Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Po sedmi dnech od objednávky,ze strany eshopu žádná reakce.
-
Nedoporučuje obchod
Objednané zboží nebylo dodáno, objednávku jsem zrušila
-
Nedoporučuje obchod
Nekomunikativní eshop, nedodržena lhůta pro dodání zboží avizovaná u detailu produktu. Avízo o dodání téměř po 4 měsících.
-
Nedoporučuje obchod
- slabá komunikace
-
Nedoporučuje obchod
- zboží nepřišlo
-
Nedoporučuje obchod
Byl jsem si zboží osobně vyzvednout, všude zavřeno, volal jsem 12x, ale nikdo nebral - někdy bylo obsazeno, psal jsem SMS, aby se mi ozvali, ale do dneška nic.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží prodali jinému zákazníkovi i když jsem byla domluvena na převzetí.
-
Nedoporučuje obchod
- Avizovaná doba dodání 1-2 dny nebyla splněna, zboží nedorazilo ani po 14 dnech.
-
- Nejhorší obchod Tvoje Zahrada.cz
- Sou to podvodnici!A nic vám nepošlou!!
Podvodníci.Čekal sem 2-3 dny jak píšou že vám zboží přijde a nic neposlali!! od obchodů Tvoje zahrada.cz nic nekupujte! Jen lžou! pozor!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsme hned zaplatili a to byla asi chyba. Ani po týdnu zboží nemáme. 2x jsem volala, 2x mi bylo slibeno, že zboží ten den odejde. A nic.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod nereagoval na dotaz na doručení. Na stránkách prezentováno odeslání do 2 dnů, ale to se nekonalo.
Zboží zatím nedorazilo.Reakce obchodu Tvoje-zahrada.cz
Dobrý den, tato situace nás moc mrzí ale každou objednávku registrujeme a snažíme se aby objednávky přišly v pořádku a co nejrychleji. Pokud jste ale dlouho čekal/a stačilo zavolat na naší telefonní linku nebo napsat na naší emailovou adresu a tam by jsme společně určitě zjistili kde nastal problém (zpoždění). Hezký zbytek dne :)
-
Nedoporučuje obchod
- Nepřišlo potvrzení o objednávce.
- Na můj dotaz mailem neodpověděli
- Zboží jsem si našel jinde.
Reakce obchodu Tvoje-zahrada.cz
Dobrý den, tato situace nás moc mrzí ale každou objednávku registrujeme a snažíme se aby objednávky přišly v pořádku a co nejrychleji. Pokud jste ale dlouho čekal/a stačilo zavolat na naší telefonní linku a tam by jsme společně určitě zjistili kde nastal problém (zpoždění). Hezký zbytek dne :)
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- cena
- kdybych nepátrala proč ještě zboží nedorazilo, tak asi ani dodnes nedorazí.
Reakce obchodu Tvoje-zahrada.cz
Dobrý den, tato situace nás moc mrzí ale nemusíte se bát, každou objednávku registrujeme a snažíme se aby objednávky přišly v pořádku a co nejrychleji. Pokud jste ale dlouho čekala stačilo zavolat na naší telefonní linku a tam by jsme společně určitě zjistili kde nastal problém (zpoždění). Hezký zbytek dne :)
-
Nedoporučuje obchod
dostal jsem tyto zprávy:
dne pondělí 12. září 2022 byly odesílatelem připraveny k expedici zásilky číslo:................
dnes 15.9.2022 je na PPL sledování zásilek stále jen informace:
Čekáme na přijetí zásilky do přepravy.
Chápu to tak, že zásilku ještě společnost PPL nepřevzala. Tak nevím kde je.Reakce obchodu Tvoje-zahrada.cz
Dobrý den, stačilo nás kontaktovat pomocí emailu, chatu nebo telefonní linky a moc rádi by jsme vám všechny podrobnosti dodali. Hezký zbytek dne Tvoje Zahrada :)
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem kamna, která měla být na skladě. Je to více než 3 týdny. Psala jsem do obchodu, kdy mi kamna dojdou, ale nikdo se nemá k tomu, aby mi odepsal, natož aby mi sdělili, kdy kamna přijdou.
Reakce obchodu Tvoje-zahrada.cz
Dobrý den, velmi nás mrzí že se tato situace stala ale na našich stránkách je uvedeno že jsou kamna skladem aby si zákazníci měli možnost vytvořit objednávku. Počet uvedený na stránkách je počet produktů objednaných u výrobce který nám dodá kamna do 90 dní. Pokud jste psala email a nikdo vám neodepsal, stačí zavolat na naší telefonní linku a pokusíme se vám ihned poskytnout všechny informace a poradit vám. Hezký zbytek dne Tvoje Zahrada :)
-
Nedoporučuje obchod
nejdříve dodání do konce měsíce, poté začátek září, nakonec dalších 90 dní!!!
Reakce obchodu Tvoje-zahrada.cz
Dobrý den, velmi nás mrzí že se tato situace stala ale ano na našich stránkách je uvedeno že jsou kamna skladem aby si zákazníci měli možnost vytvořit objednávku. Počet uvedený na stránkách je počet produktů objednaných u výrobce který nám dodá kamna do 90-120 dní. Hezký zbytek dne Tvoje Zahrada :)
-
Nedoporučuje obchod
- Píšou, že mají zboží skladem ale přitom nemají a dodací lhůta u "zboží skladem" je více týdnů
Na několik emailů v průběhu sedmi dnů s dotazy na datum dodání nikdo nereagoval
Reakce obchodu Tvoje-zahrada.cz
Dobrý den, velmi nás mrzí že se tato situace stala ale ano na našich stránkách je uvedeno že jsou produkty skladem aby si zákazníci měli možnost vytvořit objednávku. Počet uvedený na stránkách je počet produktů objednaných u výrobce který nám dodá kamna do tolika dní kolik je uvedeno pod výrobkem. Hezký zbytek dne Tvoje Zahrada :)
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Chci vrátit zboží. Ale oni nechtějí komunikovat...
Reakce obchodu Tvoje-zahrada.cz
Dobrý den, tato situace nás velmi mrzí pokud jste psal email a nebylo vám odpovězeno zkuste naší telefonní linku kde se vám budeme snažit ihned pomoct :)
Hezký zbytek dne Tvoje Zahrada -
Nedoporučuje obchod
Mají napsané skladem. Až se dotážete, tak vám sděl. že í dodací lhůta je 60 dnů. Takto si obchod nepředstavuji. Pokud něco nabízím a u zboží je uvedené skladem jeden kus, tak by měl být skladem. Vysvětlení, že by jinak zboží nešlo zadat do košíku je trošku mimo dnešní možnosti platforem pro zprávu e-shopu. Takže asi tak.
Reakce obchodu Tvoje-zahrada.cz
Dobrý den, velmi nás mrzí že se tato situace stala ale ano na našich stránkách je uvedeno že jsou produkty skladem aby si zákazníci měli možnost vytvořit objednávku. Počet uvedený na stránkách je počet produktů objednaných u výrobce který nám dodá produkt do tolika dní kolik je uvedeno pod výrobkem.
Hezký zbytek dne Tvoje Zahrada :) -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Jeden z posledních eshopů, který dané zboží měl
- Rychlá komunikace
- Jimi odeslané zboží bylo v hrozném stavu
- Nabídnutou kompenzaci nepovažuji za adekvátní
Objednali jsme dětskou židličku. Z eshopu nedorazilo žádné potvrzení objednávky. Jen potvrzení platby z platební brány. Byl to poslední kus a ani jinde už ji neměli. I když v eshopu psali doručení v pondělí, ve středu ráno jsem jim volal, kde je a bylo mi přislíbeno odeslání ještě ten den. Zboží dorazilo ve čtvrtek.
Dorazilo ve stavu, jaký jsem nikdy nezažil. Bylo zjevné, že před dlouhou dobou krabice i se zbožím prošla nějakou vodou nebo vysokou vlhkostí. Všechny papírové obaly a návody vykazovaly známky namočení a následném vysušení. Samotná židlička byla špinavá a v krabici nečistoty. A to i ve vnitřních částech židličky.
Samotná židlička vykazovala malé výrobní vady, ale to nepovažuji za chybu eshopu.
Vše jsem řádně vyfotil a i natočil samotné vybalování. Vzhledem k tomu, že jiná židlička už k dispozici nebyla, navrhl jsem finanční kompenzaci. Prodejce mi nakonec vrátil 10 %. To považuji s ohledem na to, že vědomě poslali dětské zboží v neprodejném stavu tak trochu jako výsměch.
Na druhou stranu mohli trvat na vrácení zboží nebo prodlužovat komunikaci atp. Takže oceňuji fakt, že skutečně aktivně komunikovali.