Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, žádám odstoupení od smlouvy k objednávce č. 1478715073 ze dne 10.11.2016 a následně o vrácení částky 1003,- na účet ze kterého Vám částka byla uhrazena. Jelikož evidentně nereagujete na emaily, prosím o urgentní dořešení celé situace. Jinak se budu muset obrátit na právní orgány a Českou obchodní inspekci. Popravdě toto jednání jsem ještě nezažila. Děkuji

  • Velký Pes: Dobrý den, jistě jste si přečetl obchodní podmínky, kde je uvedeno jak postupovat v případě reklamace, tedy hlavně to že zboží nelze poslat na dobírku, což je naprosto běžná věc, reklamaci na dobírku Vám nepřevezmou nikde. Reklamace neděláme my jako prodejce, ale zboží je zasíláno do autorizovaných servisů výrobce a ten rozhodne o oprávněnosti reklamace. Při oprávněné reklamaci jsou náklady zákazníka (většinou poštovné) proplaceny.

    S pozdravem
    Tým TEshop.cz

  • UŽ NIKDY TADY NENAKOUPÍM.KOUPIL JSEM VYSAVAČ A ZLOMIL SE,TAK JSEM HO REKLAMOVAL,NAPSALI,AT HO POŠLU,TAK JSEM HO POSLAL NA DOBÍRKU A ONI SI HO NEPŘEVZALI A VRÁTIL SE MI,STÁLO MĚ TO 200KČ A PRÝ AT TO POŠLU ZNOVU A ŽE MI TO ASI ANI NEUZNAJÍ,TAK MĚ TO PŘIJDE NA 400KČ,KDYŽ NOVÝ STOJÍ TISÍC.VŠECHNY TADY UPOZORNUJI NA TO, ŽE REKLAMACE JE NA........VYSAVAČ SI ZALEPÍM A KAŠLU NA VYHOZENÉ DVĚ STOVKY A JSEM POUČEN!!!!!!!!!!!!!S TAUER SHOP UŽ NIKDY VÍC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • PropeThy: Děkujeme za Váš názor.

  • Tak to teda ani nahodou. Prvni email s odstoupenim jsem vam posilal uz 2.12. Nasledni o par dni pozdeji a posledni jak jste uvedl/a minuly vikend. Takze si laskave nevymyslejte. Reagovali jste az na zavolani a tohle se proste nesmi stavat, aby se vam lide doprosovali o storno objednavek a nekolikrat vas vybizet k reseni jejich problemu.

    A nejsem dnesni a recenze se shaneji i fiktivni metodou. Jestli je to i vas pripad netusim ale kolikrat me to prislo divne.

    Pokud nechcete slyset negativni reakce, zapracujte na meziclanku komunikace se zakazniky a reseni jejich problemu. A pokud toho jak vy rikate mate hodne, tak rozsirte pocet lidi na admknistrativu, protoze neni mozne, aby nikdo nereagoval na emaily i tyden neli dele.

    Nebudu se tu s vami dohadovat, jen uz vim, ze radeji si priplatim overenou firmu pri nakupu i za cenu drazsi nabidky. Tam se me jeste nikdy nestal zadny problem a komunikace se zakazniky na uplne jine urovni.

  • Dobrý den,
    Vaše recenze je naprosto zcestná, nevím jak jste na takové věci přišel. Je vidět, že naprosto nerozumíte tomu, jak fungují recenze na tomto portálu. Recenze zadávají pouze reální uživatelé a nikoliv nějaké fiktivní osoby jak píšete.

    K Vaší objednávce. Byl jste informován, že se objednávka opozdí, a souhlasil jste s tím. Odstoupení jste napsal o víkendu, kdy není pracovní doba.
    Expedice proběhla ještě před přečtením Vašho emailu. Ano emailů je velké množství, ve frontě je jich i několik desítek a řeší se postupně. Rozčilujete se zde úplně zbytečně, vše bylo řešeno standardně.

    O vánocích, kdy vyřizujeme stovky objednávek denně, nedokážeme na emaily reagovat okamžitě může se i stát, že odpovíme až druhý pracovní den. Dále také víme, že ne všem je možné se zavděčit, i kdyby pro něj bylo uděláno vše co je v tu chvíli možné.

    S pozdravem
    tým TEshop.cz

  • PropeThy: Sotva dopisu tento prispevek, na email me prijde, ze zbozi maji a posilaji.... Tak ja nevim, zda si ze me nekdo dela srandu. Pro jistotu jsem tam zavolal a zrusil objednavku. Pani na druhem konci telefonu me rekla, ze maji spoustu objednavek a nestaci CIST!!!!!!!! vsechny emaily. Tyden nemela na to procist si oficialni email eshopu, kde se resi reklamace, odstoupeni od smluv apod? To bych chtel videt pripadnou reklamaci vyrobku.

    Opravdu toto je katastrofalni sluzba zakaznikum a kdo nema nervy ze zeleza a radeji je opatrny na vselijaky podvodniky na internetu, tady si dejte POZOR! a radeji volte roky, recenzemi a zkusenostmi overenou firmu i za pripadnou vyssi castku.

  • Mam takovy dojem, ze tohle je velice neseriozni eshop a cim dal vic mam dojem, ze i podvonici. Zbozi jsem se nedockal, na emaily nereaguji, reakce odesilana z emailu na seznamu a jen v pripade negativni reakce zde na heurece. A i dle hodnoceni, co tu imaginarni lide co hodinu davaji me presvedcuje o tom, ze to maji podplacene a lide tu davaji kladne recenze, aby tento obchod vypadal jako seriozni. Protoze jinak si nedovedu predstavit, ze bud je tu vsechno bezva a nebo vsechno spatne a ja patrim k tem co tento obchod nedoporucuji. Radeji se jim vyhnete obloukem, za problemy vam to nestoji....

    mimochodem, laskave reagujte na oficialni emaily, ktere mate na strankach, mate tam odeme jiz 3x email s odstoupenim od smlouvy a laskave me neignorujte

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu vulgárního obsahu.

  • Bailey: Bohužel nepíšete číslo objednávky a proto nemůžeme reagovat. Nicméně potvrzení objednávky chodí automatem ihned po odeslání objednávky. Pokud jste tedy zadal správný email, potvrzení jste musel obdržet.

  • Naprosto nedoporučuju tento Te shop.Potvrzení o objednavce přišlo až za 3 dny a zboží nedorazilo dodnes (8dnů).Objednávku jsem raději zrušil.

  • : Dobrý den,

    jelikož jste přetrhla řetězení emeilů tak opravdu na sebe emaily nenavazují a číslo v následujícím emailu od Vás má jiný číselný tvar (přidány mezery). Jak jsem již psal celou zaležitost jsem dal do kupy a již bylo zadáno na proplacení. bohužel tato serie chyb vedla k prodloužení vrácení částky.

    S pozdravem
    tým TEshop.cz

  • děláte si legraci, nebo čekáte, že celou věc předám ČOI? Přečtěte si laskavě kopiii mé korespondence, hned na začátku je číslo objednávky. Vypadá to , že jsem naletěla na pěkný podvod. Pokud do tří dnů nebude částka na účtu, podniknu právní kroky s penále.

  • : Dobrý den,

    ano mámte pravdu ale v emailu z číslem účtu nebylo uvedeno číslo objednávky proto jsem to hned nedohledal

    S pozdravem
    tým TEshop.cz

  • Dobrý den, žádám o vrácení peněz za nedodané zboží z objednávky č 144 125 6428, částka 1259,- Kč.
    Zašlete na účet 78-8989170277/0100.S Vaším postupem jsem velmi nespokojena, po telefonické domluvě mi bylo sděleno, že zboží je odesláno a obdržím ho druhý den ,celý den jsem byla doma a čekala, ale nebylo doručeno a třetí den po urgenci mi bylo oznámeno, že zboží není skladem.
    Kdo tedy lhal? Žádám o vyjádření k celé záležitosti. Částka 1259,- byla odepsána z účtu 3.9.15 Zadinová
    Toto je zpráva zaslaná na Váš email 13.9.15

  • Je s podivem, že jste mi včera odepsali na email s číslem účtu, že peníze již byly zaslány na účet a dnes v komentáři uvádíte, že nemáte číslo účtu. K tomu již nejde nic dodat.Opět tvrdíte opak

  • :

    Dobrý den,

    kolegyně chybně po telefonu zdělila dostupnost, za to se omlouváme. Zboží již v tu dobu nebxylo dostupné. Peníze zatím nebyly zaslány zpět, protože číslo účtu pro vrácení platby nám dosud nebolo posláno. Číslo účtu nám můžete zaslat na email [email protected]

    S pozdravem
    tým TEshop.cz

  • .9. jsem telefonicky zjišťovala stav objednávky, musí dohledat Slečna neuměla pracovat s počítačem. Po hodině volala, že zboží bude druhý den doručeno. Byl to dárek, 10. 9 zboží nikde i když jsem čekala celý den doma. V pátek urguji dodávku, po třech hodinách volání někdo vzal telefon. Musí zjistit stav objednávky, zavolá zpět. Čekám dvě hodiny, volám zpět, bohužel mají špatnou zprávu, zboží není skladem. Už nikdy nákup zde, dnes je 15.9. peníze za zboží nikde, zboží nikde. Nevím, ale posudek si udělejte sami, obchod ani pro nepřítele. Zboží na stránkách je stále skladem.3.9 jsem objednala zboží a ihned zaplatila.

  • Martin Havel: Dobrý den,
    Zboží bylo expedováno druhý den od přijetí objednávky. V minulém týdnu nastali problémy na straně přepravce s odesíláním sms zpráv se stavem objednávek a i zásilku vyzvedli s denním zpoždění. Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem
    tým TEshop.cz

  • Naprosto katastrofální eshop... dovolat se nelze, expedovat zboží trvá 2 dny a když už ho konečně expedují a napíší že zboží bude doručeno do dvou pracovních dnů, kvůli čemuž čekám celý den na bytě místo, abych jel domů, tak se nikdo neozve celý den a zboží nedorazí. Navíc ani v emailu není uvedeno číslo zásilky abych mohl sledovat, jak na tom vlastně je. Nechápu, kde si nafejkovali těch 91% tomuhle bych nedal ani 1*... nikdy více.