• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lže! Inzeruje, to co není pravda!! Jde mu o to chytit zákazníka a až poté řeší, jestli zboží dokáže sehnat!!! HRŮZA

    NENAKUPUJTE ZDE!!! Lže! Inzeruje, to co není pravda!! Jde mu o to chytit zákazníka a až poté řeší, jestli zboží dokáže sehnat!!! HRŮZA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízí zboží které nemá.

    Reakce obchodu TENO PLUS

    Dobrý den, bohužel se některé zboží přes den vyprodá a již ho není možné dodat. Aktualizace shopu a zásob probíhá vždy přes noc. Omlouváme se za případné problémy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo relativně brzy a dobře zabalené.
    • Část obsahu objednaného zboží neodpovídal zboží objednanému.
    • Nedodán daňový doklad.
    • I přes upozornění mailem na špatně dodané zboží, mi nepřišla žádná odpověď ani omluva.

    Bohužel mě tento obchod zklamal. Objednala jsem si dvě přílby na kolo. Jedna dorazila dle objednávky v pořádku, místo druhé bohužel byla dodána přílba dětská, kterou jsem si neobjednala. Dále v balíku chyběl daňový doklad. I přes upozornění mailem o špatně dodaném zboží, mi nedošlo zpět žádné vysvětlení ani omluva.

    Reakce obchodu TENO PLUS

    Dobrý den, situaci prověřujeme, nejspíš se stala chyba ve skladu. Omlouváme se za komplikace

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • objednal jsem kvůli nejniší ceně,
    • byla to chyba.
    • Dodací hlůta je dlouhá i když je zboží skladem

    Nedoporučuji jelikož ostatní obchody mě dodali zboží poštou do třech dnů zde si neumím vysvětil,že jsem ho nedostal, když bylo 16.2 podané na poštu a dnes 23.2 jsem nic nedostal.Vypadá to jako by to pošťák nesl za Zlina do Prahy pěšky.Již si u Vás nic neobjednám, nakupuji na ineternetu pravidelně a toto se mě ještě nestalo.

    Reakce obchodu TENO PLUS

    Vážený pane, Vaše zboží jsme expedovali do druhého dne od objednání. Bohužel nemožu za přístup České pošty, která někdy balíky doručuje až 10 dní. Omlouváme se za způsobené problémy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - nulova komunikace
    • - trapna dodaci lhuta - 7 dni do Zlina (ze Zlina?)
    • - pri telefonickem dotazu zjevny chaos v objednavkach
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Pokud nemáte problém tak žádné, ale v momentě kdy se zbožím nejste spokojeni je komunikace na bodě mrazu a pokud se sami nestaráte nikdo vám žádné info nepodá.

    Najděte si jiný pokud možno co nejblíž bydliště.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zatím o žádných výhodách nevím.
    • Že mi nedodal objednané zboží: MIKROVLNNOU TROUBU ETA 2202 90000 za 2555,- Kč.(horkovzdušná,s grilem,mikrovlnná) Můžete-li, POSTRČTE TAM U VÁS NĚKOHO. Díky

    Aby nenakupovali přes internet, ale písemně na doručenku. Ale potom KDE TO JSME ?

    Reakce obchodu TENO PLUS

    Dobrý den, Vámi objednané zboží nebylo skladem, takže jsme nemohli ihned expedovat. Expedice proběhla 3.11.2009 (tzn za 3 dny) Českou poštou, bohužel nemůžu za to, že naší poště to trvá někdy až 10 dní. Omlouváme se za případné komplikace a doufám, že nám zachováte přízeň i při dalších nákupech.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Po 10 dnech od objednání a po 7 dnech,kdy byla objednávka kompletne vykryta a připravena k expedici,
    • zboží zatím nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • zbží nepřišlo na danou adresu ale na fakturační

    nic moc

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhe dodaci doby spatna komunikace
    • Dlouhe dodaci doby spatna komunikace

    Dlouhe dodaci doby spatna komunikace

    Reakce obchodu TENO PLUS

    Dobrý den, zboží které jste si objednal bohužel nebylo skladem, proto se doba expedice protáhla na 9 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zbozi jsem prebiral osobne a krome retardovaneho prodejce (pobocka ve Zline) bylo vse v naprostem poradku
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • I přes výslovné zašrtnutí volby zaslání zboží Českou poštou mi bylo zboží zasláno společností PPL, což pro mě znamenalo jisté obtíže.

    Reakce obchodu TENO PLUS

    Dobrý den, ano je pravda že jsme několik dní byli nuceni zasílat poze přepravní službou PPL, kvůli technickým problémům. Nyní by mělo být už vše ok. Doufám, že i nadále nám zachováte přízeň.