• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po 7 dnech od objednání, žádná zpráva o stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi napsal, že nemá zboží na skladě a hotovo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží, které eshopuváděl skladem ve skutečnosti skladem nebylo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekání na objednané zboží příliš dlouho. Místo zaslání informace o připravení zboží mi přišel formulář na hodnocení firmy. Takže zboží není a hodnocení už je tady.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    -DLOUHÁ DODACÍ DOBA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U zboží bylo uvedeno, že je skladem, čekám již týden a po urgenci dotazu mi bylo sděleno, že ještě týden čekat budu
    • nikdy více
    • velmi nepříjemná paní na supportu

    Reakce obchodu TENO PLUS

    Dobrý den, omlouváme se, ale u zboží které není skladem a objednáte si ho, nelze zaručit dobu dodání.

  • neakceptováno místo dodávky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi pomalé vyhledávání
    • Není jasné, kolik kusů je skladem
    • Ceny v e-shopu zaokrouhleny na celé koruny, takže třeba místo 2,4Kč se zobrazuje 2Kč
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí zboží které nejsou schopni dodat - objednávka zrušena obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízejí zboží skladem, ale skladem ho vůbec nemají

    Reakce obchodu TENO PLUS

    Velice se omlouváme,
    ale toto zboží bohužel dodavatel vyřadil. Náš systém tyto změny propisuje na eshop až následující den.

    S pozdravem
    Frnoch David

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • sortiment, ceny
    • příjemná telefonující osoba
    • zboží, které uvádějí skladem vůbec nemají

    Uvedené zboží, u kterého měli napsáno, že mají skladem vůbec neměli. Po třech dnech se ozvali, že je nemají.

    Reakce obchodu TENO PLUS

    Dobrý den, chyba byla bohužel na straně maďarského dodavatele, který nám poslal zboží rozbité. Po naši urgenci o poslání rozbitých kusů, nám dodavatel napsal že toto zboží vyřadili. Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr, přehledný e-shop
    • Bohužel, i u zboží označeného "skladem" probíhá expedice až za pár dní. Objednávku jsem z toho důvodu zrušil.

    Bohužel, i u zboží označeného "skladem" probíhá expedice zboží až za pár dní a to bez předchozího upozornění. Objednávku jsem z toho důvodu zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem provedl objednávku zboží,u kterého měli uvedeno že jej mají skladem, s osobním odběrem. Po dou dnech volám jestli už je zboží připraveno k výdeji a bylo mi sděleno že budu muset čekat dva týdny (zboží vůbec neměli), tak jsem objednávku zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízejí co nemájí skladem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednal jsem mj. plnící kuličkové pero (roller), které bylo v e-shopu označeno že je skladem. Jenže skladem nebylo, asi týden jsme po telefonu a mailu řešili adekvátní náhradu, nakonec mi napsali, že sehnali stejný typ, ale v jiném designu. Potřeboval jsem to pero a bylo mi celkem jedno, jaký má potisk, takže jsem souhlasil, ale poslali klasické plnící pero, ne kuličkové. Schneider je dělá ve stejné řadě Glam jak klasické, tak kuličkové, ale původně objednané bylo kuličkové, po telefonu jsme jasně řešili, že chci to kuličkové, řešili jsme i jiná kuličková pera, které ale nesplňovala jiné parametry a nakonec mám po týdnu dohadů klasické pero za 140,-Kč, které jsem vůbec nechtěl.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Příznivé ceny
    • velký výběr
    • spolehlivé doručování
    • příjemná komunikace
    • absolutně nepřehledný e-shop, ve všem
    • hledání produktů je nespolehlivé, někdy zobrazí jen některé, i když poté najdu další
    • nelze filtrovat např. výrobky z ČR, nebo výrobky ekologicky šetrné nebo recyklované; nebo další parametry
    • minulé objednávky sice zůstanou uloženy, ale není možné je opakovat
    • celý ehop velmi pomalý
    • zboží ve většině případů není dostatečně konkretizováno, např. nelze rozlišit obaly na CD od samotných CD
    • fotografie produktů často neodpovídají, nebo je obrázek tak malý, že se z toho nedá nic poznat

    Obchod rozsahem a fungováním dobrý, ale je opravdu obtěžující dělat každou objednávku několik hodin, kvůli nepřehlednému, nepraktickému a pomalému ehopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • První kontakt na zboží byl telefonický - zboží na prodejně není, ale je skladem. Než naskladnit, je jednodušší vytvořit objednávku na e-shopu, zítra je zboží k vyzvednutí na nedaleké prodejně. Tento postup, doporučený zaměstnancem prodávajícího měl pochopitelně jediný výsledek - objednávku jsem udělal, zboží nebylo ani druhý den, ani třetí den, čtvrtý den jsem objednávku zrušil.

    Není nutno mít v sortimentu vše, ale to co nabízím (a navíc tvrdím - je skladem) by mělo být k dispozici. Jinak provozujete obchod se vzdušnými zámky.
    V době informačních systémů by přece nemělo být problémem nastavit objednávkový systém tak, že nelze vytvořit objednávkuna věci, které nejsou skladem. Nedoufejte v trpělivost zákazníka.

  • Mají v nabídce zboží které nemají

    • žádné
    • nepřehledný

    raději tam nic nekupujte, za ty nervy to nestojí

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží které mají uvedené skladem ve skutečnosti nemají.

    Reakce obchodu TENO PLUS

    Dobrý den, bohužel náš eshop se aktualizuje 1x denně a tudíž některé věci se přes den vyprodají, ale stav se změní až následující den. Bohužel je to technický limit velké většiny "malých eshopů". Za nepříjemnosti se omlouváme. S pozdravem
    Frnoch David