• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • možnost nakoupit z domu
    • došlo mi poškozené zboží a v podstatě nikdo o tom se mnou nekomunikuje

    Reakce obchodu Alza Trendy

    Vážená paní Lenko,

    pokud nastala taková situace, moc se za ni omlouváme. Prosím zašlete číslo Vaší objednávky na mail [email protected]. Případně se můžete osobně zastavit na jakékoliv naší pobočce, seznam zde: http://www.kleopatra.cz/article/2711.htm. Věřím, že bude celá situace vyřešena k vaší spokojenosti. Více informací, jak postupovat pokud dojde k poškození zásilky najdete i zde: http://www.alza.cz/co-delat-kdyz-art54.htm.

    Ještě jednou se omlouvám a věřím, že se situace již nebude opakovat.

    S pozdravem

    Tomáš Kříkava

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • má širokou nabídku, jedno poštovné
    • výše uvedené - široká nabídka a jedno poštovné - se zároveň ukázalo jako slabina. Jedna z položek - oční linky od Avon, mi totiž nedorazila.

    Objednejte pro jistotu jen jeden druh zboží, pokud objednáte z více obchodů - Alza, Avon, Kleopatra najednou, hrozí, že některé zboží vám nedorazí.

    Reakce obchodu Alza Trendy

    Vážená zákaznice,

    pokud Vám nějaké zboží nedorazilo, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku (225 340 114), abychom mohli celou situaci prověřit a dořešit k Vaší spokojenosti. Pokud byl výrobek skladem, neměl by se tento případ stát.

    Omlouváme se za komplikace a věřím, že šlo o ojedinělou situaci.

    S přátelským pozdravem

    Tomáš Kříkava

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost.
    • Domnívám se, že stíny , které jsem objednala nejsou originál.Obsahují totiž třpytky a neodpovídá konzistence.Nebo je změněná receptura????

    Nevím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikde nebylo uvedeno,že je to přímo v obchodě alza na hol. třžnici, chodila jsem tam asi hodinu! budova číslo 9, kterou uvádíte v info mailu,se nedala nalézt! špatné označení! Alza je čísol 10!! instrukce tedy nebyly správné. S informacemi jsem nebyla spokojená. Věřím v nápravné opatření vůči mé osobě.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Propojení s Alza.cz
    • Žádný přesah přes obchod s nízkými cenami

    Jeden z mnoha

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost
    • neochota personálu v obchodě v Pardubicích při mém prvním nákupu-obsluhující muž se ke mně choval takovým způsobem, že jsme s manželem odešli hodně znechucení.

    Nakoupila jsem proto, že jsem tento produkt našla za přijatelnou cenu.
    Předností je rychlé dodání objednaného produktu do prodejny, kde jsem si ho již 2. den mohla vyzvednout.
    Tento obchod bych nedoporučila.
    Ano, pro rychlost, ne pro aroganci prodávajího.

    Reakce obchodu Alza Trendy

    Vážená zákaznice,

    děkujeme Vám za tuto recenzi a omlouvám se za způsobené komplikace. Zpětná reakce je pro nás velmi důležitá. Nechám okamžitě na pobočce v Pardubicích prověřit tento případ a zjednat nápravu, aby se podobná situace neopakovala.

    Ještě jednou Vám děkuji a omlouvám se.

    Tomáš Kříkava

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bylo doručeno jiné zboží
    • výměna nebyla možná,zboží nebylo na skladě

    tento obchod nedoporučuji-bylo doručeno jiné zboží,výměna nebyla možná-objednané zboží nebylo na skladě

    Reakce obchodu Alza Trendy

    Vážená paní Vladařová,
    omlouváme se Vám za vzniklou situaci. Věřte, že to je opravdu nestandardní situace. Prosím, zašlete na mail [email protected] číslo Vaší objednávky, abychom mohli situaci prověřit a případě dořešit k Vaší spokojenosti.
    Ještě jednou se Vám omlouvám.

    S pozdravem

    Tomáš Kříkava