Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Dlouhá doba čekání na zboží

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi. Mrzí mě komplikace ohledně delšího termínu dodání Vaší varné desky a za vzniklé nepříjemnosti se Vám omlouvám. Vždy se řídíme informacemi o dostupnosti přímo od dodavatelů a ač bychom rádi, není v našich silách dostupnost nijak ovlivnit.

    Doufám, že nám dáte ještě v budoucnu příležitost napravit si reputaci a přesvědčit Vás, že nám opravdu záleží na spokojenosti každého zákazníka.

    Děkuji, ještě jednou se omlouvám,

    Michal Jesika, Vestavne spotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Objednávka trvala více jak 18 dní

    Objednala jsem digestoř. Na stránkách bylo, že zboží je skladem v externím skladě a že nejpozději do 14 dní bude doručeno, ale pokud chci urychlit dodání tak ať zavolám. Po 10 dnech jsem volala. Zvedla to nepříjemná a neochotná paní řekla: co bych chtěla, že to ještě není 14 dní a odbyla mě, že digestoř bude do konce týdne. Další týden volám a to už bylo 15 dní a zvedla to zase nepříjemná paní. Ptala jsem se: co se děje jestli to jde ze zahraničí nebo jestli tam může zavolat co se děje? A paní mě zase odbyla, že digestoř bude do středy (za dva dny). 18 den jsem volala a paní: nemám to tady a do konce týdne ji určitě nečekejte. Tak jsem zrušila objednávku a objednala jsem si ji u jiného prodejce a do 24 hodin jsem ji měla doma. Takže tady už nikdy více. V dnešní době by mě nenapadlo, že budu čekat více jak 18 dní na digestoř. A na zakaznickou linku se nedá dovolat. Vždy mi to vzali až po 6 volání. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi, mrzí mě komplikace ohledně delšího termínu dodání Vaší digestoře a za vzniklé nepříjemnosti se Vám omlouvám. Řídíme se informacemi o dostupnosti přímo od dodavatelů a původní termín naskladnění, o kterém jsme Vás informovali byl bohužel posunut. Snažíme se udělat vždy maximum, aby byl každý zákazník spokojený, ale ač bychom rádi, není v našich silách dostupnost nijak ovlivnit.

    Byl bych moc rád, kdybyste nám dala ještě v budoucnu příležitost napravit si reputaci a přesvědčit Vás, že nám opravdu záleží na spokojenosti každého zákazníka.

    Děkuji, ještě jednou se omlouvám,

    Michal Jesika, Vestavne spotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Spatná komunikace,arogantní jednání,neochota cokoliv vysvětlit nebo poradit.naprosto neprofesionální.Už nikdy více.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    děkuji za Váš nákup a recenzi. Mrzí mě, že jste s naším zákaznickým servisem nespokojená a za Vaši negativní zkušenost se Vám moc omlouvám. Snažíme se vždy, aby každý zákazník "odcházel" z našeho obchodu spokojený, proto mě mrzí, že ve Vašem případě tomu tak nebylo. Doufám, že nám dáte ještě v budoucnu příležitost napravit si reputaci a přesvědčit Vás, že nám skutečně záleží na spokojenosti každého zákazníka.

    Děkuji a ještě jednou se omlouvám,

    Michal Jesika, Vestavne spotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zmatek v interní komunikaci
    • na webu jsou nabízeny modely, které nejsou skladem a dokonce se již ani nevyrábí, ale jako ke koupi a skladem se tváří

    na webu se zboží tráví jako skladem, po objednávce se dozvíte, že skladem není, ale že se již nevyrábí!!!, takže nabídnou náhradní model, který tedy zaplatíte a pak Vám jen tak zavolají po týdnu, že zboží nemají a musíte na něj dalších 14 dní čekat. Jediný důvod, proč jsem na tento web šla bylo, že hledám zboží ihned skladem k dodání, nyní jsem ztratila týden a může začít někde jinde znovu :-(

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    děkuji za Váš nákup a recenzi. Moc se Vám omlouvám za vzniklou komplikaci s delším termínem dodání Vaší myčky nádobí. Jak jsme Vám telefonicky sdělili, Vámi objednaný kus byl značně poškozen, proto jsme jej nemohli expedovat a nabídli Vám alternativu, která je dostupná ihned. Mrzí mě, že tento nákup neproběhl dle Vašich představ, ale doufám, že nám dáte ještě v budoucnu příležitost přesvědčit Vás, že nám moc záleží na spokojenosti každého zákazníka.

    Děkuji a ještě jednou se omlouvám,

    Michal Jesika, Vestavne spotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišla omluva emailem, že zboží obchod naskladní později, nabídli malý dárek na výběr z nabíky jako kompenzaci
    • zboží nebylo ani po 6 dnech doručeno, další aktualizace o termínu dodání nepřišla

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi, mrzí mě komplikace ohledně delšího termínu dodání Vaší digestoře. Původní termín naskladnění, o kterém jsme Vás informovali, byl posunut a my čekáme na zprávu od výrobce. Budeme Vás kontaktovat a jsme připraveni Vám vzniklou nepříjemnost vykompenzovat.

    Byl bych moc rád, kdybyste nám dala ještě v budoucnu příležitost napravit si reputaci a přesvědčit Vás, že nám opravdu záleží na spokojenosti každého zákazníka.

    Děkuji, ještě jednou se omlouvám,

    Michal Jesika, Vestavne spotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vážení,
    asi bylo dobré ptát se zákazníků na jejich názor až poté, co byl celý obchod uzavřen a ne v době, kdy se ani po 14 dnech zboží nedorazilo. Proč obchod inzeruje zboží skladem, když první reakce ( byť s omluvou) byla, že zboží skladem není a dorazí až někdy?

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,


    velmi se Vám omlouvám za delší dostupnost varné desky, budeme Vás obratem kontaktovat s návrhem řešení a kompenzací.

    Velmi nás tato situace mrzí, budu rád, pokud dokážeme zlepšit Váš dojem z nákupu u nás,


    děkuji


    Michal Jesika, Vestavne spotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • zboží nejde zaregistrovat takže není záruka

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,


    děkuji za Vaši recenzi. S registrací Vám rádi pomůžeme - trouba jde zaregistrovat a záruku na 5 let získáte.

    Budeme Vás kontaktovat a se vším rádi pomůžeme.


    Děkuji, Michal Jesika, Vestavnespotrebice.com

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po prvotním objednání a telefonátu nadále absolutní nezájem, pochybuji o profi službách této firmy!!!!
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží prodávané v setu není kompatibilní. Na troubě a mikrovlnné troubě, prodávané v setu jsou odlišné barvy displayů, hrany na jednom spotřebiči zaoblené, na druhém ostré.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,


    mrzí mě Vaše nespokojenost, ale naprsoto Vás chápu. Bohužel značka Electrolux má takto rozdílné hrany u mikrovlnky a trouby. Budeme Vás kontaktovat a věřím, že najdeme řešení, i třeba ve výměně spotřebičů. Je pro nás důležitá Vaše 100% spokojenost,


    děkuji Michal Jesika, Vestavné spotřebiče

    [email protected]

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jejich e-shop nabízel mrazák Siemens GI38NP60 za jednu z nejvýhodnějších cen v porovnání s konkurencí. Objednal jsem ho tedy, načež mi sdělili, že se už nedělá a nabídli jiný, ale již za normální cenu. Může se stát že se výhodná nabídka vyprodá, to by nevadilo, ale proč ho dva týdny poté co vědí, že ho nemohou dodat stále nabízejí ? Myslím, že proto, aby na nízkou cenu nachytali co nejvíce zájemců, což nepovažuji za zcela korektní.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,


    děkuji za Váš nákup. Omlouvám se Vám, model GI38NP60 máme vystavený přímo na našem kuchyňském studiu, z toho důvodu byl takto v nabídce. Souhlasím s Vámi, že by to mělo být jasně uvedeno u nabídky produtku.

    Mrzí mě Vaše nespokojenost, pokud nám dáte v budoucnu příležitost, rád se osobně postarám o perfektní průběh jakékoliv objednávky a budu Vám tuto situaci samozřejmě kompenzovat.

    Děkuji,


    Michal Jesika, vestavnespotrebice.com

    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    V ceně výrobku bylo zabudování spotřebiče. Bohužel po týdnu od dodání se jen dívám na nezapojenou myčku. Operátorka několikrát sdělila termín montáže . Servisní pracovník ale po následném tel. hovoru o ničem neví. Tak nevím kde se stala chyba.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,


    děkuji za Váš nákup a recenzi. Velmi se omlouvám za komplikaci při montáži, věřím, že se již povedlo vše vykomunikovat.

    Jsme připraveni podobné situace vždy kompenzovat, protože tyto služby je naším záměrem poskytovat vždy perfektní.


    Pokd nám dáte někdy v budoucnu opět příležitost, rád se osobně postarám o perfektní průběh vyřízení Vaší zakázky.


    Děkuji, hezký den,


    Michal Jesika, vestavnespotrebice.com

    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím jak je možné, že zboží uvedené skladem není

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,


    děkuji za Váš nákup a recenzi. Mrzí mě, že dodání neproběhlo přesně jak mělo.

    Velmi se za tuto situaci omlouvám, dodavatel nám opakovaně posunul termín dodoání. Není to standardní situace a vždy jsme připraveni v takovém případě vše kompenzovat.

    Pokud nám dáte v budoucnu opět příležitost, rád se postarám o perfekntí průběh vyřízení celé zakázky.


    Děkuji,


    Michal Jesika, vestavnespotrebice.com

    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • vyřízení reklamace poškozeného zboží

    nic tu nekupovat!

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,


    můžete mě prosím kontaktovat na emialu [email protected] ?

    V systému vidím, že jste objednal st dřezu a baterie zn. Franke za 2400 Kč.

    Reklamace u značky Franke probíhají naprosto bezproblémově a my se vždy snažíme jakékoliv reklamace co nejvíce urychlit. I u velkých spotřebičů zvládáme vše vyřídit v rámci dní.

    Můžete mi napsat i nyní o víkenud, spolehněte se, že se tomu budu ihned věnovat,

    děkuji


    Michal Jesika, vestavnespotrebice.com

    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • To opravdu nevím.
    • Zboží objednáte a pak už se nic neděje.

    Nepoužitelý.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,


    mrzí mě Vaše zkušenost. Musím říct, že i já jsem zklamaný z dostupnosti tohoto oblíbeného modelu digestoře zn. Faber.

    Standardní dodání v průběhu roku je do druhého dne.

    V každém případě i z naší strany nebyla komunikace ideální, za to se Vám velmi omlouvám.

    Pokud nám dáte v budoucnu ještě příležitost, rád se osobně postarám o perfektní průběh jakékoliv objednávky,


    děkuji Vám a hezký den,


    Michal Jesika, vestavnespotrebice.com

    [email protected]

    • Zadné
    • Všechno. Po týdnu objednání zboží už neexistovalo,ale v nabídce je stále

    NiKdy už zde nic nekoupīm

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,


    omlouvám se za průběh objednávky. Model truhlicového mrazáku, který jste objednala byl bohužel dodavatelem ukončen.

    Model již není v naší nabídce.

    Dáte-li nám příležitost, rád Vám budu tuto komplikaci při dodání kompenzovat,

    děkuji a omlouvám se,


    Michal Jesika, vestavnespotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    nedodává české návody, vždy je nutno je reklamovat, po té pošlou adresu, kde si je zákazník může stáhnout.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,


    omlouvám se za chybějící návod. Někteří výrobci nedávají návody při výrobě přímo do balení, ale jednotlivá autorizovaná zastoupení je lepí na bok obalu. Pokud je tento návod při dopravě k zákazníkovi například stržen, obratem dodáváme nový.

    Pokud by Vám jakýkoliv návod chyběl, stačí mi napsat na email [email protected] a já zajistím obratem doposlání.

    Děkuji

    Michal Jesika, vestavnespotrebice.com