Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Byla jsem na dovolené, připravujeme hromadné oznámení. Máme mnoho novinek. Prosíme aby nás všichni kontaktovali na mailu [email protected], kdo se chce přidat, ať co nejdříve napíše.

    Takže ještě jednou. MAIL PRO VŠECHNY POŠKOZENÉ:

    [email protected]

  • Katka: Dobrý den, snažila jsem se Vás kontaktovat přes Váš uvedený email, ale bohužel bez odpovědi.

  • ROZHODLI JSME PODAT HROMADNOU ŽALOBU PROTI FIRMĚ, budu ráda když se k nám každý připojí, čím více lidí tím lepe. Popřípadě mě kontakujte na email : [email protected]
    Děkuji.

  • Hezký den a pevné nervy

    Katka

  • Andreo, hodně jsme pátrali. Máme už hodně informací o tom jak tahle parta okrádá lidi. Obchod byl záměrně zavřen, ale není všem dnům konec. Je třeba se spojit. Už je nás okradených hodně a vypadá to nadějně. Já taky přišla o mobil za tisíce ale jsem si skoro jistá že dostanu peníze zpět zvláště když to budeme řešit spolu. VŠICHNI POŠKOZENÍ pište na [email protected]

  • Dobrý den,
    před necelymi dvěma lety, jsem zakoupila, mobilní telefon, (tudis je jeste v zaruce) přičemž, přestal splňovat požadované funkce.
    V autorizovanem servisu se pry na něj již nevstahuje reklamace, jelikož byl zakoupen v zahraničí. Firma nejspise neexistuje, zrusili internetove stranky, telefony jsou nedostupne.
    Takže ja mam nefugujici telefon, ktery ma zarucni lhutu, ale nemohu nic dělat.
    Nemáte někdo nejake rady prosim?:)

  • Petr Bílek: Pane Bílku, budu se opět opakovat. Dle vyjádření servisu jste neměl nárok na záruční opravu, neboť jste porušil záruční podmínky, a to tím že jste reklamoval prasklý displej. Argumentovat tím, že "z ničeho nic " se objevila tato vada není pro servis dostačujícím vysvětlením pro uznání reklamace. Náš servis funguje výborně a už vůbec nezáleží na tom, zda se jedná o ČR nebo EU distribuci (telefony jsou originální značky). S pozdravem Tely.cz.

  • Lenka Kučabová: Dobrý den . Děkujeme za kladnou recenzi . S pozdravem Tely.cz.

  • Dobrý den, od firmy Tely.cz máme již nekolikátý telefon, vždy došel v pořádku a rychle. Když došlo na výměnu za jiný kus, tak absolutně bez problémů a rychlé vyřízení. Reklamace také vyřizují co možná nejrychleji a telefon se vám vrátí v super stavu, ne jako u jiných obchodů poškrábaný apod., o stavu reklamace posílají sms. Komunikace perfektní. Obchod můžu jen doporučit.

  • Tak jsem tu četl že zboží není skladem, podvody a podobně. Ve čtvrtek ve 23hod jsem objednal, v pátek 8,23 byla objednávka vyřízena a v 14,30 info od pošty že převzala zásilku. Tak moje zkušenost- POHODA. Snad tak dopadnu i se zbožím. A když píšete, tak pravdu. Nekecejte a když něco zmastíte, nedivte se, že máte problém

  • Petr Bílek:

    Pane Bílku i ty nejlépe hodnocené firmy mají záporné recenze na diskuzi. To byste nemohl nakupovat nikde.. Tely.cz.

  • a vyjádření tely?

    Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

    takže rozuzlení??? kupujte levně ale chytře... u jiných firem, které jsou čitelné ... a čtěte o nich diskuze.

  • doplnění ke koupi zboží a reklamaci:

    Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnout v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitel a tím a contrario vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

    Zamítl-li prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

  • Zdeněk Miřijovský:

    Pane Miřijovský , pokud jste nebyl spokojený se zbožím mohl jste jej vrátit do 14 dní , což jste neučinil. Měl jste dostatečnou dobu na to , abyste si výrobek prohlédl.
    Jestli jste četl obchodní podmínky , nikde není uvedeno , že prodáváme českou distribuci.

    Ohledně Vaší neuznané reklamace : Záruka se nevztahuje na mechanická poškození. Ve Vašem případě se jednalo o prasklý střední kryt.

    Tely.cz.

  • Rozhodně nedoporučuji tento obchod.Zboží ze zahraničí (nikde není uvedeno) a tudíž reklamace žádná :(
    reklamace telefonu na vadu kterou sám výrobce telefonu uznává a v cz servisu bez problému reklamujou u TELY.CZ neuznáno.A nezajímá je nic že všude píšou že je to chyba výrobce.Protože kdyby se reklamace řešila přes český servis,musejí reklamaci zaplatit (telefony z ciziny)a do ciziny poslat?nestihnou reklamační lhůtu do 30 dnů.Tím pádem 24 měsíční záruka,jako by ani nebyla!Rozhodně nedoporučuji!Jednání na bodu nula....nic je nezajímá.

  • Ceny na stránkách jsou uvedeny včetně DPH, tudíž lze odečíst DPH. Všechny telefony obsahují český jazyk. TELY CZ.

  • incube: Ano,chybu ano...Ale 2 ?

  • Petr Bílek: Pane Bílku. Máte prasklý displej podle vyjádření servisu. Není možné, aby se Vám objevila prasklina na displeji bez příčiny. Žádná firma Vám neuzná záruční opravu. Jedná se o porušení záruční podmínek. Tely.cz.

  • incube: není pravda, že jde o prasklý displey, telefon byl večer vypnut, byl OK, ráno zapnut, čáry přes displey, čtvtina obrazovky v barvě mléka, reklamace u Vás spočívala v tom, že rekl. technik nafotil displey bez prohlídky... máte zde nějaké vysvětlení? telefon nebyl rozebrán... nebyla provedena diagnostika... atd.... odeslán zpět zákazníkovi tak, že se celou dobu odíral a otloukal o obal.... bez upevnění... máte pro toto vysvětlení? JÁ ANO:::: PODVODNÁ FIRMA, co si neváží majetku druhých...

  • Petr Bílek: Pane Bílku. Proč jste objektivně nenapsal, že jste reklamoval telefon s prasklým displejem ? Na to se opravdu záruka nevztahuje. Atanai CZ s.r.o. vlastní internetové stránky www.tely.cz. Firma se nepřejmenovala. Tely.cz.