Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nové objednané zboží (strojek na vlasy) mi přišel evidentně už někým rozbalený a možná i použitý.. neuvěřitelní kryplové..

  • Dávejte si pozor na zboží které je skladem, protože v tomto obchodě to znamená, že není skladem.

  • Dne 15.10. jsem objednal jsem základní desku H410M H.
    během měsíce nic nepřišlo - jak žádný email, tak zboží
    Dne 4.11. jsem se zeptal, co je s mou objednávkou a najednou se to začalo řešit tak že: dostal jsem nabídnutou alternativu kterou jsem si musel připlatit nebo že mi vrátí peníze.

    Jo super, peníze mám zpět, ale kde je ten měsíc čekání na produkt? Toto mi přijde jako neakceptovatelné chování daného eshopu. A na to jak jsem je chtěl podpořit oproti mainstreamovým obchodům v ČR, tak raději u mainstreamu zůstanu.

    Děkuji nechci více a NEDOPORUČUJI

  • Objednal jsem si 20.9.2020 myčku Whirpool, a bylo skladem. Druhý den jsem volal že potřebují zboží odeslat nebo nejlépe obdržet 12.10.2020. byl jsem na montáži a požadovaný den jsem měl být už doma. Myslel jsem si že si tím navíc zaručím včasné dodání a že 20 dní je dostatečně dlouhá doba k expedici. Od té doby mi chodí jen emaily s nepotvrzenými termíny dodání. Následující termín je nyní 30.10. co že? To si snad dělají prdel? Vždyť bylo zboží skladem. Pan na lince není vstřícný, a už vůbec ne příjemný. působí arogantním dojmem a to už při pozdravu. Tvrdí že skladem zboží nebylo i když měly psáno že bylo. Ten samý člověk zaručil že zboží bude expedováno 12.10. teď už se u zboží ukazuje termín dodání do 14 dnů.. opět, to si snad dělají prdel? Kuchyň už mi stojí a mám tam díru už 14 dnů a čekám stále na myčku. Absolutně nedoporučuji, a budu kontaktovat úřad pro ochranu zákazníka.

  • Bylo mi zasláno na první pohled výrazně poškozené zboží v již otevíraném obalu (známky opotřebení na krabici), takže o tom prodejce musel vědět. Velké zklamání. Tímto končím s obchodem tsbohemia.cz

  • Velmi rád jsem prostřednictvím této společnosti nakupoval elektroniku, a tak jsem se rozhodl nechat si složit PC z vybraných komponentů pomocí jejich služby. Komunikace probírala v pořádku a PC dle mé specifikace bylo dodáno podle očekávání do 5ti pracovních dnů. Problém ovšem nastal při samotném zapnutí PC. V Biosu totiž nebyl zobrazen ani jeden disk (HDD ani SSD), při bližším zkoumání a rozmontování krabice bylo jsem zjistil že HDD nebyl vůbec zapojen a SSD bylo ve druhém slotu ve kterém nefungovalo (ručně jsem jej musel přemontovat do slotu 1), aby PC mohl normálně fungovat. Sečteno podrženo, pokud nejste zrovna PC expert, pro skládání celého počítače volte nejspíše jinou společnost. Tato zkušenost mne velmi zklamala, ikdyž jsem dodnes neměl nikdy žádný problém s portálem.

  • Nakoupil jsem zde řadu výrobků. Nyní čekám na věc, kterou jsem nutně potřeboval sebou na dovolenou, devět dnů a dodání mi slibují za dalších pět. Celkem to odhaduji na téměř 14 dní. tedy, když dodrží sliby. Bez jediného průběžného upozornění nebo omluvy. Navíc otřesná komunikace s obch. oddělením, kterému to všechno připadá normální a ještě se diví, že je nechápu. OSTUDA! Dále mohu uvést jen to, co zde již napsal někdo přede mnou "...Férový prodejce který si váží každého zákazníka by toto řešil už před týdnem jinak. Problém s dopravcem, či váš problém s ním, není můj problém. Jiný prodejce by to v 90% případů dávno vyřešil znovu odesláním přes jiného dopravce a pak si to s původním dopravcem vyřídil. Škoda dalších slov..."

  • V žádném případě neobjednávejte na TS Bohemia nabízenou - nyní všude nedostatkovou trampolínu Marimex !!! Nenechte se nachytat na sníženou cenu. Máme ji objednanou a zaplacenou 2 měsíce a stále nic nemáme. Obchod si nechá dopředu zaplatit za něco, co není schopen dodat. Komunikace žádná.

  • Nakupoval jsem zde přes 10 let,teď si to pěkně pos. , pardon pokazili.Nechat si předem zaplacené peníze za zboží ,které téměř 14 dní nedorazilo,a pořád nějak mlžit a něco slibovat,oddalovat - to vám tedy jde ! Férový prodejce který si váží každého zíkazníka by toto řešil už před týdnem jinak (už jsem v minulosti pozitivně překvapen byl).Problém s dopravcem či váš problém s ním není můj problém -jiný prodejce by to v 90% případů dávno vyřešil znovuodesláním přes jiného dopravce ( o což už ani nestojím )nebo vrátil peníze a pak si to s dopravcem vyřídil .Škoda dalších slov...

  • Byl jsem spokojený. Obchod funguje jak má.

    • Tak to máte zrovna štěstí.

  • Leze to z nich jako z chlupaté deky. Jsou to jen zprostředkovatelé.

  • Obchod co má u názvu ocenění e-shop roku 2019? To si dělá někdo kozy? A za co?

    Za to, že jedna cena je na Heuréce a jiná cena je v obchodě - samozřejmě ta vyšší? Tak jsem tam volal - co myslíte, že mi řekli - v Heuréce ceny aktualizují jednou týdně (chudáci asi moc práce a zastaralé technologie). Tak jsem se jich zeptal, zda zrovna včera taky aktualizovali, protože včera byla ta samá situace - Heuréka měla úplně jinou cenu než obchod za pořád to samé zboží, které jsem nestihnul předevčírem nakoupit...
    Super že je to tak skvělé - máme jistotu, že si vybíráme a nakupujeme zboží za ceny, které jednou týdně někdo aktualizoval - aspoň vidíme, kde byla cena před týdnem :).
    Tak volám do Heureky, co že to mají za pořádky, že nám nabízí tak staré ceny - řekli mi, že je aktualizují přibližně co 2 hodiny a podle toho, kdo jim co zašle. Jo a že některé e-shopy si z Heureky dělají reklamu na skvělé ceny, které pak mají vyšší. Aji bych tomu věřil.
    Zvlášť v kontextu, že jsem obchod sledoval už od pondělka a koukal, co ještě přikoupím. Takže čím víc klikám na jedno zboží, tím víc je dražší. Děkuji nechci ani kdyby to byl vítěz mezi e-shopy v celé GALAXII.....

  • Muj posledni nakup u tohoto eshopu. Reseni reklamaci je docela zalostne... nehlede na to, ze se musi clovek pripominat, aby se vubec neco delo. :-/

  • Dnes 21.1.2020 jsem predal osobne po mesici od koupe ctecku knih za 2200 na reklamacnim v Olomouci- z niceho nic se po spusteni ctecky rozhodil display.... pani u prepazky na me stekla ze reklamace nebude uznana ..ze je display mechanicky poskozen - asi je technicky typ tak jsem pred ni zmacknul display aby vydela ze k nicemu takovemu nedoslo .... samozrejme zanej prasklej displey ani mechanicky poskozen atp.Je to uz podruhe co maji problem resit reklamaci ...uz me pekne serou a tentokrat pokud semnou zase budou chtit vyjebat tak si necham udelat znal. posudek a dam to k soudu a nasledne to postnu na netu.Vim ze to nejsou zadne penize ale stve me jejich pristup k zakaznikovi.
    A zdravim tu od pohledu nasranou pani protoze v 9rano za 35 hrubeho kdo by byl milej ze ?
    Posledni nakup na bohemce.

  • Velice špatná zkušenost v případě reklamace. Velice špatná (žádná) komunikace ze strany obchodu. Už nikdy více.

    • Možná v tom má prsty tato psychopatka působící v Ostravě, kde je také sklad firmy. V Ostravě v obchodech, nákupních centrech, saunách a v dalších zařízeních, kde jde o velkou kumulaci lidí, pohybuje se tam závadná osoba, psychopatka Vera Nusm. 66 let, loví lidi za účelem zneužití jejich důvěry a namočení do nějakého podvodu s cílem krádeže osobní identity nebo jiného nespecif. podvodu. Jde o ženu s rakouským pasem,uplatňující agresívní styl jízdy autem, trpící syndromem obsedantně kompulsívní poruchou chování, která se projevuje tím, že je nápadně roztěkaná,nervozní,nevydrží stát na 1místě, neustále musí intrikovat, obtěžovat lidi, s cílem zajistit si jejich pozornost.
      Krom toho na internetu zahlcuje email.schránky nevyžád.reklamou, vytrvale spamuje do vybraných email. schránek pod smyšlenou identitou a obtěžuje inzerenty!Působí zhoubně na Ostravsku/v Radvanicích/ šmírovala i tamní občany/v nákupních centrech /OV, FM, Havířov, a okolí/ šmíruje lidi, fotí si a bez jejich svolení používá jejich fotky k intrikaření!
      Obtěžuje falešnými zprávami i na jiných webech, posílá škodlivé kody apod.
      Obtěžuje a pronásleduje lidi pro ni neznámé, aby někoho pomluvila a očernila, i v místě bydliště. Vhazuje vzkazy, obtěžuje po telefonu, šílená intrikánka! Řešena správními orgány v MS kraji, policií a vedením obcí!

  • Hodnocení průběhu reklamace:
    Na začátku října jsem si objednal a online zaplatil notebook. Tento dorazil poškozený. Notebook jsem tedy vrátil a výslovně do protokolu požádal o brzké řešení, které mi pán na pobočce přislíbil. Bylo totiž zřejmé, že je notebook neopravitelný a jedinou alternativou je výměna. Uplynuly ovšem
    3 týdny, aniž se mi kdokoliv ozval. Zavolal jsem tedy sám a pán mi přislíbil, že náhradní notebook odešle týž den. Protože nepřišel ani za několik dní, poslal jsem několik mailů a volal 2 krát než mi bylo přislíbeno, že se věc urychleně vyřeší. Nakonec jsem se ovšem dozvěděl, že se prý náhradní notebook ztratil v logistice! Na požadavek, aby mi tedy společnost zaslala nový, jsem dostal odpověď, že není na skladě a jedinou možností je vrácení peněz. Dobropis jsem ihned odeslal zpět, ovšem peníze obdržel až po další mailové urgenci cca za týden. Celá reklamace tak trvala 6 týdnů a jediným výsledkem je ztráta času a pocuchané nervy. Další objednávku již neučiním.

  • Naposled jsem tady něco koupil. Konkrétně šlo o TV Toshiba objednanou před 14 dny a po 14 dnech přišlo toto....sorry jako

    "Dobrý den,

    bohužel jsme dostali informaci od dodavatele, že Vámi objednaný produkt „TOSHIBA 40L2863DG“ již nebude – výrobce ukončil výrobu.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace, objednávka byla z tohoto důvodu zrušena, poohlédněte se prosím po alternativním produktu, který Vás zaujme.

    S pozdravem
    TS"

    To si prodejce dělá z lidí prdel? To se prezentujete jako spolehlivý prodejce, když Vám to na stránkách svítí SKLADEM?
    A po 14 dnech napíšete tohle? To jděte s celým TS Bohemia do hajzlu, vy podvodníci. ČOI by měla začít něco konečně dělat a došlápnout si na takovýhle vychcánky.
    Nazdar.
    Lukáš Paulus

  • co dělá obchodní inkspekce proč nerozdává pokuty za nedodržování nedodržování občanského zákoníku!!!!

  • Nenakupovat !!!!! Není to seriozní obchod !!!!!!

  • Naposledy jsem v obchodu něco objednal. Komunikace otřesná. Po objednávce, u které je označeno vše skladem mi bylo odeslána 1 položka z 8. K tomu jako bonus T.S.Bohemia dala telefonní číslo kurýrovy na úplně někoho jiného. Takže kurýr se nebude schopný se mnou spojit.

    • Prodejce nakonec vše napravil. Kromě telefonního čísla pro kurýra. I přes to bych ze strany prodejce očekával lepší komunikaci o přehlednosti vyřizování objednávek. Ať už v podobě automatických emailu nebo podrobnosti o datu odeslání zásilky.