Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Snažil jsem se dnes celý den dovolat do eshopu kvůli reklamaci zaslaného nefunkčního výrobku, ale nepodařilo se. Automat, který oznamoval že mám čekat, že jsem v pořadí, to asi po 5 min. vždy típnul a přehodil mě na záznamník. Tak jsem z jejich stránek napsal přes formulář dotaz, ale poslalo mi to zpět zprávu, že email nebyl doručen, nějaká chyba. Tak jsem psal přímo na jejich firemní mail, ale za celý den mi nikdo na dotaz neodpověděl. Jsem velmi zklamán nekomunikací firmy.

  • Služeb Teshopu jsem v minulosti několikrát využil, vždy jsem byl spokojený s komunikací a dobou doručení od objednání. Zásilka byla vždy dobře zabalená proti případnému poškození. Považuji tento eshop za kvalitní a spolehlivý.

  • Objednání přes tento eshop šlo jako po másle, potvrzení objednávky přes email rychlé a doručení jsem měl 3 den. Velká spokojenost s elektrokoloběžkou Aprila esr2 evo, kterou jsem u nich koupil, vše dobře zabalené a se všemi odpovídajícími dokumenty k výrobku. Eshop mohu se svou zkušeností doporučit.

  • Zboží doručeno včas a rychlé jednání po emailech, jsem s tímto e-shopem spokojená, nakupovala jsem zde vícekrát a vždy bylo vše ok, doporučuji.

  • Tento eshop rozhodně NEPOUŽÍVEJTE!!!

    Není se možné dva dny v kteroukoliv dobu dovolat na jediné dostupné číslo.
    Chtěli jsem po Výnocích vyměnit zboží, na mail odpověděli, že máme smůle, ale nevyhoví nám.

    Máme tak první nezkutečně špatnou zkušenost, kterou jsem za posledních pět let nezačil na žádném e shopu.
    Asi ryze české vlastnictví znamená v dnešní době smůlu.

    Tak se drřte a nakupujte jinde. rozhodně ne TAUER elektro Svitavy!

  • Obchod rozhodně NEdoporučuji. Objednány tři věci, placeno kartou. Druhý den píší mail, že dvě věci nemají a jestli mám stále o objednávku zájem. Tentýž den odpovídám, že ano. Volají mi, že už vyprodali i onu třetí věc, kterou jsem v objednávce měla a byla již zaplacená! To nepovažuji v žádném případě za seriózní. Nechají si zaplatit za zboží a klidně ho prodají někomu jinému. Jsem zvědavá, jestli aspoň vrátí peníze...

  • Dobrý den, také se podělím o své zkušenosti s tímto eshopem. Opravdu Vám jej nedoporučuji. Zakoupenou sekačku jsem dostal se závadou, podle pokynů zástupce TEshopu jsem ji dovezl do autorizovaného servisu (100km) kde ji (úplně novou) opravili. Marně jsem se dožadoval vrácení peněz za opravu i náklady na cestu. Bylo mi jen stroze řečeno že se mám obrátit na ČOI. Nakupujte jinde pokud nechcete podléhat zmaru místo radosti z nově pořízeného zboží.

  • Dobrý den,
    s tímto TEshopem mám taky špatnou zkušenost.Objednala jsem si sadu hrnců.Nelíbily se mně na vyobrazení vypadaly lepší,tak jsem zboží zabalila do původního originálního obalu,který vypadal,že je již použitý vše zabalila do bublinkové folie a odeslala zpět,s tím ,že odstupuji od smlouvy a chci peníze vrátit.A ejhle přišla mi odpověd,že tři kusy byly poškrábané a na jednom utržené ucho.Foto utrženého ucha nebylo od nádobí,které jsem si objednala.Úchytky jsem měla béžové a na foto které mně poslali byla úchytka tmavá. Na nádobí byly vyznačeny nepatrné jakoby oděrky,ale takto podrobně jsem nádobí při převzetí neprohlížela ani mně to nenapadlo.Já jsem to určitě neudělala,protože jsem nádobí ani nepoužila.Možná to byla i nějaká malá výrobní vada. Poslali navíc jednu podložku pod hrnce,ale ta byla opravdu poškozena,ale na faktuře bylo 10ks nádobí,takže tato podložka tam ani neměla být. Dostala jsem zprávu,že mi peníze vrátí,ale strhli si 900 kč za poškozené zboží.S tímto nesouhlasím,s prodejcem jsem se nedohodla .Budu se obracet na ČOI. Marie

  • Dobrý den,
    Protože ještě nemohu psát recenze, napíši alespoň do diskuzí. Tento obchod rozhodně nedoporučuji!

    Objednal jsem si zde tiskárnu i s náhradními kazetami, papíry a dalšími věcmi. Vybral jsem si jako odběrné místo jeden z Geis Pointů, ale po několika dnech, kdy jsem měl pocit, že není žádný problém, mi přišla zpráva, že mi balík přivezou na doručovací adresu... Potom co můj balík řidič vozil další 2 dny v autě, konečně dorazil. Bohužel jsem jej nepřebíral osobně, protože jinak bych takhle domlácený balík nepřevzal... S tím už mám ale smůlu, to je důvod, proč jsem nechtěl balík na doručovací adresu.

    Další nemilé překvapení mne čekalo po rozbalení, kdy chyběly rovnou 3 položky z mé objednávky, naštěstí ne nejdražší, ale i tak měly dohromady hodnotu kolem 500 Kč. Druhý den jsem tedy volal a psal na reklamaci, kde mi bylo řečeno, že objednávku prověří a "že se to může stát". Další den mi přišla zpráva, že po kontrole skladu a konzultaci se skladníkem bylo zboží v balíku.

    Nikdo mi asi nepřizná, kde moje zboží zmizelo a i kdyby za to mohl dopravce, tak je to další důvod, proč v tomto obchodě nenakupovat...

  • Nakoupil jsem v tomto obchode sadu nadobi za 4000kč. Prisli mi pokrivene hrnce na kterych nesedeli poklicky. Po trech tydnech co jsem zavadu zjistil jsem kontaktoval e-shop emailem. Odpovedeli mi, ze na mechanicke poskozeni se nevztahuje zaruka a tim veskera komunika danneho eshopu se mnou skoncila. Napsal jsem,ze jsem danne hrnce ani nepouzil a ze ono pokroveni je vadou vyroby. Hrnce jsou bez jedineho skrabance a znamky jakehokoliv opotrebeni. Tak jsem se tedy zeptal na co se zaruka tedy vztahuje,jiz bez odpovedi. Napsal jsem jim tedy jeste jednou jestli si nechteji celou vec rozmyslet a k me reklamaci zaujmout jine stanovisko, ze jinak vse budu resit pres znalecky posudek pripadne v krajnim pripade soudni cestou a opet zadna odpoved. Tudiz mi nezbyva nez tak ucinit. Tento e-shop tedy rozhodne nedoporucuji!

  • objednáno a doručeno dle dohody. Cena příjemná. Speciální poděkování servisákovi, panu Rudolfu Lukešovi za prozákaznický přístup a ochotu i přesto, že ho zřejmě živí spíše servis než poradenství.
    Pavel Posch

  • Teshop.cz: Chápu, že budete hájit sám sebe, ale my se asi nějak nechápeme. Na chat jste mi sice napsal, že tento produkt skladem nemáte, to jsem snad uznala, ale do telefonu jste mi řekl něco jiného. Mám vedle sebe kolegu, který náš rozhovor slyšel... A kolega, kterého jsme k vám poslali věděl až moc dobře, co chce koupit.

    Každopádně se s vámi nebudu nadále hádat. Váš obchod nedoporučuji a jak je očividné, nejsem jediná.

    Děkuji a hodně úspěchů Vám přeji

  • Dobrý den,
    po přečtení Vaší zkušenosti nás mrzí Vaše zklamaní, ale dovolte mě uvést věci na pravou míru.

    Na online chat Vám bylo odpovězeno do 3 minut od podání Vašeho dotazu což jak jistě uznáte není dlouhá doba na to, že obsluhuji i 3 zákazníky naráz. Navíc při vyřizování online chatu vyřizujeme i telefonní hovory a snažíme se vyhovět a splnit požadavky našich zákazník jak jen to je možné.

    Na Naší online podpoře Vám bylo sděleno, že daný produkt není k dispozici. Držíme skladem produkty značky Dražice jsou obratem možné k okamžitému odběru.

    Náš společný chat proběhl kolem 9 hodiny ranní kde jste poté volala tuším po 12 hodině. V takovém období je požadavků a telefonátů opravdu hodně a věřte, že dotazy na ohřívače vody máme každý den v hojném množství a věci nám mohou splývat dohromady. Pravděpodobně jste se ptala na model Tatramat bez pravého provedení , který skladem opravdu máme, ale pán , kterého jste sem poslali ani netušil co opravdu chce koupit a museli jsme po produktu pátrat. Po analíze bylo zjištěno, že model skladem není v pravém provedení. V případě, že by bylo telefonicky dotázováno na tento konkrétní model v pravém provedení, tak by Vám tato informace byla sdělena též. Pravděpodobně vznikla informační nejasnost mezi Vámi žádanými modely což se zajisté při tom množství různých typů může znát.

    Pro takové případy uvádíme katalogové čísla produktů pro snaží vyhledání našich zákazníků. Opravdu Vám byly sděleny správné skladové informace což může potvrdit historie našeho online chatu kde Vám byla tato informace jasně napsána , kterou pro jistotu vkládám sem :


    Tomáš: (08:45)Dobrý den,
    pokud budete potřebovat poradit s výběrem, neváhejte se na nás obrátit.
    Zákazník891: (08:48)Dobrý den, prosím, máte skladem ve Svitavách Elektrický ohřívač vody Tatramat OVK 120/1 P 1m2 ?
    Tomáš: (08:51)prověřím
    Zákazník891: (08:53)děkuji
    Tomáš: (09:10)tento model máme pouze v rámci internetového obchodu a dodáme ho přímo na adresu během 3 pracovních dní
    Tomáš: (09:10)modely, které držíme ve Svitavách na centrálním skladě je značka dražice
    Zákazník891: (10:29)[klient ukončil komunikaci]



    Děkuji za pochopení.

  • !!!Nedoporučuji!!!

    Podle přečtení ostatních recenzí, které nejsou kladně hodnoceny, vidím, že nejsem jediná, kdo měl problém s komunikací e-shopu.

    Nejdříve jsem zaslala dotaz na dostupnost zboží na online chat. Tam mi dlouho nikdo neodpovídal, informaci jsem potřebovala opravdu co nejdříve, tak jsem raději zatelefonovala.
    Na můj telefonický dotaz mi bylo řečeno, že zboží je jistě skladem ve Svitavách. Ještě se mě pán dotazoval, jestli potřebuji bojler s pravým nebo levým připojením.
    Po ujištění, že si pro zboží můžeme ihned přijet, jsem tam kolegu poslala.
    Po chvíli mi přišla odpověď na chat, že tento bojler skladem nemají...

    Tím pádem kolegovi bylo řečeno na místě, že žádný takovýto typ bojleru skladem nemají.

    Tak jsem zavolala opět pánovi se kterým jsem mluvila, ten samozřejmě dělal, že si nepamatuje na náš rozhovor, jelikož toho vyřizuje telefonicky hrozně moc. (Pochybuji, že mu během půl hodiny volalo tolik žen a shánělo bojler)
    Každopádně tvrdil, že by mi nikdy takovou informaci o dostupnosti nesdělil, jelikož skladem mají pouze jedinou značku bojlerů Dražice a není si vědom, že by mluvil o značce Tatramat, kterou jsem sháněla já. Smůla je, že Dražice mají pouze zadní přípojení - dle informací sdělených na pobočce a mě se v předchozím telefonátu pán ptal jestli sháním pravé nebo levé připojení...

    Prostě ze mě udělal vola a ke všemu mi sdělil, že na online chatu mi odepisoval taktéž on...

    Na druhou stranu chápu, že vedro dělá z lidí blbce...

  • Dnes mi spolecnost odepsala, ze se omlouvaji za opozdene odeslani objednavky (viz muj komentar nize) a ze zaslou cast objednaneho zbozi, kterou momentalne maji skladem na centrale bez uctovani dalsiho postovneho. Jako omluvu mi nabidli darky v podobe prostirani. Nemam jiz vyhrad a pokud bude toto opravdu splneno, pridam spolecnosti nasledne take i kladne hodnoceni za vstricnost.

  • Lenka šrůtová: Mam uplne stejny problem. Slibeny a nedodrzeny termin doruceni, ignorace e-mailu, nekomunikace. Jsem velice zklamana pristupem teto spolecnosti :(

  • Objednavala jsem minule utery jidlonosice za 1040 CZK, kdy bylo zbozi na vasem webu skladem! Proto jsem take u vas objednala. Zaplatila jsem on-line kartou, aby byly penize okamzite pripsany na vas ucet a dostala jsem potvrzeni o pripsani castky.

    Pote jsem psala vasi on-line podpore, aby dohledli na odeslani zbozi jeste tyz den a bylo mi sdeleno, ze zbozi doopravdy skladem neni, ale ze mi pry prijde do tri dnu a nejpozdeji ve ctvrtek ze odeslano bude urcite. Neprislo vsak dodnes :(

    Diky vasemu neprofesionalnimu pristupu platim kazdy den o mnoho drazsi dovoz obeda nebot ho museji davat do specialnich jednorazovych vakuovanych krabicek. Takovy pristup k zakaznikum z vasi strany mne nejen hodne mrzi, ale take hodne stoji.

    V patek jsem vam navic psala e-mail, dnes opet a nikdo mi jeste neodepsal.

    Prosim o spesne doruceni a navrh nahrady vzniklych skod zpusobenych vasim jednanim se zakaznikem.

  • Lenka Lukešová Heráková:
    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zprávu a jsme rádi, že jste byla s našimi službami spokojena.

    tým Teshop.cz

  • Lenka šrůtová:
    Dobrý den,
    na všechny příchozí emaily je reagováno. Navíc máte možnost nás kontaktovat telefonicky nebo přes livechat.
    Pokud tedy chcete odstoupit od smlouvy, není s tím sebemenší problém, ovšem postupujte správně podle OP.

    Děkujeme

  • Skvělý obchod, rychla odezva na objednávku a doručena druhý den geis kurýrem, ještě teď jsem v šoku z té rychlosti.
    Osobně doporučuji :-).
    Než jsem objednala tu měl jsem objednávku jinde a přístup a věčné volání a nervy zda vůbec mají výrobek skladem, n
    o děs :-(, takže stornována a tu u TESHOP vše zachráněno.
    Ještě jednou dík :-)