohy a byla pomačkaná, ikdyž obal (klasický balící papír na balíky) byl nepoškozen, takže chyba ze strany dopravce to být nemohla. Krabice vypadala, jak kdyby ji někdo používal už předtím.
    Stejný problém měl i přítel, který objednával konvičku ze stejného obchodu a jak vidím na heurece, tak ještě i další zákazník.
    I konvička byla v rozdělaném igelitovém obalu, což taky nevím proč.
    Osobně si myslím, že by neuškodilo, balíky balit ještě do bublinkové fólie a posílat je v krabici, která nevypadá, jak když si na ni někdo sedl.
    V mailu s informacemi bylo napsáno i telefonní číslo, na které není možno se dovolat, protože to nikdo nebere nebo je nedostupné.
    Až na druhý den jsem zjistila, že telefonní čísla jsou dvě, z nichž právě to druhé je funkční. Nechápu, proč to šptané je uváděno v mailu.
    Na což si stěžoval i další zákazník, opět na heurece, ale číslo je posíláno stále to stejné.
    Vidím, že na heurece se k negativnímu hodnocení prodejce vždy vyjádří, ale ke změně zatím nedošlo.

    Reakce obchodu YoungDesign.cz

    Dobrý den,
    uznáváme, že zákazník mohl být informován o přijetí platby dříve, než uvádí. Balík byl podán v pátek, což bylo zákazníkovi sděleno jak telefonicky, tak i emailem spolu se sledovacím číslem balíku. Neposíláme zmačkané krabice. Krabice občas bývá lehce narušena důsledkem ostrého zobáčku kávovaru či víčka, což je dáno systémem balení italského výrobce. To že nebyl obal viditelně narušen, neznamená, že český přepravce s balíkem zacházel v rukavičkách. Někdy stačí, aby na balík něco spadlo, či se při třídění xkrát otočil po své ose a může dojít k zmáčknutí rohu krabice, či jiné deformaci. Co se týká vnitřního obalu kávovaru, jsou kávovary buď balené v papíru či vložené do plastového obalu. Asi se jedná o svár obalu, co vadilo zákazníkovi. Ten je zcela zataven asi jen v 1 % všech kávovarů od Italů. Většinou je to jen jakási kapsa, do které je kávovar zabalen. A svár kolem je méně či více narušený. Nejedná se tedy o vadu, znak použití či jiný problém. Navíc je kávovar před odesláním vizuálně kontrolován, zdali není nějak poškozený či nekompletní vlivem importu či chybou výrobce. Telefonní čísla jsou správná. Zákazník se nemohl dovolat na číslo uvedené v emailové komunikaci. Což bylo aktuálně opraveno a v emailu by se měla zobrazovat obě uváděná čísla. Tyto čísla jsou uvedena spolu s dalšími informacemi na webových stránkách v sekci kontakty. Pokud by se náhodou zákazník nedovolal, je možné se na nás obrátit i emailem. Snažíme se zákazníkům dodávat zboží v čas a v té nejlepší kvalitě, což dle aktuálního hodnocení na Heureka.cz se nám daří na 96 %. Za občasné nedostatky vinou naší, výrobce či přepravce se omlouváme, ale ne vždy se vše podaří tak, aby byl zákazník spokojen na 100 %.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký rozsah zajímavého sortimentu.

    Velmi doporučuji všem ostatním zákazníkům, oceňuji velkou vstřícnot a ochotu personálu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • desugnové zboží

    doporučuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • velký výběr dobrá komunikace
    • zatím nevím

    doporučuji k nákupům

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    Reakce obchodu YoungDesign.cz

    Zde nedošlo k chybě ze strany shopu. Zákaznice zvolila způsob platby platební kartou "on-line". Bohužel platbu neprovedla a tak jsme čekali na platbu a zákaznice na balík, jelikož špatně pochopila význam platby "on-line". Domnívala se, že to zaplatí kartou doručovateli zásilky. Po dohodě se zákazníkem vše kladně vyřešeno.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • je to moderní obchod se širokou nabídkou neobvyklého zboží - viz název
    • o žádných mínusech po prvnímm nákupu nevím

    Obchod má dobrou nabídku a výbornou komunikaci.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobrá domluva
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nabízejí, co mne zajímá.
    • Nevím o nich.

    Vřele doporučuji nadšencům pro design.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zbozi ktere jsem jinde nenasel.
    • zadne

    tento obchod bych doporucil. bez problemu. platil jsem predem. krasne zbozi.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehlednost
    • neaktualizace webu

    Informace o zboží, které je skladem v mém případě neodpovídala skutečnosti a bohužel se zboží již nevyrábí. Po mém nákupu nenákupu se toto ihned změnilo.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • v nabídce byla barevná varianta, která se již nedodává
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychly prehledny nakup, velka moznost vyberu druhu platby a platebnich karet.

    Hezky vyber zbozi nejen spotrebniho a designoveho, ale spojeni s dily zacinajicih umelcu. Nabidka jineho zbozi nez v obyklych obchodech. Young Design doporucuji pro lidi s dobrym vkusem :-)))