Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Neprofesionální. Zboží které nemají, je v e-shopu označováno i více než týden po neúspěšné objednávce jako skladové a dostupné. Po 3 dnech nabídnuta dražší alternativa. Nikdy více.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi. Myčka, kteoru jste objednal je výběhový model. Ihned jsem ji označil jako nedostupnou.

    V každém případě se Vám omlouvám a pokud Vám tuto situaci budu moc v budoucnu kompenzovat, moc rád to udělám.

    Děkuji Michal Jesika, Vestavné spotřebiče,

    [email protected]

  • Pres mail lhali ze se zbozi jiz nevyrabi a neni dostupne ani u vyrobce, pritom na produktovych strankach meli stale napsano ze zbozi je stale skladem. A nebylo to ani tim ze by nestihli zbozi upravit, mezitim zbozi na webu upravili, ale jen zvednuli cenu misto aby jejnastavili jako nedostupne tak jako tvrdili v mailu. Mezitim jsem koupil stejny vyrobek jinde, dostupny bez problemu

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    omlouvám se za nepříjemnosti s nákupem pračky Electrolux u nás. Bohužel situace s vybraným modelem byla skutečně složitá, model je u dodavatele skladem a běžně byl k dodání do 2 dnů. Nicméně jej nyní zastoupení určilo pouze pro prodej vybraným prodejcům a nám tento model nebude již více dodávat.

    V některých případech jsou tyto změny provedeny velmi rychle a pro nás je pak těžké reagovat ihned.

    Věřte mi, že i my bysme rádi mohli nabídnout veškerý sortiment.

    Budu rád, pokud nám dáte možnost tuto situaci v bucoucnu vynahradit, napište mi kdykoliv na [email protected] a já Vám budu vše kompenzovat,


    děkuji hezký den, Michal Jesika, vestavnespotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nakoupit jsem chtěla z důvodu nejlepší ceny a údajné dostupnosti zboží. Bohužel zboží nebylo skladem jak bylo uvedeno a dodání by se konalo prý během 2-3 měsíců, což se mi čekat určitě nechtělo. Obchod tedy mou objednávku stornoval. Myslím, že když k obchodu nedošlo, měly by si pohlídat alespoň rozesílání dotazníku o spokojenosti se zbožím. Byla jsem z nedodání zklamaná.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi.

    Objednala jste spotřebič značky Hotpoint-Ariston a bohužel dostupnost některých modelů této značky je horší z důvodu fúzování zn. se značkou Whirlpool.
    U modelu který jste objednala byla dostupnost do 3 dnů u dodavatele, neboť dodavat, zastoupení uvádělo jeden kus skladem. Bohužel po našem objednání se k nám dostala infomrace, že tento kus již nemůže být expedován. Obratem jsme Vás informovali a u produtk označili jako "nedostupný".

    Samozřejmě tím celou situaci nijak neomlouvám, není to rorzhodně ideální stav.

    Budu rád, když mi dáte možnost v budocnu tuto situaci kmpenzovat, kdykoliv mi napište na [email protected],

    děkuji, hezký den, Michal Jesika, vestavnespotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • o výhodách se zde nedá mluvit
    • neexistující zboží

    nedá se doporučit nákup na tomto e-shopu, zboží i když za velmi dobrou cenu se nedá pořídit. ztráta času a nervů.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    děkuji za udělenou reakci. Máte pravdu, objednal jste výběhový model sušičky AEG, kterou máme stáel vystavenou na jendom z našich showroomu a funkční. Byl Vám nabídnut zcela nový model, s lepšími parametry a jako omluva za toto pochybení Vám na tento model byla poskytnuta vyšší sleva. Přesto chápu Vaši nespokojenost, pokud nám v budoucnu budete chtít dát ještě šanci, napište mi přímo na můj mail [email protected] a já Vám garantuji kromě poradenství i tu nejlepší cenu na jakýkoliv produtk. Děkuji a hezký den, Michal Jesika www.vestavnespotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodávky
    • dodání poškozeného zboží

    Nakoupil jsem 2x, v prvním případě zboží dorazilo s poškozeným obalem ale funční. V druhém případě zboží dorazilo s nepoškozeným obalem ale uvnitř bylo zboží (vestavěná trouba), které se nedá instalovat (zkřivené celé šasi)

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Vidíme ovšem, že náš obchod dále nedoporučujete. Mrzí nás, že jste měl takto špatnou zkušenost a hned dvakrát po sobě. To je opravdu nepříjemné, ale jistě se nejednalo o záměr.. opravdu jde o špatnou shodu náhod. Když objednáte příště, tak dostanete ty nejlepší možné ceny na trhu a jistě se už vše podaří na jedničku.

    S pozdravem,

    Jaroslav Trousil
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace s obchodem. Mailem přišlo jen shrnutí objednávky a přestože bylo uváděno, že zboží je skladem, ještě po týdnu nebyli schopní sdělit, kdy ho dodají. Nejprve v pátek, pak v pondělí. V pondělí pro změnu až následující týden. Objednávku jsme zrušili a objednali jinde - ve středu jsme měli zboží doma.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    opravdu se Vám omlouváme, za zpoždění. Bohužel se to takhle hloupě sešlo a vy musíte takto čekat. Když budete cokoliv v budoucnu potřebovat, tak se neváhejte ozvat. Uvidíte, že vše již dopadne lépe.

    S přátelským pozdravem,

    Jaroslav Trousil
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Lzou o tom jake zbozi maji na sklade!

    Neserizoni jednani, vnuti vam vyrobek ktery nechcete, protoze nemaji dany typ co jste si objednali na sklade!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná doprava, avizované 3 dny od objednání zboží neodpovídají skutečnosti.

    Špatná doprava, avizované 3 dny od objednání zboží neodpovídají skutečnosti.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za potíže s komunikací. Pevně věříme, že příště bude vše v naprostém pořádku.

    S pozdravem

    Dana Šrenková
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Výhodné ceny

    Přes e-shop jsem koupila myčku, kterou mají stále v nabídce a bylo uvedeno, že je skladem. Po objednání mě kontaktovali s tím, že se už nevyrábí a nabídli dražší model. Protože ostatní e-shopy ji nabízejí a mají skladem, objednala jsem v Okay a druhý den dorazila.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za potíže s dostupností zboží na našem obchodě. Snažíme se aktualizovat skladovost několikrát denně, ale ne vždy se nám to daří.

    S pozdravem

    Dana Šrenková
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodací lhůta

    Inzerují zboží skladem s dodáním 3-5 dní. Odesláno až po druhé urgenci 9.den po objednání

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za kladné hodnocení. Ke komunikaci. Zde určitě nastalo pochybení na naší straně a za to bych se chtěl omluvit. Na komunikaci si zakládáme a opravdu jednáme vždy co nejrychleji. Pokud se tak ve vašem případě nestalo, tak se jedná o chybu. Uvidíte, že když si u nás objednáte příště, tak se nic podobného nebude opakovat.

    S přátelským pozdravem,

    Jaroslav Trousil
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment (jen v nabídce)
    • zboží není skladem i když je na e-shopu uvedeno že ano

    absolutně chybí komunikace, callcentrum nereaguje na e-mailové dotazy, po týdnu nikdo není schopen poslat zprávu, nebo zavolat proč se objednávka nevyřizuje..
    konkurence mě 15 minut po potvrzení objednávky kontaktovala a zboží bylo za 22 hodin doručeno

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    Zde určitě nastalo pochybení na naší straně a za to bych se chtěl omluvit. Na komunikaci si zakládáme a opravdu jednáme vždy co nejrychleji. Pokud se tak ve vašem případě nestalo, tak se jedná o chybu. Uvidíte, že když si u nás objednáte příště, tak se nic podobného nebude opakovat.

    S přátelským pozdravem,

    Jaroslav Trousil
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehledný
    • komunikují

    objednám...napíší,že produkt není a nabídnou jiný-ten pak taky není.....a furt dokola

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace obchodu a nabídka něčeho, co už není. Jelikož už se mi několikrát stalo, že požadovaný (a na stránkách nabízený) produkt již obchod není schopný dodat, ověřovala jsem jeho dostupnost před objednáním telefonicky. Bylo mi sděleno, že produkt je a není problém si ho objednat. Po zaslání objednávky mi však přišlo vyjádření, že produkt není. Ano, byla mi nabídnuta alternativa - bohužel o 3.000,- dražší. Takto si obchodování opravdu nepředstavuji.

    Nedoporučuji, nespokojenost s nabídkou i komunikací obchodu

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    snažíme se držet databázi spotřebičů zobrazovaných na webu co nejvíce aktuální. U některých značek se ale musíme spolehnout na data od výrobce. Občas se bohužel stane, že se na ukončený produkt přijde až při samotném objednání. Omlouváme se Vám za komplikace.

    S přátelským pozdravem

    Jaroslav Trousil
    vestavnespotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neaktualizovanost dostupnosti.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    snažíme se držet databázi spotřebičů zobrazovaných na webu co nejvíce aktuální. U některých značek se ale musíme spolehnout na data od výrobce. Občas se bohužel stane, že se na ukončený produkt přijde až při samotném objednání. Omlouváme se Vám za komplikace.

    S přátelským pozdravem

    Jaroslav Trousil
    vestavnespotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod udává, že má zboží skladem a k dodání do tří dnů když ho objednáte ozvou se vám až po 5 dnech s tím, že už zboží nemohou sehnat.

    Jednání obchodu mi připadalo nekorektní, navíc tento provozovatel má i druhý internetový obchod, kde to probíhá úplně stějně.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    omlouvám se Vám za vzniklé komplikace s objednávkou. Snažíme se zákazníka vždy ihned informovat o dostupnosti zboží, které se velmi rychle mění. Řešíme nyní problém se zobrazováním skladové dostupnosti, tak aby zákazníci byly informováni co možná nejlépe. Pokud nám dáte v budoucnu opět důvěru určitě budeme rádi.

    S pozdravem,

    Jaroslav Trousil
    www.vestavnespotrebice.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • jediná-doprava Toptrans, řidič velmi slušný, ochotný
    • komunikace, nejsou schopni se vzájemně dohodnout mezi zaměstnancem, který zpracovává objednávky, a zaměstnanem, který vystavuje faktury a objednává odvoz

    jsou naprosto neprůstřelní, pokud jde o možnost reklamace neprovedené služby, dluží mi peníze i omluvu;
    objednala jsem si službu Top Compfort Plus, kterou jsem zaplatila, ale nebyla zaplacena dopravci, takže jsem nakonec musela stěhovat 50 kg lednici společně s řidičem;
    když jsem telefonovala, že nesplnili podmínky objednávky, bylo mi slíbeno, že rozdíl v ceně za službu 400,- Kč dostanu na účet, už uplynulo 10 dní a peníze nikde, natož omluva, jsou nespolehliví !!!!

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    celou věc jsem ihned po zjištění skutečnosti prošetřil na příslušném oddělení a tam mi bylo řečeno, že platba je již připravená a přišla Vám omluva. Já bych se Vám chtěl ještě jednou za všechny zúčastněné omluvit. Určitě se jednalo o pochybení z naší strany a o tom není pochyb. Snažíme se všechny naše závazky plnit, tak jak nejlépe umíme a myslím, že o tom svědčí i řada recenzí níže. Rád bych Vás chtěl tímto ujistit, že peníze Vám skutečně zašleme co nejdříve. Kdyby nastal jakýkoliv problém, tak se neváhejte obrátit přímo na mě a společně vše vyřešíme.

    S pozdravem,

    Jaroslav Trousil
    [email protected]

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - Slibovali termín dodání za tři dny.
    • - na dotaz sděleno, že se opozdí asi o +4 dní
    • - na další dotaz, že celá série zboží je vadná
    • zboží nedodáno v termínu a až postupně jsem se dozvídala proč.
    • - nakonec jsem po dohodě změnila objednávku na jinou značku sušičky
    • Se zbožím nedodali záruční list a nepotvrdili, že jsem zaplatila tři roky bezplatného servisu navíc.
    • Nenabídli mi koš na sušení vlny a bot, teprve až na moje dotazy prý jej dodají

    - Drželi mě v nepravdivé informaci o rychlém dodání zboží
    -nakonec jsem po dlouhých konzultacích s obchodem zakoupila jinou značku
    Záruční list mi posílali až za týden na moji urgenci, potvrzení o zaplacených třech letech bezplatného servisu ještě nemám
    -až z návodu sušičky jsem se dozvěděla, že jsem mohla objednat i koš na sušení vlny a bot, nikde mi tuto možnost nenabídli, ani v obchodě mi nedokázali říct, jestli je dobré koš mít či nemít
    - obchod bych nedoporučila, přestože jednání po celkem ušlo. Jsou ale rozhodně lepší obchody...

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyla s nákupem u nás spokojena. Certifikát pro prodlouženou záruku zasíláme do 1 týdne na e-mail a záruční list k výrobkům přikládáme při odesílání ke zboží. U Vaší objednávky se sešlo více negativních věcí, je mi to líto. Věřím, že nyní je již vše v pořádku.


    S pozdravem

    Milan Zoubek
    www.vestavnespotrebice.com

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vybraný produkt /myčka/ měl být skladem ale nebyl, obratem nabídli jiné a dražší /ale se slevou za nepříjemnost 100,- haha/vybral jsem jiný skladem, opět nebyl, prý jen na reklamačním skladě-veškeré zboží mají označeno skladem ale není to pravda.

    Reakce obchodu Vestavné spotřebiče

    Děkujeme za Vaši recenzi,

    omlouvám se Vám za vzniklé komplikace s objednávkou. Snažíme se zákazníka vždy ihned informovat o dostupnosti zboží, které se velmi rychle měni. Řešíme nyní přechod na nový systém zobrazování skladové dostupnosti, tak aby zákazníci byly informováni co možná nejlépe. Pokud nám dáte v budoucnu opět důvěru určitě budeme rádi.

    S pozdravem Martin, vestavnespotrebice.com