Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Rozhodně nedoporučuji !Dvakrát jsem si objednala zboží ,které bylo vystaveno na stránkách a ani jednou nebylo skladem .Až na můj dotaz kdy mi bude zboží odesláno mi bylo vlastně sděleno ,že zboží není a to zhruba po 5 dnech .Do té doby se mi nikdo neozval .Už nikdy více !!!

  • UrbanStore.cz: I já jsem moc ráda a děkuji Vám za ochotné jednání a sympatický přístup,hned mi ten pracovní týden lépe začíná :-)
    Jana Vaňková

  • Jana Vaňková: Paní Jano, jsem rád, že se vše vyřešilo :-)
    Mějte se krásně.
    David, UrbanStore

  • Aleš: Aleši, neodpovídali jsme vám, protože jsme to brali jako uzavřené. coKaždopádně jsme rádi, že fandíte paní Janě :)
    Mějte hezký den.
    Renata, UrbanStore.cz

  • UrbanStore.cz: Dobrý den,ano,vaši kolegové se mnou komunikovali,ale vždy mi bylo pouze zděleno že platba byla odeslána,nebo že to bude prověřeno,ale další zprávy jsem se nedočkala a na mou prosbu o kontakt přímo na účtárnu nebo zaslání kopie plat.příkazu již nikdo nereagoval...Snažím se být trpělivá,ale pochopte že bych byla moc ráda,aby bylo vše co nejdříve vyřešeno.Peníze skutečně zatím na můj účet nedorazily,mám obavy že pokud byly odeslány,tak na špatné číslo účtu.

    Přeji krásný den a děkuji za brzkou odpověď
    Jana Vaňková

  • Jana Vaňková: Dobrý den Jano,
    pokud vím, tam kolegové ze zákaznické podpory s vámi komunikují a vyměnili jste si již několik emailů. V současné době čekáme na reakci účtárny, kam se vaše platba zatoulala, ale od nás odcházela 23.12., jak jste byla informována. Mějte prosím strpení.
    Pěkný den.
    David, UrbanStore.cz

  • Dobrý den,
    vidím že mé obavy se vyplnily a rozhodnutí v tomto E-shopu nic nekupovat je oprávněné.A asi ta cesta za dva roky došla do slepé uličky.Na můj příspěvek z 12.12.2014 už obchod nereagoval,kde získal adresu a posílal mi newsletter,když jsem o obchodě slyšel až po obdržení newsletteru,který jsem si nikde neobjednal a na stránkách obchodu jsem nikdy nebyl.Na recenzích starých 2 roky asi něco stále bude.Doufám že se to vyřeší a držím Vám pěsti.

  • Dobrý den,obracím se na vás s velkou prosbou.Dne 15.12.2014 jsem u vás objednala zboží a tentýž den jej i zaplatila.Dne 18.12.byla objednávka stornována z důvodu,že zboží nebylo skladem.Po telefonu jsem ihned nadiktovala číslo mého účtu pro vrácení platby.Jelikož mi ale do dnešního dne platba na účet nedorazila,kontaktovala jsem vaše infocentrum,kde mi je vždy pouze oznámeno,že platba byla vrácena 23.12.2014.Na můj požadavek o zaslání kopie platebního příkazu pro kontrolu údajů a případné dohledání chyby nikdo nereaguje,telefon nikdo nezvedá.Jelikož se jedná pro mne o zdaleka nezanedbatelnou částku 2484,- Kč,prosím vás o prověření mojí situace a hlavně o řešení.Urbanstore považuji za solidní a ověřený obchod a tento přístup k zákazníkovi mě velmi znepokojuje.Číslo mojí objednávky je 1422594.
    Děkuji předem za spolupráci
    Jana Vaňková

  • Dobrý den,

    o Vašem obchodě jsem nikdy na internetu neslyšel.Vaše kamenné obchody pokud nejsou na jižní Moravě (v Brně ) jsem nenavštívil , nějaké akce jsem se určitě neúčastnil.Tak že v tom to je už podezřelé chování.Adresu jste získali někde jinde,já Vám ji neposkytl.A na svém rozhodnutí nic od Vás objednávat trvám.

  • Aleš: Dobrý den Aleši,

    je možné, že jste se historicky účastnil nějaké naší prodejní akce na kamenných prodejnách, které jsme vlastnili. Určitě neposíláme newslettery na maily, které nám zákazníci nedali sami.
    Nedívejte se prosím na recenze staré 2 roky, věřte, že za tu dobu jsme ušli opravdu dlouhou cestu a věřím, že pokud byste vyzkoušel objednat, tak byste byl spokojen.
    Pěkný den.
    David, UrbanStore.cz

  • Dobrý den,
    dnes jsem obdržel E-mailem leták s nabídkou od Urbanstore.cz.Nikdy jsem na tom to shopu nebyl a ani jsem neposkytl E-mailovou adresu.Kde ji vzali netuším.Ale podle Vašich recenzí se ani nebudu snažit něco objednávat.

  • Obchod vůbec nedoporučuji, nakupoval jsem 3x a pokaždé byli věci poškozené či nějáké jiné komplikace

  • Milan: Milane, pokud nám soudní znalec řekne, že reklamaci neuznat, tak k tomu má nějaký důvod. Vždy se zákazníkovi snažíme vyjít vstříc, ale tady to zřejmě nebylo možné...
    David, UrbanStore.cz

  • Proč mi nejde zpětně přidat recenze na Urbanstore? Až po půl roce jsem zjistil, jaký jsou to šmejdi. 2x neuznaná reklamace na zboží vadné z výroby mluví za vše. Po cca 4-5 měsících se vady začaly projevovat, boty se rozpadaly (běžné nošení v suchu), odlepovaly se jednotlivé kusy bot a trhala se kůže. Tohle by solidní obchod uznal, v Urbanstore se ohánějí soudním znalcem, který ale očividně rozhoduje o jednotlivých reklamacích letmo z rychlíku, nebo s lahví v ruce, jinak si to snad nedokážu vysvětlit. TADY NENAKUPOVAT UŽ NIKDY! ...

  • Objednala jsem si tašku Converse, kde byly uvedeny rozměry 28x 28 cm. Po rozbalení měla taška sotva 21 cm. Doporučovala bych, aby Urbanstore.cz své údaje opravil pro případné další zájemce.
    Doba dodání v pořádku.

  • Oondra: Dobry den, pane Oondro, nase reakce je ciste k Vasemu prohlaseni, ze nase zbozi neni original. Jak jsme jiz jednou psali, zbozi ktere nabizime na eshopu je mozne si kdykoliv prohlednout na nasich prodejnach, kterych mame hned nekolik. Za kvalitou a zarukou originalu si tvrde stojime.
    Co se tyce zmineneho tricka, tak samozrejme mate pravo na reklamaci, kde bude Vase triko posouzeno. Stejne tak si muzete nechat vypracovat svuj nezavisli posudek o kvalite zbozi - to jsou Vase moznosti.
    Co se tyce seriozniho jednani, tak dovolte jen v kratkosti. Ve Vasem hodnoceni jste nas osocil z nekolika nepravd, kde jste nevahal pouzivat nekolik vykricniku v rade, velka pismena a vyhruzky s COI. To vse aniz by jste se pokusil nejdrive resit situaci s nami standardni cestou, kterou se bezne reklamace resi. A nyni pozadujete, abychom Vas kontaktovali my, jako dukaz naseho seriozniho jednani?
    Pokud mate opravdu podezreni, ze zbozi ktere jsme Vam dorucili neni v poradku, prosim obratte se na nase reklamacni oddeleni - [email protected]
    Hezky den
    Urbanstore.cz

  • Dobrý den, zástupci Urbanstore, reagovali jste na mé negativní hodnocení, s tím, že si vše vymýšlím a že se snažím záměrně poškodit Váš E-Shop, to jsem samozřejmě nikdy neměl v úmyslu, proč bych si u Vás tedy objednal zboží? Jak reagujete na můj negativní komentář, že je vše smyšlené, rád bych Vás důrazně upozornil, že je vše doložitelné, tedy datum mé objednávky, datum silně protivného telefonátu od Vás a rozdíl s dodaným a objednaným zbožím, dále Vám zcela rád zašlu zpět tričko, velikosti XL, které již přišlo zakrslé, a vypral jsem ho jednou a to na 30°C, toto samozřejmě průkazně doložit nemohu. A toho jste si dobře vědomi, že? Máte zde na mě email, pokud jste seriozní, ozvete se s návrhem řešení. Z vaší reakce o tom ale silně pochybuji. Nejsem žádný pisálek do diskuzí a Facebooků, nikdy jsem na tomto serveru nehodnotil, nemám na to čas ani náturu, ale z jednání a kvality zboží od Vás jsem byl tak znechucen, že jsem to udělal. Přeji Vám mnoho spokojených zákazníků a zákazníkům přeji, aby jim dorazilo objednané zboží v udanou dobu, kvalitní, značkové a ne jako mě. S Pozdravem O.P.

  • nesmyslný komentáře

  • Petr:
    Dobrý den,
    bohužel nerozumím Vašem komentářům.

    Snažím se Vám nabídnout pomoc, jelikož píšete, že s Vámi nikdo nekomunikoval – pokud to chceme prověřit, nemáte zájem.

    Píšete, že si komentáře píšeme samy, ale Vaše domněnka pramení pouze z toho, že se Vám to zdá divný, že by někdo hodnotil kladně a že jste si objednal dříve, než ty co hodnotili po Vás, což vy nemůžete vědět.

    Co se týče doby doručení, několikrát jsme se omluvili a pokud jste opravdu nespokojený, mohl jste nám zboží vrátit, což jste dle Vašich slov neučinil.

  • nevím co chcete teď řešit - odpověď jsem nedostal, stejně tak jako řada ostatních zákazníku co si stěžovali na FB. to že to prověříte na věci nic nezmění

    čekal jsem 14 dní jestli přijde žádost o hodnocení a kde nic tu nic. nevěřím tomu, že ty kladné komentáře jste nepsali vy! kdo by si dával tu práci a procvakával se sem na heuréku aby napsal jak je "spokojený" s vaším supr servisem?!

    jdu vám napsat jeden negativní komentář, aby i ostatní viděli jak to u vás chodí. Je mi jasné, že si tam poté nasázíte dalších 10 pozitivních, abyste můj odsunuli dozadu, ale co se dá dělat :-o

    Z 8 objednaných věcí mi dorazily 4 a to nemluvím o době dodání. Je navíc zvláštní, že jsem si objednával ještě dříve než lidé co vám psali kladná hodnocení - žvásty typu "zboží doručeno tak jak inzerují" "7 pracovních dní" apod.
    Moje zkušenost? 9 pracovních dní/11 kalendářních fakt super rychlost....