Přihlásit se a přidat příspěvek
  • CITUJI z Heureka: Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu.

    Nemohu tedy napsat recenzi neboť jsem žádný dotazník nedostal, ačkoliv sem nákup v obchodě uskutečnil, takže píšu sem.

    Objednal jsem v tomto obchodě baterii BL-5J do starého telefonu Nokia pro moji 88 letou maminku která mě o to požádala.
    Objednávka byla přijata a měl mi být doručen potvrzující email, který ovšem nedošel, což by až tak nevadilo, neboť baterie dorazila do dvou dnů poštou.
    Baterii jsem vybalil, vložil do telefonu a připojil nabíječku. Trochu mne zarazilo že se neobjevila animace nabíjecí ikony ale nechal jsem telefon na stole a když jsem se za dvě hodiny vrátil, baterie byla stále prázdná.
    Baterie je tedy vadná a já nevím jak a hlavně jestli se vůbec vyplatí provádět reklamaci u položky za 185Kč (včetně poštovného a dobírky)

    Je v celku možné že tento obchod s tím tak trochu počítá a že takových špatných baterií mají na skladě hromadu.
    Asi si to nepřečtou, ale stejně si neodpustím "pogratulovat" že okradli starého člověka který pobírá 9000 Kč důchodu měsíčně.

    NENAKUPUJTE V TOMTO OBCHODĚ.

  • Objednávku jsem nakonec zrušil,takže píši alespoň sem.

    Objednal jsem si telefon,nejdříve ho neměli,pak psali,že už jo.Tak jsme vše dořešili,z důvodu urychlení jsem napsal,že zaplatím při vyzvednutí. Paní Olga Wolfová mi to odsouhlasila a odepsala,že si telefon mohu vyzvednout zitra (ve čtvrtek ) a zaplatím hotově.Odpověděl jsem,že nutně potřebuji jako dárek,že se určitě stavím v pátek a zaplatím hotově.Vše jsme si potvrdili.
    V pátek jsem si pro telefon přijel,neměli ho.Nějaký asi majitel začal něco o tom,že neumím nakupovat na netu a další keci. Prostě místo aby se omluvil a držek h...,tak začal,že mi ho doveze do hodiny,ale bez dokladu atd.To už bylo moc i na mě a poslal jsem ho někam.Vyletěl zamnou na ulici a viz níže:
    To hovado vyžraný,sádelnatý,co se jen směje jak DEBíLEK ,jak mě dneska chtěl napadnout a vytřít se mnou podlahu je majitel,nebo jen poskok vedoucí.Jestli majitel,tak potěž .Divím se,že ještě jede...Jestli jen poskok,tak žádám kontakt na majitele!Škoda,že si to hrdinství rozmyslel a nenapadl mě.Asi by splakal .

    TAKŽE RADÍM NENAKUPUJTE TU NIC JSOU TO AROGANTNÍ GAUNEŘI!!!!!!!!!!!!!
    Zdravím všechny poctivce NENALETTE TOMUTO PODVODNÍKOVI!
    PV

  • Josef Kučera: zatím ne měli u soudu námitku ale advokát řek že je vše uzavřeno a čekat na peníze prý jim vzali něco do dražby


  • laplas: dostal jste svoje peníze?

  • Prosím všechny podvedené, nespokojené zákazníky aby se ozvali na email: [email protected] Jsou to podvodníci a bylo by dobré to nějak řešit. Určitě se nenechávejte odradit že to bylo jen pár stovek.

  • I já se přidám obchodu se vyhnout obloukem.
    Špatná zkušenost s reklamací a špatné jednání z jejich
    strany jen můžu lidem poradit nedejte se a nenechte si nic líbit

  • Pane Vojtík, já zde napsal svůj názor na váš přístup aby si ostatní lidé dvakrát rozmysleli využít váš "servis". Odmítl jsem uvést přístroj do původního stavu, protože vy sám jste mi řekl, že blesk který jste zničili nejde opravit. Z toho vyplývá, že ani nemůžete být schopni ho dát do původního stavu. O mechanicky ohnutém objektivu zde slyším poprvé. Ani v emailu se o tom nezmiňujete. Já chtěl vyměnit objektiv. To jste nezvládli, protože to stále háže chybovou hlášku a jako bonus jste zničili blesk.

    S fotoaparátem jsem o zem nehodil, nevím proč bych to dělal.

  • Babinec: vráceny peníze za opravu, objektiv si pán nechal a odmítl uvést přístroj do původní stavu. Základem je samozřejmě že s tím někde hodil o zem.Mechanicky ohnutý objektiv. Navíc v olympusu mu řekli , že oprava bude stát 6000,-kč

  • Bohužel mám s tímto obchodem také špatné zkušenosti.:( Nevím jak funguje obchod a ten ani nehodnotím, ale všem radím aby nevužívali jejich "servis". Výměna objektivu sice proběhla, ale ten kdo to skládal to složil špatně (nefungovali dvě tlačítka) a zanechal svůj chlup na čipu, takže na fotkách byly čmouhy. Tak jsem reklamoval jejich práci. Uznali to, vzali si ho opět k sobě a při další demontáži zničili blesk. Prý se nedá objednat, takže mám smůlu (fotoaparát za 7000kč je teda na vyhození). Shrnuto - po čtyřech měsících kdy jsem chtěl jen vyměnit objektiv mi vrátili fotoaparát sice s vyměněným objektivem, ale zničili blesk. A když se mi to nelíbilo, tak mi arogantní pán sdělil, že to klidně dá do původního stavu a že bez funkčního objektivu ani nezjistím že mi nefuguje blesk. Radši jsem teda vzal fotoaparát i peníze za opravu které mi vrátili a odešel jsem. Budu se sice bránit a obrátím se i na ČOI, ale spíš to zde píši aby se ostatní lidé tomuto "servisu" vyhnuli.

    Měli by se věnovat obchodu a né se snažit dělat "servis" když to neumí.

  • Koupila jsem si v této firmě baterii na mobil, přišla nafouklá, tudíž nefungovala.
    Tak jsem jí poslala zpět poštou s přiloženým formulářem kde bylo i číslo účtu na vrácení peněz atd.
    Po 14 dnech jsem jim psala, jestli jim vůbec baterka dorazila zpět k reklamaci a že mi ještě neposlali peníze. Paní Wolfová mi sdělila, že kolega formulář ztratil a abych poslala číslo účtu znovu. Tak jsem poslala číslo účtu a znovu po týdnu jsem psala, že mi ještě poníze nedorazily a paní Wolfová, že na to zapoměli. Je tohle normální přístup??
    Tady už si nic nekoupím...

  • Nemohu dát recenzi, jelikož mi k tomu nepřišel odkaz, proto píši sem.
    V první řadě bych chtěl povznést sortiment tohoto obchodu. Ano, mají super zboží, které se jinde velmi těžko hledá a to se jim musí nechat být.
    Nicméně a to se dostáváme k mému případu; nechával jsem si u této společnosti opravovat displej svého telefonu, za který jsem zaplatil nemalou částku. Po zjištění, že po výměně displeje vypadává dotyk, jsem displej reklamoval. Reklamace trvala celý měsíc, ale říkal jsem si, že na tom nejspíše pracují, aby to bylo "v cajku". Opravdu přišlo hořké zklamání, když mi po reklamaci přišel mobil a telefon mi již nečetl ani SIM kartu.
    Je mi líto, ale na další reklamaci jsem opravdu neměl sílu a dohadovat se s celkem nepříjemnou paní po telefonu mi přišlo již spíše jako neprofesionální přístup.
    V nezávislém servise mi bylo sděleno, že došlo k poškození základní desky. Netvrdím, že se do telefonu hrabal někdo nezkušený, ale bohužel - telefon byl více funkční při odeslání do tohoto servisu než poté, co jsem ho přijal.
    Jsem velmi zklamaný, když jsem celkem větší obnos peněz vyhodil oknem a telefon je již nepoužitelný, protože SIM kartu sice zaznamená, ale nepřečte - což při poslání na reklamaci alespoň zvládl.
    Proto musím dát, nezlobte se na mě, zápornou recenzi. Byl jsem ujišťován, že to s Xperiemi umíte, což se zde nestalo.

  • Sám jsem v obchodě už 2x nakupoval , vždycky super komunikace , zboží bylo podle domluvy a byl jsem spokojen. Ted zase objednávám dalo by se říct kravinu za pár drobných že na tom ani obchod nemůže mít extra marži a obchod se mnou bez problému a ochotně komunikuje , což nebývá u jiných obchodů úplně standartem .

  • Karel Ječmínek: Na toto jméno žádná oprava u nás nikdy nebyla www. Telel.cz.

  • Nechal jsem si u nich opravit několik telefonů a po slibech, že už to udělají, jsem si dovolil zavolat a zeptat se, jsem se pouze dozvěděl "že nemaj na starost jenom mně", také se mi nevrátil kabel a co je nejlepší, tak mobil, který měli opravit a potom zalepit, protože byl špatný kryt, pouze zalepili a již od první chvíle vykazoval stejnou závadu, jako při odeslání. Že mi lhali, že mi před odesláním zakázky psali e-mail se nebudu ani zabývat... Takže již nikdy a mělo mě varovat asi těch 15 hrubek na jejich stránkách o servisu mobilů... Ostudy...

  • Piskot: u nás to nebylo.

  • Na moje kritické hodnocení, že zboží ani po 11 dnech nedorazilo odpověděli lží, že bylo připraveno hned druhý den (těžko tomu uvěřit, když 25.12. měli zavřeno) a že mi poslali email i sms zprávu. Skutečností ale je, že jsem nedostal ani email, ani sms. Jedinou zprávou od nich byl email v den objednávky (24. 12.), že objednávka byla přijata. I z jiných reakcí tady v diskuzi to vypadá, že jde o firmu, která na kritiku odpovídá lhaním v duchu "obchodník má vždycky pravdu".
    Takového obchodníka já svými nákupy podporovat nebudu.

  • Reklamovala jsem zde dva telefony pro seniory ZIO Premium P2, pro slyšitelnou ozvěnu v telefonu, nejen, že jsem si trhla ostudu s takovým dárkem pro babičky, ale reklamace mi nebyla uznána, že žádná ozvěna není slyšet. Volala nějaká paní, že si už týden s telefonama telefonuje a není nic slyšet (ozvěna byla slyšitelná vždy u jakéhokoliv volaného, ne volajícího) tudíž paní ji nemohla slyšet!!! Přesto, mi nevyhověli, a telefony mi zaslali zpět, bez jakéhokoliv vyjádření technika. Tudíž reklamace pravděpodobně vyřizuje nějaká paní v prodeně, která určitě tomu rozumí ( podle hovoru s ní) Telefony poputují do koše. A VÁS- PŘÍPADNÉ KLIENTY VARUJI PŘED PRAKTIKAMI TÉTO FIRMY !!!

  • Samsung i9105 Galaxy S II gsm telefon Dark Blue SK návod

    Jaké příslušenství dodáváte se zmiňovaným telefonem. Jedná se o EU nebo ČR dsitribuci? Píšete ČR, ale SK návod. Jak probíhá případný servis telefonu - přes Britex nebo přes Vás? Děkuji.

  • Svěřil jsem jim na opravu voděodolný telefon za nemalé peníze, který před nehodou byl plně funkčí, mám náročné zaměstnání - bohužel jsem si ho přejel neštastně autem a této firmě jsem ho svěřil na opravu, oprava mě stála 2650,- Kč a po necelých dvou měsích se mi odlepil display, poslal jsem ho zpátky, že reklamuji jejich práci, kdy telefon nekvalitně opravili - skoro žádná komunikace a po měsíci mi napsali, že do telefonu vnikla tekutina - bodejť by nevnikla KDYŽ TELEFON NEKVALITNĚ OPRAVILI A SKLO NETĚSNILO JAK MĚLO TĚSNIT, po dalším měsíci telefon poslali neopravený zpět a komunikace už vůbec žádná, takže posílám telefon na posouzení odborníkovi víš a budu to řešit, je to povod a každopádně se téhle firmě obloukem vyhněte, jsou to podvodníci. A už vůbec nechámu na tuhle firmu pozitivní recenze, asi si to napsali sami, to se tak v dnešní době dělá.

  • absolutní neschopnost ;) měl jsem v servisu telel.cz iphone s rozbitým displejem. oprava trvala 14 dní a telefon stejně nefungoval, když jsem doma sundal zadní kryt zjistil jsem, že chybí plíšek přes flex a 4 šroubky. už 3 týdny slyším, jak díly seženou a pošlou mi je. Jsou to jen kecy