Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Neuznaná reklamace zdroj SilentiumPC Supremo FM2 Gold 750W, 80PLUS Gold, 120mm fan, aPFC, modulární.Neuznáno dodavatelem.Servis provádějí na prodejně!Mělo by se odesílat výrobci na opravu!Nevím na co vlastně TS bohemia dává záruku když stejně ne dodržuji reklamační řád!

  • Nechtejte s timto obchodem resit neco vic nez samotny nakup (i kdyz podle ostatnich prispevku taky nic moc). Osobne resim s T.S.BOHEMIA reklamaci uz 3 mesice a konec stale neni v dohledu. Zbozi se vraci stale se stejnou vadou, i kdyz je reklamace pokazde uznana a "resena" opravou. Kazda reklamace trva vzdy presne mesic. Komunikace obchodu blizice se k nule - byl jsem odkazan na strojove emailove odpovedi typu "reklamace stale probiha" nebo "vas dotaz byl zaznamenan". Servisni a reklamacni tel. linka na webu je jen pro okrasu, ani po vice nez tuctu pokusech v ruznych dnech a hodinach se mi dovolat nepodarilo. Telefon si vesele vyzvani, ale nikdo ho neobsluhuje. Pri dotazu emailem na reklamacni linku se pracovnik odpovedi vyhl.
    Zajem o zakaznika obecne konci v momentu, kdy z Vas dostanou penize. Vyhnete se tomuto obchodu sirokym obloukem.

    • po 3 opravě máš nárok na vrácení peněz když závada není odstraněná

    • PS: vždy vyžadovat list o opravě ze servisu co bylo opraveno !

    • Po třetí reklamaci stejné závady nebo čtvrté reklamaci různých závad, můžete žádat zrušení kupné smlouvy - viz. občanský zákoník.

    • Pro upresneni, pri treti reklamaci jsem samozrejme zadal o odstoupeni od smlouvy. Nakonec k tomu nastesti doslo. O to smutnejsi ze prodejce potrebuje na rozhodnuti o odstoupeni od smlouvy mesic.

  • Dobrý den, moje zkušenost s TS Bohemia je špatná. Sušička sice došla včas, avšak běda, byla třeba vyměnit za jinou velikost. To nebyla standardní procedura, ale velký problém. Žádná lidská domluva, ale trvání na nesmyslně dlouhých postupech. Čekali jsme neuvěřitelných 35 dní, než přišel dobropis s příslibem vrácení peněz a možností objednat si sušičku jiného rozměru. Obchod jsem si vybral podle velkého množství recenzí a podle vyšších cen, což ve mě vyvolalo dojem solidnosti v případě problémů. Ale realita je, že žádný zaměstnanec sám o sobě nechce udělat něco nestandardního a další email nebo hovor na infolince probíhá zase s někým jiným, takže nikdo není osobně zainteresovaný ale jen anonymní přesouvač vašeho problému.

    • peníze se vrací max 10 pracovních dní

  • S tímto obchodem mám velmi špatnou zkušenost! Zboží jsem na této stránce objednala především kvůli jejich rychlému dodání, které slibovali (do 3 dnů). Po 14 dnech přišel první email, že se zboží zpozdí... Takto to šlo celý měsíc a po měsíci, kdy zboží nestihli dodat ani na 3. termín, jsem volala na infolinku, kde mi operátor řekl, že ani po měsíci není zboží ani na skladě a bohužel již ani nebude!!!! To je jednání se zákazníky? Kdybych nezavolala, nejspíš bych čekala zbytečně bůhvíjak dlouho.....
    Za mě nejhorší zkušenost s internetovým obchodem vůbec!

  • Bohužel, mám také špatnou zkušenost s tímto prodejcem.
    Objednal jsem si u nich zboží, které nabízeli ve dvou variantách. Buď nové, nebo rozbalené za sníženou cenu. Já si objednal zboží zcela nové, za plnou cenu. Po obdržení a rozbalení jsem zjistil, že poslali zboží viditelně používané. Samozřejmě jsem tuto skutečnost hned reklamoval, avšak jejich ochota řešit problém byla nulová. Nakonec mne kontaktoval jakýsi Jakub Arely (údajně manažer servisu T.S.B) s tím, že mi může objednat svoz prostřednictvím PPL. Já souhlasil a dostal jsem odpověď, že svoz byl objednán a mám čekat, že mne bude dopravce PPL kontaktovat. Bohužel se tak nestalo. Šlo jim jen o zdržování! Po 14 dnech od nákupu už odstoupit od kupní smlouvy nemůžete. Takhle se zbavují používaného zboží a ještě na tom vydělají. Zvažte nákup v e-shopu TSBohemia.cz (a Alfa.cz je to jedna firma).
    Takže za mě lži a podvod.

  • Na ČOIku zapomeňte. To je úřad sám pro sebe a nic řešit nechce tedy nebude. Mají telefonní záznamník a plat od Schillerky. Zapomeňte na ně.

    • Naprosto s Vámi souhlasím. Tak to bylo už někdy před 15 lety, teda ta ochota, žádné řešení.

  • Také nedoporučuji. Reklamaci nevyřídili do 30 dnů, předali opět nefunkční tablet a hned ho vzali do opravy, že mají 3 pokusy. Jsou arogantní a nekomunikativní. Nicméně souhlasí, že se můžeš s nima soudit. Pokud kupuješ jseš dobrej, ale opovaž se, ať ti nějakej krám nefunguje. Přestaneš existovat. Je to druhý negativní zážitek se servisem. T.S. BOHEMIA a.s. Jsou to velcí šmejdi. Lépe reaguje ALZA i SOFTCOM. Tyhle spořivý hanácký grázly už ne. (Asi tohle budete číst porůznu častěji, sorry.)

  • Tak bohužel i já se musím připojit s negativní zkušeností s reklamací. JIž dva měsíce "řeší", opakovaně se vrátilo nekompletní balení a obchod má vše na háku. Rozhodně nebudu nikdy znovu nakupovat a obchod. Důrazně NEDOPORUČUJI!!!

  • Recenze mají sice dobré ,nechápu čím to je,když prodávají zboží které nic nevydrží.Byl jsem nucen reklamovat telefon a vrátil se mi s tou samou závadou a s rýhou na zadním krytu.Naprostá nespokojenost s obchodem a s vyřizováním reklamací,to bylo naposledy co jsem u nich něco koupil.

    Zajímavé je také to,že ve vyjádření o opravě byl zmíněn obchod IPRICE od kterého jsem nic neobjednával.Že by měli společný servis,nebo i více...?

    Posílám opět na reklamaci a jestli opět bude telefon stále neopraven tak vše předávám ČOI. Zároveň také chci vyměnit zadní kryt,který byl při manipulaci poškozen.

    NEDOPORUČUJI.

  • Dobrý den, už se chystám na předání řešení reklamace přes ČOI. Maji poslední možnost věc řešit.Opakovaně neuznávají reklamace a vždy se vrací MT s odlepujícím displejem. V žádném případě tento obchod nikomu nedoporučuji.

  • Zkusil někdo kontaktovat Českou obchodní inspekci a proti reklamaci se odvolal a nechal věc přezkoumat u soudního znalce??

  • Tak jo,jsem nucen sám sebou napsat zkušenost s tímto e-shopem..
    Vysavač jsem objednával 9.12.2018 s tím,že je očekáváno naskladnění 17.1.2019.Byl za dobrou cenu(1119 Kč) a i když nebyl skladem,řekl jsem si dárek k Vánocům bude později.Měsíc po objednávce info od TSB-očekáváno naskladnění 1.2.Nyní po rozkliknutí objednaného produktu naskladnění 20.2.Začínal to být trapas,měl jsem to zaplacené s dopravou zdarma a jen sliby.Napsal jsem tedy že to neustále posunují a chci nějaké adekvátní řešení..
    Napsali:
    "Opravdu nám byl termín dodání od dodavatele takto posunut. Jako řešení bych navrhl, jestli byste vybral dostupnější alternativu, která by Vám vyhovovala, a jako kompenzaci bych Vám mohl nabídnout snížení ceny dle možností vybraného produktu."
    Moje odpověď:
    Dobrý den,jako kompenzaci jsem vybral tento,doufám,že bude doručen co nejdříve,napište prosím,co s původní objednávkou,díky.
    (Vybral jsem vysavač o 180 Kč dražší(1299 Kč),ale zároveň levnější,protože cena mého původně objednaného vysavače za skoro dva měsíce stoupla o 380 Kč-1119 na 1499 Kč).Říkal jsem si nebude problém,ještě na tom vydělají a navíc upokojí zákazníka.Jo se zlou jsem se potázal..
    Napsali na druhý den:
    "Dobrý den,
    Tento vysavač můžeme odeslat hned dnes, máme ho skladem. Bohužel je již cena stlačena na minimum, nemohu Vám tedy nabídnout lepší cenu.
    Kompenzaci si tedy můžete vybrat při dalším nákupu – stačí reagovat při další objednávce na tento mail."
    Moje odpověď:
    Tak mám raději čekat dál,a pošlete mi můj vysavač za 1499 Kč (nynější stlačená cena)?
    :):):):)
    Příště se lépe vyjádřete co tou kompenzací konkrétně myslíte.
    Napsali:
    Dobrý den,
    Úplně teď nerozumím – chcete tedy původně vybraný vysavač za cenu 1 119, za kterou jste objednal?
    Ano, kompenzaci jsem Vám nabídl s tím, že se podívám, jaké možnosti úpravy ceny jsou. Vždy udělám maximum pro to, abych Vám nabídl výhodnou cenu.
    Moje odpověď:
    Abyste rozuměl tomu,čemu nerozumím já..
    Můj vysavač objednán za cenu 1119,nyní ho máte za 1499 Kč.Nerozumím tomu že je pro vás lepší poslat mi dražší vysavač,než o 200 Kč levnější ten,který jsem si jako kompenzaci vybral..A ještě na něj budu čekat a mezitím psát recenze.
    A pokud je to tak stlačená cena (v MALL i jinde stejná),dalo se přece ustoupit a dát ho pod cenu a nést tak trochu vinu,i když za to může nejspíše dodavatel,pořád si tu píšeme o rozdílu 180 Kč.Mě jde jen o princip,ale vám jen o peníze,jak jste to právě předvedl..
    Vraťte mi okamžitě moje peníze,které jste mi drželi skoro dva měsíce,nebo se vážně naseru.
    Jejich odpověď:
    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsem stornoval a kolegyně z finančního oddělení Vám platbu vrátí zpět na platební kartu.

    Bohužel obchod neproběhl tudíž nemohu psát ověřené recenze na tento eshop,do diskuzí mě to naštěstí aspoň pustilo.

  • Nikdy si tady už nekoupíte. Koupila jsem si v ts bohemii loni v srpnu telefon. V říjnu jsem přišla s telefon na prodejnu v Opavě s tím, že se mi oběvil velký zelený flek na displeji, vše jsme sepsali a poslali telefon na servis. Reklamaci mi neuznali a telefon si mi dovolili poslali s prasknutým displejem. Tím pádem šel telefon obratem na druhou reklamaci. Když opět přišel na prodejnu, převzala jsem ho a snažila se ho hodinu nabít. Vůbec nereagoval, ani se nerozsvítil, nezavibroval, prostě vůbec nereagoval. Tak jsem šla zpátky na prodejnu a tam mi bylo řečeno, že telefon nebyl celé 2 měsíce nabitý, takže se není čemu divit. Docela mě překvapilo to, že když mi měnili prasknutý displej, jak mohli vůbec zjistit, jestli reaguje a vše funguje tak jak má, když ho ani nezkoušeli rozjet. Teď čekám na další e-mail s tím, že mi telefon opět došel. Ale kvůli neschopnosti zaměstanců TS BOHEMIE musím čekat na telefon už 3 měsíce. Doufám, že mi telefon opět nepředají s nějakým dalším poškozením a že nebudu muset opět mít nervy s další reklamací.

    • Rozhodně se obrátit na Českou obchodní inspekci.

  • Tomáš Marný Jsou to zasraný sviňský lháři. koupil jsem si u nich dva telefony, Kód: 9882383 Název: PRESTIGIO PAP4055DUO - smartphone, MT6577T Cortex A9 1.2GHz DC, Android 4.1, BT4.0, A-GPS, Wi-Fi, 8Mpx kam., HSDPA/EDGE, GSM 900/1800, 512MB RAM, 4GB, microSDHC slot, kapacitní 4" LCD 480x800, Li-Pol 2500mAh, DUAL SIM Množství: 2 Cena za množství: 5 780,- na jednom přestal po čase fungovat displej, v reklamaci mi jej vrátily s tím , že je prasklá základní deska, ten telefon mi nikdy neupadl, no nic vyrovnal jsem se s tím , až do doby kdy mi přestal fungovat i ten druhý, a protože jsem celkem zručný kutil, řekl jsem si že se do těch telefonů podívám, a ejhle po přehození displeje funguje ten z reklamace normálně dál - proto jsou to u mě svině zasraný prolhaný. Vše o tom uveřejním na facebooku , youtube aby se o jejich praktikách dozvědělo co nejvíce lidí Sráči prolhaní mě okradli cca o necelý 3000 kč.- Tomáš - další podvedený zákazník TS bohemia.cz

  • Další zamítnutá reklamace. Prý jsem si dromidu Vistu poškodil sám, a to častými haváriemi. Tak po takové hořké zkušenosti už příští kroky do této společnosti rozhodně zvážím.

  • Máme taky problém s reklamací telefonu.

    Manžel rozbalil nový telefon,který chtěl do firmy.Prý odolný Evolveo StrongPhone.
    Jedna packa,která drží simku,je ulomená, druhý slot funguje.Reklamovali jsme.
    A odpověď TS Bohemia?Že si to manžel ulomil sám...
    Nehledě na to,že je telefon v záruce.Je nepoužitý,nechtějí uznat reklamaci.

    Nikdy více.
    Gábina

    • děkuji za varování,málem sem si od těch zlodějů něco koupil

    • děkuji za varování,málem sem si od těch zlodějů něco koupil

  • Už si tady nikdy nic nekoupím. V době, kdy to byla ještě Alfa, tak to byl nejlepší obchod. Teď je ten obchod dobrý, jen když jim sypete peníze a když chcete reklamovat vadné zboží, tak Vám vlastně odpoví, že zboží je naprosto v pořádku a i ten pracovník na reklamním oddělení kroutí hlavou. Za mě velký palec dolů.

  • Jsou to zasraný sviňský lháři.
    koupil jsem si u nich dva telefony,
    Kód: 9882383
    Název: PRESTIGIO PAP4055DUO - smartphone, MT6577T Cortex A9 1.2GHz DC, Android 4.1, BT4.0, A-GPS, Wi-Fi, 8Mpx kam., HSDPA/EDGE, GSM 900/1800, 512MB RAM, 4GB, microSDHC slot, kapacitní 4" LCD 480x800, Li-Pol 2500mAh, DUAL SIM
    Množství: 2
    Cena za množství: 5 780,-
    na jednom přestal po čase fungovat displej, v reklamaci mi jej vrátily s tím , že je prasklá základní deska, ten telefon mi nikdy neupadl, no nic vyrovnal jsem se s tím , až do doby kdy mi přestal fungovat i ten druhý, a protože jsem celkem zručný kutil, řekl jsem si že se do těch telefonů podívám, a ejhle po přehození displeje funguje ten z reklamace normálně dál - proto jsou to u mě svině zasraný prolhaný.
    Vše o tom uveřejním na facebooku , youtube aby se o jejich praktikách dozvědělo co nejvíce lidí
    Sráči prolhaní mě okradli cca o necelý 3000 kč.-
    Tomáš - další podvedený zákazník TS bohemia.cz

    • Mám podobnou zkušenost, telefon fotí jak by ho někdo vytáhl z pr..le a jejich reklamační oddělení se mi jen vysmálo

  • Vážení spotřebitelé, ráda bych se s Vámi podělila o zkušenost s reklamaci telefonu. Po 9 měsících od koupě mi byla zamítnuta reklamace s tím, že telefon (deska) je zoxidovaná. Po mém nesouhlasu (telefon nebyl vystaven vlhkosti, letos to ani nešlo), mi byli zaslány fotky dvou různých telefonů, s tím, že se jedná o můj reklamovaný tel. Po tom, co jsme oznámila, že se jedná o 2 typy různých telefonů, mi reklamační odd. sdělilo, že se omlouvá a že zaslali fota omylem, ale můj tel. je opravu z oxidovaný. A reklamaci zamítají. Pokud takto řeší reklamace, tak opravu toto není důvěryhodné. Ihned telefon odeslali zpět, že si s ním mohu naložit podle svého uvážení. TOTO NENÍ JEDNÁNÍ DŮVĚRYHODNÉ FIRMY. ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI !!!!!! nákup byl v pohodě, ale pokud vznikne problém, tak rozhodují od stolu a podle asi aktuálního rozpoložení zaměstnanců. Po urgenci od manažera servisu mi bylo okamžitě odpovězeno záporně. Z časového hlediska neměl ani možnost si reklamaci ani fota prohlédnout.

    NEDOPORUČUJI. REKLAMACE NEUZNÁVAJÍ A VYMLOUVAJÍ SE. POSÍLAJÍ NEPRAVDIVÉ FOTA A ODMÍTAJÍ ŘEŠIT PROBLÉM!!!!

  • Koupil jsem navigaci Mio MiVue Drive 65LM. Rok běžela bez problémů, ale pak přestala fungovat kamera. Vypsaná hláška, že chybí Sd karta, nebo ,že není vložena Sd karta. Reklamováno dne 6.9.2018 č. reklamace 3185506827 (pokud to někdo čte z T.S. Bohemia). Dnes vyzvednuto s klasickou hláškou neoprávněná reklamace-uvedená závada se neprojevila. Naštěstí závada se projeví vždy při zapnutí navigace, tak jesm se ani nerozčiloval a chtěl hned reklamovat znovu. Ale ještě před tím jsem navigačku vybalil a zjistil,že v ní není Sd karta karta která odešla na reklamaci s navigací, což mám napsáno na rekl. protokolu. Pak prodavač vykládal nesmysly o tom, že kolega udělal chybu a neměl brát s navigací i kartu atd. Tak jen jestli to někdo čte z T.S.Bohemia a máte mozek v hlavě- vložte do navigace jakoukoli 16 GB Sd kartu a zjistíte, že kamera nefunguje. Pkračování reklamace dodám dále. Jen abych byl fér, pár věcí jsem na T.S. Bohemia kupoval a vše fungovalo. Tohle je první reklamace a jaký "div" neuznána. Místo nákupu a reklamace Heršpická 11c Brno.