Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Petr H:
    Pane Heth, skutečně máme u Vaší objednávky v den odesílání dvě zprávy odeslané na Vaši adresu. Jedna informuje o doručování dopravcem na Vaši adresu a druhá zpráva o tom, že bohužel jedna mikina na poslední chvilku vypadla. Dále jsme Vám nabídli,že jakmile bude mikina doplněna (případně můžete vybrat jinou mikinu) bude poslaná na naše náklady dodatečně.

  • Dobrý den. Dne 20.01.2017 jsem na e-mail uvedený v objednávce zboží od Vás obdržel poděkování za nákup a žádost o hodnocení na stránkách Heuréka.cz s tím, že můj názor pomůže nejen zlepšit Vaše služby, ale také poslouží ostatním nakupujícím při výběru vhodného obchodu. Neboť toto považuji za přínosné, rozhodl jsem se žádosti vyhovět a svůj názor napsal. Musím však reagovat na vaši odpověď - reakci pod hodnocením, které jsem napsal, neboť tato není korektní. Neuvádíte pravdu, když píšete: "o doručování zásilky bez jedné mikiny jsme Vás informovali v čase předání zásilky dopravci k doručení na Vaši adresu". Tato zpráva doručena na e-mail uvedený v objednávce zcela určitě nebyla (překontrolován i spam koš..). Dále uvádíte: "O každé změně zasíláme informace na uvedené e-maily". Toto se rovněž nestalo a o změně stavu objednávky na e-mail uvedený v objednávce žádná zpráva nedošla. Od Vás jsem na uvedený e-mail obdržel jen zprávu o potvrzení objednávky (v té době kompletní), žádost o hodnocení nákupu, později poté odpověď na žádost o dodání nezaslaného zboží (v mém hodnocení na Heuréka.cz jsem se nepřesně vyjádřil v části: "potvrzení objednávky a zpráva o expedici zboží na e-mail bez připomínek"..). Expedice zboží mi byla oznámena "jen" dopravcem, který mě informoval o termínu doručení.
    Pokud skutečně začnete dělat i to, co jen píšete v reakci pod hodnocení, tak věřím, že žádný podobný problém nespokojeného zákazníka řešit nebudete. Tento komentář je reakci na odpověď hodnocení nákupu ze dne 25.01.2017. S pozdravem a přáním pěkného dne P.H.

  • Pani Blažková, veškeré informace k Vaší objednávce Vám zasíláme na váš e-mail. Bohužel se stalo u jedné Vaší objednávky, že byla ztracená u dopravce. O všem jste informovaná a vyrozuměná.

  • Dobry den muzu po mesici pozadat o cislo balicku tedy mam objednane veci a nic myslim,ze aspon tedy muzu nejake cislo baliku ale asi je divne ,ze by se neco odeslalo

  • Dobry vecer nechci psat tady,ale čekam uz mesic na objednavku a pořad nic

  • Zboží je doručované od smluvních dodavatelů. Nikoliv od jiných e-shopů. Komunikace u nás probíhá e-mailem, telefonicky nebo SMS. Veškeré dotazy a požadavky zákazníků jsou postupně vyřizované.

  • Telefony nezvedá, zboží pouze přeposílá z jiných eshopů, objednávku pošle nekompletní a peněz zpět se nedočkáte... Nikdy víc...

  • Peníze vráceny, děkuji.

  • Pane Dolejš, viz. recenze v obchůdku, komunikujeme s Vámi nepřetržitě, na každou Vaši zprávu reagujeme a řešíme Vaše požadavky. V případě nezdařilého obchodu, i to se může stát, je platba vrácena zpět na Váš účet. I s poštovným které jste vynaložil. Jak zde reagujeme, mrzí nás nezdařilý obchod, ale veškeré naše závazky vůči Vám plníme a komunikujeme s vámi nepřetržitě od vytvoření objednávky. Mrzí nás Vaše nespokojenost, snažíme se Vám ve všem vyjít vstříc.

  • Možná se zde někomu povede nakoupit levně, ovšem moje zkušenost je taková, že když spočítám čas, který jsem do nákupu investoval (urgence, reklamace, vracení neúplného zboží a teď očekávání, zda se vrátí zaplacené peníze), hlavně z důvodu nepružné komunikace ze strany obchodu, doporučuji nakupovat jinde i za cenu vyšší ceny zboží.

  • Veškeré reklamace a výměny jsou řešeny dle obchodních podmínek. Vždy řešíme danou věc individuálně dle přání zákazníka.

  • Opravdu jsem musím souhlasit s nespokojenými reakcemi.Do dnes nemám peníze ani zboží,chtěla bych poradit jak mám postupovat dál,pomůže mi ČOI?Bohužel jsem si tuto diskuzi pročetla až po objednávce:-(

  • pro úplnost a abych byl fér vůči panu Zahálkovi, dnes t.j. 16.12.2014 mi byla zpět doručena hotovost za zboží.

  • www.sportovniobchudek.cz:
    Jsem rád, že máte vše zadokumentované, takže rekapitulce, aby si všichni zákazníci sami udělali obrázek jak dle Vás vypadá individuální řešení ke spokojenosti zákazníka:
    -dne 21.11.2014 odstoupení od smlouvy
    -dne 22.11.2014 doplnění údaje s číslem účtu, kam žádám o vrácení platby

    -do dnešního dne, tudíž 15.12.2014 na můj účet žádná platba nepřišla

    Toto jsou fakta a rovněž mám vše zadokumentované!

  • Pane Šťourač,
    balíček jsme převzali koncem listopadu, bohužel jste neuvedl do podkladů vaše číslo účtu pro zaslání platby. Číslo účtu jste zaslal dodatečně a částka byla vrácena zpět na váš účet. Víc jsme pro Vás bohužel nemohli udělat. Platbu jsme vrátili jak jste nám poskytl úplné informace. Vše máme zdokumentované.

    Co se týká velikosti bot, tak číslování je uváděno ve velikosti UK. Jestli Vám vybraná velikost neseděla, máte možnost výměny nebo vrácení zboží. Každou objednávku se snažíme řešit individuálně ke spokojenosti zákazníka.

  • Dne 21.11.2014 mi bylo doručena obuv dle objednávky, tato velikostně zcela zásadně neodpovídala deklarovanému číslování velikosti obuvi (pro zajímavost jsem si šel vyzkoušet totožnou obuv do značkového kamenného obchodu, kde byla u stejného číslování obuv naprosto v pořádku) z tohoto důvodu jsem okamžitě zásilku zabalil a zaslal zpět s písemným odstoupením od smlouvy. Do dnešního, tudíž do 15.12.2014 mi nebyly navráceny peníze. Cituji obchodní podmínky tohoto obchodu:

    Prodávající vrátí Kupujícímu peněžní prostředky, které od něho na základě kupní smlouvy přijal. Prodávající peníze vrátí do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím, a to buď stejným způsobem, jakým je od Kupujícího přijal, nebo způsobem, jaký Kupující požadoval nebo zasláním na jím sdělený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě kupní ceny (pokud Kupující žádný jiný způsob do 10 dnů od odstoupení Prodávajícímu nesdělí), s čímž Kupující tímto vyslovuje svůj souhlas za podmínky, že mu tímto způsobem nevzniknou žádné další náklady.

    ať počítám, jak počítám tak peníze mi již dávno měly být vráceny...

    Proto mi nezbývá nic jiného než kontaktovat ČOI.

    Proto vyzývám všechny potencionální zákazníky tohoto "obchodu", aby svůj nákup řádně zvážili. U jiných prodejců oděvů jsem s reklamací neměl nikdy problém.

  • Dobrý den,

    mohl bych prosím požádat o jakou objednávku se jednalo? Veškeré částky jsou vraceny včetně poštovného.
    Děkujeme za informaci. Prověříme vaši objednávku.

  • Naprostá neochota obchodu vrátit zákazníkovi jeho peníze včetně poštovného je nehorázná.
    Poslali mi pouze peníze za zboží (a k tomu se moc neměli), i když jsem je předem upozornila, že mi mají vrátit částku včetně poštovného.
    Poté co jsem napsala, že mi poslali pouze částku za zboží, mě pan Zahálka ujistil, že vše napraví......a nic

  • Na veškeré e-maily reagujeme, telefonický kontakt je z 90 % vyřizován, popřípadě je voláno zpět nebo prosíme o zaslání sms, vždy se ozýváme zpět a jsme všem k dispozici.
    Veškeré platby a reklamace jsou vyřizovány podle stanovených termínů. Bohužel jestli byla nějaké reklamace zamítnuta, musel být k tomu důvod.

  • podle zákona musí vrátit peníze do 14 dnů, takže 30 dní, které tam mají psané jsou nesmysl...