Přihlásit se a přidat příspěvek
  • GET RICH WITH BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735

    I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Online Hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich {[email protected]} I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 500,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode.

    You can also contact them for the service below

    * Western Union/MoneyGram Transfer

    * Bank Transfer

    * PayPal / Skrill Transfer

    * Crypto Mining

    * CashApp Transfer

    * Bitcoin Loans

    * Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets

    Email: [email protected]

    Telegram or WhatsApp: +18033921735

    Website: https://darkwebonlinehackers.com

  • Koupil jsem si digitální licenci na hru do knihovny Steam, klíč došel, ale nešel aktivovat, protože byl zřejmě už aktivovaný na jiném účtu. Hned jsem psal e-mail, poslal jsem screenshoty jak po mě chtěli, ale stále bez odezvy, tak jsem si hru koupil znovu, jelikož nešlo o nic drahého, tak jsem si řekl, že to koupím znovu a nechám si vrátit peníze za tu první objednávku. Druhý klíč už aktivovat šel a psal jsem na podporu a pak i e-mail o vrácení peněz...je to víc jak týden a bez odpovědi. O peníze mi tak ani nejde, spíš o to, že si někdo něco objedná, je to nefunkční a spoléhají na to, že to nikdo nebude řešit a bohužel podobnou věc jsem s nimi už řešil jednou pár let zpět (pobočka Brno), zakoupil jsem grafickou kartu ke které byl zdarma klíč ke hře (aspoň to e-shop tvrdil), ale nic jsem k tomu nedostal, až po několika dnech vypisování jsem ho dostal, ale někdo kdo by neozval by nic nedostal. Radši nakupovat jinde, komunikace, reklamace tady prostě řešit nechcete.

  • zakoupeni vyrobku mycka candy probehlo vse v poradku a velmi rychle
    doporucuji tento obchod vsem
    vzdy jsem byl s T.S Bohemia spokojen neni to nas prvni nakup

  • Asi nejhorší zkušenost s reklamací na internetu, koupený dárek MP3,od rozbalení nefunkční, reklamace neuznaná, po dopisování a vysvětlování chyby, kterou výrobek měl, cca 3 měsíce se rozhoupali, řekli,že to byla stejně má vina, ale aspoň to opravily.Ale už si od nich nic nekoupím s pozdravem Lukáš

  • Těžko říct, co se jim honilo hlavou, když zrušili pobočku ve Znojmě. Každopádně tak přijdou o hodně zákazníků.

  • Zhruba rok zpátky jsem si v tomto obchodě přes e-shop pořídil hodinky Garmin. Po roce mi hodinky začaly zlobit. Poslal jsem je tedy k reklamaci do uvedeného obchodu a MOC chci poděkovat obchodu za bleskové vyřízení mé reklamace, kdy přesně po týdnu poslali úplně nové hodinky. Komunikace byla perfektní a jak píšu odeslání bleskové. Nepamatuji si, že bych někdy byl tak příjemně překvapen z doby trvání reklamace :) Ještě jednou velké díky a tento obchod mohu JEN a JEN DOPORUČIT !!!

  • Nedoporučuji obchod. Nabízejí zboží, které není skladem. Na dotaz ke stavu objednávky mi odpověděli, že objednané zboží má prodlení ze strany výrobce ???!!!
    Přitom v době objednávky bylo dostupné! Po zaplacení změnili dodací lhůtu cca za 2 měsíce. Odvlhčovač TrueLife AIR Dehumidifier DH5 Touche mají stále v nabídce jen dražší a patrně čekají až ho výrobce výrobí.

  • Nedoporučuji obchod. Nabízejí zboží, které není skladem. Na dotaz ke stavu objednávky mi odpověděli, že objednané zboží má prodlení ze strany výrobce ???!!!
    Přitom v době objednávky bylo dostupné! Po zaplacení změnili dodací lhůtu cca za 2 měsíce. Odvlhčovač TrueLife AIR Dehumidifier DH5 Touche mají stále v nabídce jen dražší a patrně čekají až ho výrobce výrobí.

  • Nejhorší internetový obchod .Zboží které nabízejí nemají, stále oddalují termín dodání cca 2 měsíce a nakonec vám po několika urgencích napíšou, že máte svojí objednávku zrušit a zboží si objednat jinde.

  • Nedoporučuji si objednávat u T.S.Bohemia. Po objednání a okamžitém zaplacení zboží, kdy jedna z položek byla na skladě a druhou měli naskladnit, mi po 12 dnech a mých předchozích výzvách přišel tento e-mail: "Dodávky tohoto zboží očekáváme koncem tohoto a začátkem příštího týdne, zatím ale nemáme potvrzené dodané množství. Vykrytí Vaší objednávky tak bohužel nejsme schopni zatím na 100 % garantovat."
    Takže zboží "možná" dodají, neví jistě... výborná komunikace... Bez omluvy mi na mou výzvu o urychleném vrácení peněz a storna objednávky přišel další e-mail: "Potvrzuji storno objednávky a Vaši žádost jsem předala na finanční oddělení". Ani jednou, omlouváme se, mrzí nás to nebo z vlastní iniciativy včasné upozornění, že termín dodání, který jsem uvedla jako nejzazší, se asi nestihne a abych si to raději koupila jinde... Opravdu e-shop roku! :-)
    Takže u nich si rozhodně už nikdy nic kupovat nebudu a doufám, že jejich "finanční oddělení" peníze urychleně vrátí.
    Doporučuji Heurece vzít při hodnocení firem v potaz připomínky nespokojených zákazníků, vidím, že nejsem sama, kdo uvěřil, že tato firma je spolehlivá a slušná...
    Pěkný den všem.

  • Tento obchod v zadnem pripade nedoporucuji.Koupila jsem u nich v lonskem roce v breznu parni mop Tesla.Po 5mes pouzivani mi praskla nadobka na prostredek urceny k vytirani.Reklamace byla zamitnuta.Pote jsem si objednala a zaplatila novou mopovaci hlavici ktera prisla po nekolika mes rozbita.Dale jsem objednala v listopadu 2021 dalsi mopovaci hlavici ktera mi neprisla do ted.Komunikace je priserna.V listopadu napsali ze bude v unoru.Od unora mi pisou ze bude v breznu.Dale pak v dubnu.Zatim nemam nic.Mop je rok stary a prestoze jsem souhlasila s vyjadrenim technika a chtela si koupit hlavici novou tak nejsou schopni ji dodat.M.S.

  • Při objednání zboží a zaplacení nebylo zboží doručeno ani po urgenci.
    Bylo zjištěno že není výrobek ani u výrobce a po návrhu dodání náhrady chtějí další doplatek.
    Nedoporučuji obchodovat ani komunikovat !
    Nefunkčí obchod Michat Horvát.

  • Objednal jsem PC, vše skladem. Dva měsíce žádná komunikace, pak mi oznámili, že zboží není, žádná omluva nic. Dříve jsem rád nakupoval, ale s každým nákupem jde tento obchod dolů. Přesto, že jsem koupil ještě další zboží, hodnotící dotazník mě nedorazil, že by si nechtěli pokazit hodnocení... Za mě nedoporučuji, vybírejte jinde!!

  • Po týdnu co jsem objednal vysavač žádná komunikace obchodu.Pouze potvrzení objednávky a víc nic.Nechápu jak v dnešní době,kdy je množství jiných internetových obchodů,mohou ještě fungovat.ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!!!! Objednávku ruším a Bohemia nikdy více!!!

  • Chci na tuto firmu upozornit lidičky dejte si na ní pozor nebo se sními soudím a bohužel jsem to prohrál ale nevzdám to.

    Stalo se mi to že se mi ozvali pomalu po třech měsíci že jsem jím neuhradil za balík samozřejmě si objednávám spoustu zásilek a tak jsem se sními ani nebavil. Přišel mi dopis od jejího právníka kde jsem mu zavolal a řekl že měli chybu v systému a že nedostali peníze že tam byla chyba že byla dobírka 0 korun což jsem nikdy ještě neviděl mám jako důkaz kdy mi ještě operátor říkal částku ale soudy to prostě nezajímá dal prostě razítko aniž by ověřil skutečnost.

    Budu je dávat do televize a řešit to dál a dál a budu pořád soudy otravovat tak dlouho až to napraví nedivím se lidem kdo vezme spravedlnost do vlastních rukou.

  • Dobrý den
    Přidám kladnou zkušenost ikdyž jednu chvíli to tak nevypadalo.
    Robotický vysavač, přesto že má čidla proti pádu (nedá se na ně 100% spolehnout dokonce i dodanou magnetickou lištu občas přejede) tak spadl a při pádu praskla senzorová lišta. Ochotně mi poslali reklamační formulář, ihned po obdržení vysavače poslali potvrzení o převzetí a po čase přišla SMS, že odesílají zpět s poznámkou :reklamace neuznána. Druhý den vysavač dorazil, opravený, s průvodním dopisem: reklamace neuznána, přesto opraveno.
    O opravu mi šlo v prní řadě, takže mě neuznání reklamace nevadí, ikdyž překvapuje.
    Takto jsem taky spokojený.

  • Dobrý den,

    až do loňského roku jsem byla velice spokojeným zákazníkem jak původní společnosti ALFA COMPUTER a.s., tak společnosti T.S.BOHEMIA a. s., která společnost ALFA COMPUTER a.s. koupila. O čemž také svědčí, že v min. roce (2020) jsem u této společnosti nakoupila produkty za více než 67 tis. Kč a při každém nákupu udělila pozitivní reference.

    Bohužel jsem se na přelomu roku 2020 a 2021 spálila.

    Ve 2. polovině listopadu jsem si objednala multifunkční tiskárnu, u které byl uvedený očekávaný termín naskladnění 12. 1. 2021. Tento termín mi vyhovoval, protože jsem si tiskárnu mohla vyzvednout až po Novém roce.

    Po 5 kalendářních dnech mne kontaktoval zaměstnanec T.S.BOHEMIA a.s. s informací a omluvou, že předpokládaný termín naskladnění je 12. 1. 2021. Obratem jsem odepsala, že s tímto termínem počítám a je pro mne vyhovující.

    Koncem listopadu jsem obdřela email o předpokládaném naskladnění následující den. Načež opravdu následující den byla tiskárna připravena k os. odběru. Tedy téměř o 1,5 měsíce dříve, než měla být.

    Vzhledem k nemožnosti z mojí strany situaci řešit hned a tiskárnu si vyzvednout dříve, došlo ke stornu objednávky.

    Pár dní po stornu jsem emailem kontaktovala obchodní oddělení s vysvětlením mé situace. Zaměstnanec, který se mému emailu věnoval provedl odstorno objednávky a nastavení systému tak, aby se stav objednávky patřičně posouval tak, aby očekávaný termín byl vždy 12. 1. 2021.

    V polovině prosince jsem obdžela email o předpokládaném naskladnění a v den, kdy měl být produkt naskladněn opět email o vyřizování objednávky s očekávaným termínem 12. 1. 2021.

    Od té doby jsem neobdržela žádnou informaci, tak jsem se obrátila na T.S.BOHEMIA a.s. telefonicky.

    Do telefonu mi bylo sděleno, že je objednávka stornována od doby, kdy jsem obdřela email o stornu. Paní mi nebyla schopna vysvětlit, jaktože jsem tedy obdržela po tomto datu další emaily o vyřizování objednávky a poskytla mi email s odkazem na kolegu, který mi měl objednávku odstornovat.

    Výše zmíněný mi odelpsal, že odstorno provedl, ale že vidí zásah nějakého kolegy a neví, co se stalo. Sdělil mi, že objednaný produkt není skladem a má neurčený termín naskladnění.

    Z tohoto jednání mi plyne, že pokud máte nějaký produkt objednán a máte domluveno nějaké předpokládané datum, kdy si budete moci produkt vyzvednout, není vůbec jisté, zda někdo ze zaměstnanců nezasáhne potichu (aniž byste o tom obdřeli infomraci) do vaší objednávky a produkt Vám pod rukama neprodá jinému zákazníkovi.

  • Bohužel zkušenost s nimi musím hodnotit velmi NEGATIVNĚ. Koupena kancelářská židle na IČO, bohužel nesedl mi rozměr, proto jsem ještě v den převzetí zboží, v dobré víře požádal, zda bych mohl zboží vrátit (byl jsem připravený zaplatit nějakou část, za rozbalení a vyzkoušení zboží).

    Na lince mě odkázali na email [email protected], odkud jsem týden nedostal reakci, po urgenci mě odkázali na [email protected], kde mi jen v jedné větě napsali, že nemám šanci, protože rozměry jsou uvedené na webu, dále už se se mnou nikdo nebavil.

    Kancelářskou židli tedy prodám (pravděpodobně s vysokou ztrátou) na bazaru a z tohoto E-shopu už si nikdy nic nekoupím a Vám doporučuji to samé, pokud nechcete dopadnout stejně jako já - upřímně jsem se s podobným přístupem ještě nikdy nesetkal a pevně věřím, že jsem měl jen smůlu na člověka.

  • Bohužel za mě negativní recenze ohledně storna zboží a komunikace. (podotýkám, že celou dobu jsem jednala opravdu slušně)

    1. Objednávala jsem 3 položky (tiskárnu - 1999 Kč, kabel - 25 Kč, masážní válec 219 Kč), 6.12. objednávka přijata
    Doprava: Přepravní kurýr na mou adresu (ZDARMA v rámci objednávky nad), platba: kartou online (2243 Kč)
    2. K expedici byly následně 2 položky a tiskárna s očekávaným termínem 11.12.2020
    3. Následně mi přišlo že se termín protáhne až na 30.1. u tiskárny, načež jsem reagovala a chtěla tuto položku z objednávky stornovat (tiskárnu jsem potřebovala, co nejdříve)
    4. TS B. reagovali a navrhli mi zda nechci tiskárnu zaměnit za jiný model ale dražší za 2199 Kč (čili 200 Kč rozdíl, který bych měla doplatit), který máte na skladě, s tím jsem souhlasila
    5. 20.12. přijel kurýr PPL a předával mi 2 krabice (předpokládám tiskárna a válec, kabel nikde), chtěl uhradit dobírku a na terminálu byla částka 2372 Kč, což jsem odmítla zaplatit jelikož jsem již online zaplaceno měla (2243) a s TS bohemia jsem byla domluvená na uhrazení doplatku 200 Kč při převzetí, načež mi Kurýr teda řekl že 1 balík (nejspíš to byl ten válec) nemůže vydat, že u něho je evidovaná ta dobírka, 2. balík mi vydal, že ten je v pořádku a ohledně prvního balíku si musím zavolat na TS bohemia aby mi dobírku zrušili
    6. Volala jsem s problémem na oddělení, kde mě jedna paní přesměrovala na další a další paní odpověděla, že není kompetentní a neví, jak má tuto situaci řešit, že byla chyba na Vaší straně ohledně nepřiřazení objednávky nebo něco takového, že mám zkusit napsat email
    7. Pak mi šlo o doručení 2 položek (masážní válec a kabel), s tím, že chci doplatit 200 Kč.

    8. včera 8.1. mi přišel email se souhrnem objednávky, kde bylo napsáno, že Válec - termín doručení neznámy a celková platba činí 2597.00 Kč !!!
    9. tak jsem dnes odepsala, že nechápu, jak je možné, že válec opět nemají, když už jsem ho držela v ruce, pouze mi ho nakonec nemohli kvůli špatné sumě dobírky vydat.. a že mi nesedí celková suma když by měla má dobírka činit rovných 200 Kč.

    - podotýkám, že téměř pokaždé jsem komunikovala s někým jiným (někdo milejší, někdo méně) takže předpokládám, že jim nefunguje komunikace a předání/dohledání informací...
    - Naštvaná jsem snad nejvíce, kvůli času, který jsem nad vyřizováním strávila (sepisování emailů a telefony) (vyrovnal by se asi celkové sumě mé objednávky :D:()

  • Počítejte s tím, že obchod dokáže prodávat a kasírovat, ale jakmile je nějaký nedovoláte se a v případě reklamace se z vás ještě pokouší dělat blbce. Není to jen má zkušenost. Naposledy se mi snažili namluvit, že si to mám vyřídit sám se servisem. Až jsem se nedal odbýt, nějak to opravili. Naštěstí mi ten telefon pak přejel traktor a já se už nedozvěděl, jak by se to odvíjelo dál. BYLA TO POSLEDNÍ KOUPĚ OD TS!!! DEJTE SI POZOR NA ŠMEJDY!