• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vzhledem ke stanovené ceně mne překvapilo, že nitě ze satenu na několika místech vyčnívají z krabičky. Ale rozhodně na kvalitě nepřidal fakt, že průhledné víčko bylo znečištěné a poškrábané, což se nedá odstranit. Na pohled se nejedná o nejkvalitnější dárek díky vzhledu obalu.

    Reakce obchodu Svatební diář

    Dobrý den, paní Besedová,

    děkuji Vám za Vaši zpětnou vazbu. Dárkové krabičky na skleničky z výroby kontrolujeme, ale ta pro Vás nám musela bohužel proklouznout. Také jsme si všimli, že satén u některých krabiček nebyl dostatečně zastrčen do výplně krabičky, ale není tam nikterak lepen a lze to snadno napravit. Co se týká průhledného okénka ve víčku, tak my Vám mile rádi víčko vyměníme. Svatba ještě nebyla a Vy to máte jako dárek, takže je možné to obratem vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Děkuji Vám a jsem rád, že skleničky s gravírováním jsou v pořádku.
    S pozdravem Martin Pátek,
    majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Opravdu rychlé dodání a bez problémů
    • Bohužel zboží kvalitní nebylo. Objednala jsem otiskové podušky na prsty na svatební strom. Zklamalo mě, že v balení se opakovala v několika odstínech pouze modrá a zelená barva. Z 10 barev 5 téměř nešlo otisknout, protože byby suché....Škoda.

    Reakce obchodu Svatební diář

    Dobrý den,

    velice nás mrzí nastalá situace. I přes naší kontrolu prodávaných šarží razítkovacích polštářků v sadách po 10 se nám nepodařilo ve Vašem případě předejít problému. Rozhodli jsme se dnešním dnem pozastavit prodej všech inkriminovaných razítkovacích sad, než bude výrobce schopen zaručit 100% kvalitu vyráběných razítkovacích polštářků.

    Prosím, kontaktujte nás e-mailem, abychom vyřešili reklamaci k Vaší spokojenosti.

    Hezký den a ještě jednou se omlouváme.
    S pozdravem Martin Pátek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    z 10 tiskátek byly 3 suché . Neposílala jsem to zpět cenově by to bylo nevýhodné . Tiskátka jsem potřebovala co nejdřív a neřešit ještě to, že jsou suchá a pak to posílat zpět a za další týden by to možná přišlo.

    Reakce obchodu Svatební diář

    Dobrý den, paní Hanko,
    je nám líto, že jste obdržela sadu razítkovacích polštářků Heyda a 3 barvy byly nepoužitelné. Bohužel není možné originálně zatavené polštářky rozbalovat a zkoušet, zda tisknou. Tady nám nezbývá, než důvěřovat kvalitnímu zboží od výrobce z Německa. Razítkovacích polštářků se u nás prodá stovky kusů měsíčně a zatím jsme se s tímto problémem naštěstí nesetkali.

    Co se týká reklamace, tak vyřešení reklamace jde vždy za námi, jako prodávajícím a reagujeme vždy obratem. To znamená, že nám stačilo poslat e-mail nebo zavolat, která razítka Vám netisknou a poslali bychom Vám ty barvičky nové. Samozřejmě na naše náklady.

    Je škoda, že jste se neozvala. Do 2. dne by byly nové polštářky u Vás. Přitom s námi můžete komunikovat e-mailem, telefonicky i přes náš chat každý všední den. Nebylo možná nutné se hned stát nespokojeným zákazníkem, protože my chceme mít všechny zákazníky 100% spokojené, jak jen to je v našich silách.

    S pozdravem, Martin Pátek, majitel obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    vezmete si v praci volno, aby ste prijeli do kamenneho obchodu vcas pred zaviraci dobou a na miste se dozvite, ze pani odjela driv domu.

    dle predchozi osobni domluvy chcete udelat popis stromu fontem, ktery neni v nabidce. pry neni problem. vsechno prehledne napisete do emailu a prilozite font s prosbou o kontakt na telefon. poslete jeste jeden email. nulova odezva. za par dni vam prijde email, ze objednavka je na ceste. samozrejme jinym fontem, nez ste chteli.

    dorazilo me, kdyz jsem zaplatil kartou, a potvrzeni o zaplacenem zbozi mi z kramu prislo az v den, kdy odeslali zbozi.

    tragicka komunikace a pristup k zakaznikovi

    Reakce obchodu Svatební diář

    Vážený pane Sobolčíku,
    Vaše recenze je plná nepochopitelných rozporů a hněvu, což opravdu nechápu. Chápu ale to, že máte pár dní před svatbou a nervozita stoupá a je třeba si stres nějak vybít.

    1. Objednal jste si strom hostů se zasláním PPLkou. Zboží Vám dorazilo přesně 7 dní od objednávky (uvádíme u tohoto produktu 7 - 10 dní). Osobně si tedy myslím, že jste nejel do naší prodejní kanceláře, ale do nějakého jiného obchodu. V našich e-mailech i kontaktech na webu se všude dozvíte, že pokud k nám vážíte cestu, je lepší si předem zavolat, kdybychom byli třeba na obědě nebo pro materiál či zboží. Osobně odcházím dlouho po 18. hodině. Navíc máme recepci až do 19:00 otevřenou a dovolím si říci, že byste si na to volno vzít nepotřeboval.

    2. Do objednávky jste uvedl, že chcete vlastní font. Ten jste poslal vč. textů v e-mailu. Připravoval jsem tento strom přímo já. Instaloval Vámi zaslaný font, ten jsem také použil, vyrobili jsme plátno a odeslali. Dnes jsem to na základě Vaší recenze zkontroloval a je to přesně tím fontem a přesně tak, jak jste požadoval. Nevím tedy, co je zde za problém, případně proč jste nám nic nereklamoval, jako by to udělal v tomto případě každý. Zasílám Vám e-mail, kde sám můžete vidět, že je to fontem, který jste si zaslal.

    3. Faktura byla vystavena přesně tak, jak nám ukládá zákon o elektronické evidenci tržeb a daňový doklad byl zaslán spolu se zbožím. Opět nevidím žádný problém.

    4. Od nás jsme Vám zaslali celkem 3 e-maily + 1 e-mail byl doručován od PPL vč. SMSky s doručením. Od Vás máme pouze objednávku a zaslaný font s textem. Žádná další komunikace z Vaší strany neproběhla, přestože jste měl asi řadu námitek k našim službám. Pokud jste byl s čímkoliv nespokojen, nebo jste chtěl případně reklamovat dodaný strom hostů, pak toto bohužel považuji za tragickou komunikaci z Vaší strany.

    Této recenze je mi velmi líto, protože cítíme s kolegyněmi velkou křivdu, která se jen těžko obhajuje v očích ostatních zákazníků, kteří si ji budou číst.

    S pozdravem Martin Pátek, majitel obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo poskrabane, takže jako dárek to bylo nevhodné

    Reakce obchodu Svatební diář

    Dobrý den, velmi mne mrzí, že Vám došlo zboží poškozené. To se výjimečně může stát třeba při přepravě. Obraťte se na nás s reklamací, abychom to mohli vyřešit k Vaší spokojenosti. Od nikoho žádnou reklamaci totiž nyní neevidujeme. Děkuji a přeji hezký den. Martin Pátek, majitel obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi přišlo poškozené..obchodník reagoval,že mi kompenzaci za poškozený diář zasílá ještě ten den a doteď mi nic nepřišlo. Už je to týden. Nehledě na to,že diář měl být dárkem,který jsem nemohla darovat...

    Reakce obchodu Svatební diář

    Dobrý den paní Hamanová. Velmi se Vám omlouváme za prodlení. Snažíme se i přes náročnou svatební sezonu vyřizovat jakékoliv reklamace mnohem dříve, než v zákonné 30 denní lhůtě, a to většinou obratem. I pro to, že mnoho věcí je přímo na jasně definovaný termín svatby a zákazníkům je po svatbě zboží již k ničemu. Skutečně mělo dojít k odeslání nového Svatebního diáře Smart ještě ten den, co jste nám o poškozené zásilce psala, avšak lidskou chybou k tomu nedošlo. Dnes jsme tedy nový diář odeslali a zítra je u Vás. Věřím, že i přes drobné komplikace si jej obdarovaná užije. Ještě jednou se omlouváme, mrzí nás to. S pozdravem Martin Pátek, majitel obchodu.

  • Pergamenový papír, tedy co, co je za něj na stránkách uváděno, má s pergamenopvým papírem asi tolik společného, jako čabajka s racionální výživou, hrůza !!!

    Reakce obchodu Svatební diář

    Dobrý den pane Ježišku. Mrzí mne, že jste nejspíše očekával pergamen ze sušené zvířecí kůže, jak se to v dávných dobách dělalo, a to jste neobdržel. Bohužel máme pouze imitaci v papírové formě.

    Naše obchodní podmínky, které jsou zpracované dle nejpřísnějších kritérií sdružení pro ochranu spotřebitelů dTest však zaručují všem zákazníkům možnost vrácení zboží, a to dokonce do 30 dní od převzetí. Nejste-li s pergamenovým papírem pro laserové tiskárny spokojen, neváhejte nám jej vrátit a my Vám samozřejmě vrátíme peníze zpět. Děkuji a přeji pěkný den. Martin Pátek - majitel obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Az obdrzite vase zbozi prijde vam krasne zformulovana veta : PS: Máme pro Vás milé poděkování Vašim rodičům. Třeba se Vám hodí skleničky na víno s poděkováním rodičům ...tak to neznamena ze neco dostanete zadarmo ale pouze,ze se to tak jmenuje...

    Reakce obchodu Svatební diář

    Dobrý den pane Tomeši,
    je mi líto, že ač jste byl s dodáním našich výrobků velmi spokojen, nakonec kvůli zcela neškodné nabídce skleniček "Děkujeme" pro Vaše rodiče jste se rozhodl nedoporučit náš obchod a udělit velmi negativní hodnocení. Skutečně nemůžeme dávat zadarmo zboží v hodnotě necelých 600 Kč a jedná se pouze o nabídku. Přesto Vám děkuji za nákup a přeji vydařenou svatbu.
    S pozdravem Martin Pátek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dosud mi nedorazilo zboží objednané před 10 dny!!!

    Reakce obchodu Svatební diář

    Dobrý den, Váš balíček stále čeká na vyzvednutí na Vaší poště. E-mailem jsme Vám zasílali číslo balíku. Více to bohužel již neovlivníme. Je nám líto, že pošta v místě Vašeho bydliště nefunguje tak, jak má. 99 % případů je jinak doručeno v pořádku.