Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Dobrý den. Daný den. Jsem si na internetu vyhledala eshop Vše pro šití Hradec Králové. Napíši stručně jinak bychom tu byli do soboty. Na základě objednávky jsem si sama vyhledala adresu kam oděvní materiál na kostýmové šaty (Vlastní tvorba) zaslat. Když administrátorka ihned nezareagovala sama jsem si vyhledala prodejnu, jestli oděvní látka může být na adresu doručena. Po sms zprávě z prodejny Švadlenka jsem zjistila, že to nelze odeslat. Administrátorka Šárka Soarés mě napsala že posílá látku do Vinotéky 21 Boskovice. Na to jsem reagovala, že neznám Boskovice LÍTAT PO BOSKOVICÍCH NEHODLÁM(/vyhledala a zakreslila mapu, trasu) pak mě odět poslala email, že doručí na adresu Ateliér Ševčík(1 adresa při objednávce)/tak že jsem si opět vyhledala trasu a zakreslila mapu. Tyto mapy jsem Vše pro šití poslala, a´t si tedy vyberou a pak jsem zjistila, že do fakturační listiny napsala špatně moje křestní jméno. Tak, že jsem Šárce Soarés Vše pro šití Hradec Králové napsala Stornace objednávky. Toď vše. Je to druhá nepříjemná zkušenost se Šárkou Soarés. Nejprve ze střihárny psali, že mě nemohou ustřihnou oděvní látku (dle mých 5 pravidel) správného stříhání oděvních látek vzorovaných(tyto látky se musí stříhat dle osnovy a úku dle vzoru bez rozdílu ustřižení 5 cm navíc. Jsou to pravidla správného stříhání vzorových látek. Tak jsem Objednávku stornovala. 2. Nyní s adresou. tak,že na samý závěr. Všeho tento obchod bych nedoporučila. Toď vše. Simona Schusterová,DiS.T.

    Reakce obchodu vseprositi

    Dobrý den, paní Simono Schusterová,DiS. (Vaše osobní údaje opisujeme z Vaší objednávky, stejně tak jsme činili i během emailové komunikace s Vámi), tudíž jsme nic splést nemohli, osobní údaje se nám do fakturace přesunují automaticky bez našeho zásahu.

    Ohledně Vaší objednávky, vybrala jste si doručení Zásilkovnou na ID 2475, Prostějov, nám. E. Husserla 6. Následně jste nám napsala email, že chcete doručit zásilku do Švadlenky do Boskovic. Zásilkovna ale do Švadlenky v Boskovicích nedoručuje, tudíž jsme nalezli nejbližší výdejní místo Zásilkovny na stejné ulici. Na tuto nabídku jste nám odpověděla, že Vy "nebudete lítat po Boskovicích" a trváte na doručení do Švadlenky. Je nám velice líto, ale my nemůžeme chtít po Zásilkovně, aby doručila zásilku na adresu, s kterou nemá sjednanou smlouvu. Zásilky mají určité hodnoty a jen tak někde rozvoz nemůže zásilky ponechat. Proto jsme Vám nabídli nejbližší možné výdejní místo. Vy jste po několika emailech, kde jsme vysvětlovali, že nelze doručit na adresu, kam Vy požadujete, jste nabídku nejbližšího výdejního místa neakceptovala a tudíž jsme Vám byli nuceni objednávku z naší strany stornovat. Víte, aby mohlo dojít ke shodě, tak musí být vůle nejen z naší strany, ale i z Vaší. Dokola nám psát, že Vy chcete Švadlenku, že Vás nic nezajímá, tak to skutečně nejsme kouzelníci.
    Ohledně stříhání látek: k tomu ani nedošlo, protože nebylo kam zboží poslat. Látky prodáváme od roku 1991 a víme, jak se která látka stříhá, přesto si vážíme Vašich rad. S pozdravem, Šárka Soares, www.vseprositi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Upřednostňuje platbu předem

    Reakce obchodu vseprositi

    Dobrý den, paní Mydlářová,

    děkujeme za Vaši recenzi. Platbu předem za objednané zboží jsme byli nuceni zavést po velmi čestných vratkách NEVYZVEDNUTÝCH zásilek. Je mezi námi bohužel stále dost klientů, kteří si zboží objednají, my jej v dobré víře odešleme na naše náklady, ale klient zboží nepřevezme (v mezidobí si zřejmě nákup rozmyslel a objednávku včas nestornoval). My jsme přesto nuceni cenu dopravy poště a jiným dopravcům zaplatit, a to nejen cestu ke klientovi, ale i zpět. Výše popsané nečestné chování určité části klientů nás velice poškozovalo a museli jsme tomu udělat stopku. Je nám to líto, ale až bude 99% klientů spolehlivých, nemáme problém dobírku opět spustit.
    Děkujeme za pochopení, S pozdravem, Vase VseProSiti. cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kazeta na šití přišla s jedním víkem špatně připevněným, dřevo je ohnuté. Při pokusu o reklamaci/výměnu mi obchod sdělil, že jelikož jsou kazety vyráběny ručně, téměř každé zboží má nějakou "vadu". Z toho důvodu obchod nedoporučuji.

    Nedoporučuji kvůli vadnému výrobku a odůvodnění, že se jedná o ruční práci, a tudíž se to často vyskytuje.

    Reakce obchodu vseprositi

    Dobrý den, paní Plšková,

    děkujeme za Vaši zprávu, nicméně Vám nikdo z nás na obchodě neřekl, že nemůžete kazetu vrátit, pokud se Vám nelíbí. Máte podle zákona právo zboží vrátit ve 14ti denní lhůtě bez udání důvodu a formuláře pro vrácení jsou dostupné na našich stránkách. Kazety jsou vyráběny chráněnou dílnou a protože se jedná o ruční práci, nikoliv o strojově vyráběné zboží, tak každý kus je originál a má drobné nepřesnosti. Toto jsme Vám sdělili na Váš dotaz zaslání jiného zboží, že každý kus má drobné nepřesnosti.
    Děkujeme Vám a přejeme hezký den, s pozdravem, vseprositi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikácia pani Soares po odhalení problému bola veľmi ústretová
    • Objednaná látka v skutočnosti nevyzerala vôbec ako na fotke v e-shope. Rozdiel farby bol asi ako medzi pieskom a horkou čokoládou

    Chybná fotka v eshope spôsobila, že som si objednal nesprávnu látku. Následne som mal smolu na komunikáciu so zamestnankyňou, ktorá ale už vo firme nepracuje.

    Keď reklamáciu prevzala majiteľka, všetko sa vyriešilo.

    Reakce obchodu vseprositi

    Dobrý den, pane Macko,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi, i když nás velice mrzí selhání jednoho z našich zaměstnanců, ke kterému došlo. Ještě jednou se Vám velice omlouváme za pochybení, naší bývalé zaměstnankyně paní Čeňkové. Tato dnes již bývalá zaměstnankyně nejprve zveřejnila na eshopu špatnou fotografii, následně s Vámi neadekvátně a nepravdivě komunikovala na infolince a v závěru se snažila celou věc zastřít. Děkujeme Vám za velmi přátelské a vstřícné jednání, že jsme mohli vše telefonicky objasnit a uvést věci do pořádku.

    Snažíme se pro Vás zajistit poptávaný materiál, máme dostupný jeden vzorek od našeho zahraničního výrobce a ten Vám budeme na naše náklady zasílat prostřednictvím České pošty.

    Věřte, že nás celá situace nesmírně mrzí a vůbec jsme nepředpokládali, že k takovému pochybení jednoho z našich zaměstnanců může dojít. Děkujeme Vám ještě jednou za velmi vstřícné jednání, pochopení a Váš přátelský postoj. Přejeme vše dobré v roce 2022. Vseprositi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • místo tyrkysového úpletu mi přišel tyrkysový náplet, šatovka to opravdu není

    Reakce obchodu vseprositi

    Dobrý den paní Maříková,

    děkujeme za Vaši recenzi a Vaši objednávku jsem prověřila. Objednávala jste šedý šatový úplet a hladký šatový úplet 3611/50 v tyrkysové barvě a ten jsme Vám také zaslali. Náplet je zcela něco jiného, náplety se dávají např, do lemů bund či sportovního oblečení a jsou žebrované, nic takového jsme Vám nezaslali. Přišel Vám hladký tyrkysový úplet vhodný na šaty, halenky, trička a pod.
    Mrzí nás, že Váš nákup jednoho z úpletů nesplnil Vaše očekávání, látky se snažíme co nejlépe nafotit, ale samozřejmě to není to samé, jako když si v obchodě na látku můžete sáhnout.
    Chápu, že z Plzně nepojedete na nákup látek do Hradce Králové, proto je možné zakoupit vzorek látek po 5 cm a tím snížit riziko, že Vám látka nebude vyhovovat.

    Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den, Šárka, www.vseprositi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velice mě rozčílilo poštovné. Za 3 rámečky v hodntě 138,- jsem platila poštovné 120,- Kč. Zboží bylo vloženo do krabice, což by se v ešlo do obálky a mohlo být posláno jako dopis.
    • Způsob balení miniaturného zboží.

    Už nikdy si nic neobjednám.

    Reakce obchodu vseprositi

    Dobrý den paní Krejcarová,

    dovolte nám reagovat na Vaši špatnou zkušenost s výší poštovného. Ohledně výše poštovného - při objednání zboží zákazník vidí, kolik stojí poštovné s dobírkou - na konci objednávky také vidí kolik stojí celková dobírka za zboží. Pokud byste chtěla levnější poštovné, tak je možnost platby kartou nebo převodem, ale dobírka je u České pošty velmi drahá a my s cenou bohužel nic neuděláme. Českou poštu bohužel nerozlišuje, zda-li se jedná o zásilku malé hodnoty nebo velké hodnoty.

    Zboží jsme Vám nemohli zabalit do obálky, protože by Vám zlaté rámečky mohli přijít poškrábané, proto jsme je pečlivě zabalily do krabice, abychom se vyhnuli případné reklamaci. Naší snahou je, aby bylo veškeré zboží dodáno v pořádku a zákazník neměl starosti, že mu bylo objednané zboží dodáno poškozené. To jste si jistě také nepřála.

    Mrzí nás, že jsme Vás neuspokojili i přes naši snahu zajistit pro Vás vynikající služby a rychlé dodání.

    Pro malé nákupy je stále ještě výhodnější zajít do kamenné prodejny a vyhnout se poplatkům za poštovné.

    S pozdravem, Šárka Soares, www.vseprositi.cz

    • Objednáte a neutratíte ani korunu.
    • S objednanym zbožím nemůžete pracovat, tak ani do budoucna počítat......

    Jinak dobrý.