Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručeno 5KS boxerek, vypráno....po vyprání 3KS boxerek roztržené ve švu mezi nohama!!!

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás velmi cenná a vážíme si času, který věnujete našemu e-shopu.

    Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom se Vám za nastalou nepříjemnost mohli omluvit a nabídnout pro Vás vhodné řešení, ovšem neúspěšně.

    Je nám velice líto, že jste měl s našimi produkty nepříjemnou zkušenost. Tato situace nás skutečně velmi mrzí a upřímně se za ni omlouváme.

    Ujišťujeme Vás, že tato situace není naším standardem a spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou, a proto jsme ihned zahájili řešení situace s naším dodavatelem, jelikož patrně došlo k porušení šicího procesu a díky tomu se mohlo stát, že zboží neodpovídá takové kvalitě, jaké by mělo. Zboží samozřejmě při přijetí na našem skladě namátkově kontrolujeme, ovšem naneštěstí nemáme dostatečnou kapacitu, abychom kontrolovali každý kus jednotlivě.

    V případě zájmu, Vám nevyhovující zboží velmi rádi vyměníme za zboží, které bude splňovat všechny Vaše preference a očekávání. Pro odeslání zpětné zásilky nás můžete kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.

    Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 či emailové adrese [email protected], kde jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží je jinde o polovinu levnější

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Antoníne,

    mnohokrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste nám věnoval.

    Jsem moc ráda, že se nám podařilo telefonicky spojit, abychom si mohli celou situaci vysvětlit a najít vhodné řešení.

    Velmi nás mrzí, že Vámi objednané zboží nesplnilo Vaše očekávání a díky tomu jste měl s naším e-shopem nepříjemnou zkušenost. Za celou situaci se upřímně omlouváme.

    Ceny na našem e-shopu jsou nastavené našimi dodavateli a my je musíme plně respektovat, ovšem naše marketingové oddělení se pravidelně snaží vymýšlet široké spektrum slevových akcí, které můžeme našim zákazníkům nabídnout. Jsme moc rádi, že i Vy jste ve své objednávce naše slevy uplatnil a mohl jste se tak dostat na mnohem lákavější cenu.

    Jak jsme si již řekli během našeho telefonátu, jelikož jste se rozhodl nám zboží zaslat zpět k vrácení, jakmile zásilku obdržíme, kolegyně na reklamačním oddělení se obratem postarají o vyřízení Vašeho požadavku k vaší maximální spokojenosti.

    V případě potřeby jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 či na emailové adrese [email protected].

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo levné jediná výhoda
    • Znovu mi poslali úplně jiné zboží

    Takže jediná výhoda byla že to bylo levné. Ale opravdu už nikdy nenakoupím poprvé mi poslali místo vršku a spodku plavek dva vršky příště jsem objednala teda znovu spodek plavek. A opět mi místo spodku přišel vršek takže teď máme doma tři vršky plavek takže kdyby někdo chtěl máme troje plavky s melounkama ale jenom vršky už neobjednávám. Vracet nebudu protože se to nevyplatí poštovné na vlastní náklady děkuji ale už nikdy víc

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Jano,

    děkujeme Vám za udělenou recenzi a čas, který jste věnovala jejímu napsání.

    V první řadě bychom se Vám rádi omluvili za komplikace, ke kterým došlo při odeslání Vaší objednávky. Děkujeme Vám také za čas, který jste byla ochotna věnovat našemu telefonátu, abychom si mohli celou situaci vysvětlit a najít pro Vás vhodné řešení.

    Jak jsme Vám již sdělili během našeho telefonátu, na základě Vaší zpětné vazby, jsme celou situaci prověřili na našem skladě a zjistili jsme, že při naskladnění daného produktu došlo k chybnému označení a zaslání produktu již ze strany našeho dodavatele a to tedy způsobilo odeslání chybného kusu k Vám. Tato situace nás upřímně velmi mrzí a ujišťujeme Vás, že jsme již zahájili řešení celé nepříjemnosti s naším dodavatelem, abychom zamezili podobným situacím.

    Jsme moc rádi, že se nám podařilo najít pro Vás vhodné řešení a celou situaci napravit.

    Pokud byste se rozhodla pro vrácení chybně zaslaného zboží, na Vaši emailovou adresu jsme Vám zaslali, jak nadále postupovat.

    V případě, že bychom pro Vás mohli cokoliv udělat, neváhejte se na nás obrátit, jsme Vám plně k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 či na emailové adrese [email protected].

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kvalita doručeného zboží neodpovídá nabízenému výrobku na webových stránkách

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše zpětná vazba je pro nás skutečně důležitá, abychom se mohli zlepšovat a posouvat dále v tom, co děláme.

    Jsme moc rádi, že se nám povedlo telefonicky spojit, abychom si mohli společně situaci vysvětlit a najít pro Vás vhodné řešení.

    Je nám velice líto, že jste měl s našimi produkty nepříjemnou zkušenost. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto jsme ihned zahájili řešení situace s naší výrobou, jelikož pravděpodobně došlo k porušení šicího procesu a díky tomu se mohlo stát, že zboží neodpovídá takové kvalitě, jaké by mělo, za což se samozřejmě velmi omlouváme, tato situace skutečně není naším standardem.

    V případě zájmu, Vám nevyhovující zboží velmi rádi vyměníme za zboží, které bude splňovat všechny Vaše preference a očekávání.

    Ještě jednou se omlouváme a pokud byste měl nějaké další dotazy jsme Vám plně k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 či na emailové adrese [email protected].

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Eliška, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • za kupon jsem nakupovala dráž než kdybych nakupovala přímo za peníze

    Dostala jsem 1000,- Kč kupon k vánocům, bohužel k pěnězům z kuponu se nevztahovali akce na zboží a nezapočítává se do něj doprava ( musíte ji zaplatit zvlášť ). Nechápu proč, když kupon jsou přece peníze na zboží ale jako peníze se neberou.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, paní Horáčková,

    mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás velmi cenná a vážíme si času, který jste věnovala sdílení Vašich zkušeností.

    Pokoušela jsem se s Vámi telefonicky spojit, abychom se na to mohly podívat a najít společné řešení.

    Ráda bych Vám situaci ohledně voucheru vysvětlila a omluvila se za vzniklou komplikaci.
    Dárkové vouchery lze kombinovat v případě, že nebyly zakoupeny se slevou, k čemuž právě ve Vašem případě došlo, proto jej není možné kombinovat s jinými slevami.

    Pokud jde o dopravu zdarma, omlouvám se za nedorozumění, stačí se obrátit na naši zákaznickou podporu, kde se rádi o to postaráme, jsme tu pro Vás.

    V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám nadále plně k dispozici.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr
    • Na některé zboží dobré ceny
    • Agresivní marketing
    • Nemožnost snadno vrátit zboží

    Trenýrkárna bohužel svým zákazníkům vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů příliš neusnadňuje. Buď si můžete při nákupu připlatit a dostanete formulář na vratku a kód do Zásilkovny rovnou v balíčku a nebo si nepřiplatíte a pak musí o formulář žádat na emailu. Ani na jejich stránkách není ke stažení. To už mi v dnešní době přijde ubohé.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Josefe,

    mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás velmi cenná a vážíme si času, který jste věnoval sdílení Vašich zkušeností.

    V první řadě bychom Vám rádi poděkovali za udělení plusových bodů.

    Skutečně se velmi omlouváme za nedorozumění ohledně reklamačního formuláře, ke kterému došlo a jsme moc rádi, že se nám podařilo telefonicky spojit a díky Vaší ochotě nám věnovat svůj čas se nám celá situace podařila vyřešit bez jakýchkoliv problémů.

    Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou a skutečně se snažíme dělat maximum pro zajištění jejich komfortu, ať už se jedná o vrácení zboží nebo rady ohledně produktů či velikostí. Už jenom z tohoto důvodu máme klasickou lhůtu pro vrácení či výměnu zboží prodlouženou na 120 dní od zakoupení. Každá naše zásilka standardně obsahuje papírovou fakturu, která má z druhé strany reklamační formulář, na kterém zákazník najde veškeré potřebné údaje k vrácení či výměně zboží.

    Mrzí nás, že jste ve svém balíku fakturu nenašel, ovšem pokud dojde k této nepříjemnosti, není problém kontaktovat naši zákaznickou podporu, přesně jak jste udělal, kde Vašemu požadavku vyhovíme a vše potřebné zařídíme.

    Co se týče našich marketingových emailů, litujeme, že Vám jejich zasílání připadá obtěžující až agresivní. Pokud si v budoucnu rozmyslíte odhlášení odběru našeho newsletteru, neváhejte nás kontaktovat a my se postaráme o zbytek.

    Ještě jednou se velmi omlouváme a v případě potřeby jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604 či na emailové adrese [email protected].

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

    • Slevy, rychle doruceni
    • Podstatne horsi kvalita Dedoles ponozek nez Fusakle, made in Turkey, zadna CR, pri 70% sleve cena odpovida
    • Plna krabice nesmyslnych slev, ktere by se daly klasifikovat jako Scam, jako napr. vinokral.cz
    • Neduveryhodny byznys model firmy (provozovani x domen se stejnym zbozim, nasazene nadstrelene ceny a neustale tlaceni reklam slev na vsechno... = za normalni ceny a bez masivnich reklam by firma neprodala nic)

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás velmi cenná a vážíme si času, který jste věnoval sdílení Vašich zkušeností.

    Plusový bod za rychlé doručení nás skutečně velmi potěšil.

    Je nám líto, že z důvodu nedostatku času na Vaší straně jsme celou situaci nemohli probrat telefonicky a případně se domluvit na nějakém vyhovujícím řešení, které by napravilo chybný dojem, který jste z našeho e-shopu získal.

    Velmi nás mrzí, že kvalita objednaného zboží nesplnila Vaše očekávání, zejména, pokud se jedná o ponožky značky Dědoles, které se, zcela upřímně, těší velké oblibě jak u našich zákazníků, tak v řadách našich zaměstnanců. Rádi bychom Vás informovali, že se jedná o značku slovenského původu, ale výroba probíhá v zahraničí (Turecku), jelikož u nás ani na Slovensku není možná takto rozšířená výroba z kapacitních důvodů. Na našich stránkách nikde neuvádíme informaci, že se jedná o slovenskou nebo českou výrobu, právě z toho důvodu, že to tak skutečně není a naším cílem není nikoho oklamávat.

    Věřte, že co se týče slevových kupónů, které posíláme v našich objednávkách, nejedná se o žádný podvod. V zásilce vždy najdete platné vouchery do e-shopu, se kterými v danou chvíli spolupracujeme.

    Je pravda, že naše společnost provozuje několik dalších e-shopů, které jsou dostupné i v jiných zemích, například Slovensko, Maďarsko, Německo. Nicméně jsme jednou společností a veškeré zboží zasíláme z jednoho skladu. Cílem není vyvolat nedůvěru, ale spíše poskytnout naše služby i v jiných zemích.

    Ohledně cen produktů bychom rádi upřesnili, že ty jsou nastaveny našimi dodavateli a my je musíme respektovat. Nicméně se snažíme vyjít vstříc našim zákazníkům prostřednictvím různých slevových akcí, které propagujeme na našich sociálních sítích pomocí reklam. Je to z toho důvodu, že v dnešní době se bez sociálních sítí a chytrých aplikací o mnoho věcech ani nedozvíte.

    V případě, že bychom mohli celou situaci nějak napravit, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 či emailové adrese [email protected], kde jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin a rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Po 2 měsících střídavého používání se u boxerek páře většina švů na gumě. Potisk na látce je ošupaný.
    Nicméně látka je příjemná.
    Sportovní podprsenka po týdnu používání má na zádech vytáhanou látku, která je nedostatečně pevná a ztratila svoji podpůrnou funkci.
    Obchod nabízí fantastické slevy, ale nestojí to za to, kvalita produktů je nízká.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát děkujeme za Vaše hodnocení, zpětná vazba je pro nás velmi cenná a vážíme si času, který jste věnovala sdílení Vašich zkušeností.

    Jsem moc ráda, že se nám podařilo telefonicky spojit a mohli jsme společně celou situaci probrat.

    Je nám velice líto, že jste měla s našimi produkty nepříjemnou zkušenost. Rozumím, jak frustrující může být, když zboží není ve stavu, jaký očekáváte, a za to se Vám upřímně omlouváme. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto jsme ihned zahájili řešení situace s naším dodavatelem, jelikož patrně došlo k porušení šicího procesu a díky tomu se mohlo stát,že zboží neodpovídá takové kvalitě, jak by mělo. Zboží samozřejmě při přijetí na našem skladě namátkově kontrolujeme, ovšem naneštěstí nemáme dostatečnou kapacitu, abychom kontrolovali každý kus jednotlivě.

    V případě zájmu, Vám nevyhovující zboží velmi rádi vyměníme za zboží, které bude splňovat všechny Vaše preference a očekávání. Pro odeslání zpětné zásilky můžete využít jakékoliv výdejní místo Zásilkovny s fyzickou obsluhou, kde stačí nadiktovat vratkový kód, díky kterému je zaslání balíku zcela zdarma a o odeslání se zaměstnanci pobočky postarají za Vás.

    Pokud byste měla jakékoli další otázky nebo požadavky, neváhejte nás kdykoli kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 či emailové adrese [email protected], kde jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost
    • Cena
    • Malí výběr

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za sdílení Vaší zpětné vazby a čas, který jste věnoval jejímu napsání.

    Je nám velmi líto, že Vaše zkušenost s naším e-shopem nebyla taková, jakou bychom si přáli. Snažili jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom mohli vyřešit veškeré případné nepříjemnosti a zajistili Vaši maximální spokojenost, ovšem neúspěšně.

    Chápeme Vaše pocity ohledně našeho výběru zboží. I přesto, že se snažíme nabídnout co nejširší sortiment produktů, rozumíme, že každý zákazník má své individuální preference a vkus. Přestože máme skladem přes 350 tisíc produktů, víme, že není možné uspokojit každého zákazníka zcela.

    Ohledně cen produktů bychom rádi upřesnili, že ty jsou nastaveny našimi dodavateli a my jsme vázáni jejich podmínkami. Nicméně se snažíme vyjít vstříc našim zákazníkům prostřednictvím různých slevových akcí, jako byla ta, kterou jste využil ve své objednávce.

    Pokud bychom mohli celou situaci ve Vašich očích jakkoliv napravit, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 727 903 604 či emailové adrese [email protected], kde jsem Vám plně k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin.

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

    • Po jednom vyprávění se rozpárala nohavička

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Davide,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnoval jejímu napsání.

    Nastalá situace nás skutečně velmi mrzí a ujišťujeme Vás, že to není naším standardem.

    S největší pravděpodobnosti se k Vám dostal poškozený produkt, již ze strany našeho dodavatele, což nás skutečně velmi mrzí a upřímně se za to omlouváme.

    Na základě Vašeho hodnocení jsme se Vás pokoušeli telefonicky kontaktovat, abychom se společně domluvili na vyhovujícím řešení, ovšem neúspěšně.

    Poškozené zboží Vám samozřejmě velmi rádi vyměníme, stačí, abyste nám jej zaslal zpět na naše reklamační oddělení. Zásilku nám můžete odeslat například přes společnost Zásilkovna, kde máte odeslání zcela zdarma. Jakmile se k nám Vaše zásilka dostane, kolegyně z reklamačního oddělení se postarají o vyřízení Vašeho požadavku a kompletní situaci budeme řešit s naším dodavatelem.

    V případě potřeby jsme Vám k dispozici každý všední den na telefonním čísle +420 727 903 604 či na emailové adrese [email protected]

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží přišlo, kvalita nic moc, velikost neodpovídá XL,možná pro nějaké Asiaty

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Michale,

    mnohokrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnoval našemu telefonátu.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti, které byly způsobeny zvolením nevhodné velikosti produktu.

    Ve Vašem případě se jednalo o značku Nedeto, která má menší velikosti, než jiné značky, proto určitě doporučujeme vždy při výběru produktu nahlížet do velikostní tabulky, která se nachází u produktu, ta pomůže nasměrovat a vybrat správnou velikost.

    Pokud byste si pro budoucí nákup vybral opět náš eshop, budeme potěšeni, a samozřejmě Vám velmi rádi poradíme v případě, že byste si nebyl jistý s výběrem již zmiňované velikosti, nebo s čímkoliv bychom Vám mohli poradit, neváhejte se obrátit na naše zákaznickém oddělení, které je pro Vás k dispozici každý všední den od 8-16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604

    Jsem velmi ráda, že jsme si mohli celou situaci vysvětlit v našem telefonickém rozhovoru.

    V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám nadále plně k dispozici.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přišlo mi rozbalené balení spodního prádla. Jsem velmi nespokojená.
    • Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které se můžeme zlepšovat v tom, co děláme.

    Pokoušeli jsme se s Vámi telefonicky spojit, abychom celou situaci mohli vyřešit k Vaší maximální spokojenosti, avšak neúspěšně.

    Velmi nás mrzí nastalá situace a upřímně se za ni omlouváme.

    Každé zboží, které přijímáme na našem skladě, podléhá našimi pracovníky k namátkové kontrole, kdy zboží kontrolují, zda splňuje veškeré vlastnosti a standardy, je tedy pravděpodobné, že lepicí páska již tolik nepřilnula, když naši pracovníci prováděli již zmiňovanou kontrolu.

    Za tuto nepříjemnost se však velice omlouváme.

    Samozřejmě zboží můžete zaslat zpět k výměně, přes pobočku Zásilkovny, zcela bezplatně.

    V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám nadále k dispozici.

    S přáním klidného dne
    Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží neodpovídá uvedené velikosti

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a čas věnovaný jejímu napsání.

    Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom danou situaci mohli zdárně vyřešit k Vaší spokojenosti, ovšem neúspěšně.

    Velmi nás mrzí, že velikost objednaného zboží neodpovídá Vašim požadavkům, omlouváme se.

    Jelikož každá značka má jinak postavené velikosti, uvádíme u všech naších produktů tabulku velikostí, kterou doporučujeme využít při vytvoření objednávky. Pokud si samozřejmě není zákazník jistý, jakou velikost vybrat, naše zákaznické oddělení je připravené pomoci s výběrem, či dané zboží zákazníkovi přeměřit.

    Samozřejmě, pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete nám jej přes společnost Zásilkovna zcela zdarma a bez starostí zaslat k výměně na náš sklad, kde se kolegyně z reklamačního oddělení postarají o zpracování Vašeho požadavku.

    V případě potřeby jsme Vám plně k dispozici na telefonním čísle +420 727 903 604, či na emailové adrese [email protected] a rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz.

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uhrazené zboží zatím nedorazilo, stále na něj čekám. Přijde mi velmi nevhodné, chtít po zákazníkovi zpětnou vazbu, když jsem nezajistil jeho doručení.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které se můžeme zlepšovat v tom, co děláme.

    Pokoušeli jsme se s Vámi telefonicky spojit, abychom celou situaci mohli vyřešit k Vaší maximální spokojenosti, avšak neúspěšně.

    Velmi nás mrzí nastalá situace a upřímně se za ni omlouváme.

    Na základě Vámi podaných informací jsme obratem kontaktovali vybraného dopravce, abychom zjistili, zda při doručování Vaší zásilky nedošlo k nějaké komplikaci. Ze strany dopravce nám bylo řečeno, že při doručování Vaší zásilky došlo k poškození adresního štítku a balíček nebylo možné doručit. Tato informace nám naneštěstí nebyla od dopravce řečena dříve, což samozřejmě s dopravcem řešíme, a nemohli jsme tedy situaci řešit. Pokud bychom o této skutečnosti věděli, věřte, že bychom Vás obratem kontaktovali, abychom se o vše postarali.

    Co se týče žádosti o zpětnou vazbu, ta není odesílána z naší strany, ale ze strany portálu Heuréka.cz, odkud tato žádost chodí automaticky v jisté časové frekvenci, jelikož není navázána na náš systém.

    Byly bychom Vám velmi vděční za Vaše kontaktování, abychom se mohli domluvit na dalším postupu.

    Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 727 903 604, či na emailové adrese [email protected].

    Předem Vám děkujeme a přeje krásný den.

    S pozdravem,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Slevu,kterou nabízeji,není žádná sleva.Nikdy nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a za čas, který jste jejímu napsání věnovala.

    Velmi nás mrzí, že jste zažila nepříjemnou zkušenost s Vaším nákupem na našem eshopu.

    Náš obchod nabízí spoustu výhodných akcí, kde si může každý vybrat sám, která je pro něj ta nejvýhodnější.

    Pokud si nejste jista, neváhejte zkontaktovat naše zákaznické oddělení, kde Vám velmi rádi poradíme a pomůžeme s postupem.

    Jsem moc ráda, že jsme se mohli telefonicky zkontaktovat a situaci si vysvětlit.

    Samozřejmě máte možnost vrácení nevyhovujícího zboží zcela bezplatně přes jakoukoliv pobočku zásilkovny s fyzickou obsluhou.

    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přáním příjemného dne
    Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • na internetu slibuje dodání do dvou dnů,já ho nedostal ani po devíti dnech

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas, který jste věnoval našemu telefonátu.

    Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti způsobené komplikací ze strany dopravce, kvůli které nebylo možné doručit Vaši zásilku.

    Ujišťujeme Vás, že toto není naším standardem a nastalou situaci jsme ihned po zjištění začali řešit s dopravcem. Velmi nás těší, že se nám společně podařilo nalézt uspokojivé řešení a doufáme, že tímto jsme přispěli k Vaší maximální spokojenosti

    Pokud budete mít jakékoli další otázky nebo požadavky, prosím, neváhejte nás kontaktovat.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a porozumění.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Denisa, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla dodržena objednaná velikost zboží, zboží je proto nepoužitelné.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval napsání recenze.

    Velice se omlouváme za jakékoliv potíže, které vznikly s dodáním nevhodné velikosti zboží.

    Vaše spokojenost je pro nás klíčová, a je nám líto, že se situace nevyvinula dle Vašeho očekávání.

    Jsem moc ráda, že jsme se mohli telefonicky zkontaktovat a situaci vyřešit.
    Za nevyhovující zboží Vám samozřejmě vrátíme peníze.

    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit, jsme Vám plně k dispozici.

    S přáním krásného dne
    Tereza, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Voucher nelze kombinovat se slevovými kódy a nakonec i přesto že máte velky nákup přes 1000 jim po odečtení voucheru zaplatíte poštovné.
    Takže nakoupíte naprosto předražené zboží které byste bez voucheru koupili se slevovým kódem za úplně jinou cenu.
    Děkuji Trenýrkárně za zkažené Vánoce.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Pavlo,


    děkujeme za Vaší recenzi a čas, který jste jí věnovala. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a žádnou nebereme na lehkou váhu.


    Omlouvám se za jakékoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než tu 100% pozitivní.


    Na našem eshopu prozatím nelze zadat dva různé kody do objednávky a omlouváme se za neduhy spojené s touto skutečností. Pokud má zákazník k dispozici dárkový voucher, který by rád uplatnil společně se slevou, je potřeba kontaktovat naše zákaznické oddělení, které vždy ochotně vloží voucher do vytvořené objednávky. V případě potřeby bude naše zákaznické oddělení poupravovat objednávku, například odebráním poštovného, pokud to bude v souladu s dopravními podmínkami.


    Na spokojenosti našich zákazníků nám velmi záleží, a proto nás těší, že jsme se s Vámi mohli telefonicky spojit a vše ohledně kombinovatelnosti voucherů objasnit a dořešit vše k Vaší spokojenosti.


    Pokud bychom mohli s čímkoliv pomoci, jsme vždy plně k dispozici na zákaznické lince: +420 727 903 604 / emailu : [email protected] nebo našem web chatu (po-pá 8:00-16:00)


    Lucie, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • rychlé doručení
    • velký výběr
    • nemám námitek, až na jednu
    • Po objednání si vás zaměří jejich reklama. Trééénýýýrkýýýý. Alzák je proti tomu slavičí zpěv. Ti s tou židlí jsou teď moje nový ASMR. Protože po shlédnutí jejich spotu jsem si do uší musel nalít savo. Zadání znělo jasně: Vymyslete něco tak blbýho, že si to budou muset všichni pamatovat, negativně nebo ne. Halvně tam nesmí být nápad!
    • Bohužel, cookies letí do koše, tahle stránka musí jít do bloku. Nejspíš se budu muset přestěhovat.

    Je to jen můj osobní názor. Ale fakt mi to za to nestojí. Raději budu kupovat trenýrky na hipsterských tržnicích, tam to není tak otravný.

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý den, Matouši,

    děkujeme za Vaší recenzi a čas, který jste věnoval této zpětné vazbě. Každá zpětná vazba nás posouvá o kousek dál a to je pro nás velmi důležité.

    Omlouváme se za jakoukoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než tu 100% pozitivní.

    Vesměs naše reklamy vycházejí z testů cílové skupiny, které však nikdy nevyjdou na 100 % ale to v reklamě téměř nic. Rozhodně není cílem kohokoliv urazit nebo ho odradit, ale je cílem v té hromadě reklam nějak vyniknout, to se bohužel některým z nás líbí více a jiným méně.

    Mrzí nás, že se Vám naše reklama nezamlouvá, ale doufáme, že tato skutečnost nebude mít na případný další nákup žádný vliv. Moc rádi Vám budeme nadále dokazovat naše kvality a přednosti, jako je například velký výběr, kvalitní zboží, rychlost odeslání a doručení, rychlé výměny, prozákaznický přístup a jiné.

    Váš názor je pro nás velmi důležitý, a proto pokud máte jakýkoliv nápad na vylepšení, budeme vděční, když nás budete kontaktovat.

    V případě potřeby jsme Vám vždy plně k dispozici na naší zákaznické lince +420 727 903 604 / emailu: [email protected] nebo našem web chatu (po-pá 8:00-16:00)

    Lucie, Trenýrkárna.cz ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Hromada spamu ve formě SMS i mailu. Objednáno před týdnem, stále nedorazilo. Nevím co mám tedy hodnotit. Zásilku už vyzvedávat stejně nebudu

    Reakce obchodu Trenýrkárna.cz

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš čas strávený napísaním recenzie na náš e-shop. Sme veľmi radi, že sme sa s Vami telefonicky skontaktovali a mohli sme pretvoriť Vašu negatívnu skúsenosť na pozitívnu.

    Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá, a preto sme predali Vašu emailovú adresu kolegom z marketingové oddelenia na odhlásenie z odberu noviniek. Táto žiadosť bola úspešne spracovaná.

    Uvedomujeme si, že ste očakávali Vašu zásielku včas a úprimne nás mrzí, že tato situácia nie je v súlade s naším štandardom. Radi by sme Vás informovali, že oneskorenie nie je spôsobené našou vinou a situáciu aktívne riešme s dopravcom. Robíme, čo je v našich silách, aby sme urýchlili proces doručovania.

    V prípade akýchkoľvek dotazov sme tu pre Vás.

    Mária, Trenýrkárna.cz ❤️