• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí produkty, které nemá skladem a ani je již neobjednává.

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Dobrý den,
    kolekce jsou limitované a z důvodu velkého zájmu zboží se může stát, že položka je vyprodaná.
    Nicméně, vaše velikost nebyla uvedena skladem, doporučuji při nákupu číst i informace.

    Hezký den www.stylmoda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá dodací lhůta. V současné době, kdy internetové obchody doručují zboží i během dvou dnů, mi dodací lhůta 10 dnů tohoto obchodu připadá absurdní...

    Silně podprůměrný internetový obchod. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Dobrý den,
    přes Velikonoční svátky se nedoručuje, ale to je uvedeno vše na stránkách.
    www.stylmoda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala som šaty, ktoré boli skladom. Najskor prisiel email, že su vyexpedované, par dní na to pani napisala, že to bol omyl a šaty skladom nie su. Dorazili následne po cca. 2 týždnoch, nastastie som neobjednávala na poslednu chvilu...žial prevedenie a materiál nezodpovedali mojej predstave, šaty na prvy pohlad pekne ale rukavy z nepříjemnej sietoviny, strih nesedel. Hned som panej napisala email a šaty som poslala spät. Napriek tomu, že sa na strankych píse, že obdržíte email, ked šaty dorazia, nikto sa mi neozval. Pani reagovala až na moj email,ked som chcela vediet, čo sa deje. Peniaze nastastie po 15 dnoch prisli. Komunikacia s obchodom je podla mojho nazoru skutočne chaba, navyše pokial chcete tovar vrátit, pani k Vám od zaciatku pristupuje akoby ste obchod využili ako požičovnu - možno ma také skusenosti, ale mna ako nového zákazníka tento prístup jednoznačne od dalsieho nakupu odradil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Dobrý den,
    Obchod má noční provoz, e-maily Vám zdopovím do 24h. nemáme telefonické objednávky.

    Čtěte, tento e-mail jste obdržela:
    Vážený zákazníku.

    Vaše objednávka byla zpracována a byla předána výrobci.
    Lhůtu pro doručení si dodavatel stanovuje v rozmezí 11 dnů – 4 týdnů. Tyto lhůty jsou nadsazené pro případ nečekaných událostí, či jakéhokoliv nečekaného prodlení, proto s nimi prosíme počítejte. Ve skutečnosti však společenské šaty ve většině případů dorazí v horizontu 11-20 dnů od podání objednávky..
    • V případě, že Vám dodací lhůta nevyhovuje, doporučujeme vybrat společenské šaty SKLADEM – expedujeme do 24h. Kupující je povinen objednávku stornovat
    • Veškeré dotazy zodpovíme e-mailem nikoliv telefonicky – e-mail(y) prosím nemažte a nevhazujte do schránky SPAM. Doporučujeme zboží objednávat s předstihem, pokud na šaty spěcháte, jsme velkoobchod a zásobujeme salony.
    • O přijetí zboží na náš obchod, Vás budeme informovat e-mailem
    • Hodnocení našeho e-shopu Stylmoda.cz na Heureka.cz, poslouží pouze jako názor nakupujícího. Všechny odpovědi jsou spravovány nezávislou službou Heureka.cz. Je-li zboží na objednávku, hodnotit můžete až po obdržení zboží, uchovejte e-mail.
    Předem děkujeme za Váš názor a těšíme se na Vaši další objednávku.


    INFORMACE :
    Proč dodání 11-20 dní?
    V nabídce máme bezmála 1000 druhů společenských a svatebních šatů v různých rozměrech a odstínech a je pro nás téměř nemožné mít všechny okamžitě na skladě. Společenské a svatební šaty necháváme u výrobce šít až na základě objednávek našich zákazníků, což několik dní bohužel trvá. Zboží prochází přísnou celní kontrolou z důvodu řádného odvodu DPH, CLA, originality zboží a že se nejedná o šedý dovoz zboží. Doporučujeme zboží objednávat s předstihem, pokud na šaty spěcháte, jsme velkoobchod a zásobujeme salony.

    Příště se prosím představte, nevím proč anonym......

    Michaela Suchopárová www.stylmoda.cz

    • Nemají zboží na skladě, telefon nikdo nebere, pouze odpovídají smskou,že přebírají zboží, ať komunikujete přes e-mail.

    Pokud potřebujete šaty do 14 dní, tak tu nenakupujte. Bohužel jestli šaty přijdou až za 6 týdnů, tak máme po plesové sezóně a jsou nám k ničemu.
    Třeba mnou objednané šaty dorazí a obchod mě, i kvalita zboží, překvapí.

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Vážená paní,
    pokud nechcete akceptovat dodací lhůtu a řádné info e-malem, nevím co k tomu vážně dodat......viz níže, čtete...????

    Vážený zákazníku.

    Vaše objednávka byla zpracována a byla předána výrobci.
    Lhůtu pro doručení si dodavatel stanovuje v rozmezí 11 dnů – 4 týdnů. Tyto lhůty jsou nadsazené pro případ nečekaných událostí, či jakéhokoliv nečekaného prodlení, proto s nimi prosíme počítejte. Ve skutečnosti však společenské šaty ve většině případů dorazí v horizontu 11-20 dnů od podání objednávky..
    • V případě, že Vám dodací lhůta nevyhovuje, doporučujeme vybrat společenské šaty SKLADEM – expedujeme do 24h. Kupující je povinen objednávku stornovat
    • Veškeré dotazy zodpovíme e-mailem nikoliv telefonicky – e-mail(y) prosím nemažte a nevhazujte do schránky SPAM. Doporučujeme zboží objednávat s předstihem, pokud na šaty spěcháte, jsme velkoobchod a zásobujeme salony.
    • O přijetí zboží na náš obchod, Vás budeme informovat e-mailem
    • Hodnocení našeho e-shopu Stylmoda.cz na Heureka.cz, poslouží pouze jako názor nakupujícího. Všechny odpovědi jsou spravovány nezávislou službou Heureka.cz. Je-li zboží na objednávku, hodnotit můžete až po obdržení zboží, uchovejte e-mail.
    Předem děkujeme za Váš názor a těšíme se na Vaši další objednávku.


    INFORMACE :
    Proč dodání 11-20 dní?
    V nabídce máme bezmála 1000 druhů společenských a svatebních šatů v různých rozměrech a odstínech a je pro nás téměř nemožné mít všechny okamžitě na skladě. Společenské a svatební šaty necháváme u výrobce šít až na základě objednávek našich zákazníků, což několik dní bohužel trvá. Zboží prochází přísnou celní kontrolou z důvodu řádného odvodu DPH, CLA, originality zboží a že se nejedná o šedý dovoz zboží. Doporučujeme zboží objednávat s předstihem, pokud na šaty spěcháte, jsme velkoobchod a zásobujeme salony.

    www.stylmoda.cz - Suchopárová Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace

    nevěřte tomu, co vám slibují

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Vážená paní,
    vaší objednávku jsme stornovali, z důvodu, že není možné dodat šaty do požadovaného termínu. Pokud model šatů není skladě, šaty se objednávají s uvedenou dodací lhůtou.
    Nicméně dotazy pouze e-mailem (jsme internetový obchod), nelze dotazy zodpovídat telefonicky, zboží dodáváme i na salony a oblékáme svatebčany............
    Doporučuji více číst informace, objednávky na poslední chvíli jsou nejlepší = viz. recenze negativní .

    Děkuji za hodnocení Suchopárová Michaela, www.stylmoda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace.
    • Klamava informace o zbozi na sklade a s tim souvisejici datum dodani.

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Dobrý den,
    pokud jsou skladové položky vyprodané, šaty lze v tomto případě objednat. Na stránkách zřetelně uvedeno, že nabízíme limitované kolekce.
    Doporučuji číst více informace, e-mail zprávy.

    Hezký den Suchopárová Michaela

    • Žádné
    • Paní Suchopárová absolutně nekomunikuje, nemám ani šaty ani peníze. Absolutně neprofesionální jednání. Objednávku jsem zrušila a šaty mi paní přesto poslala, zboží jsem nepřevzala a frajerka peníze samozřejmě zpět neposlala. Co to jako má být toto?

    Katastrofa, nedoporučuji

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Vážená paní,
    zboží jste vyměnila v zákonné 14 ti denní lhůtě - váš návratový formulář, je stvrzen vaším podpisem o výměně zboží, nikoliv o vrácení zboží do 14 ti dnů.
    Nechápu, proč jste šaty posílala zpět na naší adresu, budeme Vám je samozřejmě vracet a to na vaše náklady. Respektujeme OZ 2012/2016, prostudujte si.
    Vaše obvinění je protizákonné a vaše vyjadřování - no comment
    Dotazy Vám zodpovězeny byli, ale bombardovat mě telefonaty a SMS je fakt moc........

    Michaela Suchopárová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto nereaguje na emaily i telefonaty.

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Dobrý den,
    informace jsou uvedeny na stránkách, včetně informačního e-mailu. Dotazy se zodpovídají průběžně, telefonní linka dočasaně omezena z důvodu např. celní řízení, expedice zboží, přejímka zboží, výdej zboží atd........soukromý život, nemohu být na telefonu NON STOP.

    Děkuji za pochopení Michaela Suchopárová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Některé společenské šaty skladem = rychlé dodání (2 dny od objednávky). Přibalený nečekaný dárek v podobě vlasové masky. Šaty vypadaly v reálu stejně jako na fotce, byly pěkné.
    • Velmi špatná komunikace ze strany obchodu. S objednávkou jsem zároveň zaslala dotaz, jestli jsou šaty opravdu skladem, ale nedostalo se mi vůbec žádné odpovědi. Neochota řešit vrácení šatů, když nesedí. Zaslání v igelitové obálce místo v krabici (možnost poškození při přepravě).

    Já už znova v tomto obchodě nenakoupím. Za ten stres s případnou vratkou mi to nestojí. Pokud i Vy budete muset šaty vrátit, určitě nezapomeňte oficiálně písemně odstoupit od kupní smlouvy e-mailem do 14-ti dnů od nákupu, jinak vrácení peněz neproběhne. Já to stihla jen tak tak kvůli chybě České pošty, která nedoručila můj balík do ruky (ve kterém bylo kromě šatů přiloženo i písemné odstoupení) a vrátila mi ho zpět, místo dodání do obchodu. Obchod využívá neznalost zákazníků příslušného zákona ve svůj prospěch. Nepřijde mi to profesionální, dobrou reklamu to rozhodně neudělá. Je to škoda, šaty byly pěkné. Já obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Vážená paní,
    Komunikace z naší strany je 100%, dotaz můžete odeslat e-mailem, při expedici zboží nelze přijmout hovory - vašich telefonátů bylo denně nespočet včetně SMS, tímto by jsme jiným klientům nevyexpedovali žádné zboží. Jde vidět, že jste velmi neznalá v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku a touto recenzí klamete spotřebitele.
    Že Česká pošta nedodala vaší zásilku není chyba na naší straně a musíte řešit s přepravcem Českou poštou, od toho máte podací lístek a sledovací číslo.Nicméně k faktuře máte návratový formulář a pokud nečtete, je vaše zavinění, nedáváme ho do zásilek na ozdobu (http://img.maranes.cz/eshop/stylmoda.cz/dokumenty/navratovy-reklamacni-formular.pdf) Obalový materiál je v pořádku, nepropustný se zajištěním proti rozbalení, zip LDP a označení křehké - nepotřebujeme krabice u našeho dopravce PPL, pokud jste žádala obalový materiál krabici, mohla jste si připlatit na obalovém materiálu.Veškeré zboží je za VO ceny, nevím co by jste si více přála.Vrácení zboží a platby dle OZ 2016 ČR, není podstata, kdy byla zásilka dodána ČP, ale kdy jste odstoupila od kupní smlouvy, tak nechápu, co jste stihla tak, tak....... Vaše recenze je protiprávní, nicméně jste nemusela uvádět anonym a slušně se představit.

    Děkujeme za vaší obsáhlou recenzi www.stylmoda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nízská cena.
    • Špatná komunikace a dlouhá dodací doba.

    Objednávala jsem šaty dvoje a jedny byly zrušené po pár dnech s tím, že prodej kolekce byl zrušen a tak nerozumím tomu, proč je obchod stále nabízí. Na druhé šaty čekám, ale mám obavu, zda dorazí. Jinak zatím nechci hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem si šaty, které ještě nedorazily. Už je to přes 25 dní. Velmi slabá komunikace ze strany obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • + velký výběr šatů
    • - málo detailních záběrů, princip šněrování apod.
    • - velmi striktní podmínky pro možnost vrácení zboží
    • - šaty neodpovídaly vyobrazeným šatům na web. stránkách, tak jak je modelka prezentuje (zcela jiný střih)
    • - mírně ušpiněné od make-upu na vnitřní straně (již asi někdo vrátil zboží zpět), hodně pokrčené - vhodnější by bylo posílat v krabici, nikoliv v přepravním sáčku

    Doporučiji se podívat i na jiné portály, kde třeba nabízejí stejné šaty za zcela jinou cenu, ale mohou být třeba ušity v Číně apod. (je to na zvážení).Mohou být i o polovinu levnější. Z důvodu brzkého termínu svatby jsem si šaty již ponechala, délku upravím u švadleny - bude asi problém většiny šatů. Jsou pěkné, nicméně jsem mírně zklamaná, že to nejsou přesně ty, které obchod nabízí na fotce.

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší reakci.
    - zboží jste mohla vrátit do 14 dní jak jsme Vás informovala e-mailem, nabídla jsem Vám i výměnu zboží, která je samozřejmě bezplatná.
    -šaty odpovídají přesnému vyobrazení, modelka na fotogalerii má šaty v zádové partii se zipovým zapínáním, avšak šaty jsou na korzetové šněrování, zřetelně uvedeno u popisu
    - každé šaty, prochází celním řízením a přísnými kontroly, celního úřadu, kde celní úřad k veškerým šatům pořizuje fotodokumentaci a z téhož důvodu mohlo dojít k ušpinění a pokrčení a to ze strany celního úřadu při kontrole zboží, tímto se Vám omlouváme se, dovoluji si Vám vyvrátit, že by zboží někdo z klientů vrátil jelikož na zboží jste čekala nějaký týden.
    -Modely šatů jsou od originálního výrobce s registrační značkou v U.S.A. nejedná se o tvz. šedý dovoz,neoriginální zboží, kvalita materiálu, zpracování a ruční šití šatů je 1. jakosti, z téhož důvodu si nemůžeme dovolit nabídnout nižší ceny, například jako jiné internetové obchody, které nemají 1. jakost, neodvádí řádně DPH, CLO a šaty nejsou originálního původu, zboží řádně neproclívají.
    - šaty dodáváme na salony po celé EU, naše prodejní cena je nižší než cena půjčovného v salonu
    S přátelským pozdravem wwww.stylmoda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání
    • velký výběr šatů
    • neochota při vrácení zboží
    • neprofesionální jednání vůči zákazníkovi
    • neakceptování občanského zákoníku
    • zboží odpovídá fotce jak na obrázku v nabídce, ale je nekvalitně ušité a páře se
    • paní má neurvalé chování, nemá etické chování

    Nakoupila jsem zde, protože je zde velký výběr šatů, velikosti také odpovídají podle popisku.
    Vrátila jsem nepoužité zboží, originál zabalené dle 14 denní zákonné lhůty za podmínek vrácení zboží-předem písemně informovat o doručení zboží zpět. Zpětně přišel email, že berou na vědomí, ať tedy balík odešlu. Následoval telefonní rozhovor, který byl vulgární, arogantní,s vyhrožováním a neochotou mě vůbec poslouchat. Neustále paní skákala do řeči a omílala jednu větu pořád dokola. Takže jediný názor, který může být, je ten její, protože mi jsme jen zákazníci, tudíž jen spodina, která si vymýšlí. Byla jsem obviněna, že jsou šaty použité, špinavé z rubu i lícu, 30 cm na výšku roztržené, pářou se a jsou na nich dlouhé černé vlasy (nehledě na to, že já mám kratší světle hnědé vlasy). Šaty byly pouze vyzkoušené a opět zabalené do původního balení ve kterém přišly. Ale podle paní jsou totálně zničené a nedají se následně znovu prodat, prostě nepoužitelné. Na vše mám svědky, ale to jí také nezajímalo a jen mi bylo řečeno, že jí klidně můžu dát k soudu, ale nevyhraji. Následně, když přišly šaty zpět, jsem paní ještě kontaktovala emailem, aby poslala fotky, kde jsou šaty poškozené že si je srovnám se svými fotkami při prvním doručení, ale ŽÁDNÁ OPDOVĚĎ. Nejspíš se nelíbí, že jsem se dlouho rozmýšlela k vrácení a ještě to stihla do těch 14-ti dnů ze zákona, kde není nutno uvádět důvod vrácení, tak jsem ho nepsala a peníze prostě nevrátí. Na emaily nereaguje a tel. nebere.
    Takže tento obchod URČITĚ NIKOMU NEDOPORUČUJI!!!!! Peníze nechtějí vracet a zákazníky pouze špinavě obviní.
    Na druhou stranu špatná zkušenost taky zkušenost, ale s touto podnikatelkou již NIKDY obchodovat nebudu.
    Každopádně mám od ČOI informace jak bych měla v tomto případě postupovat.

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Vážená paní,
    Zboží jste vrátila špinavé a se zádrhy na látce šatů, jak by k tomu přišel jiný slušný zákazník, který by si měl tyto šaty koupit, nehledě o hygienické směrnici, prodáváme nové zboží nikoliv použité a špinavé, nejsme bazar ani půjčovna.
    S pozdravem www.stylmoda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levné zboží
    • šaty na míru
    • na začátku velmi dobrá komunikace obchodu
    • - barva, která je na obrázku neodpovídá ani po potvrzení paní, která obchod zastupuje
    • - flitry se odlupují a nitky vyčuhují
    • - jsou minimálně o 15 cm delší (ale jsou dle zadaných parametrů) -_-
    • - jsou to rozměrné šaty a přesto odeslané v igelitové obálce, tím pádem jsou zmačkané, jak kdyby je přežvýkalo nějaké zvíře ;)

    Jen pro představu, objednala jsem si tyto šaty http://www.stylmoda.cz/s/new-styles-spolecenske-saty-dlouhe-modre-water-nw11003-34328.html
    , jsou na maturitní ples. Musím je nechat předělat, jelikož mi reklamaci neuznali.
    Obchod rozhodně NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Vážená slečno,
    - dle vaší žádosti s problémem sehnat šaty ve vaší nadměrné velikosti, kde ani půjčovny nenabízí vaší velikost, jste se rozhodnula šaty nechat ušít na míru, dle vámi uvedených parametrů
    - odstín šatů jsme Vám zřetelně specifikovaly, včetně upozornění nastavení vaší sytosti barev, jasu vašeho monitoru, upozornění přímo v popisu, který uvádíme u produktu
    - odstín šatů jste vybírala dobrovolně, přesto nabízíme širokou škálu barev z našeho vzorníku- cca 140 odstínů, mohla jste zvolit i jiný odstín
    - zdobení na šatech není lepené, tudíž není možné aby se odlupovalo, naše šaty mají ruční šití zdobení
    -vaše šaty byly šité na míru, dle vámi naměřených údajů, včetně výšky podpatku, zavinění není na naší straně, jelikož jsme vás nepřeměřovaly
    - materiál organza má úplně jiné specifikace - mačkavost, než vy uvádíte
    - plastové obálky jsou běžný obalový materiál s pojistným zajištěním a jsou voděodolné, navíc zboží je řádně označené křehké, pokud jste si přála dárkovou krabici, mohla jste si připlatit na obalovém materiálu, zajistily bychom,aby jste šaty neměla zmačkané, jak uvádíte " jak kdyby je přežvýknulo nějaké zvíře"
    - z naší strany je komunikace s klienty na úrovni a byla i s vámi!
    - nicméně si protiřečíte k vámi uvedené recenzi https://plesove-saty.heureka.cz/top-recenze/?f=3
    - uvádíte : špatná délka - vaše zboží bylo na míru, dle vámi uvedených parametrů
    - uvádíte: velikost - odpovídá číslování, vaše šaty byly na míru, nikoliv dle velikostní tabulky
    - uvádíte: kvalita produktu - materiál pouští barvu - organza má úplně jiné specifické vlastnosti a rozhodně barvu nepouští!
    Vaše recenze se nezakládá na pravdě, kde si protiřečíte ve spoustě vašich názorů , přesto děkujeme za vaše vyjádření, zákaznický servis www.stylmoda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné

    V tomto obchodě již nikdy víckrát nenakoupím a doporučím to takto i lidem ve svém okolí!

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Vážená paní,
    děkujeme za vaší recenzy.
    Zboží Vám bylo dodáno do 24 h. s informačním e-mailem od vytvoření objednávky,tímto si nemyslím,že by komunikace z naší strany byla nedostatečná jak uvádíte v hodnocení.Pokud jste s nákupem nebyla spokojena mohla jste se řídit možností vrácení-výměny zboží,jak uvádíme jasně a stručně na našem e-shopu,včetně vámi vytvořené objednávky,kde je vše sděleno.
    S přátelským pozdravem zákaznický servis stylmoda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pozor na vrácení zboží-složité podmínky aby nemuseli zboží vzít zpět.

    Chtěli jsme zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů, ale neprostudovali jsme si pečlivě jejich podmínky vrácení zboží-musíte je o tom informovat před odesláním emailem jinak zásilku nepřijmou a vrátí se Vám zpět čímž už nestihnete druhý pokus a jste nahraní. Pak jsme chtěli zboží alespoň vyměnit, ale i to bylo odmítnuto s odůvodněním, že jsme zboží objednali těsně před koncem roku a výměna by byla až letos a prý jim to nějak nejde účetně-a to garantují první výměnu zdarma atd. Takže máme rifle asi za 1200,- které jsou nám k ničemu! Obchod jinak dobrý, ale jejich podminky jsou minimálně nefér vůči zákazníkům a kdo ví jestli to není i protizákonné-nic o avízu vrácení zboží v zákonné lhůtě v zákoně není.
    Ikdyž už víme jak tento obchod funguje, nakupovat v něm už rozhodně nebudem a nedoporučuji.

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Dobrý den.

    Pokud by jste odstoupila od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě (stanovy zákona ČR) nebo žádala o výměnu,mohla jste si ušetřit tyto starosti .Pokud je pro vás nevyhovující odstoupit od kupní smlouvy formou e-mailu,mohla jste to zaslat doporučeně s dodejkou cca 50 kč - rozdíl od e-mailu,který je zdarma,po odstoupení od kupní smlouvy až odesílate zboží.Že jste si zásilku nevyzvedla a nechala si jí ležet na vaší dodací poště není opravdu náš problém cca skoro měsíc.Pokud zákazník v našem e-shopu odstoupí od kupní smlouvy,obratem ho vyrozumíme e-mailem,o přijetí zboží taktéž a platbu za vrácené zboží odesíláme obratem.Nicméně odstoupit od kupní smlouvy jste povinna do 14 dní a zboží můžete dodat pozdějí,tak nechápu proč by jste byla nahraná,jak uvádite......?Vše máme řádně uvedeno na našich stránkách,nemusela jste studovat celé obchodní podmínky,stačilo si přečíst zkrácenou verzy vrácení-výměna zboží,pokud se vám nechtělo číst,tak si nestěžujte,chyba je pouze na vaší straně,z naší strany nedošlo absolutně k žádnému pochybení.
    Nicméně máme velkou spoustu klientů,kterým nědělá problém vrátit zboží nebo vyměnit a nemáme také žádného klienta,který by si stěžoval na vrácení peněz,jelikož je to vždy obratem.
    Výměna zboží do 14 dní je samozřejmá a zdarma,nikoliv po měsíci a více..........
    Obchodní podmínky jsou v souladu se zákoníkem ČR,spracovány našim právníkem a dozorovány pod ČOI a D-TEST,takže jistě v pořádku.
    Nicméně je protiprávní uvádět nepravdivé údaje,viz vaše recenze............

    Děkujeme za váš názor stylmoda.cz

  • dobry večer,bohuzel mam vyhrady,jak složitě maji byt vraceny penize za vracene zboži ,musi se vytisknou naskenovat ale opomijite že ne každy ma doma tiskarnu nebo sken, objednavala jsem již mnohokrat na ruznych mistech po internetu a bylo to vždy bez problemu s vracenim peněz prostě jsem vracene zboži zabalila a odeslala neporušene zpěta penize mi byly vždy vraceny

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Dobrý den.

    Platba za vrácené zboží v zákonné 14 denní lhůtě byla dnes odeslána na váš účet .Nicméně návratový/reklamační list jste mohla vložit do zásilky a společně odeslat se zbožím,což jste neučinila i když jste byla plně informovaná při odstoupení od kupní smlouvy a to formou e-mailu.Zboží nam bylo doručeno Českou poštou 14.1.2014 . Dobropis však musíme ze zákona vystavit a odeslat jelikož jsme plátci DPH.Nicméně jste fakturu o vrácení zboží stvrdila vašim podpisem včetně vyplněného vašeho bankovního účtu,což je prokazatelné o odeslání platby a dostačující.Ze zákona jsme povinni vrátit platbu do 14 dní od dodání vámi zaslaného zboží, z naší strany to bylo bez jakéhokoliv odkladu s dřívějším odesláním platby než stanovuje zákon.
    Mrzí nás vaše recenze a možná se ještě vyjádříte.

    S přátelksým pozdravem stylmoda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na obrázkách šaty vypadají nádherně a je tam docela bohatá nabídka
    • Bohužel šaty neodpovídaly obrázku, material byl jak z čínského nejlevnějšího obchodu, pásek byl roztrhaný, barva neodpovídala, velikost XS odpovídala zhruba Mku. Katastrofa.
    • Když jsem napsala, že zboží chci vrátit, dorazila zpráva, jak mám postupovat a ten postup je zbytečně složitý, v žádném obchodě jsem se s takovým postupem nesetkala, a to nakupuju výhradně na internetu.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Vážená paní R..........

    Dovolte,abych vaše negativní hodnocení uvedla na správnou míru.
    Šaty odpovídají uvedenému materiálu - šifon, což je kvalitní a příjemný splívavý materiál.
    U modelu šatů,který jste zvolila není žádný pásek,možná jste měla na mysli korzetovou šněrovačku,kterou si sama zastřihnete na konci,aby vámi požadovaná délka šifonové šněrovačky po zašněrování šatů nepůsobila žádné nedostatky na vzhledu vyšněrovaného korzetu.
    Šaty dle velikostní tabulky odpovídají uvedeným rozměrům a navíc se dají v korzetu stáhnou o 15 cm,nicméně máme různé návody jak a kde se změřit včetně nabízeného poradenství,takže v tom nevidím žádnou katastrofu jak uvádíte.
    Odstín šatů odpovídá realitě,pokud máte nastavenou jinou sytost barev na monitoru,tak se vám barva může značně lišit,což není naše zavinění.
    Na váš e-mail o vrácení zboží 14. 1. 2014, 19:57:33 jsme odpověděla 14. 1. 2014, 20:06:25 téměř ihned.
    Nicméně,dobropis musíme doložit do účetnictví a pro případnou kontrolu FÚ,stanovy zákoníku ČR musíme respektovat a prokázat se,že jsme vám platbu vrátily,dobropis je běžná věc v každém řádném internetovém či kamenném obchodě,který řádně vede účetnictví a odvádí DPH, nevidím v tom nic složitého.
    Jsme plátci DPH.

    Velká spousta klientů je spokojena s naším zbožím.viz hodnocení a nemají problém s vrácením zbožím dle stanovy zákona ČR.

    S přátelským pozdravem zákaznický servis stylmoda.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nadčasové zboží, rychlost dodání zboží
    • neprofesionální jednání vůči zákazníkovi
    • neakceptování občanského zákoníku
    • zboží odpovídá jako na obrázku v nabídce, ale je nekvalitně ušité a páře se

    Vrátila jsem nepoužité zboží originál zabalené do 14 dní dle podmínek vrácení zboží, balík nebyl firmou přijat (protože firma neakceptuje ústní domluvu, pouze písemnou dle svých podmínek). Při ústní domluvě jsem na to samozřejmě nebyla upozorněna a byla jsem ujištěna, že domluvu berou na vědomí. Balík se vrátil, chtěla jsem se s firmou proto domluvit co s tím, ale setkala jsem se s vyhrožováním, neochotou a arogantním chováním. Balík jsem poslala znovu, vrátil se již podruhé, firma nereaguje na výzvy. Pozitivní komentáře dle mých zkušeností se nezakládají na pravdě. Již jsem psala negativní komentáře, někdo je ale smazal, zůstaly pouze pozitivní.
    Pokud má někdo podobné zkušenosti, obraťte se na mě na [email protected], z důvodu podání hromadné žaloby na tuto firmu. Děkuji.
    -------------------------------------------
    31. 10. 2014
    Musím uvést nepravdivé informace od firmy na pravou míru. Na vše samozřejmě existují dodací lístky od České pošty. Balík byl odeslán zpět 29.3.2013 doporučeně ( byla splněna zákonná lhůta ), 2.4.2013 doručen do Ostravy, adresátovi to bylo poštou písemně oznámeno, 11.4.2013 se balík vrátil z důvodu NEPŘIJATO, 16.4.2013 telefonát na firmu ohledně vrácení zboží a vzhledem k vulgárnímu chování a vyhrožování majitelky firmy, byla na radu právníka 15.5.2013 poslána předžalobní výzva, která byla doručena písemně, 17.5.2013 mi přišel e-mail od firmy, že berou na vědomí, vše je pro ně ale uzavřeno. 24.5.2013 poslán balík znovu firmě, ale znovu nebyl přijat a vrátil se.

    Reakce obchodu Stylmoda.cz

    Dobrý den P.M....á

    Zboží jste zakoupila 14.03.2013 - 22:24.

    19.3.2013 12:19 Zásilka přijata od odesílatele do systému PPL.
    19.3.2013 18:49 Zásilka vážena na vstupním depu.
    20.3.2013 6:59 Zásilka se nachází na doručujícím depu .
    20.3.2013 7:26 Zásilka je doručována.
    20.3.2013 10:57 Zásilka doručena

    Pokud nerespektujete ustanovení odstavce 7 § 53 zákona č. 40/1964 Sb. občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží a následného doručení poštou,je pouze vaše zavinění.Písmené vyjádření jsme Vám zaslali v elektronické podobě a nikdy jsme s Vámi žádnou ústní dohodu neuzavřeli,jelikož jsme internetový obchod bez kamenné pobočky.
    Přesto děkujeme za vaše hodnocení,s pozdravem stylmoda.cz