Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Poslali triko s neodstraněným bezp.čipem,takže jsem musel vrátit a dlouho čekat, než mi ho zase poslali zpět, poštovné přes urgenci a neustále ujišťování, že již odešlo, ani po měsíci nemám na účtu. Za mne zatím nejhorší e- shop.

  • Vyjadřuji zde hrubou nespokojenost s výměnou zboží. Obchod není schopen zajistit výměnu za to co má skladem ani do 11 dnů. Termín výměny, který sami navrhli nedodrželi. Tento obchod nedoporučuji. Vladimír Výborný

  • Vít: Dobrý den, Víte, pošlete prosím na [email protected] číslo vaší objednávky, ať se mohu podívat v čem byl problém. Pokud jste objednával zboží, které je z externího skladu, tak je u každé položky uvedeno, kdy ji budeme schopni doručit. "Připlatit za rychlé doručení" u nás nijak nelze, všechny objednávky vyřizujeme se stejnou prioritou.
    Mějte hezký den.
    David Štěpánek, UrbanStore.cz

  • V tomto obchodě si už nikdy nic nekoupím!Zboží objednané 17.8 připlaceno za rychlé vyřízení (zásilka za 11500,-) vše mělo být skladem , 21.8 obchod napsal že zboží nemá.Domluva, že zboží mělo být jako dárek a pokud nebude expedováno do 5 dnů jak uvádí obchod ve svých podmínkách chci zaslat peníze zpět na účet dnes 28.8 obchod nekomunikuje zbpoží ani peníze nemám!
    POZOR NA TYTO PODVODNÍKY!

  • Je zajímavé, že je tady mnoho podobných případů. Také jsem si koupil v květnu boty, normálně je nosil po Praze měsíc a když se roztrhly tak reklamace byla zamítnuta kvůli stejnému důvodu co tady je napsaný u jiných příspěvků.
    Samozřejmě, že je možnost se obrátit na ČOI, ale přímo na jejich stránkách je napsáno, že co se týče oblečení/obuvi to obvykle není úspěšné a navíc si člověk musí sehnat znalce, jehož posudek bude pravděpodobně stát více než nové boty, takže člověk se do toho radši pouštět nebude.
    Děláte to chytře :)

  • V urbanstore už si nekoupim ani ponožky... Jako každý tady mam zamitnutou reklamaci u bot, které byli používané půl roku. (Nějaké podezřelé že každému vydrží boty z tohoto obchodu půl roku...)
    Jedná se konkrétně o reeboky, a nikdy v životě se mi nestalo že bych s reeboky začínal mít jakékoliv problémy v záruční lhůtě, většinou jsem dřív prošlapal podrážku než se začali rozlepovat! Na botách se začali odlepovat špičky. (ne místa ohybu, ale přímo spičky, které nejsou extrémně namáhané) I přesto že nejsem člověk, který denně nachodí několik kilometrů a většinu času trávím za volantem a nebo v práci, kde nosím jinou obovu. Takže boty z urbanstoru nachodili sotva pár kilometrů a jsou nad odpis!
    Doporučuji každému dvakrát si rozmyslet nákup zde.

  • Lenka:
    Dobrý den, Lenko,

    proti zamítnutí reklamace se můžete odvolat, případně předat stížnost na ČOI nebo si nechat zpracovat soudní znalecký posudek na reklamovanou vadu.

    Hezký den,
    Eva, UrbanStore.cz

  • Jiří Procházka:
    Dobrý den,
    důvod zamítnutí reklamace = vyjádření reklamačního technika bylo přiložené u zboží. Samozřejmě máte právo s tímto vyjádřením nesouhlasit.
    Jak jsme Vás informovali, můžete podat reklamaci znovu, obrátit na ČOI nebo si nechat vyhotovit znalecký posudek.
    Svých zákazníků si vážíme a určitě se snažíme každou případnou stížnost důkladně prošetřit, stejně jako tomu bylo ve Vašem případě.

    Hezký den,
    Jana, UrbanStore.cz

  • dne 23.11.2016 jsemm si koupil ve Vaší prodejně Urban Store na Náměstí Svobody v Brně boty zn. Converse Chuck Taylor All Star Com v ceně 2 799,- Kč. Uvedené boty jse občas nosil do 21.2.2017, kdy jsem je předal na víše uvedené prodejně k uplatnění záruky, viz Reklamační list č. 91. Důvodem uplatnění záruky je vada obuvy, rozlepená podrážka u obou bot.
    Dnes jsem od Vaší společnosti obdržel zprávu, ve které mi sdělujete, že moje reklamace byla zamítnuta dle vyjádření reklamačního technika.
    S takto nesmyslným vyjádřením nemohu souhlasit a podávam tímto odvolání s požadavkem na přešetření celé zakázky.
    Vaše praktiky mě zarážejí. Je zřejmé do jaké míry si vážíte svých zakazníků - viz https://obchody.heureka.cz/urbanstore-cz/diskuse/ .
    To svedčí o Vašem vztahu k zakázníkům. Chtěl bych Vás tímto ujistit, že využiji všech zákonných možností, abych dosáhl svého práva.

    Ing. Jiří Procházka

  • Obchod Urban Store nedoporučuji.
    Koupila jsem boty Converse za 1690,- a nosila je ani ne rok! Boty v ohybu praskly a dle reklamačního technika je vina u spotřebitele. Nevím kdo tam sedí, ale měl by tento obchod přezkoumat hlavně ČOI , dle doslechu kvality zboží.

  • Dobrý den, vzhledem k tomu, že do recenzí tyto své zkušenosti naspat nemůžu nebo nevím jak. Tak se o své zkušenosti s tímto obchodem podělím aspoň zde v diskuzi. U tohoto obchodu už si boty nikdy nekoupím, lákají na vysoké slevy, které jsou ale vykoupeny kvalitou obuvy. Měl jsem tu čest (smůlu) koupit si zde troje boty značky Converse, přičemž ani jedny nevydrželi déle než měsíc a půl nepravidelného nošení. Všem třem botům se jednoduše rozlepila podrážka, což by se dle mého u botů za 2000 stávat nemělo a už vůbec ne po tak krátké době nošení. První reklamační proceduru jsem podstoupil před zhruba rokem a půl kdy mi byla vada označena jako opravitelná a samozřejmě přesně po měsíci byla obuv vrácena. Bohužel tato oprava vydržela JEDEN JEDINÝ den když jsem poté poslal zboží k reklamaci podruhé, byla vada označena jako způsobená agresivním nošením, boty opraveny nebyly a po zdlouhavé diskuzi s manažerem Brněnské pobočky jsem byl odkázán na soudního znalce, kterého si samozřejmě musím zaplatit já sám. Opravdu by mě zajímala definice agresivního nošení botů a jak jejich "expert" pozná, že takto skutečně chodím, když mě v životě neviděl při chůzi. Další paradox je, že si člověk koupí boty chodí v nich měsíc druhý měsíc jsou na reklamaci pak v nich chodí jeden den a pak stráví na reklamaci další měsíc, přičemž poté jsou na vyhození, protože najít soudního znalce není zas tak jednoduché jak by se zdálo. Druhé boty se stejnou vadou mi byli vráceny dnes opět opravené a jsem velice zvědavý jak dlouho mi ta jejich "oprava" vydrží. Třetí jsem ještě k reklamaci nedal, ale očekávám stejný výsledek. Závěr

    U TOHOTO OBCHODU NENAKUPOVAT!!!

  • Zaneta Hodanova: Dobrý den Žaneto,
    je to samozřejmě nemilé, opět se za to omlouváme, ale zboží nám bohužel ze skladu dorazilo poškozené a nemohli jsme ho expedovat. Vzhledem k tomu, že šlo o poslední kus, tak jsme vám nemohli nebídnout ani nic v podobné cenové relaci.
    Mějte hezký den.
    Renata, UrbanStore.cz

  • obchudek-decanek: Dobrý den, vaše špatná zkušenost mě mrzí, ale za rozhodnutím našeho reklamačního technika si stojíme. Obrátit se na ČOI máte samozřejmě právo. Každý typ obuvi má specifická doporučení na užívání, díky kterým můžete předejít jejich poškození.

    Hezký den,
    David, UrbanStore.cz

  • V tomto "bezva" obchodě jsem si přes internet objednal klasiky - Conversky. Co se týče objednávky (doručení, balení) všechno v pořádku. Bohužel musím konstatovat - jsou to "šitky". Po roce občasného používání se boty rozlepily a černá barva začala být kolem obvodu vyšisovaná. Byl jsem z toho celkem v šoku, boty jsem nosil občas a absolutně bych něco takového nečekal. Ty boty nestojí málo, to už i ty boty Adidas a Nike jsou kvalitnější. Ale další hodnocení bot nechme stranou. Boty jsem tedy reklamoval, když jsem vešel do obchodu, prodavačka byla absolutně bez zájmu se mě zeptat co chci, i když jsem stál u kasy. Když promluvila, byla nepříjemná a arogantní. Navíc mi dnes přišlo vyjádření, že reklamace byla zamítnuta, což mě dost znepokojilo. Navíc prodavačka mi sdělila, že pokud budu chtít, tak mi boty pošlou poštou, což v rozhodnutí reklamace nebylo uvedeno. Absolutně neseriózní jednání, takže obchod absolutně nedoporučuji. Již jsem dnes psal email na ČOI a sjednal si schůzku ohledně této reklamace, protože takhle to nenechám, ty boty jsou absolutní "šitky" (jsou vůbec originální?). Dále se rád podělím o svou zkušenost s dTestem a budu to řešit i přes ně. Obchod nedoporučuji.

  • Objednala jsem si zboží z nabídky na eshopu urbanstore.cz u které bylo uvedeno,ze zboží je skladem.Po pár dnech mě byl zaslán email,že zboží skladem není a byl zde připojen odkaz na podobné zboží co jsem chtěla,ale 3× tak dražší.

  • Dobrý den,
    rádi bychom se také podělili o velmi negativní zkušenost s firmou Urbanstore, ačkoli nejsme nijak konfliktní, chování ze strany této společnosti bylo i na nás moc. Zakoupili jsme boty Converse, po dvou měsících nošení se totálně rozpadli = viz příspěvky níže, také se přikláníme k názoru, že se nejedná o prodej originálu, z toho vyplývá i jejich řešení reklamací = pokaždé zamítnutí a oprava nevzhledným zalepením (reklamováno 3x). Jako důvod zamítnutí bylo uvedeno poškozeno nevhodnou údržbou? Co si o tom myslet? Důrazně jsme firmu upozornili na to, že si nenecháme líbit navrácení bot ještě v horším stavu, než jsme je tam poslali - opatlané od lepidla. Očekávali jsme, že s námi situaci někdo začne řešit, opak byl pravdou, ignorace e-mailů, několikrát jsme museli urgovat situaci telefonicky, bez odezvy, vždy jen sliby, že obratem zavolají zpět, nikdy se tak z jejich strany nestalo. Nebyla ani sebemenší snaha situaci nějak vyřešit ze strany obchodu. Poté, když jsme se konečně domohli nějakého vyjádření, reklamaci bot uznali, další náraz byl ovšem při vrácení peněz na účet, vysloveně z nás dělali blbce a měli jen kupu výmluv, proč peníze nebyli ještě vráceny, za nás rozhodně NEDOPORUČUJEME, celá situace se tedy velmi prodloužila, nákup byl sice v pořádku, ale řešení sebemenšího problému a přístup k zákazníkovi naprosto otřesný, nikdy jsme se s tímto ještě nesetkali.

  • Wolf von Prag: Dobrý den, jak jsem vám psal i váš post na facebooku - pošlete mi na mail [email protected] číslo vaší objednávky, ať mohu ověřit postup našeho reklamačního technika. Bez toho se nehneme. Díky. Štěpánek, UrbanStore.cz

  • Dobry den

    rad bych upozornil a varoval pred timto obchodem. Koupil jsem si tady sportovni tasku Nike, ktera se po 14dnech rozparala.Vysledek reklamace je takovy ze to nekdo prisernym zpusobem zasil, a vyjadreni je takove ze to nebrani v uzivani vyrobku a ze raklamaci zamitaji. Raklamoval jsem tedy znovu a opet okamzite zamitnuto. Myslim ze je to VELMI NESERIOZNI FIRMA, pokud jde o prodej to se na vas usmivaji a nic neni problem, ale kdyz dojde na reklamaci, to uz je jiny pristup, nedivil bych se kdyby prodavali FAKE, kupuji znacku NIKE uz leta a za tu dobu jsem mel myslim jednu reklamaci a to jeste ke konci dvoulete zaruky a ta byla bez problemu vyresena ke spokojenosti zakaznika vymenou. Za sve zkusenosti tuto firmu VELMI NEDOPORUCUJI, radeji si priplatim jinde kde si zakazniku važí a umeji se postavit celem i k mene prijemnym vecem.

  • Shanti: Dobrý den, Zuzano,
    veškeré reklamace vyřizuje reklamační technik ve spolupráci se soudním znalcem. Pokud se s jeho vyjádřením nemůžete ztotožnit, doporučuji si nechat zhotovit nezávislý znalecký posudek a tento nám poslat.

    Pokud bude vaše stížnost opodstatněná, samozřejmě se s vámi rádi domluvíme a vyjdeme vám vstříc, ale v žádném případě toto nebudeme dělat kvůli stažení vaší negativní recenze, to mi přijde trochu zcestné.

    Přeji vám hezký den.
    David Štěpánek, UrbanStore.cz

  • UrbanStore.cz zamítá reklamace i přesto, že značková obuv musí vydržet zejména vycházky na "chodníku", ostatně firma se i městským stylem honosí (nejvýrazněji samozřejmě v názvu). Dobře, závady na obuvy se mohou stávat, ale zde by měl prodejce eticky a morálně nést odpovědnost! Nedoporučuji tento obchod! Jakmile bude má stížnost vyřízena ke spokojenosti obou stran, mohu stáhnout negativní hodnocení. Zuzana